Şimdi Ara

Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
55.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Nissan ,yaklaşık olarak 2 ay önce 1.,6 benzinli otomatik (cvt) qasqai getirmeye başladı.Kullanan, test sürüşü yapan, bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT)

    Nissan Qashqai, Nissan'ın en popüler SUV modellerinden biridir. 1.6 litre benzinli otomatik (CVT) seçeneğiyle, hem şehir içi hem de uzun yolculuklar için ideal bir araçtır.

    Performans ve Yakıt Verimliliği

    1.6 litre benzinli motor, 163 beygir güç ve 240 Nm tork üreterek Qashqai'ye çevik ve canlı bir sürüş deneyimi sunar. Sürekli Değişken Transmisyon (CVT), sorunsuz vites geçişleri ve optimize edilmiş yakıt verimliliği sağlar. Ortalama yakıt tüketimi, 100 kilometrede 6,6 litredir.

    Özellikler ve Donanım

    Qashqai 1.6 Otomatik, aralarında 18 inç alaşım jantlar, panoramik tavan, otomatik klima, deri döşeme ve 9 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sisteminin bulunduğu çok çeşitli özellikler ve donanımla sunulmaktadır.

    Güvenlik ve Sürüş Yardımcıları

    Qashqai, güvenlik konusunda da yüksek puanlar almıştır. Araçta şerit takip asistanı, kör nokta uyarı sistemi, otomatik acil frenleme ve park asistanı gibi çeşitli sürüş yardımcıları bulunmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları

    Nissan Qashqai 1.6 Otomatik, kullanıcılar tarafından genellikle olumlu yorumlar almaktadır. Çoğu yorumcu, aracın performansını, yakıt verimliliğini, geniş iç mekanını ve güvenlik özelliklerini övmektedir.

    Hangi Model Yılını Tercih Etmelisiniz?

    Nissan Qashqai 1.6 Otomatik, 2012-2023 yılları arasında çeşitli model yıllarıyla satılmıştır. En yeni model yılları, daha güncel teknolojik özellikler ve güvenlik sistemleri sunmaktadır. Bununla birlikte, daha eski model yılları da daha uygun fiyatlı seçenekler olabilir. Yorumcular genel olarak 2013 ve 2014 model yıllarını, en iyi genel değer teklifleri olarak tavsiye etmektedir.

    Sonuç olarak, Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT), geniş iç mekanı, güçlü performansı ve çeşitli özellikleriyle çok yönlü bir SUV'dir. İster şehir içi sürüşler ister uzun yolculuklar olsun, bu araç rahat ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Test sürüşü yaptım, pek bir performans beklentiniz ve yakıttan yana sıkıntınız yoksa güzel bir araç,
    cvt olduğu için sabit hızda çok düşük devirde sessiz bir şekilde ilerliyorsunuz ama hızlanmak istediğinizde hem yavaş hem gürültülü oluyor
    sakin bir test sürüşü sonunda tam hatırlamıyorum ama 7 litre civarında bir tüketim gösteriyordu yol bilgisayarı

    otomatik kaygınız yoksa dizeli çok daha keyifli olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    Test sürüşü yaptım, pek bir performans beklentiniz ve yakıttan yana sıkıntınız yoksa güzel bir araç,
    cvt olduğu için sabit hızda çok düşük devirde sessiz bir şekilde ilerliyorsunuz ama hızlanmak istediğinizde hem yavaş hem gürültülü oluyor
    sakin bir test sürüşü sonunda tam hatırlamıyorum ama 7 litre civarında bir tüketim gösteriyordu yol bilgisayarı

    otomatik kaygınız yoksa dizeli çok daha keyifli olacaktır
    Teşekkürler.Aslında otomatiktense manuel kullanmayı seviyorum, bu araçta biraz tembelleğe alıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkın34

    Teşekkürler.Aslında otomatiktense manuel kullanmayı seviyorum, bu araçta biraz tembelleğe alıştım.

    Alıntıları Göster
    İç donanım, malzeme kalitesi için ne diyorsunuz

     Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT)




  • ben 2 hafta once test ettim,cekmekoyde

    scirocco sonrası suan jazz var,buna gore degerlendirebilirsiniz

    motor sehir icinde sakin, sehirdisinda 100-120 civari seyredeceksiniz yeterli gelecektir,hızlanma,perfomans vb beklemeyin
    hizlanma isteginizle motorda yuksek sesler geliyor ama o sese gore hızlanamiyor
    bu da dogal arac 117hp 150 kusur tork var
    yuksek devirlerde ve hızlarda aracta baya bir motor sesi var (soguk motor,soguk hava ve zorlamayla da alakali)

    bunun disinda suspansiyon olukca iyidi,
    direksiyon tepkileri iyiydi
    konfor yerindeydi,ic mekan biraz sıkıcı klasik japon
    kapılar malzemeler tok,cukura vb girdim tıkırtı vb yoktu,oturma pozisyonu guzeldi
    ben baya bir hızı azaltip dip gaz yaptım performans icin ve hava baya soguktu ,arac bir suredir teste cikmamisti motor soguktu,cok yeni arac,ortalama 11lt gordum tahminim 7-8lt arasinda olur normal kullanımda
    performans ve kısmen yakıt beklentisi yoksa alinabilir

    ust versiyonda cam tavan,deri koltuk,usb mp3,anahtarsız giris ve calistirma,geri gorus kamerasi var
    fiyat 73.000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 28 Mart 2012; 15:07:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goofyitu

    ben 2 hafta once test ettim,cekmekoyde

    scirocco sonrası suan jazz var,buna gore degerlendirebilirsiniz

    motor sehir icinde sakin, sehirdisinda 100-120 civari seyredeceksiniz yeterli gelecektir,hızlanma,perfomans vb beklemeyin
    hizlanma isteginizle motorda yuksek sesler geliyor ama o sese gore hızlanamiyor
    bu da dogal arac 117hp 150 kusur tork var
    yuksek devirlerde ve hızlarda aracta baya bir motor sesi var (soguk motor,soguk hava ve zorlamayla da alakali)

    bunun disinda suspansiyon olukca iyidi,
    direksiyon tepkileri iyiydi
    konfor yerindeydi,ic mekan biraz sıkıcı klasik japon
    kapılar malzemeler tok,cukura vb girdim tıkırtı vb yoktu,oturma pozisyonu guzeldi
    ben baya bir hızı azaltip dip gaz yaptım performans icin ve hava baya soguktu ,arac bir suredir teste cikmamisti motor soguktu,cok yeni arac,ortalama 11lt gordum tahminim 7-8lt arasinda olur normal kullanımda
    performans ve kısmen yakıt beklentisi yoksa alinabilir

    ust versiyonda cam tavan,deri koltuk,usb mp3,anahtarsız giris ve calistirma,geri gorus kamerasi var
    fiyat 73.000
    yurtdışında daha çok +2 versiyonu var ve bence de daha güzel ama fazladan istenen 5bin lira çok fazla
    düz vites dizel alınacaksa da 130'luk versiyon beklenmeli aracın hakkını vermek için (1.5 dizellerden 4bin daha fazla olacağı söyleniyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    yurtdışında daha çok +2 versiyonu var ve bence de daha güzel ama fazladan istenen 5bin lira çok fazla
    düz vites dizel alınacaksa da 130'luk versiyon beklenmeli aracın hakkını vermek için (1.5 dizellerden 4bin daha fazla olacağı söyleniyor)

    Alıntıları Göster
    http://www.arabam.com/Test/Nissan-Qashqai-16-Tekna-CVT/Detay-294775


    git 130 luk dizele koy otomatiğihazır yeni motor varken yeni şanzımanda olurdu piyasayı silerdi. sanki benzinlisini alan var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 28 Mart 2012; 15:40:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    http://www.arabam.com/Test/Nissan-Qashqai-16-Tekna-CVT/Detay-294775


    git 130 luk dizele koy otomatiğihazır yeni motor varken yeni şanzımanda olurdu piyasayı silerdi. sanki benzinlisini alan var.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler performans haricinde genel olarak beğenmişsiniz.ben iç donanımını hiç beğenmedim.Direksiyon ve fonksiyon tuşları için fikriniz var mı?Çok kaba, içi geniş bir direksiyonu var sanki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkın34

    Teşekkürler performans haricinde genel olarak beğenmişsiniz.ben iç donanımını hiç beğenmedim.Direksiyon ve fonksiyon tuşları için fikriniz var mı?Çok kaba, içi geniş bir direksiyonu var sanki.

    Alıntıları Göster
    Cvt ekonomi ve konfor şanzumanıdır.Motor zaten 1.6 sakin araç süren bir yapınız var ise iyi bir araçtır yok ben arada performanslıda kullanmak isterim derseniz isteklerinizi pek karşılayan bir araç olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    Test sürüşü yaptım, pek bir performans beklentiniz ve yakıttan yana sıkıntınız yoksa güzel bir araç,
    cvt olduğu için sabit hızda çok düşük devirde sessiz bir şekilde ilerliyorsunuz ama hızlanmak istediğinizde hem yavaş hem gürültülü oluyor
    sakin bir test sürüşü sonunda tam hatırlamıyorum ama 7 litre civarında bir tüketim gösteriyordu yol bilgisayarı

    otomatik kaygınız yoksa dizeli çok daha keyifli olacaktır

    Söylediklerinize tamamen katılıyorum, hızlanmak istediğinizde gaza basıyorsunuz araç bağırıyor ama bir tepki ivmelenme vb birşey olmuyor. Ayağınızı hafif gazdan çekip tekrar basarsanız bağırmayı kesiyor ve şöyle hafiften bir kendini ileri atıyor araç. Performans beklentisi olmayan bende bile ivmelenmesi ile ciddi hayal kırıklığı yaratmış ender araç-şanzuman kombinasyonu olmuştur kendileri. Aynı güzergahta aynı şanzumanı kullanan Jazz'da gaza çok daha iyi tepkiler alabiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evil_Miyu

    Cvt ekonomi ve konfor şanzumanıdır.Motor zaten 1.6 sakin araç süren bir yapınız var ise iyi bir araçtır yok ben arada performanslıda kullanmak isterim derseniz isteklerinizi pek karşılayan bir araç olmaz.

    Alıntıları Göster
    Döş sizce güzel mi?Malzeme kalitesi nasıl?

     Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkın34

    Döş sizce güzel mi?Malzeme kalitesi nasıl?

     Nissan Qashqai 1.6 Otomatik (CVT)


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar hızlanma istediğinizde vitesi sport moda alıp kullanmaya çalışan olmadı mı hiç..?
    Tıpkı manuel araçta gerektiğinde vites küçültmek gibi.. Sport moda aldığınızda araçta hemen performans artışı oluyor, tabiki anlık olarak yakıt tüketimi de artıyor ama kısa süreli kullanıldığında (sollama ya da rampa çıkma gibi) yakıt tüketimi o kadar sorun olmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Constantiné

    Arkadaşlar hızlanma istediğinizde vitesi sport moda alıp kullanmaya çalışan olmadı mı hiç..?
    Tıpkı manuel araçta gerektiğinde vites küçültmek gibi.. Sport moda aldığınızda araçta hemen performans artışı oluyor, tabiki anlık olarak yakıt tüketimi de artıyor ama kısa süreli kullanıldığında (sollama ya da rampa çıkma gibi) yakıt tüketimi o kadar sorun olmaz..

    Alıntıları Göster
    ARkadaşım ben Juke CVT kullanıyorum aynı motor. Çok keyifsiz iğrenç bir şanzıman. Qashqai da eski bir araç. Ben olsam almam.

    CVT şanzıman ancak tasarruf için öyle cruise control de yavaş yavaş gezmek için alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    ARkadaşım ben Juke CVT kullanıyorum aynı motor. Çok keyifsiz iğrenç bir şanzıman. Qashqai da eski bir araç. Ben olsam almam.

    CVT şanzıman ancak tasarruf için öyle cruise control de yavaş yavaş gezmek için alınır.

    Alıntıları Göster
    cvt qq pek tutmadı galiba, ikinci elde falanda düşmedi.2013 te kasa değiştirecek diyenler de var.Ben beklemedeyim karar veremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkın34

    cvt qq pek tutmadı galiba, ikinci elde falanda düşmedi.2013 te kasa değiştirecek diyenler de var.Ben beklemedeyim karar veremedim.

    Alıntıları Göster
    benim anlamadığım bu arac spor arac değilki bu paraya millet yarış arabası bekliyor galiba eğer cok hızlı arac istiyorlarsa bu sınıfta ve üst sınıfta onların ücreti baya bir cok ben anlayamıyorum bu işi bu paraya bukadar olacak tabii .veririsin 150 200 bin avro alırsın hızlı bir jepp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    ix35 varken neden QQ düşündünüz acaba?


    qq ne kadar eski de olsa bence hala en yakisikli arac
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    ix35 varken neden QQ düşündünüz acaba?


    qq ne kadar eski de olsa bence hala en yakisikli arac

    Alıntıları Göster
    ix35 e de baktım iç donanımı da hoş ama dış olarak qq daha güzel duruyor, daha çok tercih ediliyor.Nissan suv tarzında daha iyi sanki.Fiyat olarak tekna grnc otomatik ile ix35 style plus manuel aynı hemen hemen.




  • Performans sadece hız demek değildir..
    Kıvraklık, serilik, rampada düşüş yaşamamak, sollama yaparken hızlanmak (sollanan araç 80le de gidiyor olabilir, burda ihtiyaç 250 kadranlı araç değil, kısa sürede hızlanabilen araçtır)
    Ihtiyaç duyulan bunlardır, yoksa spor araba performansı beklemiyoruz zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Constantiné

    Performans sadece hız demek değildir..
    Kıvraklık, serilik, rampada düşüş yaşamamak, sollama yaparken hızlanmak (sollanan araç 80le de gidiyor olabilir, burda ihtiyaç 250 kadranlı araç değil, kısa sürede hızlanabilen araçtır)
    Ihtiyaç duyulan bunlardır, yoksa spor araba performansı beklemiyoruz zaten..
    1.6 cvt kullanıyorum araç 5500 km de seri bi araba değil evet ama gaz pedalının iki basamağı var ve sport modu var kullandığınız zaman hızlı ve seri bi araç haline gelebiliyor. fakat buda çok yakmasına sebep 1.6 117 beygir benzinli otomotik bir araba gaza bastığınız zaman gitmesi gerek pek memnun kalmadım kredim bitince satmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HknSrgl

    1.6 cvt kullanıyorum araç 5500 km de seri bi araba değil evet ama gaz pedalının iki basamağı var ve sport modu var kullandığınız zaman hızlı ve seri bi araç haline gelebiliyor. fakat buda çok yakmasına sebep 1.6 117 beygir benzinli otomotik bir araba gaza bastığınız zaman gitmesi gerek pek memnun kalmadım kredim bitince satmayı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta 1,6 cvt tekna modelini test ettim.Pek memnun kalmadım. Şanzımanı civic gibi değil.Ani hızlanma, kıvraklık, serilik gibi özellikleri yok.Bu şanzıman araca uymamış.Test eder etmez vaz geçtim.3008 in şanzımanı kat kat üstün.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.