Şimdi Ara

Note 5 iç ekran ve garanti kapsamı çelişkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
6.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam,Note 5 kullanıcısıyım,telefonumla konuşma yaptıktan sonra cebime koydum ve eve geldiğimde telefonumun sol üst köşesinde mürekkep lekesine benzer bir leke ile karşılaştım.Dokunmatiği parmakla çalışmıyordu ama kalemle çalışıyordu.sonra sabaha kadar o leke yayıldı ve en son telefonda ekranda görüntü gitti tamamen. Ekran sapasağlam en ufak bişey yok. Garanti servisine götürdüm ve servisin cevabı iç ekran kırılması olduğundan 675 TL masrafı olduğunu söylediler. Benim anlamadığım telefonu aldığım ilk gün Samsung orijinal kapaklı kılıfı ile kullandım ekran koruyucusu da vardı hiçbir darp baskı düşme hiç olmadı neye dayanarak kullanıcı hatasına girdiğini anlayamadım. Telefonumda fiziksel kılcal bir çizik dahi yok ekranında da öyle. Bana söyledikleri ekrana fazla basınca kırılabilirmiş filan, açıkçası hiç tatmin olmadım ve herhangi bir hatam olduğunu kabul etmiyorum.Bu durumda ne yapabilirim tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim neden 675 lira bana ödetiliyor ki. Ne malum bunun fabrikasyon hatası olmadığı,madem kullanıcı hatası uzman bir ekip incelesin herhangi bir darbe bulurlarsa kabul ederim ama direk iç ekran kırık ve garanti kapsam dışı demek nedir anlamıyorum. Ne yapabilirim acaba yargı yolu nasıldır bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ViRüS84 -- 22 Nisan 2016; 19:49:16 >







  • Telefonunuzun iç ekranı hatalıdır veya değildir bir şey diyemem ancak benim başıma şöyle bir olay gelmişti. Koşarken düşmüştüm ve pantolon cebimde telefonum vardı. Ne dış ekranda ne de kasada hiçbir çizik yoktu ancak iç ekranı kırılmıştı.
  • samsung türkiye garantili mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lauren Cohan

    samsung türkiye garantili mi

    Evet Samsung Türkiye garantili.Tüketici Hakem Heyetinin sayfasından garanti belgesi yönetmeliğini inceledim buna göre kurula başvurup bilirkişi incelemesi isteyeceğim.bakalım sonuç ne çıkacak.
  • Benzer durum başımda geldi bu hafta...
    Cihazım cebimdeyken arka kamera camı çatladı, Samsun Başarı Servise gönderdim, bugün beni aradılar ve 375 TL fiyat karşılığında arka kapak ile beraber değişmesi gerekiyor dediler. Garanti kapsamına girmediğini söylediler. 2.500 TL faturası olan bir cihaz satıyorsunuz ama kamerası bariz şekilde dışa çıkıntılı oluyor, sonra da kullanıcı hatası diyorsunuz dedim. Şikayetvar sitesine, bimer'e, tüketici hamek heyetine şikayet edeceğimi söyledim. Nasıl isterseniz dediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gultekin05

    Benzer durum başımda geldi bu hafta...
    Cihazım cebimdeyken arka kamera camı çatladı, Samsun Başarı Servise gönderdim, bugün beni aradılar ve 375 TL fiyat karşılığında arka kapak ile beraber değişmesi gerekiyor dediler. Garanti kapsamına girmediğini söylediler. 2.500 TL faturası olan bir cihaz satıyorsunuz ama kamerası bariz şekilde dışa çıkıntılı oluyor, sonra da kullanıcı hatası diyorsunuz dedim. Şikayetvar sitesine, bimer'e, tüketici hamek heyetine şikayet edeceğimi söyledim. Nasıl isterseniz dediler...

    Hocam mesajınızı yeni gördüm ve cevapladım lütfen kontrol eder misiniz mesaj kutunuzu.

    Evet adamların umrunda değil maalesef Türkiye'de servis inanılmaz berbat.
  • selamlar,

    aynı problem bende de var servise goturdum kırmışsınız dusurup dediler. telefonda çizik dahi yok bir önceki note 3 umde de aynı olmuştu ancak 20 iş gunu içerisinde teslim etmedikleri için telefonun sıfır parasını hakem heyeti yoluyla almıştım. siz neler yaptınız sonuçlar hakkında bilgi verir misiniz?

    bir de samsung ana merkezi yani köreye yazacağım sonuç alır mıyız bilmiyorum. yıllarca iphone kullandım bir kere ekranı dahi çizmedim 2 note telefonda da aynı hata oldu ve kullanıcı hatası denilmekte kaldı ki düşürsem evet ben kırdım diyebilecek pozisyondayım.

    yardım ve bilgi rica ederim.
  • sonuç ne oldu?
  • Benzer bir sorunu note 3 cihazım için yaşadım telefon elimden düştü hiçbir çizik dahi olmamasına rağmen kalemle kullanılıp elle kullanılmamaya başladı ve kadıköydeki samsung bayisinde (yazıcıoğlundaki) ekran değişimi yaptılar sorgusuz sualsiz.
    Şimdi mecburen ithalatçı garantili(evo) note 5 aldım ve en ufak bir şeyde hemen garanti dışı bırakmaya oynuyorlar.
  • Sonuc nedir ne yapmamiz lazim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı problem var. Masmavi oldu telefon ekranı. Servis kabul etmedi ve 750 TL para istiyor. 20 Gün kaldı garantisinin bitmesine...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilterdis

    selamlar,

    aynı problem bende de var servise goturdum kırmışsınız dusurup dediler. telefonda çizik dahi yok bir önceki note 3 umde de aynı olmuştu ancak 20 iş gunu içerisinde teslim etmedikleri için telefonun sıfır parasını hakem heyeti yoluyla almıştım. siz neler yaptınız sonuçlar hakkında bilgi verir misiniz?

    bir de samsung ana merkezi yani köreye yazacağım sonuç alır mıyız bilmiyorum. yıllarca iphone kullandım bir kere ekranı dahi çizmedim 2 note telefonda da aynı hata oldu ve kullanıcı hatası denilmekte kaldı ki düşürsem evet ben kırdım diyebilecek pozisyondayım.

    yardım ve bilgi rica ederim.



    Merhaba, sonuç ne oldu acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.