Selam arkadaşlar. Numaramı Vodafone faturasıza taşıdım, Web sitesinde faturalı ve faturasız tarifeler var. Bu sabah ilgilendiğim tarifeye geçmek için bayiye gittim ama o tarifenin faturalı olduğunu söyledi. Görselde de paylaştığım gibi orada seçenekler var faturalı ve faturasız diye, ama görevli ısrarla o tarifenin faturalı olduğunu iddia ett ve tarifeye geçemedim. Hat benim üzerime ama oğlum kullanıyor. Başvuru yaparken de oğlumun TC no girdim. Ne yapmam lazım ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Numara taşımada Faturalı, faturasız oyunu.
-
-
İki tane bayi gezdim, ikisi de çözemedi. Daha doğrusu kasıtlı yaptıklarını anladım.
Allayıp pullayıp, şirin görterip faturalıya yönlendiriyorlar.
Zaten bir ay sonra geri turkcell e döneceğim dediğimde hepsi sustu, alternatif sunamadılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayiler faturalı geçişten prim aldığı için ona zorluyorlar. 3 ay çıkamazsınız, cezası var vs söylemler sıkça söylenen yalanlar. Bilmeyen öyle mi deyip faturalı geçiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden 1 ay sonra geri döneceksiniz?
madem döneceksiniz faturalıya geçip tekrar taşındığınız da cezai bedel ödeyebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direkt hattımı faturasıza taşımak istiyorum diyin. Şu paketi almak istiyorum diye seçenek belirtmek zorunda değilsiniz. Ben 3 ay önce hattımı Vodafone'a taşıdım işlem yaptığım bayi faturalıya geçmem konusunda diretmedi. Bu şekil direten / yanlış bilgi veren veya faturasıza taşıma yapmayan bayiler var ama bu yasal değil. Bu tür bayilerle karşılaştığınız durumda işlem yapmayıp bir başka bayiye gidebilirsiniz. O da aynısını diyorsa bir başka bayi ta ki faturasıza taşıma yapan bayi bulana kadar. Veya online taşıma yapın hiç bayiyle uğraşmayın. Böyle de süreç uzayabilir ama belirteyim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ilk gittiği bayinin yapacağı iş için neden bayi bayi gezsin kullanıcı .İşi düzgün yapıp taşıyacak bayi
-
Faturasiz paketler operator iptal etmediyse bayi onu yapmak zorunda bence
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bayi zaten işini doğru dürüst yapmak zorunda. İtiraz edince de sanki kendi bayileriymiş gibi o öyle değil böyle diyorlar ve müşteri ne kadar hayır doğrusu böyle derse desin yine yardımcı olmuyorlar. Koskoca firmaların bayileri mahalle bakkalı zihniyetinde yönetiliyor böyle yalancı insanlar yüzünden. Bununla zaman kaybedeceğine müşteri başka bayiden işlem yapabilir demek istemiştim. Bu ülkede işini doğru dürüst yapan sayısı bir elin parmağını geçmez. Caydırıcı bir yaptırım uygulanması gerek aslında.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şikayetle yaptırım uygulandığı sürecek böyle birşey demeye yüzleri olmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende öyle tahmin ettim ve geçmedim faturalıya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell de taahhütüm bitiyor ve mevcut müşteriye uygun fiyatlı tarifeler sunmuyorlar.
Çıkan tarife 460 tl. Bu şekilde git - gel yaptığım zaman 360 tl.
Vodafone faturalı 1 yıl taahhütlüymüş, 1 ay da olsa faturalı olmak istemem. O yüzden faturasızda 1 ay kalıp , önce turkcell faturasıza, sonra faturalıya geçince uygun fiyatlı tarifeler çıkıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten başvuruyu online yaptım, tarifeyi de seçtim.
Benim anlamadığım konu tl yüklediğim zaman seçtiğim tarife aktif olmazmıydı? Belki de olur du bayiler çakallık yaptı.
İki bayi gezdim, sinirli bir yapım var. Sabah sabah sinir harbi yaşadığım için üçüncü bayide birinin gırtlağını sıkabilirdim. O yüzden pos cihazından çıkan paketi alıp çıktım.
Adamlara tek tek anlatıyorum, gerizekalıya anlatır gibi ama adamlar gözümün içine baka baka yalan söylüyor ve ben bunu biliyorum. Mesleğim gereği farkındayım ne halt ettiklerini ama işin sonu karakolda biter o yüzden çıktım gittim.
Bir daha bu işlere bulaşmam, hatta bayinin önünden bile geçmem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayiler çakallık yapıyor hocam, çakal olmuşlar geleni geleni ısırıyorlar.
Ağır konuşacağım ama neyse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben henüz taşıma yapmamışsınız diye anladım meğer öyle değilmiş geçmişsiniz Vodafone'a. Bazen taşıma yaparken bayiler faturalıda diretebiliyorlar. Utanmadan yalan söyleyip koskoca firmaların bayilerini mahalle bakkalı zihniyetinde yönetiyorlar. Gerçekten çok yazık. TL veya paket yüklemek için bayiye gitmenize gerek yok. Yanımda uygulaması üzerinden kredi / banka kartıyla paket yükleyebilirsiniz. Yalnız bazı paketler Yanımda'da görünmeyebiliyor. Ben uygulamada görünmeyen bir paketi mobil bankacılık üzerinden aldım mesela. Cep telefonu TL yükleme kısmından Vodafone kolay paket veya TK yükleme seçeneğini seçerek kolayca yükleme yapabiliyorsunuz. Mobil bankacılık üzerinden yükleme yapmanızı tavsiye ederim daha pratik oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu işlemi yapmak için 1 ay beklemene gerek yok bilgin olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şikayet edeceksin
bu bayiye gidip işlemimi yaptırmak istiyorum diyeceksin
sonra işlem yapmak için bayi arayacak seni
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zorunda değil hocam bayiler, çünkü vodafone da hiyerarşik olarak ,bayiler en üstte ..zamanında avm içindeki vodafone bayinden, numara taşıma başvurusu yaptım ,adamlar 2 hafta numaramı taşımadılar..şikayet ettim, vodafone merkez sadece özür diledi,başka bayiden taşıdım mecburen numaramı.. Vodafone'nun bayiler üzerinde hiçbir yaptırımı yok..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 25 Nisan 2024; 8:35:11 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında yapmak zorundalar hocam ama işlerine gelmiyor. Şikayet etmek zaman kaybı zaten çünkü bayi personelleri istediği gibi at koşturuyor itiraz edince de kabul etmiyorlar. Ben olsaydım ben de başka bayiden işlem yapardım. Vodafone zaten Türkiye'de doğru dürüst yatırım yapmayan bir firma kaldı ki kendi bayilerine söz geçirecek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Karaktersiz yaratıklar, insan falan değil onlar.
Uygulamada ve mobil bankacılıkta geçmek istediğim tarife olmadığı için bayiye gittim, yoksa önünden bile geçilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TL yüklemeden nasıl iletişim kuracağım ?
Sistem nasıl anlatırmısınız ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- red"li fırsat 25 gb ultra paketi içeriği
- vodafone çekim gücü
- vodafone numara rezerve
- vodafone sms servisi açma
- cepinfo nedir nasıl iptal edilir
- telefonla konuşurken gelen aramayı görme
- telsiz kullanım ücreti 2024
- gizli numara
- e sim nedir
- vodafone hediye internet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X