Şimdi Ara

Ölü pixel mücadelem ( Hakkınızı arayın )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    1. 24.12.2022 tarihinde itopya.com üzerinden aldığım Gigabyte m28u monitöründe mart2023 ayı gibi 1 adet bright dot ( ölü pixel ) çıktı .
    2. 20 mart 2023 tarihinde itopyaya yazdım ve ürünün kendilerine gönderilmesini istediler
    3. 21 mart 2023 ürünü kendilerine göndermek için hazırladım ve not yazdım ( üründe bright dot vardır 6502 sayılı kanunda 1 adet ölü pixel bile kusur sayıldığından ve doa kapsamı içerisinde olduğundan değişim/tamir/iade istediğimi not olarak kutunun içine ve üstüne yapıştırdım.
    4. 28.03.2023 tarinde itopyadan ürünün Gigabyte RMA servisine gönderildiği mailini aldım
    5. 03.04.2023 tarihinde Monitörüm hiçbir bilgi ve rapor verilmeden bana geri kargolandı, yani değişim/tamir/iade talebim ret edildi
    6. 09.04.2023 tarihinde tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr adresi üzerinden tüketici haklarına başvurdum 13.04.2023 tarihinde itopya dan mail geldi mailde ( Merhaba,Ürününüzü tekrar tarafımıza göndermeniz halinde gigabyte servisi tarafından işleme alınacaktır. Bilginize. ) yazıyordu
    7. Hemen tüketici hakları sitesine baktım 11.04.2023 tarihinde şikayet aşaması savunma istendi olarak değişmişti yani firmadan savunma bekleniyor demek.
    8. Aynı gün ürünü değişim talebi ile gönderdim iade olsa çok zararda oluyorum dolar baya arttı haliyle.
    9. Gelişmeleri sizinle paylaşacağım. Unutmayın firmalar ne derse desin 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunda 1 adet ölü pixel bile kusur sayılmakta, bü yüzden firmaların yok efendim 5 ölü pixel altı kusurlarda değişim yapmıyoruz gibi laflarına bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yerdavader -- 16 Nisan 2023; 2:45:21 >







  • Hocam benimde AOC C24G1 model 3 yil garantili monitorumde (daha garantinin bitmesine 1 yil var) sağ ust koseye yakin bolgede bir yesil renkte sehim olustu. Monitorun servisine gönderdim ve adamlar ariza tespit edilemediği icin ilettigim arıza gorsellerini markaya iletmisler suan test ediliyor deniliyor. Techpro nasil oluyorda bu arizayi tespit edemiyor anlamis degilim. Kendi orijinal kablolariyla farklı ekran kartiyla ve kasaya farkli monitor takarak denedim ve hicbir sey fark etmedi. Monitorde en ufak bir darbe va biseyde yok ve tertemiz kullandim. Eger Aoc ve servis sorun yok diyip göndermeyi denerse ariza giderilmeden veya degisim yapilmadan gelirse bende ayni yola basvuracagim. Koskoca servis sorun yok diyip gecistiriyor. Açtığım konuda gorebilirsiniz arizanin görsellerini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer tüketici hakem heyeti kararı çıkmadan ürünü gönderirsenis hakem heyeti sizin kendi aranızda anlaştığınızįı düşünüp dosyayı kapatabilir. Firma yamuk yaparsa ortada kalırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sasua S kullanıcısına yanıt
    Bu olayı düşündüm, öyle bir durumda danistiklarimdan aldığım bilgiye göre tekrar dava edilebilirmis. Ve kanıt olarak şikayette mail yazışmalarını atmak firmanın aleyhine olurmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kilavuzgursel kullanıcısına yanıt
    Şikayet ederken elinizde ki tüm raporları kanit olarak yüklerken kendinizin çektiği kusurlu yerin gorselinide ekleyin hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yerdavader

    Şikayet ederken elinizde ki tüm raporları kanit olarak yüklerken kendinizin çektiği kusurlu yerin gorselinide ekleyin hocam

    Aynen hocam öyle yapacağım zaten.

  • Dostum aynı sorunu bende yaşadım. 3 hafta önce itopya üzerinden aynı ürünü aldım. Kurulumu yaptım ancak 4 adet ölü piksel çıktı. Hemen iade için başvurdum. Kod gönderdiler onunla iade ettim. iade ettikten 1 hafta sonra arayıp ölü piksellerin nerede olduğunu sordular telefondan tarif ettim   sonrasında iademi yoksa değişimmi diye sordular. Bende değişim istedim peki dediler. ancak arayıp stokta kalmadığını para iade olunacağını söylediler. 15 gün geçti hala yatırmadılar. ama sürekli arayıp darladım adamları. 15 gün akşamı para hesaba geldi. sonrasın ebrar bilgisayardan aldım ürünü tekrar. onda da ölü piksel çıktı onu da bugün iadeye yolladım bakalım nolacak. seni neden bu kadar uğraştırdılar anlamış değilim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • onderkadir O kullanıcısına yanıt
    Hocam bu sefer değişim isteyin stok yok derse şikayet edin dengi yada üst model vermekle yukumluler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ellerinde onun dengi yada başka 4k 144hz ayarında monitor yoktu. Mecburen iade aldık. Ebrar bilgilsayardan aldığımda da ölü piksel çıktı. Değişim garanti için 7 ölü piksel istediler. Bide 5 renkli 2 koyu renkli olacakmış. Falan filan. Dedim ben yeni aldım 14 gün iade hakkım var. Sizden alırken bunun ayıplı kusurlu olarak almadım. Kusuru var diyede indirimli almadım. Bakalım arayıp ne diyecekler. Dengi yada üst modeli değişmeyi kolay kolay kimse kabıl etmiyor. Sistemi dizeli bi ay oldu. Hala adam akıllı bakamadım monitör yüzünden


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar çok ölü piksel sorunu var, bende 2 hafta önce gaming.gen.tr den (BetA PLUS olarakta bilinir) monitör aldım, bir sorun çıkması durumunda internet veya telefonla uğraşmamak için şehir değiştirip mağazaya kadar gittim.. ürünü aldıktan hemen sonra kendi servislerinde ölü piksel testi yaptırdık 4 tane ölu pikse çıktı, değişim yaptılar 2. urun dede 2 adet ölü piksel çıktı.. sonuç olarak 3. ürünü aynı müşteriye açmadıklarını, açılan 2 üründen birini almayı veya ücret iadesini yapabileceklerini söylediler.. bende ücret iadesini aldım.. Allahtan değişim ve iade için hemen orada gerekenleri hızlıca yaptılar, sonuçta elimiz boş döndük gerçi... Ben ebrar bilgisayarı bu konularda daha duyarlı sanıyordum..

  • onderkadir O kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef şikayet etmedikçe hakkımızı alamıyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Araştırmalarıma göre ölü piksel cihazlar banttan hatalı çıkan cihazlar. Firmalara kusurlarını belirterek veriyorlar daha uygına. Onlarda ürünleri bu kusurları belirtmeden satıyorlar. Kimin şansına ne çıkarsa. Bizde bilmeden alıyoruz. Sıcak parayı hertürlü 1 aya yakın çeviriyorlar içerde. Kargo süreci şu bu derken zaman geciyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderkadir

    Araştırmalarıma göre ölü piksel cihazlar banttan hatalı çıkan cihazlar. Firmalara kusurlarını belirterek veriyorlar daha uygına. Onlarda ürünleri bu kusurları belirtmeden satıyorlar. Kimin şansına ne çıkarsa. Bizde bilmeden alıyoruz. Sıcak parayı hertürlü 1 aya yakın çeviriyorlar içerde. Kargo süreci şu bu derken zaman geciyor.

    burada önlemi hükümetin alması lazım , maalesef hakkını sadece bilinçli tüketiciler alabiliyor.

  • Şimdi mail attılar bana ebrar bilgisayardan. Ölü piksel çıkan ürünüm için değişim iade kararı vermişler. Benden değişim mi yoksa iademi istersiniz diye sorarlar. Ben fiyatlar arttığı için değişim istemeyi düşünüyorum. Şimdi yeni gelen üründede sıkıntı çıkması halinde 14 gün içinde iade edebiliyormuyum? Yoksa değişime gönderdiğim monitörün faturasından mı devam ediyor. Çünkü ilk ürünün iade süresi dolmuş oldu. Süreç nasıl işliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim iade kararı çıktı, oled tv almak istedim monitör yerine iade alıp philips 48oled707 aldım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • acaba bu tüketici hakem heyetine başvurduktan sonra kaç günde süreç kabul oldu bende sorunsuz monitörümde gsync çalışmadığı için servise verdim ve servis monitörü bozdu ardından bana servis kağıdı verdiler ürün test edilmiştir port edilmiştir stabil çalışmaktadır diye buna güvendim tatilde olduğum için monitörü kullanamadım ve geldiğimde monitörü kurdum daha kötü bozuk bir halde olduğunu gördüm asus servisine gittiğimde ise değişim yapamadıklarını 2 senenin dolduğunu 10-15 gün ile kaçırdığımı söylediler ilk başta adam akıllı test edip bu sorunu görselerdi ürünü değiştirebilirdim o yüzden size soruyorum tüketici hakem heyeti uzun sürüyor mu?

  • Bende amazon üzerinden ebrar bilgisayarın sattığı MSI G274QPF-QD monitörü satın aldım. Ürün geldi ve 3 adet ölü piksel çıktı hemen iade talebi oluşturdum. 4 günün sonunda iadem kabul edildi ve param hemen gönderildi. Ben tekrar aynı monitörü amazonun kendisinin sattığını gördüm ve tekrar aldım. Ürün geldi kurdum 2 tane ölü piksel çıktı. Şimdi bugün tekrar iade ettim ve ürün stokta biteceğini görünce tekrar satın aldım. Ürün yarın elime gelecek bakalım inşallah sorunsuz çıkar kullanırım.


    Neden bu ürünü seçtim;Çünkü hem renkleri çok iyi veriyor hem de zerre ghosting yapmıyor. Fiyatına göre efsane bir monitör

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.