< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Online Store ön siparişimi teslim etmedi (14. sayfa)
-
-
İPhone 13 alanlara bunları söylüyorsunuz da, aynı şeyi 2500 liralık android cihaz kullananın da size söyleyeceği aklınıza gelmiyor mu?
-
Hocam sizi tanımam etmem ancak size yazan arkadaş size para verdiğimi bile iddia edecek derecede zıvanadan çıkmış.
Aklıselim, sağduyulu yaklaşımınız için teşekkür ederim.
Böylelerine cevap bile verip kendinizi yormayın, haketmiyorlar.
-
Kimse kalkıp da ekonomi kötü alım gücü düştü demesin. İnsanlar iPhone almaya sıra bulamıyor . Eskiden tüp kuyruğu varken şimdi iPhone kuyruğu var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Büyük rezaletmiş harbiden, geçmiş olsun. Amazondan falan alsaydınız keşke.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel ironi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben, "millete geldi bana gelmedi" diye mi içlenmişim. Onu mu ima ettim, yok artık! Ne kadar kötü düşünceli fesat bir insansınız.
Ben senelerdir iPhone konularda elimden geldiğince yöneticilere yardım eden, bu sene ana konuları da kendisi açan, iPhone gruplarında insanları teknik özellik - batarya gibi konularda elimden geldiğince bilgilendiren, kendi çevremi sürekli teşvik eden daha iyileri sizlerin olsun diyen bir insanım. Çok yazık, size...
-
moruk burada hakikaten çok değişik kafalı insanlar var. adam telefona 15+ bin gömmüş, bunun karşılığında karşı taraftan bir taahhüt almış şu zaman dilimi içerisinde elinizde olacak diye, tahahüte uymayınca da doğal olarak sesini çıkarmaya çalışıyor? az bile yapıyor. apple kurumsal ve dünyanın en zengin firmallarından birisi, böyle bir firma verdiği taahhüte uymak zorunda? bu insanlar boşuna mı ön sipariş veriyor? harbi çok değişiksiniz
iş bilmezlikten başka bir şey değil. paranla rezil oluyorsun resmen. konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
-
Birader yardımcı olmıcaksan kelime oyunu da yapma insanları tanımadan hakkında hüküm vermek senin ne haddine haddini bil, saygılı ol.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar kendinizi yormayın burada ki kafalar çok değişik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla tekrardan kendimi taktir ülke değistirerek hayat görüşü olarak artık o gruplara dahil olmadığım için 🤣en boktan ayfon muhabbetinde bile ortaya çıktı.
-
Ön siparişlerde böyle sıkıntılar olabileceğini firmalar size belirtiyor. Amazon’da bazı kişilerin ön siparişlerini iptal etti. Diğer tekno marketlerden de illa iptal edilen olmuştur da sizin gibi kimse bu derece abartıp dillendirmediğinden, bu konulara yazmadığından farkında değilsiniz. Para ve hediye istemiyormuşsunuz bunu belirtmişsiniz. Geriye bir tek forumda konuda bulunanlara gönderildi bana nasıl gönderilmez düşüncesinden oluşan ürüne en erken ulaşamama kıskançlığı kalıyor onu da şimdi kabul etmemişsiniz. Kötülediğiniz ve sizi mağdur ettiğini düşündüğünüz yer Apple’in resmi Türkiye mağazası herhangi bir tekno market değil. İnkar ettikleriniz doğruysa samimi bir tepki koyacaksanız Apple’ın bu size göndermediği telefonu almayın. Bu sizin açınızdan kötü muameleye rağmen yine de alacağınız bir üründe bu kadar yaygara koparmak mantık dışıdır. Kendinizi aşırı marka bağımlılığından tüm foruma rezil etmişsiniz. İsterseniz beni de kötü düşünceli insan ilan edebilirsiniz bu en kolay kaçış yoludur. Tüm Apple ürünlerini severek kullanıyorum burada görgüsüz gibi detaylı anlatmak istemiyorum, direk kıskançlıkla suçlanmamak için yazmak zorunda kaldım. Kim kötü niyetli olduğu zaten açıkça belli oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Amazon sadece taksitli satışları iptal etti (taksitli telefon satışı yasak gözden kaçan teknik bir hata) ve telafi olarak tekrar sipariş verenlerin ürününü ertesi gün teslim etti.
-
Olabilir sonuçta sistemsel bir hata yapmışlar Amazon’da bu hatayı yapmaması gerekiyordu. Mediamarkt’da yanlışlıkla taksitle alışverişe izin vermiş ama yanlış bilmiyorsam siparişleri iptal etmedi. Ben Amazon’u çok severim ve severek kullanırım. Bana Amazon USA bir figür alışverişimde alakasız yanlış bir figür yollamıştı. Bu figür benim için çok önemliydi. Amazon’a derdimi anlattım, para iadesi değil ürünümü istiyorum demiştim ama anlatamadım. Üstüne bir de hatalarına rağmen beni Amerika’ya kargoyla uğraştırmışlardı. PTT dışında gönderim de yapamıyordum. Ücret iademi sonrasında fazlasıyla aldım ama benim için önemli olan figüre ulaşamadım. Sizin durumdan çok daha kötüydü yine de büyütmedim. Elinize Pro siparişinizde SE gönderilmesi gibi bir şeydi ve karşı taraf size inanmıyordu Pro göndermiş gibi davranıyordu öyle söyleyim. İnsanların olduğu her yerde hatalar da mümkündür. Bu riskleri hepimiz alışveriş yaparken alıyoruz. Eğer ki paranızı yatırmıyorlarsa, başka süreçler oluyorsa o zaman işte sıkıntı vardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Değil Apple rezaleti, forum rezaleti de ortaya döküldü işte...
-
-
-
parayı iade etmeme gibi bir ihtimal dahi yok.
bankalar posunu bile iptal edebilir öyle bir durumda.(pcdepoda olmuştu)
skandal olur :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X