Şimdi Ara

Opel Corsa GSi 150 beygirlik motorla geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Artık PSA Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Opel, yakın bir zamanda satışa sunduğu Insignia GSi modellerinden sonra şimdi de Corsa ailesinin en yeni üyesi olacak GSi versiyonunu gözler önüne serdi. İşte yeni Opel Corsa GSi modelinin sahip olduğu özellikler:
     

    GSi rozetini takarak yollara çıkacak yeni Opel Corsa’nın kaputunun altında 1.4 litrelik turbo benzinli ünite yer alıyor. Bu motor, 150 beygir güç ve 220 Nm tork üretiyor. Ünitenin eşleştirildiği 6 ileri manuel şanzımanın virajlı yollar için özel olarak optimize edildiği belirtiliyor. Sahip olduğu değerlerle 0-100 km/s hızlanmasını 8.9 saniyede tamamlayan Opel Corsa GSi, maksimum 207 km/s hıza ulaşabiliyor.

     
     

    Corsa GSi modelini OPC versiyonuyla aynı şasi üzerine oturtan Opel, özellikle 18 inç alaşım jantlar ve 215/40 lastikler tercih edildiğinde üstün bir yol tutuş ve kısa fren mesafesi vaat ediyor. Şirket, karma yakıt tüketimini 6.3 lt/100 km olarak belirttiği aracın karbondioksit salınımının ortalama 147 g/km gibi değerlerde seyrettiğini ifade ediyor.

     
     

    Güç bakımından Corsa ailesinin en üstünde yer alan Opel Corsa GSi, bu gücü görsel olarak da yansıtmak için oldukça spor bir tasarıma bürünmüş. Bu tasarım içerisinde daha geniş hava girişleriyle donatılan ön tampon, ön ucunda hava girişi bulunan bir kaput, biçimlendirilmiş marşpiyeller, 18 inçlik hafif alaşım jantlar ve çatıya konumlandırılmış spoiler yer alıyor. Opel, arka camın üzerinde yer alan spoilerin ekstra bastırma kuvveti sağlayarak yol tutuş yeteneğini arttırdığının altını çiziyor.

     

    Opel Corsa GSi’ın kabin görüntüleri henüz paylaşılmadı. Ancak yapılan yazılı açıklamada Recaro koltuklar, spor direksiyon, deri vites topuzu ve alüminyum spor pedallar gibi sürüş zevkini arttıracak parçaların opsiyonel olarak sunulacağı belirtildi.

     







  • Astra GSİ idi o, C20xe efsane motor 150hp. Bu da ilk seri GSİ'lar idi, sonradan katalitik eklenince güç 136hp'ye düştü. Corsa Gsi ise Tigra ile aynı motordur, 1.6 106hp'dir. Daha sonra gelen Corsa C Gsi 1.8lt 125hp idi ama tatsız bir motordu, GSİ ismi o araçla öldü zaten.


    Bu arada Opel'in de şu 0-100kmh muhabbetini millet bir özümseyemedi gitti, 9sn'de 100kmh katalog verisi verilmiş diye adam yakın değere sahip 1.0 eco tsi İbiza'sıyla aynı gidecek falan sanıyor, aktarma diyor, verim diyor seviniyor falan. Git dene bakalım yolda GSI'in ne yöne gittiğini görebilecek misin? Bırakın artık katalog karıştırmayı.
    Tamam fabrika iddiayı oraya atıyor da, araç yola cıktıktan sonra da milyon tane tester binip test edip video çekiyor herhalde dimi. Tüm testlerde de fabrika 0-100 verilerini tuturuyor vw ler. Yani fabrikanın herhangi bir katakulli çevirdiği filan yok. Neyse o. Komplo teorisyenliğine hiç gerek yok şimdi.

    Valla kısaca sana şunu söyleyim. Bunca yıllık otomobil eleştirmeni ve kullanıcısıyım, ben vag grubundaki kadar başarılı aktarma mühendisliğini bir tek bmw de gördüm o kadar. Geri kalan tüm avrupa markalar bu ikilinin bir iki adım gerisindeler. Ayrıca Katolog verilerinin dışında, opellerin yolda yürüyüşlerinde de cok buyuk sıkıntılar var onu söyleyim. YAni matematiksel veriler ile reel deneyimler birebir örtüşmekte.


    Keşke imkan olsa da, 1.4tsi polo gti ile şu yukardaki corsayı kaldırsak beraber. Daha ilk 400 metrede polonun kaç boy fark atacagını tahmin bile edemiyorum.

    Keza herhangi bir 2.0tsi passat yada a4'ün 0-100 leri 6.5sn lerde iken, 2.0turbo ecotec insignialar 8.2sn lerde geziyor. Rezalet bile iltifat kalır opelin aktarmasına.

    2.0 turbo 3.28'i hiçç söylemeyim. 5.8sn... Neredeyse eski jenarasyon m3 verisi be... El insaf. Aynı güç aynı hacimden birisi çıkarıyor 5.8sn, diğeri çıkaıryor 8sn.

    Kısaca OPEL bu işi beceremiyor arkadaş.
  • Tork rezil,performans degerleri rezil.bu devirde boyle sözde araba yapacaksa hic yapmasin.psa'nin son 10 yilda yaptigi en zayif 1.6lt ve altı turbo motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 17 Mayıs 2018; 20:57:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arabaya hiç mi bir şey yakışmaz arkadaş ya? Tipi çok itici geliyor Corsa'nın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsterse 1500 beygirle gelsin, ürettikleri arabanın tamirini yapamayan arızasını çözemeyen beceriksiz ve ilgisiz yetkili servisleri olduğu sürece sonuç yine hüsran.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çirkin. Şu kasaya ayar oluyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sandero daha yakışıklı.bu ucube gelmesin boşuna

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opc yide kaldırmışlar saçma sapan işler
  • Eskiden turkiyede bu tarz arabalari almak kolaydi. Simdi macera.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi yakıyor.

  • mındar bu mındar
  • başlığı okuyunca sene birden 1995 falan zannettim.



    o dönemler ortaokul lisedeyim, tuvalete otomobil dergileriyle giriyorum.. ben mi yanlış hatırlıyorum o dönem de corsa gsi vardı, 2.0 lt 150bg motor . şimdi bu da aynı güçte motor ama hacim düşük. performans benzer, 600 cc farka bakmayın yakit tuketimi olarak pratikte o da benzer mutlaka. ee ne anladik biz bu işten, bize aynı arabayı daha kötü halde verecekseniz 20 sene boşuna mı geçti diye düşündüm birdenbire.





    yoksa astra gsi miydi o?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • foisl yakıtlı hiç bir araç ilgimi çekmiyor artık.

  • Olmamış. Hele o jantlara ayıp edilmiş bu araca takılarak.
  • 0-100’cüleri ben de sevmem ama manuel 150 bg B sınıfı arabayla 8.9 sn pek iç açıcı gelmedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veriler leş. Hatta tam bir fiyasko. Bu Opel adam olmaz arkadaş.
  • Corsa'nın elektriklisi var, Türkiye'de de hemen satışa çıkmazsa kıymeti harbiyesi kalmayacak, her işin doğru bir zamanı var, elektrikli Corsa şimdi satışa çıkarsa Türkiye piyasasında Opel büyük bir eşik atlamış olur.
  • arka kapı olmadığına göre manuel cam kalmamıştır corsada!

  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Astra GSİ idi o, C20xe efsane motor 150hp. Bu da ilk seri GSİ'lar idi, sonradan katalitik eklenince güç 136hp'ye düştü. Corsa Gsi ise Tigra ile aynı motordur, 1.6 106hp'dir. Daha sonra gelen Corsa C Gsi 1.8lt 125hp idi ama tatsız bir motordu, GSİ ismi o araçla öldü zaten.


    Bu arada Opel'in de şu 0-100kmh muhabbetini millet bir özümseyemedi gitti, 9sn'de 100kmh katalog verisi verilmiş diye adam yakın değere sahip 1.0 eco tsi İbiza'sıyla aynı gidecek falan sanıyor, aktarma diyor, verim diyor seviniyor falan. Git dene bakalım yolda GSI'in ne yöne gittiğini görebilecek misin? Bırakın artık katalog karıştırmayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Çok çirkin. Şu kasaya ayar oluyorum zaten
    2006 dan beri uretilen bi onceki corsanin makyajlisi zaten. Guncel bi platform degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 beygirlik Astra 0-100 8.3 saniye iken bunun nasıl daha fazla oluyor onu da anlamadım.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.