Şimdi Ara

Operatör Değişikliği sonrası çıkan fatura

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba

    Vodofone den Turkcell e geçiş yaptım. 21 hesap kesim tarihi 23 ünde benim işlem gerçekleşti. Vodofone 2 gün İçin 59₺ tam ücret faturası çıkardı. İtiraz ettim mail yoluyla bana çağrı merkezini arayın dediler ( onay gerekiyor) çağrı merkezine Vodofone olmadığım İçin bağlanamıyorum. İtiraz Yolu yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Her hangi bir telefondan 0542 542 00 00 numarayı ara.

    Buraya sormak yerine Vodafone'un internet sayfasına bakabilirdin, orada yazıyor, bende oradan baktım.

    Gereksiz bir mesaj olmuş..
  • Aynen 05425420000 dan tüm operatörden Vodafone aranabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.