< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Ayak fren de n ye al
Ardından el freni çek Frenden ayağını çek (araba el frenine otursun) sonra frene bas, p ye al Kontak kapat.. Düz veya eğimli hep böyle yaparım. Düzenlendi. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
N ye aldıktan sonra el frenini çekip freni bırakmak gerekiyor, araç yükünü el frenine bıraktıktan sonra P ye almak gerekiyor |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
kontağı kapattıktan sonra P ye alın o zaman |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gbeyazit -- 11 Ekim 2021; 17:30:13 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
aynen doğru sıralama budur. akılda kalması için NEP olarak ezberleyebilirsiniz. |
El freninden sonra ayaginizi frenden cekmeden P konumuna alirsaniz dediginiz gibi olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 9 Ekim 2021; 21:8:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yokuşun eğimine göre, o ses tık ta olabilir, taaaaaaaaak ta |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
söylenenler dışında D'de gelen tak sesi park piminin dişliden ayrılma sesi. şanzımana binen yük başka bir mekanizmaya biniyor. |
Araç ne ki hocam? P ye alınca el frenini nasıl iptal ediyor anlamadım. Normalde p ye alınca kendisi çeker el frenini, Auto Hold varsa! < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |