Şimdi Ara

Otomatik Vites Risktir (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
2.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bana göre manuel ameleliktir, Allah bi daha düşürmesin diyorum

    Benim araç 6 ileri manuel.
    Ve 1500 devirde kullanırım 6 ya gelene kadar. Yani en ufak düzlükte 6 ya geçerim.
    Devir dustumu de hemen vites dusururum.
    Gizlenmek istediğim zaman anında uygun vitese geçerim .
    Otomatik viteste bu keyfi alamıyorum.
    Tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_

    hocam bende 15 sene manuel kullandıktan sonra yetti gari deyip otomatik aldım, inanırmısın daha önce 1 kere bile otomatik kullanmamıştım , arabasını satın aldığım arkadaşa nasıl kullanılıyor bu dedim güldü, ''d ye al gider,geri gitmek için r ye, park etmek için p ye al,sol ayağını unut'' dedi o kadar , arabayı o otomatikteki zır acemi halimle ankaradan izmire getirdim, yol boyunca geçmişte manuelde geçirdiğim yıllara çok acıdım

    hocam o nasıl bir arkadaşmış öyle. bu şekilde bir tarif olamaz. araç hareket halide ileri veya geri istikamete giderken frene basmadan vites değiştirdiğin an vitesi mahvedersin. bunu bilmediği için vitesi mahveden birçok insan var.




  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Boşver hocam.250 yıl önce matbaaya karşı çıkanların torunları bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnce bir konuya değinmişsiniz hocam. Bende sürekli bunu yapıyorum. Frene bas dur. Önce boşa sonra el freni çek, ayak frenini bırak tekrar bas sonra P ye :)

    Bu şekilde yapmadığımda rampada falan araba P den çıkarken zor çıkıyor sanki tutup kapatıyormuşsun bir şeyleri gibi oluyor.

    Bende yıllarca manuel kullandım. Hatta son 2 haftadır babamın manuel civic bendeydi ama otomatiğe alışınca zor geliyor manuel.

    Ön yargılı yaklaşmayın arkadaslar. Otomatik candır
  • konuya kayıtsız kalamadım uzun süredir ilk defa yazı yazıyorum.

    Uzun süre hem otomatik hem de manuel araç kullandım.

    Bazı arkadaşlar yıl 2016 hala düz vites araç kullanılır mı diye sormuşlar ama ben de size şunu sorayım.
    Otomobil firmaları otomatik vites araç ürettikleri zaman reklam yapıp göbek atıyorlar.

    Örnek Opel örnek Ford dizel motora otomatik vitesi daha yeni koyabildiler hani yıl 2016 dıydı.

    Şimdi ben pratikte manuel araç kullanıyorum. otomatik bir araç kullanmayı isterdim. Ancak hangi otomatik vites

    yokuş yukarı Çıkarken gerekli gücü verebilen. yoku aşağı inerken frene basınca hangi vitese geçeceğini bilemeyip yolun ortasında zınk diye
    kalan bir otomatik vites istemiyorum. Kim ne derse desin otomatik vites teknolojisi henüz tam olgunlaşmadı. En iyileri dsg ve powersift ve edc olmasına
    rağmen bunların bile bir çok handikapları mevcut
    adam gibi otomatik vites araç kullanmak için premium marka pahalı ve yüksek hacimli bir araç almak gerekiyor. Yoksa otomatik hikaye

    hem size şunu da belirteyim. Özellikle acemi sürücüler ve bayanlar otomatik tercih ediyor. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum.

    Her ne kadar manuel bir aracı kullanmak ilk başta zor olsa da daha sonrası için otomatik vites kullanımı acemi için daha zordur.

    Özellikle kış şartlarında kaygan ve yokuşlu yollarda otomatik vitesli araçlar acemi sürücünün düşmanıdır. O otomatik vitesli araç klimayı bile zor çalıştırırken
    istenen torku üretemez ve sizi çok zor durumda bırakır.

    Yani kısacası adam gibi güçlü bir aracınız yoksa otomatik vites konfor değil eziyettir.




  • Mekanik candir.
    Ayrıca hell and toe candır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _M-U-E_ -- 13 Haziran 2016; 16:03:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıldır zf kullanıyorum sorun çıkarmadı çok şükür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan

    konuya kayıtsız kalamadım uzun süredir ilk defa yazı yazıyorum.

    Uzun süre hem otomatik hem de manuel araç kullandım.

    Bazı arkadaşlar yıl 2016 hala düz vites araç kullanılır mı diye sormuşlar ama ben de size şunu sorayım.
    Otomobil firmaları otomatik vites araç ürettikleri zaman reklam yapıp göbek atıyorlar.

    Örnek Opel örnek Ford dizel motora otomatik vitesi daha yeni koyabildiler hani yıl 2016 dıydı.

    Şimdi ben pratikte manuel araç kullanıyorum. otomatik bir araç kullanmayı isterdim. Ancak hangi otomatik vites

    yokuş yukarı Çıkarken gerekli gücü verebilen. yoku aşağı inerken frene basınca hangi vitese geçeceğini bilemeyip yolun ortasında zınk diye
    kalan bir otomatik vites istemiyorum. Kim ne derse desin otomatik vites teknolojisi henüz tam olgunlaşmadı. En iyileri dsg ve powersift ve edc olmasına
    rağmen bunların bile bir çok handikapları mevcut
    adam gibi otomatik vites araç kullanmak için premium marka pahalı ve yüksek hacimli bir araç almak gerekiyor. Yoksa otomatik hikaye

    hem size şunu da belirteyim. Özellikle acemi sürücüler ve bayanlar otomatik tercih ediyor. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum.

    Her ne kadar manuel bir aracı kullanmak ilk başta zor olsa da daha sonrası için otomatik vites kullanımı acemi için daha zordur.

    Özellikle kış şartlarında kaygan ve yokuşlu yollarda otomatik vitesli araçlar acemi sürücünün düşmanıdır. O otomatik vitesli araç klimayı bile zor çalıştırırken
    istenen torku üretemez ve sizi çok zor durumda bırakır.

    Yani kısacası adam gibi güçlü bir aracınız yoksa otomatik vites konfor değil eziyettir.



    Uzun süre otomatik kullandığınıza emin misiniz? Hangi otomatik vites araç yokuş aşağı frene basınca hangi vitese geçeceğine karar veremeyip zınk diye duruyor? Hangisi şanzımanı nedeniyle klimayı zor çalıştırıp yeterli torku veremiyor?




  • Hayat risk usta boşver şanzımanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Hayat risk usta boşver şanzımanı.

    Noktayı koymusun üstad;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşisözlükte bir başlık var tahlili s.çmak diye ona benzemiş. Kola içmek de risk, cips yemek de risk. Karmaşık olan her sistem dah abasit olana göre daha fazla bozulma riskine sahiptir. Böyle diye teknolojinin nimetlerinden faydalanmasın mı insnalar? O zaman niye hepinizin cebinde akıllı telefon var? Hepiniz 3210, 3310 kullanın? Gereksiz korkular, gereksiz önyargılar...
  • Düz vites otomatk vitesten pahalı olsa yine düz vites alırım. Aracın kontrolü sanki bende değilmiş gibi hissediyorum otomatik viteste.
  • her bayide otomatik vites satma uğraşı var sürekli. ama açıkçası bozulması halinde çıkartacağı masraf manuelde 300 lira otomatikte en az 3 bin lira olunca bunu da düşünmek lazım.
  • Asıl riskli olan arıza istatistiği yüksek olan DSG, EDC, Powershift ve Nissan'ın Cvt şanzımanlı araçlarını almaktır. Yarı otomatik vitesler kalktığı için onları saymıyorum ama ikinci el düşünülüyorsa tüm yarı otomatikleride bunlara dahil edebilirsiniz.

    Tork konvertörlü tam otomatikler, Subaru, Honda, Toyata firmalarının Cvt şanzımanları arıza oranı düşük olduğu için sorunsuz bir şekilde binilebilir. Ha bunlarda da arıza çıkabilir ama bakımları yapıldığı taktirde düz viteste yaşayacağın arıza riskinden daha düşük arıza oranına sahiptir.
  • Valla parayı bulduğum ilk anda cvt şanzımanı bir otomobil sahibi olacağım inşallah :)

    Manuel çekilecek dert değil. Otomatik keyif arkadaşlar gerçekten bu zevki herkes yaşamalı. Manueldeki keyif de farkli tabi ki ancak 2,5 litre atmosferik kullanmak lazım ancak. Onu da şehir içi kullandığın zaman bir ayrıcalığı kalmıyor ...


    Otomatik dünyadaki en güzel keşif kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lada nin otomatik vitesi var mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beetle Juice

    Düz vites otomatk vitesten pahalı olsa yine düz vites alırım. Aracın kontrolü sanki bende değilmiş gibi hissediyorum otomatik viteste.

    Aynen oyle hocam.yillarca otomatik vitesli araba kullandım. Eski teknoloji.
    Güncel araçları da test ettim. Vw grubu dsg, pejo, yeni astra .. mesela yeni astra 136 hp gayet güçlü de olsa ani hızlanma istediginizde iyi tepkiler alamiyorsunuz. Ama 140 hp manuel leonda 3 e çekiyorum sonra 160 km hiza kadar bir solukta çıkıyor araba.otomatik vites her zaman bir düşünüyor ortama uyum saglarken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BojanBogdanovic B kullanıcısına yanıt
    Hocam işte 140 hp gibi bir araçta performansı yemeyen bir otomatik kullanmak büyük zevk.Gaza yüklendiğinizde 2-3 vites altına atıp sarsıntısız atması ve sırtınızı yapıştırması büyük keyif.
    ZF bu konuda çok çok iyi.Muhtemelen dsg de iyidir.Kullandığım eat6 da hafif denemelere başladım ve başarılı.
    Sağlam performans yemeyen tam otomatik her türlü manuelden iyidir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatikte eski tip 4 ileri candır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Hocam işte 140 hp gibi bir araçta performansı yemeyen bir otomatik kullanmak büyük zevk.Gaza yüklendiğinizde 2-3 vites altına atıp sarsıntısız atması ve sırtınızı yapıştırması büyük keyif.
    ZF bu konuda çok çok iyi.Muhtemelen dsg de iyidir.Kullandığım eat6 da hafif denemelere başladım ve başarılı.
    Sağlam performans yemeyen tam otomatik her türlü manuelden iyidir bence

    136 hp ve 320 mi ne nm torku olan ve hafiflemis kasali astradaki performans hayal kırıklığı olmuştu bende. Belki klasik otomatik olduğu için. Bmw 1.16 i zf ya da 140 hp dsg kullanmadım açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.