Şimdi Ara

Otomobilimizde gizlenmiş KÜÇÜK AYRINTILAR (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
2
Favori
52.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim cliomda 2000 modeldir kendileri(rio yada gp ile degistirecem )...kapılar tam kapanmadigi zaman uzaktan kumanda ile kilitledigimde arabayi sinyal ısıkları yanmıyo yeni farkettim belki her arabada vardir....
    sonra arabanın kontak kapalıyken ben sinyal verebiliyorum saga yada sola kontak kapali nasilmi??simdi 4 lu dugmesine hafifce basıyosun tam degil o siradada saga yada sola sinyal verebiliyosun kontak kapali iken....puhahaha ama bu ozellij hic bi ise yaramıyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: physioAMD

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hamza Ertüm

    Bazı arkadaşlar araba hareket etmeye başlayınca(belirli bi hızın üstüne çıkınca) kapılar otomatik kilitleniyor yazmışlar. Bu sakat birşey değil mi yav? Ben şahsen yola çıkarken kapımı her zaman açık bırakırım, kaza falan olursa kapıyı açmak için çok uğraşırlar. Şehir içi dur-kalk yapılan trafikte kilitlerim tabii ama bence TEM, D100 gibi yollarda çok saçma bu.


    kapılar kilitleniyor ama dışardan açanlar için içerden açılıyor


    Hocam kaza yapınca içeriden de çalıştıramazsın ki kapı kilitlerini. Kilidi açık olsa hiç olmazsa kolay açılır veya pimi açık olduğu için yamulunca kendisi açılır direk.




  • benım arka cam reszistansı ve ayna ısıtmalarını acıyorsun 15 dakıka sonra otomatit kapanıyor

    arabay stop ettıkten sonra anahtarı cıkarsan bıle yarım dakıka kadar camları acıp kapatıyorsun

    farlar acıkken anahtarı cıkarıp arabadan ınersen sofor kapısı acılır acılmaz tum ısıkları sonduruyor.anahtarı delıge sokar sokmazda tekrar yakıyor

    anahtarla kapıları acınca yada herhangı bır vakıt on kapılardan bırını acınca kantak anahtarı delıgının etrafında yesıl aydınlatma yanıyor.

    aklıma gelen bukadar sımdılık
  • Megane II dış kapı kolllarının olduğu yerde sensörler var. Kart cebinizdeyken araca yaklaştınız, eğer kapıyı açmak için elinizi kapı koluna koyarsanız sensör elinizi algılıyor ve kilitlerin açılmasını sağlıyor. (Karttaki düğmeyi kullanmıyorsunuz)

    Yanlız bu özellik Türkiye'deki modellerde henüz yok.
  • benim soruna yardımcı olabilicek birileri var mıı?

    focus 2003, kumandadan camlar kililtlenmio, kapı kapatma tu$una uzun basıyorum ama ı ıh olmuo, var mı bilgisi olan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hamza Ertüm

    Bazı arkadaşlar araba hareket etmeye başlayınca(belirli bi hızın üstüne çıkınca) kapılar otomatik kilitleniyor yazmışlar. Bu sakat birşey değil mi yav? Ben şahsen yola çıkarken kapımı her zaman açık bırakırım, kaza falan olursa kapıyı açmak için çok uğraşırlar. Şehir içi dur-kalk yapılan trafikte kilitlerim tabii ama bence TEM, D100 gibi yollarda çok saçma bu.



    bizim astrada araba stop edince kapıları kendisi açıyordu


    ayrıca megane larda parkları açın arabayı stop edin şöför kapısını açın kendisi söndürüyor daha sonra evinize gidin öbür gün sabah gelin arabayı çalıştırın otomatik far devrede herzaman parklar açık hava kararıncada far moduna geçiyor size kalan sadece uzun kısa gerisi megane ın işi




  • Otomatik far dedikleri olay yeni pasaatlarda da var. Ör neğin otoyola çıktın 10 saniyeden uzun bir süre 140 'ın üstünde gitmeye devam ettiğin zaman gündüz farını açıyo. 65 İn altında 150 saniye seyir edersen ise otomatik kapıyo.... Yine yağmurlu havalarda yağmur sensörü aktifken 5 saniyeden daha uzun bir süre cam silecekleri çalıştığında yağmur fonksiyonu, sürüş farını açıyo. Yağmur durduktan sonra yani fasılaı silecekler 225 saniyeden daha uzun süre çalışmıyorsa sürüş farı otomaitk kapanıyo
    Viraj farı dedikleri bi olay var...
    Sadece kısa farlar açıkken yani uzunlar yanıyo olmuyacak 10 km / saattin üzertinde hız yapıldığında çalışıyo. Virajlarda yol, hareket eden gaz deşarjlı lambalar sayesinde otomatik olarak aydınlatılıyo.
    Yine dar virajlarda yön değiştirme ışığı dedikleri bi olay var
    Sadece kısa farlar açıkken 50 nin altında hız yapıldığında çalışıyo. Yön değiştirme esnasında
    veya çok dar virajlarda ek olarak farın içine entegre edilmiş bir yön değiştirme ışığı otomatik olarak açılır
    Yine tünele girdiğinde otomatik olarak açılıyo.

    Coming home/ leaving home fonksiyonu, rahatla önüne görerek arabana biniyosun veya evine giriyosun........ Passat farkı işte...




  • kapatma düğmesine ard arda iki defa basmayı denediniz mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Peradur

    benim soruna yardımcı olabilicek birileri var mıı?

    focus 2003, kumandadan camlar kililtlenmio, kapı kapatma tu$una uzun basıyorum ama ı ıh olmuo, var mı bilgisi olan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: physioAMD

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hamza Ertüm

    Bazı arkadaşlar araba hareket etmeye başlayınca(belirli bi hızın üstüne çıkınca) kapılar otomatik kilitleniyor yazmışlar. Bu sakat birşey değil mi yav? Ben şahsen yola çıkarken kapımı her zaman açık bırakırım, kaza falan olursa kapıyı açmak için çok uğraşırlar. Şehir içi dur-kalk yapılan trafikte kilitlerim tabii ama bence TEM, D100 gibi yollarda çok saçma bu.


    kapılar kilitleniyor ama dışardan açanlar için içerden açılıyor


    Avrupa nomları gereği, 86 yılından sonra üretilen ve merkezi kilit sistemi bulunan bütün otomobillerde, araç şiddetli bir darbe gördüğünde kapılar otomatik olarak açılır. Eski arabalarda kapı içlerinde kapılar kitlenirken aşağı inen, açılırken yukarı çıkan bir pim olurdu. kaza anında o pim kendiliğinden yukarı çıkar ve kapılar dışardan açılabilir. Yeni araçlarda o pim yok ama yine de kaza anında kilit açılır. o yüzden seyir halinde kapının kilitlenmesinin hiçbir mahsuru yoktur.

    Bir küçük ayrıntı da benden (FORD kullanıcıları için): sinyal kolunu azcık aşağı veya yukarı bastırıp bıraktığınızda kol eski hale gelirken sinyal lambaları 3 defa yanıp söner. şerit değiştirme sinyalidir bu.




  • ya arkadaşlar bende 97 model ford escort otomatik arabamda da böyle yararlı ufak ayrıntılar varmıdır.
    arabayı yurt dışından getirttim. normal anahtarın yanında ayni işi yapan bir kırmızı anahtar var. acaba onun bir ayrı bir özelliği varmıdır. ben fark göremedim. kitapcığıda almanca pek bir şey anlayamadım.
  • Merhaba arkadaşlar bu özelliği sanırım fazla kişi bilmiyordur.çünkü sormuş olduğum renault servisi bile bilmiyor. Sistem şöyle çalışıyor silecekler sürekli silme konumundayken yani silecek kolu 2. kademe de iken araç bir kez durduğu zaman silecekler sürekli silme konumundayken araç durduğu zaman silecekler sürekli konumdan çıkıp otomatik silme konumuna geçiyor ve araç hareket edince sistem sürekli silmeye başlıyor ve araç hızı arttıkça sileceklerde hızlanıyor.
  • Aynı şey bende de oluyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: avdr

    Bir küçük ayrıntı da benden (FORD kullanıcıları için): sinyal kolunu azcık aşağı veya yukarı bastırıp bıraktığınızda kol eski hale gelirken sinyal lambaları 3 defa yanıp söner. şerit değiştirme sinyalidir bu.
  • stılo daki acil durum düğmesiyle benzin akışı kesiliyor, kapıların tümü açılıyor ve tüm ışıklar 15 dk süreyle yanıyor.
  • eski kasa opel vectrada araç stop etmiş haldeyken sinyal kolunu sola veya sağa çevirin o tarafın park lambası yanıyor enerjiden tasarruf yenilerde varmı bilmiyorum ama bizim astrada yoktu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kürsad -- 19 Haziran 2006; 17:43:11 >
  • Herkes Biliyordur ama belki bilmeyen vardır.Focus II lerde aracın kontağı kapalıyken sinyal kolunu kendimize doğru çektiğimizde arac çalışmadığı halde uzun farlar yanar ve otomatik olarak bir müddet sonra sönerler.
    Arabadan indikten sonra aracnın camlarını kumandadan kapatmak için kapatma düğmesine devamlı bastığımızda camlar kapanacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: itas59

    Merhaba arkadaşlar bu özelliği sanırım fazla kişi bilmiyordur.çünkü sormuş olduğum renault servisi bile bilmiyor. Sistem şöyle çalışıyor silecekler sürekli silme konumundayken yani silecek kolu 2. kademe de iken araç bir kez durduğu zaman silecekler sürekli silme konumundayken araç durduğu zaman silecekler sürekli konumdan çıkıp otomatik silme konumuna geçiyor ve araç hareket edince sistem sürekli silmeye başlıyor ve araç hızı arttıkça sileceklerde hızlanıyor.



    bu kitapçıkta yazıyrodu hıza duyarlı silecek otomatiktede aynı
  • Toyotalarda camların otomatik kapanması için cam sensörü gerekli.2005 model Corolla mı alırken bana 80 milyona taktırabilirsiniz demişti.
    Toyota'da ne gibi özellikler war.bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
  • şu anahtarla camların falan kapanması olayı mazda da yok mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kürsad

    eski kasa opel vectrada araç stop etmiş haldeyken silecek kolunu sola veya sağa çevirin o tarafın park lambası yanıyor enerjiden tasarruf yenilerde varmı bilmiyorum ama bizim astrada yoktu


    silecek demissim sanirim sinyal olucakti (silecekler tek yone hareket ediyo en azindan benimkinde)

    evet sol veya saga sinyal kolu kullanildiginda(araba calismasken) sinyal isigi far gibi surekli yaniyo...
  • belki biliyorsunuzdur ama gene yaziyim dedim, mercedes lerde dörtlüler yanarken sinyal verirseniz, dörtlüler devreden çıkıyor sadece verdiğiniz sinyal yanıyor. benim 206 da da silecekleri en hızlı silme konumuna getirdiğimde farlar otomatik yanıyor...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.