Şimdi Ara

panel satın alma hikayesi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar uzun bir süre araştırmalarım sonucunda plazma almaya karar verdikten sonra(kullanım tercihime uygunluğundan) bu konuda en iyisi kuroda karar kıldım ve fiyat konusunda uygun zamanı beklemeye başladım..ta ki 12 gün önce sabır kalmayıncaya kadar...ve en uygun fiyata yakın olan balıkesir digicom bayinden almaya karar verdim.arkadaşta abi parayı öğlene kadar yatırırsan yarın direk istanbuldan sipariş ederim kutusunda 0 gelir bende kargodan yırtarım dedi..ve parayı ödedik. ertesi gün doğru kargoya fakat adıma bir şey yok....satıcıya telefon ne oldu bizim panel...? abi gelmedimi , kargoya yetişememiştir falan yarın elinde...neyse yarın kargoya verin bakalım bizim paneli..ne paneli adınıza bir şey yok..haydi tekrar balıkesire tel. ve ne oldu???? abi araştırayımm.. ikinci telefon abi ben izmire bağlıyım izmirden sipariş ettim (ilk konuşmada istanbuldan hemen gelir dendi 1 yalan)senin paneli yanlışlıkla bursaya göndermişler...yarın kesin elinde..tamam deyip kargoya gidiyorum ve adımı türkiye genelinde sorgulatıyorum öyle bir gönderi bursa değil artvine bile yok( yalan 2)ertesi günü tekrar kargoya ve paneli şüphe ile soruyorum adıma gönderi varmı dememe bile gerek kalmadan kargo görevlisi yok diyor.hadi telefona bakalım ne mazeret uyduracaklar diye bekliyorum..satıcı başlıyor abi ben böyle şey hayatımda görmedim ya izmirin kavakları gibi bana terane okuyor yok izmirin bir tana çeki çıkmamış onun yerine benim paneli tutmuşlar.vs vs. bu arada ben sana dükkanımdan yerine yeni panel göndereyim ses sistemi hediye edeyim tamam deyince bir alt modeli yada teşhirden ürün vermeyi teklif ediyor..son arife günü ise kargoya verilemeyişini ise saat 1700 kargoya bırakılmış( sorunlu bir satışı ben olsam sabah yedide bırakırım (yalan 3) o yüzden telaşeden unuulmuş deniyor..
    sonuç parasını takır takır ödediğim paneli 10 günü aşkın süredir alamadım..telefon ve kargo görüşmeleri stress bunlarda cabası.bu yetkili satıcıdan (digicom)yapılan bir alışveriş idi...buradan alacağımız:cihazların garanti ,teslimat olayları nedeniyle fazladan para ödeyerek yetkili yerlerinden tercih ederkende insan faktörünü unutmayalım..doğubank istanbul bilişim yada başka bir spot satıcı olabilir doğru yer ise sorun etmeden tercih edin derim..fazladan ödedim içim rahat alışveriş ettim derken böyle sorunlarla karşılaşabilirsiniz..
    ve ben digicomun en üst yerine kadar bu olayı şikayet edeceğim.. ve her yerdede bu alışverişi başıma gelen bir örnek olarak aktaracağım..







  • dostum öncelikle gerçekten sıkıcı bir durum öncelikle sikayetvar.com'a yaz.

    sonra hemen digicom'u ara durumu bildir

    Tel : (212) 470 06 00
  • dostum öncelikle geçmiş olsun.Digicom LG ye bahane bulacağına önce kendine baksın.olayın peşini bırakma dostum.olayı genel merkeze bildir ve paneli sipariş ettiğin bayiyi genel merkeze şikayet et.bakalım genel merkezin hassasiyeti nasıl? bunu da öğrenmiş oluruz. Saygılar
  • lg ile alakalı değil panel pioneer kuro 428xd idi..digicoma mail attım bakalım cevap veren cıkacakmı???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: napsula

    lg ile alakalı değil panel pioneer kuro 428xd idi..digicoma mail attım bakalım cevap veren cıkacakmı???

    Bir ara digicom Lg'nin de distribütörüydü. Sonra mahkemelik oldular. Ona kinaye söylemiş onu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: napsula

    lg ile alakalı değil panel pioneer kuro 428xd idi..digicoma mail attım bakalım cevap veren cıkacakmı???


    dostum ne maili hemen ara sana tel numarasını verdim

    böyle bir durumda tel varken mail ile uğraşılır mı....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orjinalden alıntı: napsula

    lg ile alakalı değil panel pioneer kuro 428xd idi..digicoma mail attım bakalım cevap veren cıkacakmı???


    dostum ne maili hemen ara sana tel numarasını verdim

    böyle bir durumda tel varken mail ile uğraşılır mı....




    çok haklısın.olay sıcakken müdahale etmek gerek. hiç durma hemen ara sonucunu yaz. Saygılar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaş öncelikle geçmiş olsun ... bu olay sadece digicom yetkili bayisinde değil , her kötü niyetli tanınmış ürün bayisinde de olabilir ... adamlar senin parayı çok güzel bir şekilde kullanmışlar ve bence de ürünü merkezden sipariş etmemişler diye düşünüyorum ... digicom merkezden bize böyle bir sipariş geçilmedi cevabını alırsan hiç şaşırma ... ama gerçekten benim düşündüklerim olduysa digicom bu bayii ile ilgili ne yapacak bunu merakla bekliyorum ... ayrıca bir sorum olacak , sen ürünün parasını ödediğinde sana faturasını kesip verdiler mi ?...tekrar geçmiş olsun ... dilerim böylesine can sıkıcı bir durumla ne sen ne de bir başkası karşılaşmasın ...
  • kötü olmuş dostum...
    geçmiş olsun..
    balıkesir bayi sana istanbul'dan yollatırım demiş, sonra topu izmir'e mi atmış ?
    benim anlamadığım hangisini şikayet edeceksiniz?
    digicom ilgili bir firmadır, ilgilenmesi lazım.
  • ayıp ayıp hiç yakışmıyor böyle insanlar ticarete. Mesela bende tv mi levent teki digicom dan aldım ordaki calışanlar gercekten dünya iyisi insanlar her konuda yardımcı oldular bence digicom bu bayinin yanına bırakmaz bu işi
  • evet bu günkü yalanıda yazayım panel bu sefer samsuna gitmiş..tabi öyle birşey yok..ve nasıl oldu ise şu an ellerinde bir tane panel kalmış ve oda ambalajı vuruk imiş..ve şu an için salı gününe (pazartesi olmuyor çünkü yarın çalışanlar yokmuş..) panel gelebilir diyorlar...balıkesir işi izmir arca ya atıyor..ve ben 20 yıllık esnafım böyle birşey görmedim diyor.
  • okuduğum ve anladığım kadarıyla ürünü satın aldığınız nokta cihazı bulamadı ve başka bir bayiiden temin yoluna gitti...o taraftada bir aksilik çıktı ise olan size oldu..ama burada hata mal olmadığı halde size satışı yapan esnaf..burada birçok arkadaş bende dahil olmak üzere arcadan alışveriş yaptık kendi adıma söyleyim bir anlık bile bir problem yaşamadık....ve devamlı müşterileri olduk..
    burda izmirdeki bayiidense aldığınız noktada hata arayın..derim..geçmiş olsun..
    paranızıdamı iade etmiyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |brave|heart| -- 3 Ekim 2008; 19:12:20 >
  • Balıkesir bayi ben size yarın ulaştırırım deyip ulaştırmıyorsa kimseye topu falan atamaz.
    Ben de var deyip sattıysa malı gerekirse kendi sırtlayıp getirecek.
    Sonradan ona buna bahane bulmak güvenilir bir bayiye yakışmaz.
  • Ya hocam beklemek zorunda değilsiniz ki geri alın paranızı. Burada "demirarca" nickli kişi KURO'ları çok uygun fiyattan veriyor bi görüşün bence. Ama paranızı bence hemen geri alın.
  • evet dostum paranı geri al.paneli almış olsan dahi bu sıkıntıyı sana çektirenler bu işten karlı çıkacaklar.bence paranı geri istemelisin.on kelimesinin dokuzu yalan olan bir esnaftan alışveriş yapılmaz. Saygılar
  • Bu arada dayım balıkesir Digicom bayiisinden Pioneer 508XD almıştı hemen gelip kurmuşlardı. Sana denk gelmiş galiba şanssızlık.
    Gerçi dayımın aldığı kuro bir iki kere görüntü gidip gelmesinden servise gitti. Var bi iş balıkesir'deki bayiide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 3 Ekim 2008; 21:26:03 >
  • demekki neymiş balıkesir digicomdan bişey almıycaz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.