Şimdi Ara

PASSAT B7 VS SUPERB 2

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sizinde bildiğiniz gibi her iki araçta birbirine benzer ve rakipler.
    superb ve passat dış boyutlar olarak hemen hemen aynı. ama superb yakın boyutlara rağmen iç mekanda aşırı geniş bunun sebebi acaba iç aksam eksikliği mi?

    kendim superb'e bindim fakat passat kullanmadım her ikisinide kullanan arkadaşlar aralarında yol tutuş farkı varmı?
    bazı arabalar 120 ile giderken 80 ile gidiyo gibi görünür bu durum her ikisi için bu durum nasıl hızı içeri yansıtıyor mu?.
    megane 2 arabamız var(babamın)ben ondan inip superb'e geçtiğimde motor sesi dışında pek bi fark göremedim acaba çok dikkat ettiğim için mi bi fark gremedim.

    kısacası passat ve super arasında yol tutuş,güvenlik ve konfor olarak ne farkı var

    EKLEME:otomatik vites almayı ve 5-6yıl kullanmayı düşünürsek ilerki yıllarda kesin büyük sıkıntılar çıkarır mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asloader_489 -- 26 Ağustos 2014; 14:18:02 >







  • Güvenliği falan bilmemde superb dıştada, içtede pasattan geniş görünüyor bana ha motor falan aynı otomotik demişsiniz ikiside aynı dsg bildiğiniz gibi, 4-5 yılda ilaki sorun çıkarır. Kulaktan dolma bilgiyle demiyorum vw eğer dsg de değişiklik yapmamışsa 1 yıl içinde, illaki sorun çıkacak ona göre manuel vw gurubu araçlarda daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desolte -- 26 Ağustos 2014; 14:34:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superb de sanrm autohold falan yoktu , malzeme kalitesi biraz daha dusuktur , genel olarak cok fark yoktur ama 5 yil sonrasinda satarken deger kaybi passata oranla fazla olabilir.

    Dsg durumu sakattir , o yuzden manuele binilebiliyorsa manuel alinir , biz passat tdi aldik ama manuel 1.5 senedir sikinti yasamadik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desolte

    Güvenliği falan bilmemde superb dıştada, içtede pasattan geniş görünüyor bana ha motor falan aynı otomotik demişsiniz ikiside aynı dsg bildiğiniz gibi, 4-5 yılda ilaki sorun çıkarır. Kulaktan dolma bilgiyle demiyorum vw eğer dsg de değişiklik yapmamışsa 1 yıl içinde, illaki sorun çıkacak ona göre manuel vw gurubu araçlarda daha mantıklı.

    madem dsg bu kadar sorunlu ve insanlar şikayetçi peki neden bu kadar çok dsg satılıyor ve kullanılıyor?

    bu çıkacak sorunlar büyüyerek devam mı eder yoksa bir kere değiştirilir sonra sorunsuz binilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan06

    Superb de sanrm autohold falan yoktu , malzeme kalitesi biraz daha dusuktur , genel olarak cok fark yoktur ama 5 yil sonrasinda satarken deger kaybi passata oranla fazla olabilir.

    Dsg durumu sakattir , o yuzden manuele binilebiliyorsa manuel alinir , biz passat tdi aldik ama manuel 1.5 senedir sikinti yasamadik

    otomatik almak durumundayız o zaman sırf sorunsuz diye edc latitude mi alalım
  • Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asloader_489 A kullanıcısına yanıt
    5-6 yil sonra satarken o isimde bir araba olmayacagina %99 inaniyorum ,mondeo yenisi gelicek diye suanki kasayi ucuza alabilirsiniz belki ;) satmak icinmi aliyoruz diyebilirsiniz ama burasi avrupa amerika degil araba kadar otv kdv.oduyoruz hatta daha fazla ;) ben bu acidan bakiyorum optimum iktisatci gozuyle gorusum bu :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489

    quote:

    Orijinalden alıntı: desolte

    Güvenliği falan bilmemde superb dıştada, içtede pasattan geniş görünüyor bana ha motor falan aynı otomotik demişsiniz ikiside aynı dsg bildiğiniz gibi, 4-5 yılda ilaki sorun çıkarır. Kulaktan dolma bilgiyle demiyorum vw eğer dsg de değişiklik yapmamışsa 1 yıl içinde, illaki sorun çıkacak ona göre manuel vw gurubu araçlarda daha mantıklı.

    madem dsg bu kadar sorunlu ve insanlar şikayetçi peki neden bu kadar çok dsg satılıyor ve kullanılıyor?

    bu çıkacak sorunlar büyüyerek devam mı eder yoksa bir kere değiştirilir sonra sorunsuz binilir mi

    Şimdi kabul edelim dsg güzel sistem tercih sebebide bu olabilir. Birkere değiştirdik biz şimdilik bir sorun çıkarmadı ama bu bir daha çıkarmayacağı anlamına gelmez birde sorun, dsg nin sorun çıkaracağından çok nerde nezaman sorun çıkaracağıdır diken üstünde gibi sürüyorsun sıkıntı bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desolte -- 26 Ağustos 2014; 16:46:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 TDI 105 PS DSG ELEGANCE 90.700 TL
    Passattan daha uygun ve daha kaliteli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    Sakin olunuz lütfen .mesajım biraz sert ise kusura bakmayın. dsg almayı kafaya koymadım otomatik araç almayı kafama koydum. dsg hakkındaki mantığım doğru degil mi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    Sakin olunuz lütfen .mesajım biraz sert ise kusura bakmayın. dsg almayı kafaya koymadım otomatik araç almayı kafama koydum. dsg hakkındaki mantığım doğru degil mi ama

    DSG hakkındaki mantığınız doğru değil. Neden derseniz, seri üretim kapsamında üretilen her üründe belli bir hata yüzdesi olabilir.

    Hiç kimse x şanzımanda sorun yaşamazken 1 kişi yaşar, bu normaldir.

    DSG'de bu oran daha yüksek. Yani birilerinin sorunsuz binmesi, diğer birilerinin de sorun yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef.

    Ayrıca sorunlar "değişti tamam" tarzı değil, genelde kendini periyodik tekrarlayan sorunlar.

    Siz bir de uzun süre bineceksiniz, garanti sonrası yetkili servislerin eline düşme ihtimaliniz var.

    İlla sorun yaşayacaksınız demiyorum, sadece bu ihtimal emsallerine göre daha yüksek.

    Bugüne kadar kullandığım DSG'li otomobiller ya işlem görmüştü, ya da işlem görmesini gerektiren aksaklıklar vardı. Daha bugün komşu ile konuştum. 1 buçuk yıl önce sıfır aldığı 1.4 atmosferik DSG'li Polo'su kalkışlarda titremeye başlamış.

    Karar sizin, uzun yazdıysam kusura bakmayın. "Ben kullanıyorum sorun yok" diyenlerin gazına gelmek yerine hesabınızı iyi yapın. Yarın aksi durumda hiçbiri dönüş yapmayacak çünkü :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    Sakin olunuz lütfen .mesajım biraz sert ise kusura bakmayın. dsg almayı kafaya koymadım otomatik araç almayı kafama koydum. dsg hakkındaki mantığım doğru degil mi ama

    DSG hakkındaki mantığınız doğru değil. Neden derseniz, seri üretim kapsamında üretilen her üründe belli bir hata yüzdesi olabilir.

    Hiç kimse x şanzımanda sorun yaşamazken 1 kişi yaşar, bu normaldir.

    DSG'de bu oran daha yüksek. Yani birilerinin sorunsuz binmesi, diğer birilerinin de sorun yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef.

    Ayrıca sorunlar "değişti tamam" tarzı değil, genelde kendini periyodik tekrarlayan sorunlar.

    Siz bir de uzun süre bineceksiniz, garanti sonrası yetkili servislerin eline düşme ihtimaliniz var.

    İlla sorun yaşayacaksınız demiyorum, sadece bu ihtimal emsallerine göre daha yüksek.

    Bugüne kadar kullandığım DSG'li otomobiller ya işlem görmüştü, ya da işlem görmesini gerektiren aksaklıklar vardı. Daha bugün komşu ile konuştum. 1 buçuk yıl önce sıfır aldığı 1.4 atmosferik DSG'li Polo'su kalkışlarda titremeye başlamış.

    Karar sizin, uzun yazdıysam kusura bakmayın. "Ben kullanıyorum sorun yok" diyenlerin gazına gelmek yerine hesabınızı iyi yapın. Yarın aksi durumda hiçbiri dönüş yapmayacak çünkü :)

    Şu forumda gördüğüm en güzel mesajlardan biriydi Hocam, helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 26 Ağustos 2014; 19:07:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    Sakin olunuz lütfen .mesajım biraz sert ise kusura bakmayın. dsg almayı kafaya koymadım otomatik araç almayı kafama koydum. dsg hakkındaki mantığım doğru degil mi ama

    DSG hakkındaki mantığınız doğru değil. Neden derseniz, seri üretim kapsamında üretilen her üründe belli bir hata yüzdesi olabilir.

    Hiç kimse x şanzımanda sorun yaşamazken 1 kişi yaşar, bu normaldir.

    DSG'de bu oran daha yüksek. Yani birilerinin sorunsuz binmesi, diğer birilerinin de sorun yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef.

    Ayrıca sorunlar "değişti tamam" tarzı değil, genelde kendini periyodik tekrarlayan sorunlar.

    Siz bir de uzun süre bineceksiniz, garanti sonrası yetkili servislerin eline düşme ihtimaliniz var.

    İlla sorun yaşayacaksınız demiyorum, sadece bu ihtimal emsallerine göre daha yüksek.

    Bugüne kadar kullandığım DSG'li otomobiller ya işlem görmüştü, ya da işlem görmesini gerektiren aksaklıklar vardı. Daha bugün komşu ile konuştum. 1 buçuk yıl önce sıfır aldığı 1.4 atmosferik DSG'li Polo'su kalkışlarda titremeye başlamış.

    Karar sizin, uzun yazdıysam kusura bakmayın. "Ben kullanıyorum sorun yok" diyenlerin gazına gelmek yerine hesabınızı iyi yapın. Yarın aksi durumda hiçbiri dönüş yapmayacak çünkü :)

    Ne kusuru efendim uzun yazmanız daha beni memnun etti teşekkür ederim :)

    tabiki kul yapısı bozulmaz diyemeyiz ama bu sorunlar çok masraf çıkartıyor mu?yani 1 milyar ve üstü sorunlar çıkarır mı ve bu sorun arabayı anında hareket edemez hale mi getiriyor.

    hadi dsg almasak hangi otomatik şanzımanı alıcaz ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: asloader_489


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Üsluptan anladığım kadarıyla DSG'yi kafaya koymuşsunuz. Bu şanzımanı önermeyen her insana da bileneceksiniz.

    Alın DSG'li bir Passat TDİ, dilediğinizce gezin.

    Sakin olunuz lütfen .mesajım biraz sert ise kusura bakmayın. dsg almayı kafaya koymadım otomatik araç almayı kafama koydum. dsg hakkındaki mantığım doğru degil mi ama

    DSG hakkındaki mantığınız doğru değil. Neden derseniz, seri üretim kapsamında üretilen her üründe belli bir hata yüzdesi olabilir.

    Hiç kimse x şanzımanda sorun yaşamazken 1 kişi yaşar, bu normaldir.

    DSG'de bu oran daha yüksek. Yani birilerinin sorunsuz binmesi, diğer birilerinin de sorun yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor maalesef.

    Ayrıca sorunlar "değişti tamam" tarzı değil, genelde kendini periyodik tekrarlayan sorunlar.

    Siz bir de uzun süre bineceksiniz, garanti sonrası yetkili servislerin eline düşme ihtimaliniz var.

    İlla sorun yaşayacaksınız demiyorum, sadece bu ihtimal emsallerine göre daha yüksek.

    Bugüne kadar kullandığım DSG'li otomobiller ya işlem görmüştü, ya da işlem görmesini gerektiren aksaklıklar vardı. Daha bugün komşu ile konuştum. 1 buçuk yıl önce sıfır aldığı 1.4 atmosferik DSG'li Polo'su kalkışlarda titremeye başlamış.

    Karar sizin, uzun yazdıysam kusura bakmayın. "Ben kullanıyorum sorun yok" diyenlerin gazına gelmek yerine hesabınızı iyi yapın. Yarın aksi durumda hiçbiri dönüş yapmayacak çünkü :)

    Ne kusuru efendim uzun yazmanız daha beni memnun etti teşekkür ederim :)

    tabiki kul yapısı bozulmaz diyemeyiz ama bu sorunlar çok masraf çıkartıyor mu?yani 1 milyar ve üstü sorunlar çıkarır mı ve bu sorun arabayı anında hareket edemez hale mi getiriyor.

    hadi dsg almasak hangi otomatik şanzımanı alıcaz ki

    Özer abi direkt kullanıcı olarak daha bilgili bu konuda.

    Servisin uyarısıyla bi nevi yolda kaldı kendisi. Arabayı 1 ay servise bıraktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.