3 serisi hariç diğerleri hurda < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Passatın gerçekten çöp olması (6. sayfa)



-
-
Tamam Mercedes’e Audi’ye söylüyorum hemen kaldırıyorlar piyasadan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
b6 2.tdi gercekten herseyi ile basarılıydı
-
Makyajlı passat da rüzgar sesi, yol sesi durumu nasıldır arkadaşlar ? İmpression başlangıç paketini alabiliyorum ve jantlar 16inc. Tek kafama takılan konu bu aslında. Bir önceki kullandığım araç focus titanium 2015 makyajlı kasaydı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Passat = Zengini fakir, fakiri zengin gösteren araç.
Neden tutuldu? Motor ve opsiyon seçeneği çoktu. 1.4 motoru da vardı. 2.8 motoru da vardı. Turbolusu da vardı. Turbosuzu da vardı. Dizeli de vardı. Benzinlisi de vardı. Hemen hemen hepsinde de manuel - otomatik seçeneği vardı.
Otomatik seçeneğiyle "C" sınıfı yakıt yakıp, "C" sınıfı vergi vereceğin tek "D" sınıfı araç Passattı. Diğer markalar "D" sınıfında Passat kadar seçenek sunamadılar. Bu sebeple Passat çok tutuldu. Hâla ekmeğini yiyor.
-
1.6 tdi dsg impression olanini bir yil 30.000 km kullandim. ruzgar ve yol sesi satma sebeplerimden biridir.hatta ilginc bir sekilde yan ruzgarlardan cok etkileniyordu. midline plus golfun ses yalitimi ondan iyiydi.sasirtmisti. manuel klima,hic bir otm far silecek olmamasi ve ustune yol sesi verdigin paranin karsiligini alamadigin hissi olusturuyor.dsg nin kavrama sinyalleri vermesi satma karari aldirdi.quote:
Orijinalden alıntı: grimer
Makyajlı passat da rüzgar sesi, yol sesi durumu nasıldır arkadaşlar ? İmpression başlangıç paketini alabiliyorum ve jantlar 16inc. Tek kafama takılan konu bu aslında. Bir önceki kullandığım araç focus titanium 2015 makyajlı kasaydı.
ha birde sofor koltugunda uc kurusluk baldir destegi ve tabanin kaykilma ayari olmamasi inanilmaz rahatsiz ediciydi uzun yolda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 22 Nisan 2021; 1:13:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: 26_bbz_26
1.6 tdi dsg impression olanini bir yil 30.000 km kullandim. ruzgar ve yol sesi satma sebeplerimden biridir.hatta ilginc bir sekilde yan ruzgarlardan cok etkileniyordu. midline plus golfun ses yalitimi ondan iyiydi.sasirtmisti. manuel klima,hic bir otm far silecek olmamasi ve ustune yol sesi verdigin paranin karsiligini alamadigin hissi olusturuyor.dsg nin kavrama sinyalleri vermesi satma karari aldirdi.
ha birde sofor koltugunda uc kurusluk baldir destegi ve tabanin kaykilma ayari olmamasi inanilmaz rahatsiz ediciydi uzun yolda.
Alıntıları Gösterİkisine de sahip oldum. Golf daha sessiz falan değildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eyvallah hocam. Bir kiralama firmasından dizelini bulabildim. Yarın test edeceğim. Golf life 1.0 yada passat olacak. Yeni golf ün yalıtımı çok iyi gibi gözüküyor videolarda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaş abartılmayı haketmediği için çöp demiş, araç çöp değil tabi.
Ama uçtu,kaçtı, premium vs değil..
Volkswagen grubundan bir araç tercih edeceğimi hiç sanmıyorum, hele Passat hiç.
Herkesin keyfi , zevki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne egea gömüldüğü kadar kötü arabadır ne de passat övüldüğü kadar iyi arabadır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar abartılacak bir şey yok ...!
Almanya'da orta direğin bindiği otomobil modeli...
Premium otomobil farklıdır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisarabadan anlamayanlar iyi gözle bakmaz tabii, normal. passat kadar geniş, passat kadar uygun fiyatlı, passat kadar az yakan, passat kadar ergonomisi iyi olan, bunların hepsini bir arada sunabilen d sınıfındaki araç hangisidir, hadi söyle onu alalım.
-c serisi: içi dar, basık, ve çok pahalı
-3 serisi: içi dar ve çok pahalı
-insignia: kalite olarak passat ayarında değil, genişlik ve ergonomi olarak passat değil, daha çok yakıyor
-mondeo: insignia'dan bir tık daha kötü hepsinde
-superb: passat'tan bir tık düşük kalitede, 2. eli daha zayıf. zaten passat'a tek alternatif de o. diğer tümünün 2. eli zaten passat'tan zayıf. hele mondeo çok hızlı değer kaybediyor.
Alıntıları Göstermondeo'ya hiç binmediğini düşünüyorum..Yoksa sınıfının açık ara en iyi konforuna,yoltutuşuna ve yalıtımına sahip araç olduğunu bilmen gerekirdi.Hele ki konforu D-E segment arasında..
Mondeo'nun Passat'tan eksileri başta şanzıman, iç hacim genişliği ve kalite algısı bakın kalite demiyorum algısı lüx durmuyor mondeo kokpiti..
Malesef mondeo ford otosanın elinde oyuncak oldu güzelim kasası..
-
kendi aracım jetta, bindiğim D sınıfı araçlar : mondeo(son kasa değil), superb, c200d
mondeo : konfor jetta gibi, içi geniş ama kullanımı kalas
superb : konfor jetta'dan bir tık daha iyi, içi baya geniş ve kullanımı rahat
c200d : yolcu olarak bindim sadece. arkanın darlığı ve yol sesi vs. alması beni şaşırttı, mercedes E'den başlar diye boşa demiyorlarmış
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X