Merhabalar Paycell cüzdanıma banka hesabımdan 3400 TL civarında para transferi yaptım. 1 gün geçtikten sonra para hala Paycell cüzdana geçmeyince kendilerine mail attım bana 1 gün sonra dönüş yapıp açıklama kısmına başına 9 koyup telefon numaramı yazmadığım için iade edilecek dediler ama dekontta kabak gibi gözüküyor açıklama kısmında başına 9 koyarak telefon numaramı eksiksiz yazmışım. Bunlara tekrar dekontu gönderdim ama şuanda da mail cevap vermiyorlar 5 gün oldu hala ne paramı iade ettiler nede Paycell cüzdana aktardılar. Yazdığım gibi şuanda mailede dönüş yapmıyorlar. Paramı herhangi geçerli bir sebep sunmadan 5 gündür el koymuşlar daha ne zaman iade veya paycell cüzdana aktaracakları da belli değil bunları resmi olarak şikayet edebileceğim bir yer var mı? Daha önce Paycell ile böyle bir sıkıntı yaşamış olan var mı? |
Paycell Parama El Koydu Ne Yapabilirim?
-
-
şikayetvar paycell kısmına yazın ordan hızlı dönüş yapıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 13 Temmuz 2021; 13:36:6 > -
Sorununuz devam ediyor mu ? Bende aynı problemi yaşadım . E-Devlet üzerinden BTK şikayet sistemine şikayet kaydı oluşturdum cevap bekliyorum . Sonuç alamazsam THH de başvuracağım .
-
quote:
Orijinalden alıntı: MedvedevSorununuz devam ediyor mu ? Bende aynı problemi yaşadım . E-Devlet üzerinden BTK şikayet sistemine şikayet kaydı oluşturdum cevap bekliyorum . Sonuç alamazsam THH de başvuracağım .
Müşteri hizmetlerinden destek alamayınca ben Linkedin Paycell sayfasına yazdım orada yöneticilerden biri mesajımı görüp yardımcı oldu. Yaklaşık paramı almam 10 gün sürdü işin garibi 2 gün önce ilk başta mail gönderdiğim Paycell müşteri hizmetleri yaklaşık 3 ay sonra bana mail üzerinden dönüş yapıp parayı 2.kez iade etti. Yani Paycell müşteri hizmetlerine kalsaydı yaklaşık 3 ayda parayı anca iade edeceklerdi. Şuanda kendilerine mail attım fazladan gönderdikleri tutarı iade almaları için ama onu da birkaç aydan erken düzeltmezler herhalde.
Paycell'de bu sorunu yaşadıktan sonra yaklaşık 3 hafta önce Tosla cüzdanda da aynı sorunu yaşadım. Türkiye'de elektronik para şirketleri TCMB'den lisans aldıkları için durumu bu sefer TCMB'Ye ilettim. Kendileri bana bu tarz durumlarda THH'ye başvurmam gerektiğini söylediler. Yani eğer başına bu tarz bir olay gelen olursa BDDK'ya veya TCMB'ye değil direk THH'ye şikayetini iletirse daha hızlı çözüme kavuşabilir.
-
Hocam ben de Turkcell faturami odemek icin bakiye yukledim ancak odenecek faturaniz bulunmamaktadir uyarısıyl karşılaştım. Ailemdeki herkesin faturasını ödemeye kalktım, kimsenin faturasını görmüyor sistem. Parayı da geri iade için komisyon kesiyorlar. Komiyonsuz iade edin dedim, onu da yapmiyorlar. Bir nevi pişmanlık oldu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X