Şimdi Ara

PCdepo.com ürün iadesi almıyor. Yardım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Pcdepo.com üzerinden aldığım Gigabyte marka laptop iade için geri gönderdim. cihazın hdd ses geliyordu ve ürün memnuniyetsizliğimden dolayı iade için pcdepo.com gönderdim.

    Firma yetkilileri sağolsunlar çok yardımcı oldular. Fakat Gigabyte firması üründe sıkıntı olmadığı için iade almadığını söylediler. Bende yasal olarak sebepsiz olarak iade hakkımın olduğunu söyledim fakat Gigabyte firması iade almamış.

    Bu durumda tüketici haklarına başvuracağım. Daha önce başına benzer birşey gelen varsa yardımcı olabilir mi?

    Süreç nasıl işliyor..? Bu arada Ankarada ikamet ediyorum.

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yujibey -- 3 Kasım 2014; 12:46:01 >



  • Yujibey Y kullanıcısına yanıt
    ikametinin bulunduğu ilçedeki kaymakamlıkta bulunan tüketici hakları hakem heyetine başvuracaksın bir dilekçe ile. İstersen dilekçeyi internetten bulursun ya da gidince yardımcı olurlar. Fatura fotokopisi, varsa aranızda geçen yazışmalar v.s gibi şeyleri eklersin zaten. Dilekçene durumu uygun bir dille anlattıktan sonra yapacağın şey hakem heyetine gitmek. Eksiğim varsa arkadaşlar düzeltsin. Birde tabi bilgisayarın fiyatıda önemli. İlçe hakem heyetlerinde bağlayıcı karar sınırı 2000 tl dir. Şunuda belirteyim eğer çok yoğunluk var ise karar çıkma süresi 6 aya kadar uzayabiliyor benden söylemesi. Senin resmi olarak 14 gün içinde zaten iade hakkın var fakat belirttiğin gibi bazı firmalar sorun çıkarabiliyor. Kendi fikrimide belirtmek isterim asus laptop kullanıyorum içinde 5400rpm disk var bende de o cızırtı v.s sesler mevcut kafana takılcak bişiy değil aslında ama kendi kararın saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynamic90 -- 3 Kasım 2014; 12:41:07 >
  • Teşekkür ederim.

    Sadece ses değil. Ürün kalite olarak çok kötü. Bildiğiniz basit plastikten yapılmış bir cihaz 3.500 tl verip bu kadar kötü ve basit bir cihaz çıkacağını beklemiyordum. Ek olarak cihazın fan sesi hiç susmuyor sürekli çalışıyor...

    pcdepo.com benim cayma hakkımı kullandırmıyor. Gigabyte firması değil asıl sorumlu pcdepo.com. şikayetvar.com'a baktığımda aynı durumdan mağdur olanlar var. Bende şikayetvar.com a şikayetimi bıraktım.

    Ürünü geri gönderieceklermiş. Geldiğinde kaymakamlığa gideceğim fatura ile birlikte. Teşekkür ederim.
  • Yujibey Y kullanıcısına yanıt
    rica ederim. Tahminimce game serisi bilgisayar aldın galiba fiyatına bakarsak. Multimedia serisi düşünürsen Asus N550JV serisini önerebilirim 1 senedir kullanıyorum rahat ve kullanışlı.Ama dediğim gibi fiyatı 3.500 tl ise İl tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekebilir. En doğru bilgiyi gittiğinizde size verirler zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynamic90 -- 3 Kasım 2014; 12:51:15 >
  • SEBEPSİZ İADE HAKKIN GİGABYTE FİRMASINI BAĞLAMAZ BUNU SATIN ALDIĞIN FİRMA İLE ÇÖZECEKSİN.
  • Bende asus o serisini alacağım. Firmadan iade den ziyade zaten belirttim değişim yapmak istiyorum diye fakat pcdepo.com iade veya değişim yapmıyor. Ürünü bugün bana kargo ile gönderiecekler. ürünü teslim alayımmı?
    tüketici hakem heyetine başvururken fatura isteyecekler elimde faturada yok. Ne yapmam gerekiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yujibey

    Merhabalar.

    Pcdepo.com üzerinden aldığım Gigabyte marka laptop iade için geri gönderdim. cihazın hdd ses geliyordu ve ürün memnuniyetsizliğimden dolayı iade için pcdepo.com gönderdim.

    Firma yetkilileri sağolsunlar çok yardımcı oldular. Fakat Gigabyte firması üründe sıkıntı olmadığı için iade almadığını söylediler. Bende yasal olarak sebepsiz olarak iade hakkımın olduğunu söyledim fakat Gigabyte firması iade almamış.

    Bu durumda tüketici haklarına başvuracağım. Daha önce başına benzer birşey gelen varsa yardımcı olabilir mi?

    Süreç nasıl işliyor..? Bu arada Ankarada ikamet ediyorum.

    Teşekkürler...

    ürünü gigabyte geri almaz pcdepo alır tabi elinde değişim raporu varsa gigabyte bir rapor vermediyse ürünün kusurlu ürün değildir cayma hakkına vs girersende burada pcdepoyu aradan çıkartırlar yani amacın orayı zarara uğratmaksa boşuna uğraşırsın tüketici hakem heyeti %100 seni haklı görücektir gigabyte sana raporu verecektir pcdepoda değiştirecektir




  • Kimseyi zarara uğratmak değil. Kanunun bana tanıdığı 14 günlük koşulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum. Ürünü beğenmedim hdd ses rahatsız etti. Ama herşeyden önce koşulsuz iade hakkımı kullanarak pcdepo dan farklı bir ürün almak istiyorum. Fakat firma bunu kabul etmiyor. Başvuru sonucu tüketici hakem heyeti beni haklı görecekse ve firma bunu biliyorsa neden müşteri memnuniyetiniön planda tutmuyorda hem beni hemde kendisi uğraşıyor. Bu forma veya benzeri sitelere firma hakkında açılan her şikayet firmanın prestijini ve satış oranlarını az yada çok bir şekilde etkileyecektir.

    Anlam veremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yujibey

    Kimseyi zarara uğratmak değil. Kanunun bana tanıdığı 14 günlük koşulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum. Ürünü beğenmedim hdd ses rahatsız etti. Ama herşeyden önce koşulsuz iade hakkımı kullanarak pcdepo dan farklı bir ürün almak istiyorum. Fakat firma bunu kabul etmiyor. Başvuru sonucu tüketici hakem heyeti beni haklı görecekse ve firma bunu biliyorsa neden müşteri memnuniyetiniön planda tutmuyorda hem beni hemde kendisi uğraşıyor. Bu forma veya benzeri sitelere firma hakkında açılan her şikayet firmanın prestijini ve satış oranlarını az yada çok bir şekilde etkileyecektir.

    Anlam veremiyorum.

    satış oranını bencede etkiler ama firmaların burada yapacağı birşey yok hani vatandanda alsan artık vatan bile rapor istiyor cayma hakkı muhtemelen yakında ortadan kalkacaktır diye düşünüyorum bende çünkü lafda olan bir sistem bu eğer kullanıcı olarak bizim cayma hakkımız varsa ürünü satıcıya teslim ettiğimizde satıcınında ürünü distribütöre teslim etmesi gerekiyor distribütörde asusa lenovoya gigabyte a vs bunları markalar yapmadığı için satıcıda doğal olarak raporsuz işlem yapamıyor ve mahkemelerde kullanıcı haklı bulunuyor bu seferde sadece rapor çıkıyor yani markaya yine bişey olmuyor en fazla burada pcdepo vs vs biz yazıyoruz firmaların adı lekeleniyor

    diceksinki bana yeni ürün göndersin o versin mahkemeye senin adına kesildiği için fatura hakem heyeti kabul etmiyor onun verdiğini mecburen yine sen uğraşmak zorundasın teknoloji şans işidir diye bu yüzden söyleniyor




  • Pcdepo daki yetkili arkadaş bana bu uygulamanın sadece gibabyte ve msi da olduğunu diğer firmalar koşulsuz iade edildiğinde aldıklarını söyledi. Bu iki firma akıllıda diğerlerimi saf. Size katılıyorum fakat vatan iade alıyor aldığı ürünü başkasına satıyor. Müşteri memnuniyeti adı altında bu işi yapıyor. Ben sebepsiz olarak "ben bunu beğenmedim" diyip bir çok elektronik ürün iade ettim. Firma açısından düşündüğümüzde belki firmanın adı kötüye çıkıyor olabilir ama malasef e-ticaretinde risklerini bilipte bu işe giriyorlar. Nasıl bizim için şans işiyse firma içinde müşterinin ürünü iade etmesi şans işi.

    Dediğim gibi bu uygulamayı sadece 2 firma yapıyormuş (gigabyte,msi) hepsi yapsa belki tartışılabilir.

    Firmaya mail attım iade veya değişim için. Umarım olumlu sonuçlanır ve bir müşteri kazanırlar.
  • Aslında bu konu iki taraf içinde ciddi anlamda sıkıntılı. Bana göre cayma hakkı biraz tuhaf bir durum. ben tüketici olarak kötü niyetli birisi olsam aklıma gelen ürünü alır 10 gün kullanır ve cayma hakkını kullanıp 3 gün sonra yenisini alırım... ve böylece istesem bir yıl boyunca sürekli deneme yapar sonra da bakarsın alırım bakarsın almam o bile kafama kalmış yani...! İşin bu kısmı oldukça şaçma ...Diğer taraftan bu cayma hakkı olayı ABD de ve AVRUPA da gayet güzel işliyor çünkü firmalar aldıkları ürünleri rahatlıkla kendi ülkelerindeki tabiri caizse canavar gibi servislere yenilettiriyorlar. Yani bir şekilde bu işi fabrikanın kendi elemanları yapıyor ve sıfır gibi oluyor neticede. Ama bizde nerede öyle bir olay. Ürünü başına kalan satıcı gayet güzel bir şekilde bu ürünü yeniden paketleyip salla bakalım başka müşteriye yapıyor....!
    İşte bu nedenle bu cayma hakkı olayı arttıkça tüketici şikayetleri de bir o kadar artacak ya da sizin aldığınız ürün de artık bir şekilde ikinci el olacak ama bunu fark bile etmeyeceksiniz...! Durum aynen bu ne yazık ki...

    Satıcı için de kötü bir durum çünkü o da kucağında buluyor topu...! Atsa atılmaz satsa satılmaz ve distribütörlerle ciddi şekilde kavgalar yapıyorlar biliyorum....
    Aslında distribütörün bunu kesinlikle alması lazım ama işte o iş öyle olmuyor ve ip'e un sermeler vs vs bakıyor ki parasını alamayacak salla müşteriye gitsin...!!

    Tüketici açısından da tabii ciddi problemler var, insanlar gayet iyi niyetle ürün alıyorlar ve üçkağıtçı bir satıcıya düştüler mi yanıyorlar. Heleki ürün kargodan hasarlı çıktıysa hiç şansınız yok...!Kargoda tutanak tutturmadıysanız yandınız demektir. Bu hasarı siz mi yaptınız yoksagerçekten mi hasarlı geldi ya da ürün taa baştan mı hasarlıydı servise anlatmanız mümkün değil. Çünkü onlarda ürünüs siz düşürdünüz diye düşünebiliyorlar ki bu da mümkün gerçekten... yani iki ucu moklu değinek durumu söz konusu...
    tabii bunların arasında gerçekten kırıp kendi düşüren de servisi arayıp "bu zaten böyle geldi" deyince servis ne yapsın. Bu yüzden de işte kurunun yanında yaşta yanıyor ne yazık ki. Eh canı yanan gerçek mağdur da veryansın ediyor normal olarak...!

    Yani bu işler gerçekten zor işler...Herkese kolaylıklar dilemekten başka yapacak bir şey yok...


    Saygıalr..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sentetik5

    Aslında bu konu iki taraf içinde ciddi anlamda sıkıntılı. Bana göre cayma hakkı biraz tuhaf bir durum. ben tüketici olarak kötü niyetli birisi olsam aklıma gelen ürünü alır 10 gün kullanır ve cayma hakkını kullanıp 3 gün sonra yenisini alırım... ve böylece istesem bir yıl boyunca sürekli deneme yapar sonra da bakarsın alırım bakarsın almam o bile kafama kalmış yani...! İşin bu kısmı oldukça şaçma ...Diğer taraftan bu cayma hakkı olayı ABD de ve AVRUPA da gayet güzel işliyor çünkü firmalar aldıkları ürünleri rahatlıkla kendi ülkelerindeki tabiri caizse canavar gibi servislere yenilettiriyorlar. Yani bir şekilde bu işi fabrikanın kendi elemanları yapıyor ve sıfır gibi oluyor neticede. Ama bizde nerede öyle bir olay. Ürünü başına kalan satıcı gayet güzel bir şekilde bu ürünü yeniden paketleyip salla bakalım başka müşteriye yapıyor....!
    İşte bu nedenle bu cayma hakkı olayı arttıkça tüketici şikayetleri de bir o kadar artacak ya da sizin aldığınız ürün de artık bir şekilde ikinci el olacak ama bunu fark bile etmeyeceksiniz...! Durum aynen bu ne yazık ki...

    Satıcı için de kötü bir durum çünkü o da kucağında buluyor topu...! Atsa atılmaz satsa satılmaz ve distribütörlerle ciddi şekilde kavgalar yapıyorlar biliyorum....
    Aslında distribütörün bunu kesinlikle alması lazım ama işte o iş öyle olmuyor ve ip'e un sermeler vs vs bakıyor ki parasını alamayacak salla müşteriye gitsin...!!

    Tüketici açısından da tabii ciddi problemler var, insanlar gayet iyi niyetle ürün alıyorlar ve üçkağıtçı bir satıcıya düştüler mi yanıyorlar. Heleki ürün kargodan hasarlı çıktıysa hiç şansınız yok...!Kargoda tutanak tutturmadıysanız yandınız demektir. Bu hasarı siz mi yaptınız yoksagerçekten mi hasarlı geldi ya da ürün taa baştan mı hasarlıydı servise anlatmanız mümkün değil. Çünkü onlarda ürünüs siz düşürdünüz diye düşünebiliyorlar ki bu da mümkün gerçekten... yani iki ucu moklu değinek durumu söz konusu...
    tabii bunların arasında gerçekten kırıp kendi düşüren de servisi arayıp "bu zaten böyle geldi" deyince servis ne yapsın. Bu yüzden de işte kurunun yanında yaşta yanıyor ne yazık ki. Eh canı yanan gerçek mağdur da veryansın ediyor normal olarak...!

    Yani bu işler gerçekten zor işler...Herkese kolaylıklar dilemekten başka yapacak bir şey yok...


    Saygıalr..


    çok güzel anlatmışsın türkiyede maalesef işler bu şekilde işliyor şuan sitede yapılan tavsiyelere bakılırsa genellikle pcdepo ebrar sadecenotebook novabilgisayar gibi siteler öncelik gösteriyor benim tavsiyem alışverişlerinizi bu sitelerden yapın en azından firma elinden geldiğince yardımcı oluyor ben ebrardan belki 20 kere ürün aldım hiçbir sıkıntı çekmedim herşeyi prosedüre göre yaptığınızda kesinlikle mağdur olmuyorsunuz en azından bu tür firmalara nazınız geçiyor vatandır teknosa dır bunlara tüketici mahkemesine gitseniz yine kullanıcı mağdur oluyor mağaza ne derse o yani teknosadan zenfone 6 aldım oradan biliyorum :)

    ama şöyle bir gerçek var arkadaşın dediği msi ve gigabyte a özel bir şey yok bütün teknik servisleri arayın bilgi alın kesinlikle ve kesinlikle cayma hakkı kullandırmazlar gidin satıcıyla görüşün der servis topu herzaman satıcıya atar ne asus ne lenovo ne hp marka fark etmez raporsuz değişim imkansıza yakın bir şey 1 hafta içinde gönderirsen belki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragosnirata

    quote:

    Orijinalden alıntı: sentetik5

    Aslında bu konu iki taraf içinde ciddi anlamda sıkıntılı. Bana göre cayma hakkı biraz tuhaf bir durum. ben tüketici olarak kötü niyetli birisi olsam aklıma gelen ürünü alır 10 gün kullanır ve cayma hakkını kullanıp 3 gün sonra yenisini alırım... ve böylece istesem bir yıl boyunca sürekli deneme yapar sonra da bakarsın alırım bakarsın almam o bile kafama kalmış yani...! İşin bu kısmı oldukça şaçma ...Diğer taraftan bu cayma hakkı olayı ABD de ve AVRUPA da gayet güzel işliyor çünkü firmalar aldıkları ürünleri rahatlıkla kendi ülkelerindeki tabiri caizse canavar gibi servislere yenilettiriyorlar. Yani bir şekilde bu işi fabrikanın kendi elemanları yapıyor ve sıfır gibi oluyor neticede. Ama bizde nerede öyle bir olay. Ürünü başına kalan satıcı gayet güzel bir şekilde bu ürünü yeniden paketleyip salla bakalım başka müşteriye yapıyor....!
    İşte bu nedenle bu cayma hakkı olayı arttıkça tüketici şikayetleri de bir o kadar artacak ya da sizin aldığınız ürün de artık bir şekilde ikinci el olacak ama bunu fark bile etmeyeceksiniz...! Durum aynen bu ne yazık ki...

    Satıcı için de kötü bir durum çünkü o da kucağında buluyor topu...! Atsa atılmaz satsa satılmaz ve distribütörlerle ciddi şekilde kavgalar yapıyorlar biliyorum....
    Aslında distribütörün bunu kesinlikle alması lazım ama işte o iş öyle olmuyor ve ip'e un sermeler vs vs bakıyor ki parasını alamayacak salla müşteriye gitsin...!!

    Tüketici açısından da tabii ciddi problemler var, insanlar gayet iyi niyetle ürün alıyorlar ve üçkağıtçı bir satıcıya düştüler mi yanıyorlar. Heleki ürün kargodan hasarlı çıktıysa hiç şansınız yok...!Kargoda tutanak tutturmadıysanız yandınız demektir. Bu hasarı siz mi yaptınız yoksagerçekten mi hasarlı geldi ya da ürün taa baştan mı hasarlıydı servise anlatmanız mümkün değil. Çünkü onlarda ürünüs siz düşürdünüz diye düşünebiliyorlar ki bu da mümkün gerçekten... yani iki ucu moklu değinek durumu söz konusu...
    tabii bunların arasında gerçekten kırıp kendi düşüren de servisi arayıp "bu zaten böyle geldi" deyince servis ne yapsın. Bu yüzden de işte kurunun yanında yaşta yanıyor ne yazık ki. Eh canı yanan gerçek mağdur da veryansın ediyor normal olarak...!

    Yani bu işler gerçekten zor işler...Herkese kolaylıklar dilemekten başka yapacak bir şey yok...


    Saygıalr..


    çok güzel anlatmışsın türkiyede maalesef işler bu şekilde işliyor şuan sitede yapılan tavsiyelere bakılırsa genellikle pcdepo ebrar sadecenotebook novabilgisayar gibi siteler öncelik gösteriyor benim tavsiyem alışverişlerinizi bu sitelerden yapın en azından firma elinden geldiğince yardımcı oluyor ben ebrardan belki 20 kere ürün aldım hiçbir sıkıntı çekmedim herşeyi prosedüre göre yaptığınızda kesinlikle mağdur olmuyorsunuz en azından bu tür firmalara nazınız geçiyor vatandır teknosa dır bunlara tüketici mahkemesine gitseniz yine kullanıcı mağdur oluyor mağaza ne derse o yani teknosadan zenfone 6 aldım oradan biliyorum :)

    ama şöyle bir gerçek var arkadaşın dediği msi ve gigabyte a özel bir şey yok bütün teknik servisleri arayın bilgi alın kesinlikle ve kesinlikle cayma hakkı kullandırmazlar gidin satıcıyla görüşün der servis topu herzaman satıcıya atar ne asus ne lenovo ne hp marka fark etmez raporsuz değişim imkansıza yakın bir şey 1 hafta içinde gönderirsen belki

    Öncelikle belirtmek istiyorum. Düşüncelerinizi yazmanız paylaşmanız beni çok mutlu ediyor. Çözüm süreçlerini, eksikliklerimizi, hatalarımızı paylaşmak alışveriş yapacak arkadaşlara yol göstereceğine inanıyorum.

    Ürünü mağazadan aldığınızda elbette iade almıyorlar fakat bahsettiğim diğer markalar Türkiye'deki bu yasayı göz önüne alarak İnternet üzerinden yapılan satışlarda iade alıyorlar ki bu tabir pcdepo.com yetkilisininde ağzından çıktı. Sadece gigabyte ve msi iade de sıkıntı yapıyor diğer markalarda sıkıntı yok. Olay pcdepo nun distribütör ile yaptığı anlaşma. Teknosa gidin adamlar kendileri diyor biz reyondaki ürünleri paketliyor satıyoruz diyorlar sıfır gibi. Veya teknosa sitesine girin teşhir ve iade edilmiş ürünler var. Teknosa alımı yaparken yaptığı anlaşmaya göre haraket ediyor. Yasa doğru yada yanlış bu tartışılabilir fakat şuanki kanuna göre hak sahibi benim ve firmalar buna uymak zorunda. Rekabet ortamında da zaten müşteri memnuniyetini ön planda tutmayan markalar yavaş yavaş yok olur. Asus'un kalitesi tartışılır ama forumda bir arkadaş asus laptopunu bahsettiğim sıkıntılardan dolayı 4 kere değiştirmiş. Müşteri asusun bu hizmetinden memnun kaldığı için asus almaya devam ediyor gidip farklı bir markaya yönelmiyor.

    Burada kazanan hiçbir zaman biz olmuyoruz üretici oluyor. Bu durumda da üreticiyi yada satıcıyı savunmak bana mantıksız geliyor. Herkes bu riskleri göze alarak bu işi yapıyor ve fiyat veriyor. Mesela benim aldığım model Gigabyte P15FV2-TR002H fiyatı 3.500 aynı ürün hatta mönitörü daha kaliteli olan Victor Gaming marka ürün 2.500 tl. yetkili arkadaşta bu forumda. Ben bu markayı tercih etmemin sebebi ve aradaki 1.000 tl lik farkı vermemin sebebi markaya olan güven ve bu tür durumlarda müşteri memnuniyetini ön planda tutacağına inandığım içindir. Belki burada pcdepo da mağdur olabilir ama onun mağduriyeti beni bağlamaz. O gigabyte firması ile yaptığı anlaşmayla ilgilidir. Kanunların bana verdiği hakka güvenerek internet üzerinden alışveriş yapıyorsam eğer "aracı mağdur, üretici mağdur, müşteri ya dolandırıcı yada art niyetliyse v.s" gibi durumlar firmanın 2.500 tl lik aynı makinanın üzerine 1.000 tl marka farkı koyuyorsa kimse kusura bakmasın müşteriyi mağdur etmeyecek babalar gibide kanuna uyacak. Uymuyorsa eğer müşteri kaybetmeyi göz önüne alacak. Bu konuyu okuyan yüzlerce kişi var. Bu olayın sürecine göre insanlar hem gigabyte firmasına hemde pcdepo.com müşteriye verdiği önemi görecek.



    açtığım konu :http://forum.donanimhaber.com/m_98616307/f_//tm.htm#98918022

    Öncelikle hayırlı olsun ve yeni cihazınızı sorunsuz ve uzun süreli olarak kullanmanızı dileriz.

    Sadece konu ile ilgili bilgilendirme yapmak istiyoruz ki cihazı almayı düşünen arkadaşlar için önemli olabilir. Almış olduğunuz ürün Victor G451 adı ile firmamız tarafından da piyasaya sunulmaktadır ve i7 4710MQ + 8GB DDR3 + 1TB 7200rpm disk + 120GB mSATA SSD (Kampanyası var, 120GB aldiginizda 240GB takılıyor) konfigürasyonu ile 2450TL civarına satılmaktadır.

    Ürünün linkihttp://www.victor.com.t...ntent.aspx?PC=VIC-G451K Aynı sayfadaki kırmızı Simdi Özellestir butonu ile konfigüre edebilirsiniz. Farklı konfigürasyonlarda fiyatlandırma yapabilirsiniz. Belirtmis oldugunuz markadan farkı ürünlerimizde Full HD Parlak IPS panel kullanılması ve kablosuz ağ kartının yeni nesil Intel 802.11ac olmasıdır.

    Ürünün orjinal modeli Clevo W651SJ dir. Üründe ısınma problemi bulunmamaktadır :) Verdigimiz rahatsızlık için özür diler, saygılar sunarız.
    Detaylı ürün incelemesi için uluslararası inceleme linkihttp://www.notebookchec...-Notebook.114329.0.html




  • Geçmiş olsun. Geçenlerde PCDepo'dan bir ürün alacak oldum. Baktım satış sözleşmesinde iade ile ilgili "ambalajı açılmış ürün iadesi kabul edilmez" gibi bir ibare var. Direkt vazgeçtim. Kendilerini arayıp satış sözleşmesinin "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun"da bahsedilen "Mesafeli Satış Sözleşmesi"ne uygun olmadığını, bunun düzeltilmesi gerektiğini söyledim. Fakat bir şey yapılmadı.

    Ambalajı açmadan ürünü nasıl inceleyeyim diyorum. "Doğru söylüyorsunuz" diyorlar. E doğru söylüyorsam o ibareyi sözleşmeden kaldırın ve sözleşmenizi kanuna uygun hale getirin diyorum. "Ürünü iade edebilirsiniz, bir şey olmaz" diyorlar. E ben telefondaki bir sese mi inanayım, yoksa okuyup imzaladığım (sanal olarak) sözleşmeye mi inanayım? Böyle gayri ciddi bir yaklaşım gördüğüm için alışverişten vazgeçtim.

    Siz de bilinçli davranıp internetten alışveriş yapmadan önce sitenin yasaya uyumlu olup olmadığına bakın. Hatta yasa gereği, yapılan satış sonrası, satış esnasında hazırlanan sözleşmelerin 3 yıl boyunca saklanma zorunluluğu var. Birçok site bunu yerine getirmiyor. Yine yasa gereği vade farkı, kargo gibi ek ücretlerin satış sözleşmesinde yer alması zorunluluğu var, buna da uymuyorlar. Yasaya uyumlu olmayan yerlerden alışveriş yapmayın, otomatik olarak uymak zorunda kalacakları.

    Tekrar geçmiş olsun. Tüketici Mahkemesi'ne başvurunca bu durumu da dile getirin, yasadaki satış sözleşmesine uyumlu olmadığını da belirtin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarForce

    SEBEPSİZ İADE HAKKIN GİGABYTE FİRMASINI BAĞLAMAZ BUNU SATIN ALDIĞIN FİRMA İLE ÇÖZECEKSİN.
    Bu yorum beğenilmemiş fakat doğrudur. Satın aldığınız firmanın distribütörlük sözleşmesi müşteriyi bağlamaz. Firma "üretici kabul etmiyor" diyip aradan çekilemez. Siz firmadan alışveriş yapıyorsunuz GigaByte'tan değil. O zaman GigaByte da der ki: "Intel (işlemci) kabul etmiyor, Samsung (ekran) kabul etmiyor" o da değişim yapmaz, böyle böyle Çin'de üretim yapan orta sınıf atölyelerin çalışanlarına kadar gider mesele :).

    Böyle mantık mı olur? Bir de arkadaşın yorumu beğenilmemiş. İlginç valla.
  • hayat tecrübelerle dolu. Ben bu tecrübeyi edindim ve siz değerli okurlarla paylaşıyorumki başkasınında başın yanmasın.
  • 100 tl fazla verir hepsiburada yada hızlıal'dan alırım kafam rahat olur ürünü beğenmezsem geri yollarım sorgusuz geri iade alırlar böyle ufak firmalardan ürün almayın sakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gecmis olsun. Bende freedos bir pc aldim 2 yil once 6 aydir mahkemesiyle ugrasiyorum. (Lenovo ve sadecenotebook.com sagolsun. ) insallah sizin davaniz erken sonuclanir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.