Merhaba, 2021 model üstü bir araç arayışındayım. 308 Allure paket ve C4 Shine paket arasında kaldım. C4 crossover olması sebebiyle daha çok ilgimi çekiyor. Ancak yol sesi, sürüş zeki açısından 308 çok övgü alıyor. C4 ise koltuklarından ve süspansiyonlarından çok övgü alıyor. Genelde agresif sürüş yapmam, sakin bir sürücüyüm. |
Peugeot 308 mi Citroen C4 mü?
-
-
Tabii ki 308, peugeot citroen e daha teknolojik, albenili ve 2.eli daha çok satılan bir araçtır -
İkisi arasında kalsaydım tercihim C4 olurdu. Rahatlığa biraz daha önem veriyorum illa crossover olsun derseniz Xceed bakmanızı öneririm
-
Birazdan gelir Toyota tavsiyecileri.
İkiside konforlu araçtır. 308 yakışıklıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 31 Temmuz 2024; 9:55:57 > -
PSA grubun içerisinde Peugeot kendini daha üstte konumlandırıyor.
Peugeot sürüş keyfine daha fazla önem verirken Citroen daha yumuşak süspansiyonlarla biraz daha konfora yöneliyor.
Dış görünüş ve iç mekanda da peugeotun sportifliğini daha çok beğeniyorum ben.
-
C4'ün altyapısı B, 308'in altyapısı ise C segmenti. Dolayısıyla 308.
-
308 çok güzel araç ancak artık trend suvcuklar. Benzer fiyatlara C5a var. Ne gerek var c4e.
-
Evet 308 daha kaliteli duruyor ama fiyatıda aynı şekilde. 2023 15binde c4 shine 1150 TL iken 2022 model 308 allure 37binde 1250 TL.
-
Uzun yıllar bineceğim için düşük kilometre araç bakıyorum. Malesef bütçeme göre c5 yok.
-
Xceed güzel duruyor ama hiç bilmediğim bir ekol. Önceki aracımda 2. nesil C4'tü. Bu sebeple fransız araçlarına daha yakınım.
-
Dinamik sürüş (virajlara daha sert giriş),albenili tasarım ise 308
Konfor, yükseklik ise önceliğiniz c4 -
Bütçeniz nedir? Görece olarak daha sorunsuz olan megane 4 te bakabilirsiniz, yıllarca kullandım gayet iyi bir araçtı.
-
1.2 puretech motordan uzak dur. Hangisini istersen al
-
-
C4 gayet kaliteli araç, süspansiyonları da çok konforlu
5 yıla uzatılabilen garanti süreci var.
Altyapılar zaten ayniyken 100 bin TL üst verip 308 almak anlamsız olur
-
quote:
Orijinalden alıntı: Le_Penseur1.2 puretech motordan uzak dur. Hangisini istersen al
Bırakın şu mahalle ağızlarını artık binlerce 1.2 dolaşıyor piyasada adamların koymadığı model kalmadı
-
Altyapılar aynı değil malesef, C4 için B sınıfındaki şasi kullanılıyor.
-
Hocam C4 ile 308 farklı altyapı kullanıyor ancak hemen hemen aynı ebatlardalar. B sınıfındaki şasinin C sınıfındaki şasiden zayıf kaldığı noktalar neler?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgiFakiri -- 31 Temmuz 2024; 13:56:36 > -
1200 hocam bütçem. Megane 4 güzel araba ama şirket aracı izlenimi veriyor, çok sıradan geliyor. Yoksa 4 silindirli motoruyla megane kağıt üstünde daha iyi.
-
ya gevşek gevşek konusma bilader. 408 1.2 puretech sahibi olarak yazıyorum. aç forumları oku.
1.2 puretech motorların geneli hic birseyi olmasa bile sürekli motor arıza uyarısı veriyor.
kaç kere servise gittim sordum 2 yıldır güncelleme bekliyor millet.
elin markasını vatan toprağı gibi savunmaya bayılıyorsunuz...
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bırakın şu mahalle ağızlarını artık binlerce 1.2 dolaşıyor piyasada adamların koymadığı model kalmadı |
C4'ün altyapısı B, 308'in altyapısı ise C segmenti. Dolayısıyla 308. |
Araçta devamlı bir motor arızası problemi bulunuyordu, satana kadar herhalde 7-8 defa yolda kalmışızdır. Servise götürdüğümüzde araca bağlandıklarında bir problem yok deyip yolluyorlardı. Daha sonra biraz araştırınca lspi problemiyle karşılaşmış bir sürü insana denk geldim. Sonra servisin biraz üzerine gidince durumu kabul etti, aracın motorunda bir kaç dene yaptıktan sonra(buji değişikliği vs.) eğer sorun devam ederse motor değişikliğine gidileceğini söylediler. Tabii bu süreç bizi çok yıprattı, bir ayın 15-20 günü servise gitmek durumunda kaldık. Bu süreç içinde ne bir ikame araç ne de müşteri memnuniyeti sağlayamadılar ayrıca bu durum tek bir servisle alakalı değil, bir kaç tane serviste de aynı durumu yaşadık. Elektronik problemlerine hiç değinmiyorum (ekran donması hatta tamamen gitmesi, sensör arızaları, direksiyon koltuk ısıtma arızaları vb.) zaten bir çözümleri de yok. Sonradan fark ettiğimiz bir durum da aracın bazı ufak tefek noktalarında boya hataları mevcuttu. Aracı sıfır olarak alıp 20.000 km kadar kullandık. |
Benzer içerikler
- momo lastik kimin
- ankara opel servisi
- gaza basınca siyah duman atması
- mazot filtresi ne zaman değişir
- 1. viteste silkeleme
- yeni honda accord
- ford f-line fiyat
- toyota highlander türkiye fiyatı
- byd dolphin fiyat
- iki kişilik elektrikli araba
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X