Şimdi Ara

PHİLİPS VE YETKİLİ SERVİS REZALETİ 70PUS7805

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
2
Favori
2.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,


    Öncelikle herkese iyi forumlar diliyorum.

    Bu yazımı, Philips TV veya herhangi Philips ürünü almayı düşünen arkadaşların bir kez daha düşünmelerini sağlamak ve halen daha devam eden sorunumuzu çözmek için yazıyorum.

    Şimdiden vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.




    07.12.2020 Tarihinde Vatan Bilgisayardan almış olduğumuz 70PUS7805 178cm 4k UHD Smart Tv 3 taraflı Amblight Tv 09.03.2022 tarihinde ekranında yatay çizgiler belirmesi sonucunda çağrı merkezi ile görüşme sağladık, ancak çağrı merkezi bu problemin kendileri tarafından çözülemeyeceğini, bulunduğumuz ildeki teknik servis ile görüşmemiz gerektiğini belirtti. Teknik servis ile yaptığımız görüşmenin sonucunda, Teknik servis, Genel merkez ile görüşme sağlamış ve Genel Merkezden TV’nin durumuyla ilgili görsellerin paylaşılması gerektiği belirtilmiştir. Paylaştığımız görseller sonucunda genel merkez TV’nin İstanbul’a getirilip bakılmasını istemiştir. Bunun sonucunda, ilimiz Teknik Servisindeki arkadaşlar TV’mizi almaya geldiler, çok ilgili bir şekilde TV’yi teslim alıp kendi araçlarıyla güvenle İstanbul Genel merkez teknik servisine götürdüler. Götürdükleri gün içinde (16.03.22) TV’nin tamiri gerçekleştirildi. 17.03.22 tarihinde TV’miz servis tarafından evimize getirildi ve kuruldu. Yapılan tamir konusunda bilgilendirildik, Panelinin değiştiği söylendi. TV’nin kurulumu tamamlandıktan sonra ekran jelatini servis tarafından sokuldu ve TV başlatıldı. TV başlatıldıktan sonra Ekranda piksel kayıpları bariz bir şekilde gözüktü. Bunun sonucunda Teknik servis, Genel merkez ile iletişime geçti ve ürünün hatalı şekilde tamir edilmesiyle oluşan pixel kayıplarının görüntüsünü genel merkez ile paylaştı.


    Sonrasında, Genel Merkezden gelen geri bildirim; “Ürünün taşınması için kendileri tarafından bir sandık gönderileceği ve ürünün tekrar tamir edilmesi için Aras Kargo ile İstanbul’a taşınacağı ve tekrar tamir edilip, ürünün kargo ile geri gönderileceği” şeklinde verilmiştir. 70 inç bir TV’nin Lojistik firması haricinde standart bir kargo firması ile gönderilmesinin yanlış olduğunu, İlimiz Teknik Servisi ve biz genel merkeze defalarca kez bildirdik. Bu tarz bir taşıma sonucunda ürünün hasar almasının kuvvetle muhtemel olduğu açıktır. Ancak buna rağmen Genel Merkez Servisi olan Erkan Elektronik ürünün bu şekilde gönderilmesi gerektiğini iletmiştir. Bu durum üzerine Mart ayında bize sorunlu olarak gelen TV’nin tekrar tamire girmesi için TAM 6 AY (07.09.22 Tarihinde) sonrasında ilimize sandık kutu gönderilmiştir. Sonrasında, ürünü paketleyip Erkan Elektronik’e göndermek için ilimiz teknik Servisi evimize gelmiştir. Kargo sürecinde ürünün başına bir şey gelme ihtimali adına ürünün her bir yeri detaylı olarak fotoğraflanmıştır.


    Sonrasında, Sandık Kutu içerisine teknik Servisindeki elemanlar güzelce ürünü paketlemiştir ve sonrasında Aras kargo ile Erkan Elektronik’e gönderimini yapmıştır. Sözde tamir edilen TV’miz 26.09.22 tarihinde ilimiz Teknik servisi tarafından tarafımıza teslim edilmiştir. Servis ürünümüzü kurduktan sonra TV’i incelediğimizde, ürünün sorununun giderilmediği, halen daha aynı şekilde bize gönderildiği tespit edilmiştir. Buda yetmezmiş gibi, TV’nin çerçevesinin birçok yerinde çizikler ve çentikler tespit edilmiştir. TV’imiz servis tarafından bozulduğu gibi birde kozmetik olarak hasarlı hale getirilmiştir.



    Bu TV’den ve üst modellerinden eşimize ve dostumuza tavsiye ederek aldırdık. Bu şekilde bir Yetkili Servis Merkezi anlayışına sahip bir marka olduğunu bilseydik kesinlikle bu tavsiyeyi ne yapardık ne de Philips’ten TV alırdık. Şu süreçte hem TV’mizin garanti süresi boş yere işlemiştir. Aynı zamanda da uzunca bir süre mağduriyet ve vakit kaybı yaşamışızdır. Telefonla yaptığımız bütün görüşmeler kayıt altındadır.


    27.09.22 Tarihinde Erkan Elektronik ile durum hakkında görüşme sağladık. Yetkili biriyle görüşmek istediğimizi belirttik. Bunun sonucunda Yetkili olarak birisi telefona çıktı.

    Kendisi durumu anlatmamız karşısında bize şu şekilde cevaplar verdi; “Ürünün çizilmesinin nedeninin, ürünün mevcut kutu tasarımındaki, yumuşak köpük malzemesinin ürüne sürtmesinden kaynaklandığını belirtti”

    Ürünün mevcut piksel kayıpları hakkındaki durumu bildirdiğimizde ise “Karşıdan gözüküp gözükmediğini sordu” cevap olarak, karşıdan değil, ekrana aşağıdan baktığımızda gözüktüğünü belirttik. Buna cevap olarak, “Eğilmeyin o zaman” şeklinde bir cevapla karşılaştık.

    Bu tutumdan dolayı, Philips’in kurumsallığına ve marka değerine olan inancımızı tamamen kaybettik. Bu üsluptan dolayı şikayetçi olacağımızı ve Philips’i asla bir daha hiçbir yakınımıza tavsiye etmeyeceğimizi bildirmek isteriz.

    Durumla ilgili acil bir çözüm beklemekteyiz. Ancak konu hakkındaki çözümün tekrar TV’mizi Erkan Elektronik adlı servise göndermek olduğu takdirde kesinlikle kabul etmeyeceğimizi, TV’mizi 2 kere tamir etme hakkı tanımış olduğumuz halde TV’mize gerekli tamiri yapamamış ve hasar vermişlerdir. Sorunun çözülmesine yönelik tek talebimiz TV’in muadili ile değiştirilmesidir.


    Bu durumu Hollanda Genel Merkeziyle de paylaştık. Mağduriyetimize herhangi bir çözüm sağlanmazsa aynı şekilde hukuki olarak da haklarımızı arayacağız.


    Forumda da Philips konusunda yetkili arkadaşların olduğunu da biliyorum. Umarım bu durum kısa sürede çözülür. Eğer bir şekilde yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa desteklerini bekliyoruz. Şimdiden çok teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xreas -- 1 Ekim 2022; 22:15:2 >







  • Tam anlamıyla rezillik
    Bu yazıyı okuduktan sonra asla evime Philips ürünü sokmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaç senedir hala tivibu aplikasyon lisans anlaşmasını çözemeyen firmadan bahsediyorsunuz sanırım...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gercekbeko -- 1 Ekim 2022; 22:43:18 >
  • Konuya Ek olarak; 2020’de ödediğimiz parayı Vatan’dan hediye çeki olarak verebileceklerini bizim de üstüne para koyarak yeniden TV alabileceğimizi söylediler.

    Daha ne kadar kötü bir hizmet sunabilirler bilemiyorum. Ama benden tavsiye Philipsten uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips Türkiye'nin en kötü teknik servisine sahip. Bir ürün alıyorsanız garantisi yokmuş gibi düşünün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hollandaya mail attim derken?adamlar yillar once tv kismini çinli tpvision a satti.
    youtube adem helvaci philips yazin servis ve hizmet konusunda fikriniz olur.
    philips kimseye sifir parca takmiyormus.baskaninin ekranini size takmislardir.adem helvaci philipsten aciklama istemisti bu konuda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popturceyn -- 2 Ekim 2022; 10:21:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Evet yorumunuz üzerine Adem Bey'in videolarına göz attım.. Durum gerçekten arkaplanda daha da beter duruyor. Açıkçası ne yapacağımızı bilemiyoruz. Philips TV Çin'e devrolsa bile şu anda TP Vision ana merkezi Hollanda'da görünüyor. Bakalım nasıl geri dönütler alacağız

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Muhtmelen imkanınız var. Hukuki yolları deneyin. Türkiyede en azından tüketiciler bu şekilde adalete ulaşabiliyor.


    geçmiş olsun. Ben de tv alacaktım oled yandı ve bunu okuduktan sonra philips kesinlikle tercihlerden çıktı.

  • Benim tv de servisden kasası çizik ve açıklıkla geldiğinde teslim almadım ve yeni tv vermek zorunda kalmışlardı. Daha ilk hatalı pikseli gördüğünüzde teslim almamanız gerekiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips-Vestel-Casper-Arçelik

    Bu 4 firma mimli zaten. Hem Maddi gücünüz hemde Psikolojiniz açısından uzak durmanız gereken firmalar..

    Bu kadar rahat olmalarının sebebi şuanki Hükümet tarafından desteklenen firmalar olması. AKPli çok sayıda çalışanı var bu firmaların.Özellikle

    Yönetici kademelerinde..

    Bu yüzden

    Sırtları sağlam ve piyasada istedikleri gibi at koşturabiliyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 3 Ekim 2022; 14:19:57 >
  • 58PUS8506 aldım ben de 5 ay önce. Şimdilik bir sorun yok, hatta çok memnunum ancak konunuzu okuyunca gözüm korkmadı değil. Çok geçmiş olsun, umarım kolayca çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 2 sene 3 philips tv alınmasına ön ayak oldum.Ancak aradaki fark amazondan alındı ürünler.Sorun olsada koşulsuz geri alınacağını bildiğim için tavsiye edebildim.Sizin yaşadığınız durum zaten kabul edilemez.Kendi gözlemim şu ki ülkenin bu berbat ,kanunsuz uygulamalarına kendilerinide katmışlar firmalar.Sonuç bu.


    Tekrar geçmiş olsun demekten başka çare yok.

  • Eğilmeyin o zaman ne demek ya ? Kusurlu ürün getiriyorsun müşterine, gidip bir de jelatin yapıştırmadan köpüğü yaslayıp çiziyorsun.. Sağlam olanı daha da bozup vermişler anlaşılan. Markadan da önemlisi servis desteği bu ülkede. Servisi sıkıntılı olan hiçbir markayı, hiçbir ürünü tercih etmemek lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • “Eğilmeyin o zaman” diyen zihniyetten bir şey çıkmaz hocam. Kurumsallık olmayan yerden size çözüm olmazlar.


    Yoga yaparkenden tv ye bakmayın, lütfen.
    PHİLİPS VE YETKİLİ SERVİS REZALETİ 70PUS7805

    Doğru izleme şekli şekli buymuş,

    PHİLİPS VE YETKİLİ SERVİS REZALETİ 70PUS7805

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gul116 kullanıcısına yanıt

    Bu rezillik hemen her firmada oluyor emin olun! Daha yeni ECA musluğuyla 2 ay uğraştım. 2 ay musluğa uygun CONTA ayarlayamadılar!!! Conta ya!! Bi getirdiler uymadı!!! Bir daha beklettiler! Üstüne 30tl daha gerekiyormuş dediler verdim. ECA bakınız. Yerli, en güvenilir firmalarımızdan birisi... Peki neden böyle oluyor? Çünkü mesleğini iyi yapan(=USTA) yetiştirlmiyor!!! Ülkedeki proflar, doktorlar bile yetersizken servis ustası mı kusursuz olacak? Hollanda napsın? Hollanda'dan adam mı yollasın?..

  • 2022 yılında teknik servise böyle bi ürünü göndermek nedir getir aletlerini yap evde.

  • Hocam siz birde Sony'i görün. Aşağıya başımdan geçen olayları paylaştım:)


    https://forum.donanimhaber.com/sony-televizyon-panel-icine-sinek-girdi-ne-yapabilirim--146690800


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç ay önce Philips TV alacaktım. İnternette o kadar çok şikayet okudum ki, macera aramaya gerek yok dedim. Başka marka aldım kafam rahat sıfır sıkıntı çok şükür.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1 yıldır boşa kürek çekiyorsunuz. Verin tüketici hakem heyetine misli ile değişim sağlayın mail telefon falan uğraşmayın.

  • Türkiye'deki yetkili servislerin rezaletleri maalesef yasal bir düzenleme olmadığı için bu tür sorunlar gittikçe çoğalıyor, bu yüzden bu konuyla ilgili yasal düzenleme için toplu hareket edilmeli.


    THH tarafında ithalatçı veya üretici müteselsil olarak sorumludur.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.