Şimdi Ara

Pick-Up' ların arka kısımları neden dar üretilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Görünüşe bakıldığında devasa boyutlara sahip bu araçların neden arka yolcu bölmesi dar üretilir bunun belli bi amacı varmı ? Yada amaç şaseyi kısa tutmak mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orginal_kartal -- 19 Ağustos 2011; 17:03:05 >



  • amaç, aracı "amacına uygun" üretmek, daha fazla yükleme kapasitesi sunmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    amaç, aracı "amacına uygun" üretmek, daha fazla yükleme kapasitesi sunmak


    Evet olabilir yalnız bu araçların amacı artık sadece yük taşıma olmasa gerek öyleki Nissan Navara, Wv Amarok tarzı araçları buna örnek verebiliriz. Otomobil konforu sunan bu araçların arkadaki yolcular için diz mesafesi darlığı ilginç bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orginal_kartal


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    amaç, aracı "amacına uygun" üretmek, daha fazla yükleme kapasitesi sunmak


    Evet olabilir yalnız bu araçların amacı artık sadece yük taşıma olmasa gerek öyleki Nissan Navara, Wv Amarok tarzı araçları buna örnek verebiliriz. Otomobil konforu sunan bu araçların arkadaki yolcular için diz mesafesi darlığı ilginç bence.


    bu araçların birinci önceliği yük taşımaktır. bizim memleketimizde fakir suv'u olduğuna bakmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: orginal_kartal


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    amaç, aracı "amacına uygun" üretmek, daha fazla yükleme kapasitesi sunmak


    Evet olabilir yalnız bu araçların amacı artık sadece yük taşıma olmasa gerek öyleki Nissan Navara, Wv Amarok tarzı araçları buna örnek verebiliriz. Otomobil konforu sunan bu araçların arkadaki yolcular için diz mesafesi darlığı ilginç bence.


    bu araçların birinci önceliği yük taşımaktır. bizim memleketimizde fakir suv'u olduğuna bakmayın


    günümüz pick-uplarında artık yük taşıma önceliği filan kalmadı.
    kardeşim dalgıç uluslararası sertifikası var tüpler filan amarok tam ona göre.

    ben karadeniz yaylalarına çok yakınım mümkün oldukça kaçarım,kamp malzemeleri,bisiklet,olta takımları
    3-4tane valiz...benim pick-upda makas yok yani yük amaçlı degil arkada beş noktadan baglantı var.virajlar da cok başarılı,eskinin böbrek düşüren pick-upları gibi
    arkada insanlar hoplamıyor.diz mesafesi bir boradan fazladır örnegin.
    uzun yol konforu da birçok c segmenti araçtan iyidir..

    pıck-up'ların bnm gördüğüm en olumsuz yanı buzlu-kaygan zeminlerde agırlık dengesi
    olmadıgından,ön taraf cok agır arka taraf cok hafif arkadan kayma eğilimi oluyor.

    türkiye'de pick-up kullanmanın aptalca yönleri var ama aynı araç 4x4 olursa farklı,4x2 olursa farklı vergi veriyorsunuz.
    4x4 ler vergi de otomobil,hız ve 1,köprü de ise kamyonet,muayenede hafif ticari oluyor.




  • navara yeterlı diz mesafesını sunuyor bence sıkıntıcı yaratmaz ki araçların üretılme amacını bakıldıgında navara zaten aşırı lüks kaçıyor bunada şükür.
  • Arkaları 30cm geniş yapsalar aslında süper olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.