Şimdi Ara

POLO kullanıcı testim ve yorumlarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet aracım polo 1.0 tsi dsg

    POLO kullanıcı testim ve yorumlarım

    Aracımda gördüğüm eksiklikler arabın geri vitese taktığımızda gelen saçma ses çıkarması daha önceki aracım olan mk4 leonda ki dsg sesi bu araçta çok fazla duyamadım ama bazı zamanlarda gelen sesler can sıkıcı olabiliyor

    1. olarak 185/65/15 nexen lastik çok iyi değil biraz sert ve konforunu etkiliyor ama doğuş maliyet kısmak amacıyla bu lastiği tercih ediyor
    2. Araç yoğun trafikte 1.5etsi la kafa kafaya yakıyor yoğun trafikte 8.5.9.5 arası yakıyor eğer ortalama hızınız 55-60 üzeri ise 5.4.4.9 arası bir tüketim değerine sahip oluyorsunuz
    3. 1.0 3 silindir motorun verdiği titreşimi sabah hissediyorsunuz Opet ve petrol ofisi yakıtıyla denedim shellden v-power alıp tekrar denicem
    4. 1.6 dizel passata da sahibim 1.0 motor kesinlikle 1 1.5 litre yoğun trafikte passatan fazla yakıyor forumdaki arkadasların polo dizel gibi yakıyor demesi çok doğru değil
    5. Performans olarak 95 beygirin hakkını veriyor inanılmaz bir kafa kaldırma gitmesini beklemeyin yokuş yukarı gücünün bittiğini hissediyorsunuz ama skoda grubundaki 110 beygir şeklinde gelseydi
    6. Olumlu tarafı ise Life paket olmasına rağmen araçta kablosuz şarj özelliği mevcut
    7. Hayalet ekran bu pakette hoş bir görüntü veriyor kişisel görüşüm analogdan daha şık durduğu ama kişiden kişiye değişebilir
    8. Multimedya passatan alışık olduğumuz gayet net ve akıcı bir şekilde apple carplay kullanabiliyorsunuz
    9. Ses sistemi muadil b segment araçlara göre çok iyi 👍 ama carplayde bağlıyınca vasata dönüyor nedenini çözemedim
    10. 190 boyum olmasına rağmen araç gayet geniş 508 e sığamamıştım
    11. Scala ve polo arasında kaldım hayalet’kablosuz şarj ve 2. El değeri iiçin bu aracı seçtim scala fiyatı biraz daha uygun olsaydı onu seçebilirdim bu benim testim katılan katılmayan olucaktır sizinde fikriniz varsa yazabilirsinz teşşekürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun.

    Polo, çoğu C segment araçtan kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor da çok çok önde.

    Fiyat olarak dengi olan C segmenti olduğu idda edilen corollo ile kıyaslandığında bu fark açık ara net olarak anlaşılıyor.

    Mesela Corollanın içine oturup 3. Sınıf plastik kokusunu içinize çektikten sonra elinizi tavana götürürseniz, kontrplakımsı malzemesini elleyince bu farkı net hissedersiniz.

    Yalıtım filan vs. örnekler uzar gider fazla detaya girmeyeyim. Yakıt konusunda verimliliğini satış adetleriyle perçinlemiş olan TSİ ünite ise “downsizing” akımını başlatma kalmayıp on yıllardırda hala lideri konumunda.
  • Sıkıcı bir araç , sıkıcı bir tasarım , sıkıcı sıkıcı sıkıcı!
    Bu araç ile ilgili düşüncem bu .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günlerde, kazasız belasız kullanın. Araçlarımızın renkleri de aynıymış. "Polo Genel" konusuna da bekleriz katkılarınızı, deneyimlerinizi, ileride yaşayacağınız sorun ve çözümleri.


    **Fotoyu kaldırın da forum lanetine denk gelmeyiz maazallah. POLO kullanıcı testim ve yorumlarım 

  • Onurchik kullanıcısına yanıt

    Tabikide 🙏 katılırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk defa bir VW'nin gerçek benzin tüketimini yazan bir kullanıcı gördüm, teşekkürler.

  • Bu makyajlı kasada polonun turuncu rengini kaldırdılar mı

    Kaldırdılarsa yazık olmuş sıkıcı tasarımını saklıyor ve daha büyük duruyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Yüksek hızlarda yol sesi muadillerine kıyasla nasıl? Taşlı ve bozuk yollarda trim sesi yapıyor mu? Yoldaki bozukluklarî çok hissettiriyor mu? B segmenti araçlar tabiki bu konularda çok iyi olmayabilir ama benim merak ettiğim muadillerine kıyasla (corsa, fiesta, i20) bariz bir farkı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • xtx510 kullanıcısına yanıt

    Trim sesi daha benim aracımda yok muadillerine sığamadın için eledim direk 🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın, sürdüğünüz/kullandığınız sürece size mutluluk versin.


    Yoğun trafik (20 km/s ve altı hızlarda) yakıt tüketimi nasıl? Kaç lt?

  • Araç net az yakıyor. Diğer tüm benzililerden iyi


    20 km hızda 7 litreyi geçmiyor.


    açıkcası ben uzun yol yaptım çok az yaktı. Yazın dahada az yakacaktır..


    500 bin tl değeri olan araçla yolda 150 km hızla gitmem zaten. Temkinli bir sürüş ve az yakıt tsi başarısı.

    POLO kullanıcı testim ve yorumlarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydınvag -- 7 Mart 2022; 16:15:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xtx510 kullanıcısına yanıt

    Aracın muadili yok hocam sınıfının en geniş en kaliteli aracıdır. Trim sesi sıfırdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aydınvag A kullanıcısına yanıt
    nereye trim sesi sıfır geç başkan onu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt

    Başkan gerçekten senin araba bozuk herhalde kurcalanmış.


    tek duyduğum silecek sigortasından gelen auto modda çıt sesi oda sigorta aç kapattan ötürü..


    golf 8 aracımla aynı seviyede bir polo var yalıtım kalitesine kadar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aydınvag A kullanıcısına yanıt
    bozuk yoldan geçmemişsin anlaşılan :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt

    Hocam bozuk yolda geçince golfteki lastik sesinin aynısı poloda duyuyorum.


    fransıza binin aynı şekilde özellikle binek araçlara çok iyi dersiniz vw yalıtımı. (:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun.

    Polo, çoğu C segment araçtan kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor da çok çok önde.

    Fiyat olarak dengi olan C segmenti olduğu idda edilen corollo ile kıyaslandığında bu fark açık ara net olarak anlaşılıyor.

    Mesela Corollanın içine oturup 3. Sınıf plastik kokusunu içinize çektikten sonra elinizi tavana götürürseniz, kontrplakımsı malzemesini elleyince bu farkı net hissedersiniz.

    Yalıtım filan vs. örnekler uzar gider fazla detaya girmeyeyim. Yakıt konusunda verimliliğini satış adetleriyle perçinlemiş olan TSİ ünite ise “downsizing” akımını başlatma kalmayıp on yıllardırda hala lideri konumunda.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dizelciler bilmiyor bunu Ort 69 kmh 4.2 yaktırmışsınız , Clio 1.5 Dizel minimum 3.2 lt yakardı aynı şartlarda,

    Aralarında 100 km'de litrelerce fark var zannediyorlar ;) Bize he diyip geçmek düşer.

  • Sıkıcı tasarım değil, gayet sade ve hoş tasarım.

    Sizin eğlenceli tasarımlı araçlarınızda olmayan kalite bunda var. B sınıfının en iyi aracı Polo.

  • Aydınvag A kullanıcısına yanıt
    fransızları bildiğim için vw serisinden devam ettim ellam :) trim sesi geliyo direksiyon içinden dahi :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.