2007 polo goal benzinli 80 HB yeni aldığım aracım ile rampa sonunda alt viteslere düşmek zorunda kalıyorum.Benzer sorun sizlerde de var mi.
quote:
Orjinalden alıntı: trafocu
2007 polo goal benzinli 80 HB yeni aldığım aracım ile rampa sonunda alt viteslere düşmek zorunda kalıyorum.Benzer sorun sizlerde de var mi.
Araba 8 valve mi 16 valve mi?
16 v polo goal 80 hpler
rampa ne kadar dik? aynı rampayı başka polo ile vites düşürmeden çıkabiliyor musun ya da çıkanı biliyor musun?
quote:
Orjinalden alıntı: Climanjaro
rampa ne kadar dik? aynı rampayı başka polo ile vites düşürmeden çıkabiliyor musun ya da çıkanı biliyor musun?
Araç 16 valf.Başka poloları bilmıyorum.Zaten bu gerekçe ile araştırmaktayım.İzmiri biliyorsanaız Belkahve rampası veya muğla-Marmarıs arası rampaları çıkamadım.Acaba yeni motoru hatalı mı açmış oldum.
quote:
Orjinalden alıntı: trafocu
quote:
Orjinalden alıntı: Climanjaro
rampa ne kadar dik? aynı rampayı başka polo ile vites düşürmeden çıkabiliyor musun ya da çıkanı biliyor musun?
Araç 16 valf.Başka poloları bilmıyorum.Zaten bu gerekçe ile araştırmaktayım.İzmiri biliyorsanaız Belkahve rampası veya muğla-Marmarıs arası rampaları çıkamadım.Acaba yeni motoru hatalı mı açmış oldum.
ilk 1000 de fazla zorladınızmı aracı???
zorladıysanız yanlış yaptınız
rampaya 30 devir ve altında girince çok çabuk kesiliyor daha yüksek devir istiyor. bende de aynı rampada
arkadaşım bende izmirden manisaya giderken yeri gelio rampada 3 e düşüorum.2000 polo 1.4 le . normaldir yani.her rampa 5 le çıkılmaz ki
quote:
Orjinalden alıntı: emir18rebrov
arkadaşım bende izmirden manisaya giderken yeri gelio rampada 3 e düşüorum.2000 polo 1.4 le . normaldir yani.her rampa 5 le çıkılmaz ki
Hyundai accent 2000 model GL aracım vardı. Onunla söz konusu rampaları 5 ile çıkardım.Ancak onun tork yüksekti.Zannederim ondan kaynaklanıyor.
quote:
Orjinalden alıntı: trafocu
2007 polo goal benzinli 80 HB yeni aldığım aracım ile rampa sonunda alt viteslere düşmek zorunda kalıyorum.Benzer sorun sizlerde de var mi.
Bu gün aracı gönene e götürdüm.Aracı makinaya bağladılar sorun görünmedi. Test için dik rampalar tırmandık canavar gibi bana mısın demedi.8.000 km olmasına rağmen motoru henüz açamamışım.Sagir kullanma derler ya.Aynen öğle olmuş.Basmaktan çekinmeyin dediler.80 BG 132 torku 3500 devirde veriyormuş.Türkçe ifade ile üzerinde çevre dostu motor varmış.
arkadaşlar benzinli pololarınızı düşük devirlerde kullanmayın motoru öldürmeyin. bu uyarıyı bana kendiside bu arabayı kullanan ve özel oto servisi olan bi arkadaş yaptı. düşük devir bizim arabaların motorlarını öldürüyomuş .
Arkadaşlar ben de daha bir hafta önce çok az kullanılmış 4000 km de 1.4 polo trendline otomatik vites aldım. Arabayı samsundan izmire gelirken ilk başlarda rampalarda aynı çekiş sorununu ben de fark ettim.Daha sonra biraz da kullanım tarzını değiştirerek ve de yüksek devir yaparak yola devam ettim.Şu anda rampalarda böyle bir sorun yaşamıyorum.Arabaya yüksek devir yaptırmaktan kaçınmayın.
Motor gerçektende açılmak istiyor biraz. Fakat şöyle bir durumda varki; bu arabanın şanzıman oranları uzun. Bu yüzden düşük viteste fazla bağırmadan yüksek hıza çıkabiliyor fakat buda çekişe negatif etki yapıyor. Arabayı devirli kullanmak lazım fakat 3000 devirden sonra fazla yakmaya başlıyor. Geçenlerde depoyu fulledik ve 340 km kadar yol yaptım şehiriçi. Bugün kırmızıya dayandı.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme