Şimdi Ara

Power shift şanzıman nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
14.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 model power shift şanzımanlı focus almayı düşünüyorum. Bu şanzıman nasıldır sorun çıkartırmı?



  • Sorun cikarmasi aracin kullanim karakterine bakımlarının yapilma durumuna gore degisir,ps lerde kronik sorun yok dsg gibi fakat cift kavramalari hor kullanmamak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Sorun cikarmasi aracin kullanim karakterine bakımlarının yapilma durumuna gore degisir,ps lerde kronik sorun yok dsg gibi fakat cift kavramalari hor kullanmamak lazim
    Parkinsonun ilk adımını zamanla yaşatır..http://www.****.com/topic/4698-focus-3-powershift-titreme/ asla alma zamanında elden çıkardım.!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTalliCaLi -- 16 Mart 2016; 22:35:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeTalliCaLi

    Parkinsonun ilk adımını zamanla yaşatır..http://www.****.com/topic/4698-focus-3-powershift-titreme/ asla alma zamanında elden çıkardım.!!

    Alıntıları Göster
    birkaç yerden kulağıma geldi powershift şanzımanlar sorunlu diye de o nedenle sordum.




  • Kulagina dogru bilgi gelmis. Sanzumanda sorun var. Bizim focus 10bin kmde zikir cekmeye baslamisti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 bin km kullandim bahsettiginiz aractan kullandim herhangi bir sorunla karsilasmadim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drksnt

    50 bin km kullandim bahsettiginiz aractan kullandim herhangi bir sorunla karsilasmadim
    En iyi dedikleri çift kavramanın köküne kibrit suyu. Çift kavarma şanzımanların arıza yapma oranları çok yüksek hadi diyelim araç sizdeyken arıza yapmadı bu seferde kavrama değişimi için sağlam bir ücret ödemeniz gerekiyor. Hayatınızda yeni heyecanlara yer yoksa robotize şanzımanlardan uzak durun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 4 Auto Hold Sorunu
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    En iyi dedikleri çift kavramanın köküne kibrit suyu. Çift kavarma şanzımanların arıza yapma oranları çok yüksek hadi diyelim araç sizdeyken arıza yapmadı bu seferde kavrama değişimi için sağlam bir ücret ödemeniz gerekiyor. Hayatınızda yeni heyecanlara yer yoksa robotize şanzımanlardan uzak durun.

    Aynen. Yeni çıkan tork konvertörlülerin verimi çok iyi, vites değişimi çok hızlı. Şu an bence çift kavrama teknolojisi mantıksız hale geldi.
  • Powershift harika bir sanzimandir kullanmasini bilene
    Ne yazikki herkes otomatik arac kullanamiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batlı

    birkaç yerden kulağıma geldi powershift şanzımanlar sorunlu diye de o nedenle sordum.

    Hocam bizde de 2011 focus var otomatik. Lanet olsun senin gibi şanzımana dediğim çok oldu. Masaj yapan koltuklar gibi maşallah :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg nin kötü bir kopyasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaklardan Gelen

    Dsg nin kötü bir kopyasıdır.
    Dsg gibi kötü bir geçmişi yok ama çalışma karakteri bence çok iyi değil rakipleri ile kıyaslanınca benim çok hoşuma gitmiyor.
    ma sorunsuz olarak dsg gibi değildir yani kullanıcı kitlesi tarafından çok büyük problemler yok ama tabi çift kavramalılara çok güven yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    En iyi dedikleri çift kavramanın köküne kibrit suyu. Çift kavarma şanzımanların arıza yapma oranları çok yüksek hadi diyelim araç sizdeyken arıza yapmadı bu seferde kavrama değişimi için sağlam bir ücret ödemeniz gerekiyor. Hayatınızda yeni heyecanlara yer yoksa robotize şanzımanlardan uzak durun.

    Kesinlikle katılıyorum.

    Çift kavramalılar sadece süper spor araçlarda kullanılmalı.

    Gündelik araçlarda tork konvertörlü veya CVT candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 benzinlideki PS kuru kavramalı, sorunlu olabilir ama dsg kadar sorunlu olmayacağı kesin.

    1.5tdci'deki yağlı kavramalı, 2.0tdci PS ile aynı teknolojiye sahip ve son derece sağlam bir şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    En iyi dedikleri çift kavramanın köküne kibrit suyu. Çift kavarma şanzımanların arıza yapma oranları çok yüksek hadi diyelim araç sizdeyken arıza yapmadı bu seferde kavrama değişimi için sağlam bir ücret ödemeniz gerekiyor. Hayatınızda yeni heyecanlara yer yoksa robotize şanzımanlardan uzak durun.

    Bunu yazacaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik kullanmayı bilmiyoruz ülke olarak. Araç tam durmadan d veya r ye takarsanız, önce p ye alıp el frenini sonra çekerseniz, hareket halinde boşa atarsanız, dur kalk trafikte gaza köklerseniz tabiki bozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Otomatik kullanmayı bilmiyoruz ülke olarak. Araç tam durmadan d veya r ye takarsanız, önce p ye alıp el frenini sonra çekerseniz, hareket halinde boşa atarsanız, dur kalk trafikte gaza köklerseniz tabiki bozulur.

    Once p ye alip sonra el frenini cekersiniz de ne demek?ne yapicaz peki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suti0

    Otomatik kullanmayı bilmiyoruz ülke olarak. Araç tam durmadan d veya r ye takarsanız, önce p ye alıp el frenini sonra çekerseniz, hareket halinde boşa atarsanız, dur kalk trafikte gaza köklerseniz tabiki bozulur.
    Powershifti pof poflayan arkadaşlara söylüyorum; o aracın şanzımanındaki sıkıntıyı servisteki usta bile dile getirmişken siz hala neyi savunuyorsunuz? 2 arabaya binmeyle zaten hepiniz usta sayılıyorsunuz. Sıkışık trafikte aşırı dur kalk şanzıman kavramasına baskı uyguluyor. Oda dişlilere zarar veriyor, tabi bu sırada aşırı ısınmada söz konusu oluyor. Isınma o kadar çok ki bir miktar yağ vardır(1,7 – 1,9 litre arasında) içerisinde o bile keçeler ısıya dayanamadığından, keçe arasından sızdırıyor. Şimdi buradaki cahil kesim ne yağı felan dicek ama buyursunlar 6dct250 teknik bilgileri:http://www.getrag.com/media/products/powershift/6dct250/6DCT250.pdf artık savunmayı kesinde daha fazla rezil olmayın.!!

    Ayrıca; son çıkan dizel otomatikte soğutma sistemi olarak tamamen yağ kullanılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam volvoda da o var. O ne kadar dayanıklı, o da tartışılır. Geçtiğimiz yaz Hyundai bile yağlı çift kavramaya geçeceğini söylemişti. Siz hala kuru sıkı atın durun

    Not: Eski bir araba fabrikası çalışanı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTalliCaLi -- 17 Mart 2016; 22:36:45 >




  • Bu otomatik araç kullanmayı bilenler ne olur kısaca bir anlatsınlar ne yaptıklarını. Çok merak ediyorum hepi topu iki pedalı kaç farklı şekilde kullanabildiklerini.

    Edit: spor mod, manuel mod, vites kolu vs var gibi geyikler yapmayın. Şakayla karışık soruyorum. Siz bilmiyorsunuz demek yerine şunlara dikkat edin dediğiniz zaman daha faydalı olursunuz diye soruyorum sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a1g0rithm -- 17 Mart 2016; 22:38:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeTalliCaLi kullanıcısına yanıt
    Dostum doğrudurda sorunsuz elektronik yok diyebiliriz bu hayatta
    Bugun mercedes te bmw de audi de sorun veriyor
    Apple da samsung ta , biraz da kader kısmet tabikide elektronik bu sonuçta nihayetinde
    Ama ben forumda hiç görmedim duymadım dışardaki hayatta da powershift şanzımanım MEKATRONİK arızası verdi diyen birini ( mecazi kullandım mekatroniği ) yani dsg ve stronic insanları bitirdi kabus oldu koskoca audi bu şanzımanlardan imajını kaybetti çok müşterisinde . En azından bu yazdıklarımın yanında iyi bir şanzımandır bence powershift yaşadıklarımdan duyduklarımdan okuduklarımdan yola çıkarak yazıyorum doğru veya yanlış benim görüşüm buydu yani :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.