netspeed'ten geçmeyi düşünüyorum ama faturam ay sonu kesiliyor, bu hafta geçiş yapsam kullandığım kadar mı fatura gelir yoksa 1 aylık faturamı keserler? |
PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (30. sayfa)
-
-
Bu konuda netspeed ile görüşmeniz gerekmektedir. Bizim firmamızda faturalar her ayın ilk günü kesilir ve 13'ü son ödeme günüdür.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
24 mbpsle baslangic yapsak sonra diger paketlere aninda gecis yapabiliyormuyuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Online işlemler uygulamamız üzerinden tarifenizi istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
-
Merhaba;
Müşteri hizmetleriniz yanlış bilgi verdi o zaman. Kablonet modemine bağlanan kablo ile bağlanabilirsiniz demişti.
Evim 13.katta. Hazır telefon hattı yok. Yaklaşık 50 metre kablo çekilmesi gerekecek. Daha önceki yazılarınızda "Türk Telekom dan gelen çalışanlar müsaitseler yapabilirler gibi yazmışsınız." Eğer değilse ben kendim yaptırmam gerekiyor. Ne kadar masraf tutar Allah bilir. Ayrıca ekstradan zamanımı harcamam gerekecek. Bu bağlantı ücretlerinin içeriği nedir? Sadece modemi getirip hazır kabloya bağlamak mı acaba?
-
Kurulum hizmeti içerisinde port tahsis ve evde kurulum ücretleri bulunmaktadır. Belirttiğimiz gibi bazı durumlarda kablo çekimini gelen ekip yapabiliyor ama biz net olarak yapılabilir bilgisi iletemeyiz.
-
Sabah site üzerinde abone oldum tüm bilgileri de doldurdum ne arayan var ne soran :) sorsak aşırı yoğunluk var derler :) neyse bu iss’yi de listemden çıkardım. Ne yapacağım vallahi kararsız kaldım. Şeytan diyor kablonete geç ama modemleri berbat.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şuan itibari ile 2 hattım da açıldı 35mbps üzerinden sağolsun aradılar bilgi verdiler bende en başta istediğim gibi internet paketimin 100 yada 75 mbs hızında tarife değişikili yapılmasını istedim. bakalım dönüş yapılacak. beklemedeyim.
-
Biz bu satırları yazarken yüksek ihtimalle size dönüş yapılmıştır fakat bir sorununuz varsa bilgilerinizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim. Sizde belirttiğiniz gibi başvuru yoğunluğu bulunuyor fakat bu sizin belirlediğiniz zamanın gecikmesi anlamına gelmiyor. Biz süreç hakkında sizi yinede bilgilendirelim. İnternet sitemizden oluşturulan başvurulara 1 iş günü içinde dönüş yapılarak evrak gönderimi yapılmaktadır.
-
Evet dönüş yapıldı belgeler mesajla gönderildi. Ancak anlamadığım bir şey var. Hattım maximum 69a kadar destekliyor. Bu yüzden 35lik paket almalısınız dendi. Sonra geçebilir miyim dedim yani 75e kadar olana geçeyim siz 50-50 tanımlarsınız dedim. Onu müşteri olduktan sonra bakarlar oluyorsa olur dendi. Netspeedte isterseniz 100lük paket verelim 50ye sabitleriz denmişti hız için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hattınız ile ilgili net değerleri abonemiz olmadan maalesef göremiyoruz. Altyapı sonucunda gelen sonuçlarda bazen yanıltıcı olabiliyor.
Firmamızda eğer altyapınız VDSL ise ilk olarak P24 ve uygunsa P35 olan tariflerden birini seçiyorsunuz. Hat bizim tarafımızda aktif olunca hat değerleri kontrol ediliyor ve uygunsa üst tarifelere geçiş yapabiliyoruz.
Bazen aboneliklerde örnek olarak 88Mbps desteklediği gözüküyor. Abonelik bizim tarafımızdan aktif edildiğinde altyapı kaynaklı yada daireye giden kablo kaynaklı hattın daha düşük hız kullanabildiği görülüyor. Abone de bu durumda 88Mbps beklerken daha alt tarifede kalıyor ve olumsuz bir durum oluşuyor. Biz bu durum oluşmasın diye öncelikle garanti olarak görünen hızlar üzerinden işleme alıyoruz. Zaten hat belirlenen düzeyde çıkarsa üst tarifelere geçiş yapılabiliyor. Abonelerimiz online işlemler üzerindende kendileri uygun olması halinde tarife değişikliği yapabilmektedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladım teşekkürler. Daireye giden kablo demeseydiniz iyiydi iss müşteri hizmetlerinin en sık sığındığı şey evinize giden kabloda sorun vardır 😁 neyse iyi akşamlar bakalım belgeler geldi. Düşünelim biraz daha.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haklısınız ama inanın en sık yaşanan sorunda binada bulunan Telekom kutusundan daireye giden kablo sorunu :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhabalar, cuma günü başvuru yaptım ama hala arayan olmadı normalmidir,
sözleşmeleri göndermedim bunla alakalı olabilirmi
-
merhaba.
evraklar gönderilmediyse başvuru işlemleriniz başlatılamaz.
Eğer internet sitemiz üzerinden başvurup dönüş olmadıysa özel mesaj olarak başvuru bilginizi iletin kontrol edelim.
-
şuan 35 mbps vdsl netspeed kullanıyorum. geçiş yapmak için başvuruda bulunduktan sonra süreç nasıl işliyor. bilgilendirebilir misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
Aşağıdaki adresten başvuru adımlarını tamamladıktan sonra incelenip size sms ile tüm evraklar hazır şekilde gönderilecektir. Siz sadece imzalayıp kimlik fotokopiniz ile birlikte ücretsiz olarak kargoya teslim ediyorsunuz. Evrakalar firmamıza ulaştıktan sonra 48 saat içinde geçiş işleminiz tamamlanacaktır.
poyraz net | evde internet, işte internet | hızlı, özgür, uygunPoyraz Net | Evde İnternet, İşte İnternet | Hızlı, Özgür, Uygunhttps://poyraznet.com/basvuru-yap
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oursoft -- 7 Haziran 2022; 15:36:59 > -
gönderdiğiniz evrakları çıktı almam gerekiyor ve geçişin sağlanması için hemen kargoya vermem gerekiyor yani değil mi?
şimdi ben köyde ikamet ediyorum. evde yazıcım yok. çıktı almam için bu yakıt fiyatlarıyla sırf bu iş için 50-60 km yol yapıp ilçeye gitmem lazım. aynı şekilde kargoya vermem lazım. teknoloji çağında yaşıyoruz. bu işleri fiziki evrak, kargo vs uğraşmadan internet üzerinden sanal olarak yapma imkanımız yok mudur? bu kadarı mümkün olmasa bile en azından comnet gibi ilk olarak internet üzerinden başvurumuzu alsanız geçiş sağlansa, daha sonra 1-2 hafta içinde de evrakları kargolasak, işlemi bu şekilde tamamlasak olmuyor mu acaba. bu konuda ilçe merkezlerinde ikamet etmeyenler için bir kolaylık sağlayamazmısınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evraklar şubemize ulaşmasının ardından abonelik işlemleri başlatılır. Farklı şekilde evrakların görüntülerinin iletilmesi ile abonelik süreci tamamlanamaz.
Resmi olarak ıslak imzalı evrakların firmamızda olmaması halinde abone tek taraflı sözleşmeyi iptal edebilir, bu süreçte olası bir suça karışması halinde evrak doğruluğu yapılamadığı için biz ve bizim gibi firmalara cezai işlem yapılabilmektedir. Sözleşmeler ile ilgili mevzuatlarda ıslak imzalı olmayan evrakların resmi geçerliliği olmamaktadır.
Firmamız dijital abonelik işlemleri için çalışmalar başlatmış ve şuan test ortamında bulunuyor. Entegrasyon işlemleri tamamlandığında dijital doğrulama ve imza ile abonelik süreçleri tamamlanacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
detaylı bilgilendirme için teşekkür ederim. peki siteniz üzerinden geçiş için başvurduğumda, ne kadar süre içerisinde tarafıma sms gelecek belgeler için. ona göre ilçeye gittiğim bir vakite denk getirerek aynı gün içinde halletmeye çalışayım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X