Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dün ist altınolu arasında yapmış olduğum seyahat sonucu yeni fiyattan 70 ytl gaz aldım.yola çıktımaltınoluk 350 km.470 kmde benzine geçti.normal kullandım. bir kesit olur diye yazdım.
    araç :honda shuttle
    hacim:2300 cc.
    agırlık boş:1590 kg.
    ortalama yakıt sarfiyatı:80 ile 120 arası:eski para ile 148 bin yeni para ile 14.8 kuruş
    15 kuruş deyil
    kalın sağlıcakla
  • Arkadaşlar, bende 2004 Bora Pacific var. BRC ile Prins arasında tereddütte kaldım. Arasında 500.-YTL fark vardı. Kayınpederimin Opel Merivası var. 1.6 motor. Ankara'da BRC taktırdı. İnanılmaz memnun. Ben de kullanıyorum zaman zaman. Gerçekten harika. En ufak ne bi ses ne bi vurgu... Kalkışları falan mükemmel.

    fkamanli arkadaşım da Opel Merivası varmış heralde. Başına gelenlere üzüldüm doğrusu. Prinsi sessiz olduğu için tercih edecektim. Ancak gerçekte hiç görmedim. Bazısı az da olsa Prinsin enjektörlerinden de ses geldiğini yazmış. Kimisi hiç ses gelmiyor demiş. Doğrusu nedir? Fakat BRC'de aracın içine ses gelmediğini iyi biliyorum. Enjektörlerden çıkan o şıkır şıkır ses kesinlikle içerden duyulmuyor.(Kayınpederin Merivasını kastediyorum) Umarım Bora'da da öyle olur.

    Bence Prins, BRC vs. çok da önemli değil bir yerden sonra. Takılan yer önemli. Hatta takılan yer de demeyelim. Takan usta desek daha doğru. Olayı belirleyen işçilik. Adam temiz işçilik yaparsa sorun yaşanmıyor. Ancak işçilik kötü olursa (mesela manifoldu düzgün ve doğru yerden delmek gibi) arabadan hayır gelmiyor. Benim düşüncem bu...

    Benim daha önce VWPolom vardı. Onda da BRC takılıydı mesela. Ancak işçilik o kadar kötü yapılmış ki. Çok çektim. Kalkışlarda stop ediyordu. Gaza çok yüklenmek istiyordu. Ayrıca araba büyük viteste düşük hızda vurgu yapıyordu. Ancak bu durumun sebebi BRC değil diye düşünüyorum. Tamamen takan ustanın el becerisi...




  • MERHABA
    enjektörlerin montajında gaz giriş deliklerini bazı ustalar manifoltta benzi enjektörünün girişinden daha uzağa bağlıyorlar, kim uğraşacak manifoltu sökecek falan bir sürü zahmetli iş tabii. bu da araç sahibine performans düşüklüğü olarak geri geliyor. prins in enjektörleri de bazen ses yapabiliyor fakat biz hemen değiştirip iade ediyoruz. brc ninkiler bayağı seslidir fakat aracın içerisine ses gelmeyecek ( daha az ses gelecek) bir yer bulup öyle yerleştirmek mümkün, polo da brc kullanmak için biraz uğraşmak gerekir fazla sorun çıkarır aracın benzinde hiç bir problemi olmaması gerekir. meriva da daha iyi sonuç veriyor. benim tavsiyem birde atikeri araştırın.
    hoşçakalın
  • emin olmak istiyorsanız prins takılan bir yere gidip gözünüzle gözlemlemeniz gerek.size göre sesiz bana göre sesli olabilir.fakat şu bir gerçek prins kullanandan hiç bir şikayet çıkmıyor .bu enjektörlerin içerisinde en sesizi prinstir.brc bariz sesli çalışıyor.nerden biliyorsun derseniz.özbek opel servisidir.hem kit takıyorlar hemde eski müşterilerinin servis bakımını yapıyorlar.benim kit takılırken bir opel vektraya bakım yapıldı
    araç rölantide çalışırken bariz çıkırtı yapıyor.ustalara bu sesin ne sesi olduğunu sordum.onlarda brc kit takılı olduğunu bu kitin enjektörlerinin böyle sesli çalıştığını söylediler.kaput açık olduğu için sormadan önce gözlemleme sonucu enjektörleri göremedim.o nedenle sordum. hatta ben kendi aracımın başındaydım.ses tedirgin etti gayri ihtiyari aracın yanına gittim.aradım belki bir arıza olur diye.ancak ustalar söyledikten sonra
    anladım.prinsin enjektör sesi ile diğerleri mukayese bile kaldırmaz.prinsin enjektör sesini hiç bir koşulda duyamazssınız.ancak kaput açıkken.ve araç benzinde çalışırken.siz motora bakarken birisi gaza geçirince ancak farkedersiniz.bence brc kiti olan bir araçla prins kit takan bir servise gidin kendiniz farkı gözlemleyin derim.




  • arkadaşlar bende 1.8 turbo aracıma lpg taktırmak istiyorum.
    forumdan anladığım kadarıyla büyük ihtimal prins taktırmayı düşünüyorum.şekerci arkadaşın kendisi ve tavsiye ettikleri gayet memnun görünüyor.açıkcası bende bunlardan etkilendim.
    lpg den fazla anlamam ama bir usta lpg monte ederken nelere dikkat etmeli yani ustaya neler söylememiz lazım.

    slmlr
  • öncelikle montaj yapılırken aracınızın yanından ayrılmayın montajı yapan babanız olsa bu böyle. ikincisi eğer emme manifoltunuz döküm ise kesinlikle söktürmelisiniz.yerine takılırken contasının sağlam olarak takıldığına dikkat edin.yoğunlaştırıcının mutlaka radyötör seviyesinin 19 cm daha aşşaya gelecek şekilde takılmasını sağlayın.pazarlık yaparken eğer manifoltunuz dökümse mutlaka sökülerek yaptırmayı düşündüğünüzü söyleyin. birde en önemlisi bu işi en iyi yapan iki firma var ankarada nbirisi özbek opel servisi diğeri ise öz zirve ben özbekte yaptırdım çok memnunum.şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.23 000km yaptım takılandan buyana.tık yok.nasıl bazı ürünlerin en üst noktası vardır. prins de öyle bir üründür.
    sorularınız olursa cevaplandırmaya çalışırım.
  • radyötör üst seviyesinden mutlaka 10 santim aşşagıda monte edilmesi lazim
    bir önceki yazıda 19 rakkamı yanlış.bilginize
  • Prins markanın fiyatını öğrenebilirmiyim arkadaşım?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tartarini

    Prins markanın fiyatını öğrenebilirmiyim arkadaşım?

    Galiba Tartarini bayileri de Prins taktırmaya karar verdiler
  • kayseri prins bayisinin peugeot 306 için verdigi fiyat 1250€
  • ankara'da 2000 ytl idi en son fiyatlar, yalnız lpg'ye gelen son zamlardan sonra benzinle arasındaki fiyat farkı kapanmaya başladı.
    yakında lpg'ninde bir espirisi kalmayacak.
  • arkadaşlar prins kitinin fiyatını en iyi satıcısından öğrenebilirsiniz.hatta pazarlık etme fırsatınızda olur.bende sizler gibi bir son kullanıcıyım.fakat bu ürünü tanıdğım için ve distirbütörlerin rahatlığı ve ilgisizliği yüzünden
    markayı savunmak durumunda kaldım.ben mart ayında 2000 ytl ye taktırmıştım.türkiyede herşeyde olduğu gibi pazrlık yapılabiliyor.eğer aracınız yüksek değerde bir araç ise biraz pahalı ama başim ağrımasın diyorsanız prins taktırın.birde prinsi herkes takmıyor belli başlı kişiler takıyor.o nedenle iş biraz daha ihtimamlı olmakta. oncelikle hangi ürünü kullanıcaksanız ona karar vermelisiniz.eğer seçiminiz prins olursa
    topikte prins takan yerlerin ankara ve istanbul olmak üzere adres ve telefonları var.açıp görüşürsünüz veya gidip görüşürsünüz.size yardımcı olurlar.eğer bir bilgi olacaksa yukarıda yazdığım gibi özbek serviste ankarada 2000 ytlye taktırdım.




  • Atmosferik 4 siliidirli motorlar için 2000 ytl, turbo yada 6 silindirli araçlar için 2200 ytl , bu fiyatları birkaç parçaya vade farksız bölebiliyorlar.
  • MERHABA ARKADAŞLAR,
    BEN DE PRİNS DENEYİMLERİMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM
    ARACIM 2004 MODEL VW GOLF 5. 1,6 102 BG
    ARACIMA UZUN OMURLU VE SORUNSUZ BİR KİT DUSUNDUGUMDEN FORUMLARDA VE INTERNETTE YAPTIGIM ARASTIRMALAR SONUCUNDA PRINS VE TELEFLEX ARASINDA KARARSIZ KALDIM VE SONUNDA TERCIHIMI PRINS TEN YANA KULLANDIM. BU KARARIMI VERMEDEKİ ETKENLERİN BASINDA ÖZZİRVE OTOGAZDAKİ MEMDUH USTANIN İLGİSİ VE LPG MONTAJINA KARSI YAKLASIMI GELİYOR.
    TELEFLEX İLE GORUSTUGUMDE DE AYNI İLGİ İLE KARSILASTIGIMI BELİRTMEDEN GECEMEM. TUNALI OTOMOTİVDE DE TELEFLEXIN CALISMA MANTIGI, DİGER LPG KİTLERİNDEN FARKI VE GARANTİLERİ İLE İLGİLİ DETAYLI BİLGİ ALDIM, KENDİLERİNE COK TESEKKUR EDERİM. TELEFLEXTE PRİNS İLE İLGİLİ GORUSLERINI SORDUM VE BANA FARKIN ENJEKTORLERIN MONTAJINDAN KAYNAKLANDIGINI ILETTILER. PRINSIN DE KALITELI BIR KIT OLDUGUNU VE DIGER KITLERDEN FARKLI OLDUGUNU SOYLEDILER.

    DAHA DETAYLI OLARAK TERCIH YAPMA SURECIMI VE MONTAJ ONCESI VE SONRASI KARSILASTIGIM DURUMLARI SIZLERLE DAHA SONRA PAYLASACAGIM.
    BU ARADA UYGULAMA DAHA YENI YAPILDIGI ICIN SU ANDA TUKETIM ILE ILGILI TAM OLARAK TEST EDEMEDIM ANCAK PERFORMANSIN BENZINDEN FARKLI OLMADIGINI SOYLEYEBILIRIM.




  • Alakası yok kardeşim vazgeçmeyi düşünmüyoruz sadece sordum mühim değil bildiğim fiyatlardamı diye umarım anladınız...

    Saygılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bayugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: tartarini

    Prins markanın fiyatını öğrenebilirmiyim arkadaşım?

    Galiba Tartarini bayileri de Prins taktırmaya karar verdiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartarini -- 20 Kasım 2007; 10:16:36 >




  • Düşmüş fiyatlar dahada düşecek gibi görünüyor.Bilgiler için tşkler arkadaşım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000

    Atmosferik 4 siliidirli motorlar için 2000 ytl, turbo yada 6 silindirli araçlar için 2200 ytl , bu fiyatları birkaç parçaya vade farksız bölebiliyorlar.
  • 10 gün önce Özzirve' ye 45 litrelik deponun neden 27 litre aldığını görüşmeye gittim. Memduh usta yüzümüze bakmadı bile, başka bir usta şamandıra ile yaklaşık 2 saat uğraştıktan sonra depo 29 litre almaya başladı. Sorunun yeni tip şamandıradan kaynaklandığını, eski tip bir Tomasetto şamandıra getirteceklerini ve değiştireceklerini söylediler ama henüz gelen giden birşey yok. Bu hafta sonu tekrar uğrayacağım. Bu arada aracın lpg dönüşümünden beri şehir içi 1500, şehir dışı 500 olmak üzere toplam yaklaşık 2000km yol yaptım, bu 2000km zarfında 10 litre de benzin yaktı. Sarfiyat benzine ve gaza gelen son zamla birlikte gaz+benzin olarak 0,15YTL/km gözüküyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fkamanli

    Araç 2004 model 1600 motor 100bg Opel Meriva. Birşey daha eklemek istemiyorum, ilk ikisinde acaba ben mi görmedim diye yazmak istememiştim ama 3. depoda da aynı şey olduğu için yazıyor.um Gaz uyarı ışığı hiç 1. seviyeye düşmüyor, 2 led gösterirken birden benzine geçiyor ve sinyal vermeye başlıyor. Umarım sorun şamandıradadır, depoyla, sızdırmazlık raporu ile falan bir daha uğraşmak istemiyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: fkamanli

    Arkadaşlar 25 Ekim' de Özzirve' de Prins montajı yaptırdım. Doğrusu çok memnun kaldım diyemiyeceğim. Nedenlerini aşağıda özetliyorum.

    1. Hiçbir usta işine karışılmasını sevmez bunu biliyorum da bu kadar da ketum olunmaz ki kardeşim. Hiçbirşey soramıyorsunuz, tamamen bildiklerini okuyorlar. Hiçbirşeyi de sormadan söylemiyorlar.
    2. Söylememe rağmen gaz göstergesini iş uzamasın diye ön panel yerine el freni ile vites arasında bir yere monte ettiler, gaza bakacam diye 2 defa nerdeyse kaza yapıyordum.
    3. Kaput altında herşey çok iyi gizlenmiş, kimse aracın lpg' li olduğunu anlamıyor diyen arkadaşların tersine, herşey ortada duruyor.
    4. Aracın kalkışta stop etmesini engelleyen sistem lpg montajı ile devre dışı kalmış oldu, ayak alışmış bir kere ilk zamanlar günde 3-5 defa kalkarken stop ediyordu. Şimdi stop etmesin diye benzinde verdiğim gazın 2-3 katını vererek kalkıyorum.
    5-Güya 45 litrelik Atiker marka simit depo taktılar, %20 boş kalınca 35-36 litre gaz alması gerekiyor ama 2 defa depoyu tam boşaltıp tam doldurttum 27 litreden 1 gram fazla almıyor depo.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Çekiş konusunda tam birşey diyemiyorum, çünkü aracım zaten normalden biraz ağır bir araç. Özellikle yokuş yukarı kalkarken fardeiyorum, sanki biraz çekişte düşüş var gibi geliyor ama kesin emin değilim. Haftaya bir ara hem depo hem de çekiş işini görüşmek için Memduh ustanın yanına gitmeyi düşünüyorum. Bu arada tam depo ile (27litre Shell' de 36YTL' ye doluyor) 250-260km arası yol yapıyor. Bu da yaklaşık 0,14YTL/km tüketim gösteriyor. Bu arada ilk depo ile birlikte 30YTL' lik de benzin almıştım, henüz o bitmedi. O da bitince benzin+gaz toplam km ve sarfiyat bilgilerini ayrıca yazacağım.






  • arkadaşlar omvl sistemi hakkında bilgisi olan var mı ? veya taktıran varmı?
    bir yerde çok övdüler merak ettim

    slmlr
  • omvl ne_?
  • lpg sistemi gardeşşşş
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.