Şimdi Ara

PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mrb. Karbiratörlü bazı araçların mikserinde sorun olanlar veya uyumsuz olanlar lpg ustalarınca hava filtresine bant ile çözüm bulabiliyorlar, ayrıca blos mikser denilen olay var, Ben farklı ve ucuz bir yöntem denedim, bazı eli yatkınlar daha güzelini yaparlarsa buradan paylaşsınlar.

    Aracımız Suzuki swift 98 model tek nokta enjeksiyonlu. Atiker lpg takılı. İlk çalıştırmada lpg ile çalışmama stop gibi vs. sorunlara Montajda bant ile çözüm buluyor ustalar. Geçen profflpg sitesinde iyi ayarlanmış sistemde banta gerek yok yazıyor, bende söktüm, ayarlarını değiştirince araç çalışmaz , çalışsa yürümez oldu. Bende blos mikserden esinlenip basit bi aparat yaptım, çalışması gidişi fena değil.

    Mantığı hava çekme basıncına göre içeri açılan kanatlar. Blos mikserde mekanizmanın yaptğı iş bu aparatta ise hava ayarına vesile olan gaza bastıkça hava basıncı ile açılan kanatlar. Kısa zamanda basitçe yapıtım.
    Yapanların fikirlerini bekliyorum. Can sıkanlar yorum yapmasın lütfen. Amacım paylaşım.

    resimleri allta.
     PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf
    Hava filtresin kabinnin ön tarafı
     PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf
    Çekvalfin gönüşü, aslında bu plastiği tam ortadan kesseymişim daha iyi olacaktı. Hatta ince pls varsa üstten sabitleyip U biçiminde daha güzel olabilir.
     PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf

     PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf PROJE >Lpg, suzuki Swift hava filtresine bant yerine Çekvalf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkan8791 -- 12 Mayıs 2016; 10:05:26 >







  • Aracımın lpg ayarlarını karıştırdığımı anlatmıştım. Yukarıdaki aparattan sonra ayarı çok kolay şekilde yaptım, aracı yeni halli ile ilk defa kullanan kardeşim çekişinin eski bantlı haline göre biraz daha iyi olduğunu ifade etti. Ayar mayar uğraşırken lpg tüketimi 30 krş. yani 2,09 tl/ lt. 14,48 lt /100km. (Bantlı sistem de :) 13 lt 26 krş tu) Aradaki fark ar-ge giderleri :) Biraz fazla ama hem ayarlar uğraşmaktan hem de araç otomatik. Dün lpg basınç ayarı biraz kıstım ve rolanti (sarı vida) biraz kıstım. Birazda son gaz ayarını (siyah kalın hortumdaki pls mavi vida) biraz açtım. Biraz kullanayım değerleri yazarım.

    Bu arada lpg ayarı için servise neden gitmediğimi merak edenler, çünkü serviste ayar yaptıranlar çekiş düşüklüğünden şikayet edip ayarları kendi zevklerine göre değiştirmiş, bir haftadır lpg konularına bakıyorum.

    Prpfflpg.com da ayar konusu anlatılmış, ama ben kafadan değiştirdim. Misal Gaz beyindeki gaz ayar vidasını 3 tur açın denmiş, ben onu açtım kıstım derken deneyerek uygunu bulacağım.

    Son olarak lpg de ilk çalıştırmasından memnunum. Bant lı durumda çalıştıramıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkan8791 -- 3 Haziran 2016; 9:19:59 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.