Şimdi Ara

Quiknet ve Bir Türlü gerçekleşmeyen nakil !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ağustos ayının sonlarında aynı apartmanın başka bi dairesine taşındık ve quiknete nakil için telefon açıp nakil istedim. Bugun 14 ekim 2009 yani aradan tam 45 gün geçti ve hala nakil gerçekleşmedi. Belkide 20 kere aramışımdır. Her arayışımızda tamam efendim ilgili birime aktarılıyor aciliyetinizi bildiriyorum demekten başka bişey yapmayan call center çalışanlarına derdimizi anlatmaktan bıktık usandık. Başta selden dolayı sistemler arızanlandı dediler halbuki ben sel olmadan önce nakil istedim. 3 gün içinde size dönülecek denmişti taa o zman. bırak 3 ü 300 geçsede döneceklerini sanmıyorum. Daha sonra ekranlrda problem var dendi. 15 gün kadar önce sistemler düzeldi en yakın zamanda gerçekleşcek dendi. Hala beklemedeyiz 2 senelik sözleşmeyle kitlediler iptal ettirsek 200-300 lira fatura çıkaracaklar. İnsanların elini kolunu bağlayıp hizmet vermeyip her ay düzenli olarak fatura çıkarmasını çok güzel beceren "Superonline" kurumu (bana göre soba kurumu bile olamaz) bir nakil işlemini nerdeyse 2 aydır yapamıyor. İşlerimizin kalmasınamı yanarsın boş yere ödenecek faturayamı yoksa müşteri hizmetlerini aramaktan kabaran telefon faturanamı yanarsın. İsyanlardayım yetkili biri sesimi duysun. Call centerden yetkili birini bağlamıyolar hatta daha önce konuşup derdimi anlattıgım benim sorumunu bilen birini bile bağlamıyorlar. Devlet dairesi olsa daha çabuk işim yürürdü. yazıklar olsun !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis21 -- 15 Ekim 2009; 13:30:11 >







  • tüketici hakem heyetine git
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis21

    Arkadaşlar ağustos ayının sonlarında aynı apartmanın başka bi dairesine taşındık ve quiknete nakil için telefon açıp nakil istedim. Bugun 14 ekim 2009 yani aradan tam 45 gün geçti ve hala nakil gerçekleşmedi. Belkide 20 kere aramışımdır. Her arayışımızda tamam efendim ilgili birime aktarılıyor aciliyetinizi bildiriyorum demekten başka bişey yapmayan call center çalışanlarına derdimizi anlatmaktan bıktık usandık. Başta selden dolayı sistemler arızanlandı dediler halbuki ben sel olmadan önce nakil istedim. 3 gün içinde size dönülecek denmişti taa o zman. bırak 3 ü 300 geçsede döneceklerini sanmıyorum. Daha sonra ekranlrda problem var dendi. 15 gün kadar önce sistemler düzeldi en yakın zamanda gerçekleşcek dendi. Hala beklemedeyiz 2 senelik sözleşmeyle kitlediler iptal ettirsek 200-300 lira fatura çıkaracaklar. İnsanların elini kolunu bağlayıp hizmet vermeyip her ay düzenli olarak fatura çıkarmasını çok güzel beceren "Superonline" kurumu (bana göre soba kurumu bile olamaz) bir nakil işlemini nerdeyse 2 aydır yapamıyor. İşlerimizin kalmasınamı yanarsın boş yere ödenecek faturayamı yoksa müşteri hizmetlerini aramaktan kabaran telefon faturanamı yanarsın. İsyanlardayım yetkili biri sesimi duysun. Call centerden yetkili birini bağlamıyolar hatta daha önce konuşup derdimi anlattıgım benim sorumunu bilen birini bile bağlamıyorlar. Devlet dairesi olsa daha çabuk işim yürürdü. yazıklar olsun !!!


    bende benzer sorunu yaşıyorum maalesef, 15 gün olmasına rağmen nakil talebim superonline tarafından gerçekleştirilmedi, daha da uzamasından korkuyorum, sizin durumunuzda bir gelişme oldu mu acaba?




  • Şikayetvar a durumu bildiren bir şikayet açın işe yaramaz ise hakem heyetine başvurun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.