Şimdi Ara

R25 Alacağım 26000 Km Çok Mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
8.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 12500 tlye 26000 kmde r25 satılıyor 2015 model lastikler pert 500 de lastik koysak 13000e geliyor daha pazarlık da yaparız.

    Bir de bayiden var 2016 model 5000 km 15800 tl ye bırakırız diyorlar.

    Siz olsanız ne yapardınız kredi çekip alacağım ilk motorum olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    R25 2 El Alacağım 26000 Km Çok Mu?

    R25 2 el araç satın almayı düşünüyorsanız, aracın kilometresi önemli bir faktördür. 26000 km, bir R25 için yüksek sayılmayabilir, ancak aracın genel durumunu, bakım geçmişini ve kullanım şeklini göz önünde bulundurmak önemlidir.

    Kilometrenin yanı sıra, aracın genel durumunu değerlendirmek için aşağıdaki faktörleri de göz önünde bulundurabilirsin:

    • Bakım Geçmişi: Aracın düzenli bakım kayıtları varsa, bu iyi bir işarettir.
    • Kullanım Şekli: Araç şehir içi mi yoksa uzun yolculuklarda mı kullanıldı? Uzun yolculuklarda kullanılan araçlar genellikle daha iyi durumda olur.
    • Kaza Geçmişi: Aracın kaza geçmişi varsa, bu aracın genel durumunu etkileyebilir.

    Kilometresi yüksek olan bir R25 2 el araç satın almayı düşünüyorsan, güvenilir bir tamirciye aracın kapsamlı bir incelemesini yaptırmak iyi bir fikirdir. İnceleme, aracın mekanik durumunu, lastiklerini, frenlerini ve diğer önemli bileşenlerini kontrol edecektir.

    Son olarak, aracın fiyatını belirlerken kilometreyi de dikkate almak önemlidir. Kilometresi yüksek bir araç, kilometresi düşük bir araca göre genellikle daha ucuzdur. Ancak aracın genel durumunu da göz önünde bulundurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Ya zaten Türkiye'de o kadar saçma mantıklar var ki.



    -Arabanın tavanı boyalıysa takla atmıştır. (Güneş yanığından tavan solup boyası çıksa bile boyatmayacaksın.)
    -Motora anahtar değmediyse mükemmeldir. (Nasıl yani? Demek ki hiç bakım da yapılmadı.)
    -Bütün arabalar km.de 25 kuruş yakar. (Yersen)
    -Bütün ilanlardaki arabalar full + full'dür. (Kimse düşük donanım almıyor çünkü.)
    -Tüm ilanlardaki arabalar "hatasızdır" ama tampon değişmiştir, arkadan bindirilmiştir, 4500 lira hasar kaydı vardır.
    -Herkes ağır bakımlarını yaptırıp da satışa koyar. (Hadi oradan.)

    vs...



    Yamaha veya Honda olduktan sonra km.si önemli değil. Bir alıcısı çıkar. Sadece fiyatı azalır, o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.


    Anlamadım hocam şimdi alayım mı almayayım mı?



    Bi de onlar da bakmazsa nasıl anlayabilirim motor düzgün mü değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nasıl kullanılacağınına bağlı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cuma günü alıyorum motoru yardım için sağolun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.


    Hocam o rakamlar çok uçuk değil mi? yilda 100bin yapıp revize falan ediyolar satisa cikariyolar bildiğim kadariyla.

    Basliga cevap vereyim. Aklı olan r25 in ikinci eline bulasmaz. İnstagrama gir 10 posttan 3 ü r25 le teker fotografı. Aletin canina okuyolar. Makina güzel vesselam ama her apacinin altında. Bi daha düşünün derim hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ingvar -- 26 Mayıs 2017; 2:59:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.


    Hocam o rakamlar çok uçuk değil mi? yilda 100bin yapıp revize falan ediyolar satisa cikariyolar bildiğim kadariyla.

    Basliga cevap vereyim. Aklı olan r25 in ikinci eline bulasmaz. İnstagrama gir 10 posttan 3 ü r25 le teker fotografı. Aletin canina okuyolar. Makina güzel vesselam ama her apacinin altında. Bi daha düşünün derim hocam.

    Ben fazla evrak işi olmayan fabrikaların analiz numunelerini, faturalarını kendi kuryelerimiz ile gönderiyorum cbf150 ve ybr 125 ler var yılda en az 150 bin yapıyorlar. Birde evrak taşıyan kuryeleri, ecza depolarının kuryelerini düşünün. r25 ikinci el bizim ülkede pişmanlıktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.


    Hocam o rakamlar çok uçuk değil mi? yilda 100bin yapıp revize falan ediyolar satisa cikariyolar bildiğim kadariyla.

    Basliga cevap vereyim. Aklı olan r25 in ikinci eline bulasmaz. İnstagrama gir 10 posttan 3 ü r25 le teker fotografı. Aletin canina okuyolar. Makina güzel vesselam ama her apacinin altında. Bi daha düşünün derim hocam.

    Ben fazla evrak işi olmayan fabrikaların analiz numunelerini, faturalarını kendi kuryelerimiz ile gönderiyorum cbf150 ve ybr 125 ler var yılda en az 150 bin yapıyorlar. Birde evrak taşıyan kuryeleri, ecza depolarının kuryelerini düşünün. r25 ikinci el bizim ülkede pişmanlıktır.

    Hocam 15 bine 6000 kmde buldum 2015 model mavi almalı mıyım? Sıfırı da olmuş 19 bin araba parası mübarek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 26 Mayıs 2017; 13:44:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: AKCROSSHAIR


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre D

    Çok değil ama nasıl kullanıldığına bağlı. Sürekli tam gaz gidip canını çıkardıysa alınmaz. Bende CRF var 24500'de. Hâlâ çok diri. Yakıt tüketimi falan gayet az. Bu motorlar için 20-30 binler bir şey değil. Dünya turuna çıkanlar var. R25 de sağlamdır ama kullanma tarzı önemli. İşten anlayan güvenilir bir servise veya ustaya göstermek lazım.

    Yamaha servisine götürüp baktıracağım hocam yani temizse al diyorsun? Masraf falan çıkarmaz dimi bi de ben bunu en az 50 bine dayarım satarken de sorun olmaz mı? 20 binden sonra alınmaz diye bi mantık var.

    Kurye motorları 2 yılda 500 bin yapıyor, vardiyalı kullanılanlar 2 yılda milyona yaklaşıyor. Şimdi gidip alt seviye motorlar ile bu kilometreler görülürken bir bakıyorsun 2006 model motor 50 binde, yersen :) . Yamaha için 30-50 bin falan KM değil ama bu motorları cidden ilk motor olarak alıp canını alan tipler var. Yamaha bayisi ekspertiz yapmaz bu arada, bakar geçer sorumluluk almaz.


    Hocam o rakamlar çok uçuk değil mi? yilda 100bin yapıp revize falan ediyolar satisa cikariyolar bildiğim kadariyla.

    Basliga cevap vereyim. Aklı olan r25 in ikinci eline bulasmaz. İnstagrama gir 10 posttan 3 ü r25 le teker fotografı. Aletin canina okuyolar. Makina güzel vesselam ama her apacinin altında. Bi daha düşünün derim hocam.

    Ben fazla evrak işi olmayan fabrikaların analiz numunelerini, faturalarını kendi kuryelerimiz ile gönderiyorum cbf150 ve ybr 125 ler var yılda en az 150 bin yapıyorlar. Birde evrak taşıyan kuryeleri, ecza depolarının kuryelerini düşünün. r25 ikinci el bizim ülkede pişmanlıktır.

    Hocam 15 bine 6000 kmde buldum 2015 model mavi almalı mıyım? Sıfırı da olmuş 19 bin araba parası mübarek.

    Hocam iyice bir baktır derim, yemle adamı maksimum hızı kaç önü rahat kalkıyor mu falan diye. Maksimum hıza 180 falan diyorsa canını almıştır aletin.




  • Alakasız olacak ama alma krediyle yazıktır parana tipsiz falan deme ybr falan al 8-10 binlerde temiz 4 e bulursun bin canını çıkar öğren düs koruma demiri vs bişey olmaz sonra git al istediğini tamamen şahsi dusuncem

    2012 de ihtiyaçtan aldım sıfır hala biniyorum daha bı arızaya tornavida degmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muvakkit

    Alakasız olacak ama alma krediyle yazıktır parana tipsiz falan deme ybr falan al 8-10 binlerde temiz 4 e bulursun bin canını çıkar öğren düs koruma demiri vs bişey olmaz sonra git al istediğini tamamen şahsi dusuncem

    2012 de ihtiyaçtan aldım sıfır hala biniyorum daha bı arızaya tornavida degmedi

    Ben motorla haftada bir manisa balıkesir yapacağım hocam 100ü geçmeyen motor beni kesmez.



    15 bine 2015 model 6000 kmde buldum yarın alıyorum hayırlısıyla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun mesafe bineceksen olmaz ybr kendimden biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HORT



    Arkadaşlar 5 binde dediğim motor kazalı çıkmıştı ben de 26 bin çok mu dediğim motoru aldım. 36 bine kadar kullandım ve sattım. O zaman 19 sıfırı çok demişim şimdi 27 oldu

    Ufak tefek masraf illa ki oldu ama o zaman 12 bin liraya motor almış oldum. Lastiği zinciri kendim taktım paşa paşa bindim. Dururken devirdim ama hiç düşmedim hep Allah korudu. R25ten sonra aldığım xmaxte bi kaza yaptım onda da Allah korudu sağlamım.

    O r25i satarken resmen canım çıktı. Km nedir oldu iyi günler. Hatta biri yeni motor yapıldı mı diye sordu ya sanki 200 bin yapmışız. Gerçekten ülke motor konusunda çok cahil 5 binden sonra dağılıyor sanıyorlar.


    Şimdi bakıyorum da ne çok zaman geçmiş dhye gireyim dedim şimdi 600lüğe biniyorum. Tekeriniz düz bassın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 8 Haziran 2018; 0:47:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thestell

    HORT



    Arkadaşlar 5 binde dediğim motor kazalı çıkmıştı ben de 26 bin çok mu dediğim motoru aldım. 36 bine kadar kullandım ve sattım. O zaman 19 sıfırı çok demişim şimdi 27 oldu

    Ufak tefek masraf illa ki oldu ama o zaman 12 bin liraya motor almış oldum. Lastiği zinciri kendim taktım paşa paşa bindim. Dururken devirdim ama hiç düşmedim hep Allah korudu. R25ten sonra aldığım xmaxte bi kaza yaptım onda da Allah korudu sağlamım.

    O r25i satarken resmen canım çıktı. Km nedir oldu iyi günler. Hatta biri yeni motor yapıldı mı diye sordu ya sanki 200 bin yapmışız. Gerçekten ülke motor konusunda çok cahil 5 binden sonra dağılıyor sanıyorlar.


    Şimdi bakıyorum da ne çok zaman geçmiş dhye gireyim dedim şimdi 600lüğe biniyorum. Tekeriniz düz bassın.
    Çoğu motosikletin muayeneye girmeden km sini düşürüyorlar bunu yakın çevremde yapanlar da oldu adam 3 sene bindi 40bine dayadı km yi sonra hooop muayene zamanı motor 10binde. Sonra o şekilde sattı. Hemen km düşük diye atlayan arkadaşlar varsa bunu göz önüne alsınlar. Hep bakıyorum 8 10 yaşında motorlar 50binde hayır ucuz bişey olsa kullanılmamış kaldırmışlar kenara koymuş dersin ama bir araba parası verip binmemek bana saçma geliyor bu yüzden km olayına çok takılmamak lazım düşürüyorlar sürekli . İş sahibinde bitiyor apaçi birine benziyorsa ne tekerler ne redlinelar ne lastik yakmalar görmüştür o motor isterse 5binde olsun almıştır canını. Alırsın 5binde sonra 6binde bi bakmışsın krank gitmiş neden acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Genelde canını çıkarıyolsr bu motorların

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.