Şimdi Ara

radyatör yamulmuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
5.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arabanın radyatörü biraz içe doğru kamburlaşmış.opel corsa gsi 98 model.bir sıkıntı olur mu acaba?bilgili arkadaşlar var mı forumda?iyi geceler.



  • Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.

    Estafurullah herkes bilmek ve anlamak zorunda değil aracı aldığınızda dediğim gibi hararet yükseltip yükseltmediğine bakın her hangi bir su damlatma veya sızıntı yoksa zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.

    Estafurullah herkes bilmek ve anlamak zorunda değil aracı aldığınızda dediğim gibi hararet yükseltip yükseltmediğine bakın her hangi bir su damlatma veya sızıntı yoksa zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    ben de öyle tahmin ediyorum.inşallah delinme,çatlama vs. bir şey yoktur.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kombi Kollektör borusunda çatlak
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.

    Estafurullah herkes bilmek ve anlamak zorunda değil aracı aldığınızda dediğim gibi hararet yükseltip yükseltmediğine bakın her hangi bir su damlatma veya sızıntı yoksa zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    ben de öyle tahmin ediyorum.inşallah delinme,çatlama vs. bir şey yoktur.

    İnşallah delinme küçükçe tıkayıcılayla halledilebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.

    Estafurullah herkes bilmek ve anlamak zorunda değil aracı aldığınızda dediğim gibi hararet yükseltip yükseltmediğine bakın her hangi bir su damlatma veya sızıntı yoksa zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    ben de öyle tahmin ediyorum.inşallah delinme,çatlama vs. bir şey yoktur.

    İnşallah delinme küçükçe tıkayıcılayla halledilebilir.

    teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kendi kendine olabilecek birşey değil. Araç önden hafif bir darbe aldıysa tampon kırılmadan tampon demiri ezildiyse radyatörü v şekline getirmiştir.

    Klima radyatörünü bildiğimiz radyatörle karıştırıyosanız şayet klima var ise corsa ların o kasalarında hafif v şeklindedir doğaldır. Radyatörde çatlak varmı diye o kontrol edin sürekli sık sık fan açılıyormu diye kontrol edin su eksiliyomu onuda kontrol edin. Benim dediğim gibi klima radyatörüyle karıştırdıysan klimanı kontrol et yeterli miktarda ve hızlıca soğutuyomu diye.



    önden darbe sonucu oldu zaten.ızgaranın arkasındaki radyatör hocam.fanın çalıştığını,suyu eksilttiğini nasıl anlarım?

    Fan çalışması derken araba çabuk hararet yükseltiyormu fan sürekli soğutmak için deli gibi çalışıyormu yani normalin dışına suyu eksiltmesinide arada bir kontrol edin su ekleyin birde radyatörün her hangi bir yerinde kaçak varmı bir inceleyin.

    araç sanayide.tampon ve kaput takıldı.usta radyatörde az biraz yamulma var dedi.kullanmadan bir şey diyemiyorum hocam.çatlak kontrolü nasıl yapılır?su falan damlamıyor.çatlak olsa sızma yapardı.biraz teknik bilgim zayıf kusura bakmayın.

    Estafurullah herkes bilmek ve anlamak zorunda değil aracı aldığınızda dediğim gibi hararet yükseltip yükseltmediğine bakın her hangi bir su damlatma veya sızıntı yoksa zaten bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.

    ben de öyle tahmin ediyorum.inşallah delinme,çatlama vs. bir şey yoktur.

    İnşallah delinme küçükçe tıkayıcılayla halledilebilir.

    teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.

    Rica ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.