Oyuna Türkçe yama yapacağım fakat oyunda IMPORT problemli büyük ihtimal şifreleme sorunu var kimse bu oyuna IMPORT bulamaz mı? |
RAGE 2 .STRINKLOOP DOSYASINI YENİDEN PAKETLEME(IMPORT)



-
-
3 ihtimal var.
1. ihtimal: Zenhax ya da xentaxe konu açıp yardım bekleyeceksin.
2. ihtimal: Bizden birinin program yazmasını bekleyeceksin ki bu da zor, zaten çevirisi yapıldığı için biri yardım etmezdir, ederse ancak 1 kişi yardım eder.
3. ihtimal: Para verip araç yaptıracaksın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.ihtimal açtım bir sürü belki sen bile beni tanıyorsundur orada
2.ihtimal aynen zor gibi
3.o zaman çeviriyi paralı yaparım :D
-
Bence hiç uğraşma neden dersen zaten Anonymous çeviri oyunun çevirisini yapıyor çıktığındada 10-20 lira verip alıp oynarsın. Bu kadar dert etmeyin herşeyi. Boşverin bırakın başkalarıda ekmek yesin bu işten.
-
bence de adamlar en iyi Türkçe yama sitesi istedikleri her oyuna yapabiliyorlar
-
Anlayışın için teşekkür ederim.
-
Bir Geliştiricinin Abex Engine Oyun Motoru ile yapılmış Oyunlar için Xml exporter ve impotret derlemeleri paylaştığını gördim belki işinize yarayabilir https://github.com/PredatorCZ/ApexLib
Açıklamasında Stringloop dosyaları sanırım ADF denilen formatda şifrelenmiş bunuda Xml olarak exporrt import edebiliyormuşsunuz
" Apex Engine.
In addition, it can extract class information from ADF files into readable XML format
- The Hunter: RBM
- The Hunter - Primal: RBM
- The Hunter - Call of Wild: ADF (modelc, meshc)
- Just Cause 2: RBM
- Just Cause 3: RBM, ADF (vmodc [StuntAreas, DeformPoints])
- Just Cause 4: ADF (vmodc [StuntAreas, DeformPoints], modelc, meshc)
- Mad Max: RBN, RBS
- Generation Zero: ADF (modelc, meshc)
- RAGE 2 ADF (modelc, meshc)
- All: AVTX (ddsc)
"
-
rage 2 deki dosya yapısı xml yerine txt olduğu için çalışmıyor :(
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X