Şimdi Ara

Reklam Kurulu’ndan Google’daki tesis yorumlarına yasak geldi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
4.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy şu anda #2
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
38. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İsmini Vermek İstemeyen Halil kullanıcısına yanıt
    Kardeşim zamanında ben ürün sipariş etmişim hb bana yardımcı olmamış hatta ilgilenmemiş ben paramı zar zor almışım geri ve siparil iptal olduğu içinde yorum yazamıyorum hb ye çünkü tamamlanmayan sipariş eee?
    Nereye yazacam yorumu kardeşim herşeye boş yorumun var
    Tabi ki Google a yazacam millet nasıl görecek benim yaşadığımı
    Şikayetvarada yazıldı ama orda herkes göremeyebilir En büyük yorum görüntüleme Google da olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    BAKIYORUM TESİSLER 4 YILDIZ BEŞ YILDIZ ON YILDIZ BURADA BEN O TESİSİN OLUMSUZ YORUMLARINIDA BULUYORUM ÇÜNKÜ BU KADAR BOL 5 YILDIZ YORUMLU TESİSİN MUTLAKA VARDIR EKSİK YANI DİYE DÜŞÜNÜRÜM

  • Başta tepki çekip saçma gelse de aslında "doğrulanmış yorum" olması mantıklı ve olması gereken bir özellik.


    Bir arkadaşım işletmesi için Google'da tüm tanıdık eş dosta böyle 5 yıldızlı yorum yazdırmıştı. Şimdi bu ne kadar etik, ne kadar doğru, ne kadar savunulmalı?

    Benzer şekilde birbirine düşman işletmeler birbirlerine böyle salak salak yorumlar yapıyor.


    Yine benzer şekilde bir tanıdığın otelde konakladık, çıkışta işte yorumları yaparsınız falan filan dediler. Ben de memnun kalmadım, yorumu orta şekerli şekilde yapınca yayınlamadılar, bir de adam açmış niye öyle yorum yaptınız diyor diye arkadaşlarla haber gönderiyor, memnun kalmadım kardeşim Reklam Kurulu’ndan Google’daki tesis yorumlarına yasak geldi 


    Ha bunun yanında çeşitli alışveriş, otel, restoran vb tarzı işletmelere yapılan yorumlar için de bence "yorum kaldıramama, sildirememe" şeklinde bir mevzuat gerekli.

    Çeşitli bir çok site, sattığı ürünlerde kötü yorum varsa oturup sildiriyor.


    Doğrulanmış ve kötü yorumlar da sildirilememeli mesela, düzenleme bu yönde geliştirilmeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 21 Şubat 2025; 15:21:42 >




  • Oha şimdi restorantlara yorum yapamayacak mıyız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıkıcı değil yapıcı olmak lazım. Gerçek kullanıcıların yorum yapmasına olanak sağlayan düzenlemeler yapmak yerine kökten kesip yasaklamak iyice kötü hale getiriyor her şeyi.

  • Örnekle anlatayım saçmalığını:

    Geçenlerde bir otelde kaldık, otelin puanları iyi, fiyatı uygun, oda biraz küçük ama okay. Bookingde yorumlar yerinde gayet temiz gözüküyor. Gittik otele gecenin bir vakti sabahtan da kaçıcaz. Tahta kurusu çıktı. Birimizi ısırdı. Apar topar her giysiyi çıkarıp bir torbaya koyduk, yıkandık gittik lobide sabaha kadar bekledik. Sabahki toplantının da içine edildi tabi. Beklerken Google yorumlara baktım. "Bed Bugs!! Dont stay here" gibi yorumlarla doluydu. Mekan artık Booking'den mi kaldırmış yorumları her nasılsa, bir tane bile tahta kurusu yorumu yoktu bookingde, Google'dan baksaydık asla kalmazdık.

    Neymiş botlarla saldırıymış. Hastir ordan.

  • ordan ne zaman biz yüksek puanlı bir nereye gitsek çoğu vakit hayal kırıklığı yaşadık .. Tamam tek tük iyilerde çıktı onları tenzih ederim lafım onlara değil zaten ama çoğu hayal kırıklığı oldu bizim için..

    Arkadaşın araçta ufak tefek elektrik problemi vardı çok yüksek puanlı bir sürü olumlu yorum alan elektrik ustasına gittik adam arabanın içine etti .. bütün trim parçaların tırnaklarını kırmış falan ..

    Restauranta gidiyoruz öyle yorumlardaki gibi çıkmıyor çoğu zaman...
    Beşiktaşta yemek yemelik yer baktık yüksek puanlı olumlu lounge falan yazılmış oraya gidelim dedik bildiğin nargile cafe çıktı tamam yemeği de vardı belki iyidirde hatta belki ama biz nargile kokusu dumanı altında yemek yemeyiz..

    Bana göre benim görüşüm fikrim ordaki iyi kaliteli dükkan mekanları tenzih ediyorum fakat çoğuna yazılan yorumların bence kendi görüşüm çoğu eş dost arkadaş akraba yorumları..bu benim kişisel görüşüm ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dilinize pelesenk olmuş. Kuzey Kore'yi geçtik.
    Arkadaşlar şu at gözlüğünüzü atın artık ya.
    Sınırsızlık özgürlük kavramından kurtulun.
    İyi bir şey dahi yapılsa bilip bilmeden hemen atlıyorsunuz.
    Bence çok doğru ve yerinde bir karar olmuş, hatta çok geç kalındı.
    Sağda solda forum sitelerinde Google Maps yorum hizmeti verilir diyerek 5 para etmeyen işletmelere ne güzellemeler yapılıyordu.
    Özellikle restoran konusunda büyük bir sorundu.
    Veya tam tersi, hiç gidilmeyen mekanlara rakip işletmeler para karşılığında yorum attırıyordu.
    Böyle çok daha iyi oldu.

  • Google uğraşmaz, kapatır geçer. Mapsde gördük, çok umurlarında değiliz… Olması gereken ise bence kimliği doğrulanmış veya yerel rehber gibi kişilerin yorumlarına izin verilmesi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • google puanları çoğunlukla doğru işliyor.

    Sadece en iyi yorumlara değil kötü yorumlara da bakarsanız tongaya düşmezsiniz.

    Dünyanın her yerinde kullanıyorum yorum sistemini ve çok işime yarıyor.

  • google zaten spam accountlarla yapılan yorumları gayet iyi saptıyordu.

    Geriye sadece gerçek hesap sahibi olup da sosyal medyada konu olan bir işletme hakkında yorum yapanlar kalıyor, genelde bu işletmeler de yaptıkları saçma sapan birşey yüzünden haklı olarak linç yiyip yüzlerce kullanıcının olumsuz yorumuna maruz kalıyor. Taksici lobisi gibi bunlar da tanıdıkları devereye sokup , bu bahane ile tüm yorum sistemini kapattırmışlar. Yüksek oranda düzgün çalışan yorum sistemimi sudan bir bahane ile kapatılacak, tabiki kullanıcıların aleyhine , işletmelerin lehine olan bir durum. Ekonomi yüzünden zaten iyice iş ahlakı bozulmuştu , şimdi daha da feci olacak.

  • En sevdiğim özellik oydu diyebilirim. İyisiyle kötüsüyle iş görüyordu. Şimdi o da gitti elimizden.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Google değerlendirmeyi kapatır olur biter sadece yorum kısmı açık kalır veya işletmeye değerlendirme veya yorum istemiyorum diye seçenek sunulur.

    Al sana orta yol işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH de sözde haber diye "Onlyfans hesabı nasıl kullanılır" diye reklam yapan şerefi eksik haber editörünü yazayım da içimde kalmasın.
    https://www.donanimhaber.com/onlyfans-nedir-nasil-kullanilir--151538

    Reklam Kurulu’ndan Google’daki tesis yorumlarına yasak geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaMoVe -- 22 Şubat 2025; 4:24:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Oradaki yorumları az biraz zeki olan bir kişi çok rahat süzebilir ve karar verebilir. Şimdi turizm için tripadvisor'den yemek için bilmem nereden yorum bakacağız. İyice yaşamdan soğuttular. Bir ülkede herşey mi kullanışsızlığa doğru evrilir arkadaş. Valla bıktım artık.

  • DemirAylak kullanıcısına yanıt

    Tahta kurusu çok iğrenç, bela bir böcek. Sivrisinekten bin beter. Sivrisinek olsa üstünü örtünürsün, ince ama uzun kollu giyinirsin veya sinekkovar takarsın. Bu tahta kurusu bırak yazı kışın bile kafanı yorganın altına koysan bile bir şekilde bir yerden girip ısırıyor, kaşındırıyor. Bir de çok iğrenç ağır bir kokusu var. Parmağında öldürünce leş gibi kokuyor ama öldürmesen de burnunun dibinden geçti mi kokusuyla adamı uyandırıyor. Yıllarca bu böcekten çok çektik, ilacı var fayda etmiyor o da ayrıca ağır kokuyor. Belki de biz becerememişizdir bu böcekle savaşmayı bilmiyorum. En son koltukları attık da öyle kurtulduk. Koltuk aralarına, varsa duvar boyalarındaki çatlaklara yuva yapıyor. Yuva yaptığı yer zaten leş gibi oluyor, böyle siyah siyah oluyor, yumurtalarında mı artık nedense. Düşman başına. Bize de kirada oturduğumuz bir evden bulaşmıştı. Nereye taşınırsan taşın o koltukla birlikte seyahat ediyor.


    O oteldekilere sağlam fırça kayardım şahsen. Bir otel için tahta kurusu sorunu harbiden skandaldır. Öyle ufak tefek bir kusur değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 21 Şubat 2025; 17:1:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Habere gelirsek Google bunun doğrulamasını nasıl yapacak ki? Konumuna bakıp eğer işletmenin oraya uğrayıp kısa bir süre kaldıysan -diyelim 5 dk- bunu o işletmeye bir hizmet slışverişinde bulundun mu sayacak? Veys işletmeye göre bu süre değişecek mi? Mesela restoran ise minimum 10 dk bir büfe ise 1 dk gibi? Bunun %100 doğrulamasını yapamazsın ancak konumuna bakarsın uğrayıp bir süre kalmış mı diye. Google'a fiş fatura gösterecek halimiz yok. Umarım Google bu tarz bir çözüm getirir ve Ticaret Bakanlığı bunu kabul eder. Doğrulanmış gerçek yorum olur veya gerçeğe çok yakın olur en azından. Ama şu yasaklanan haliyle insanları çok mağdur eder. Yasaklamak çözüm değildir, sorunu başka bir soruna çevirir ve mağduriyetler yaratır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • narcose N kullanıcısına yanıt

    İşini iyi yapan adamı kimse batıramaz. Bot filan hikaye. Kim niye sıradan bir dükkanı batırmak istesin? Kafaya koysa bile botla filan yapamaz bunu, ortalama puanını düşürür anca ki gerçek müşterileri zaten gelmeye ve beğenip puan vermeye devam eder. Anca devasa zincir market gibi bir şey, büyük bir marka olacak ki o dediğin bot taktiği işe yarasın. O yüzden o iş hikaye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Yapıyorlar kardeş, onu da yapıyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Otelde çalışanların sülallesine 5 yıldı ile puanlatıp leş kokan otellere dünya para bayılmıycaksın. acente uygulamasında satın aldığın hizmete yorum yapılabiliyor bu şekilde değerlendirme yapılması daha mantıklı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.