Şimdi Ara

Rektefiye edilmiş araçın değeri düşer mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
69.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabam rektefe edildi 4800 ytl ye....seat cordoba 2004 model değeri düşer mi ?
    Seat Cordoba 1.4 motor Signo
    Full Donanım LPG li ruhsata işli ne kadar eder ? 65000 km de kazasız



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Rektefiye Edilmiş Araçların Değer Kaybı

    Rektefiye edilmiş motor, onarılmış veya yenilenmiş bir motordur. Aracın motorunun rektefiye edilmesi, performansını iyileştirmek veya arızaları gidermek için yapılabilir.

    Rektefiye edilmiş motorlu araçların değeri, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir. Genel olarak, rektefiye edilmiş motorlu araçların değeri, benzer kilometreye ve duruma sahip rektefiye edilmemiş motorlu araçlara göre daha düşük olabilir.

    Bunun nedeni, potansiyel alıcıların rektefiye edilmiş motorların daha önce arızalandığını veya daha fazla arızaya meyilli olduğunu düşünmesidir. Ayrıca, rektefiye edilmiş motorlar genellikle daha yeni motorlardan daha az verimlidir, bu da yakıt ekonomisini etkileyebilir.

    Ancak, rektefiye edilmiş motorlu araçların değeri, aşağıdakiler gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir:

    • Rektifiyenin Kalitesi: Saygın ve yetenekli bir tamirci tarafından rektefiye edilen motorlar, daha düşük kaliteli işçilikle rektefiye edilen motorlara göre daha yüksek değer tutabilir.
    • Kullanılan Parçalar: Orijinal ekipman üreticisi (OEM) parçalarının kullanılması veya motorun yenilenmiş olması, aracın değerini artırabilir.
    • Kilometre: Rektefiye edilmiş motorun kilometresi ne kadar düşükse, aracın değeri o kadar yüksek olabilir.
    • Araç Markası ve Modeli: Bazı araç markaları ve modelleri, rektefiye edilmiş motorlu araçlara daha az değer kaybı yaşarlar.

    Sonuç olarak, rektefiye edilmiş motorlu araçların değeri, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir. Potansiyel alıcılar genellikle rektefiye edilmiş motorlu araçlara daha düşük değer biçerler, ancak aracın kalitesi, kilometresi ve diğer faktörler değer üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam 2004 model 65000 km deki araba rektefi olurmu...
    naptınız arabaya...
    ben olsam araba hakkında kuşku duyarım ???mutlaka değeri biraz düşer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenil

    hocam 2004 model 65000 km deki araba rektefi olurmu...
    naptınız arabaya...
    ben olsam araba hakkında kuşku duyarım ???mutlaka değeri biraz düşer...
    degeri düşer tabiki nedenine gelince araba nın km yüksek olsa idi rektefiye yapılması normal olabilirdi bu km de rektefiye olunca insanın aklına herşey gelebiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    degeri düşer tabiki nedenine gelince araba nın km yüksek olsa idi rektefiye yapılması normal olabilirdi bu km de rektefiye olunca insanın aklına herşey gelebiliyor

    Alıntıları Göster
    rektifiye olduğunu arkadaş söylemese alacak kişi anlayabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsanea_06

    rektifiye olduğunu arkadaş söylemese alacak kişi anlayabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Bnde aracımı yeni rektefiye ettirdim pistonlar subablar triger seti sol teker folyosu daha sayamadığım bir çok şey değişti sağolsun servisin sahibi arkaşımız parçaları geliş fiyatına verdi işçilikten kırdı 1.860 ytl çıktı Bu arada araç Opel astra 2003 model 1,4 motor. isteyen olursa değişen parça listesini ayrıca öğrenip yazabilirim. Bu işlemleri yetkili sevisde yaptırsaydım 5,000 ytl den aşağı kesinlikle kurtarmazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanemmi

    Bnde aracımı yeni rektefiye ettirdim pistonlar subablar triger seti sol teker folyosu daha sayamadığım bir çok şey değişti sağolsun servisin sahibi arkaşımız parçaları geliş fiyatına verdi işçilikten kırdı 1.860 ytl çıktı Bu arada araç Opel astra 2003 model 1,4 motor. isteyen olursa değişen parça listesini ayrıca öğrenip yazabilirim. Bu işlemleri yetkili sevisde yaptırsaydım 5,000 ytl den aşağı kesinlikle kurtarmazdı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanemmi

    Bnde aracımı yeni rektefiye ettirdim pistonlar subablar triger seti sol teker folyosu daha sayamadığım bir çok şey değişti sağolsun servisin sahibi arkaşımız parçaları geliş fiyatına verdi işçilikten kırdı 1.860 ytl çıktı Bu arada araç Opel astra 2003 model 1,4 motor. isteyen olursa değişen parça listesini ayrıca öğrenip yazabilirim. Bu işlemleri yetkili sevisde yaptırsaydım 5,000 ytl den aşağı kesinlikle kurtarmazdı.



    benim arabam 97 vectra gls 246 binde rektefiye maliyeti ne olur acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShupaR

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanemmi

    Bnde aracımı yeni rektefiye ettirdim pistonlar subablar triger seti sol teker folyosu daha sayamadığım bir çok şey değişti sağolsun servisin sahibi arkaşımız parçaları geliş fiyatına verdi işçilikten kırdı 1.860 ytl çıktı Bu arada araç Opel astra 2003 model 1,4 motor. isteyen olursa değişen parça listesini ayrıca öğrenip yazabilirim. Bu işlemleri yetkili sevisde yaptırsaydım 5,000 ytl den aşağı kesinlikle kurtarmazdı.



    benim arabam 97 vectra gls 246 binde rektefiye maliyeti ne olur acaba

    Alıntıları Göster
    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hi-jackers

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.


    tamam km yuksek olsa artar da 65 bin km de rektefiye ettimi insanda şüphe oluyor ya kötü kullanıldı yada km orijinal deil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.


    tamam km yuksek olsa artar da 65 bin km de rektefiye ettimi insanda şüphe oluyor ya kötü kullanıldı yada km orijinal deil

    Alıntıları Göster
    Dostum bu araçtır kul yapısıdır ve arıza açması normaldir. Belki hararet yaptırdı belki yagsız bıraktı vs nedenlerden olabilkir ama sonuç ne olursa olsun rektefe edildikten sonra zaten arızalı olan yer onarılmış oluyor. Motorda yan sanayi ile olacak iş zaten değildir.
    Tabiki herkesin düşüncesi farklılık gösterebilir ama rektefe edildiyse mutlaka eski halinde çok daha güzel vaziyettedir
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat6767
    tamam km yuksek olsa artar da 65 bin km de rektefiye ettimi insanda şüphe oluyor ya kötü kullanıldı yada km orijinal deil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.


    tamam km yuksek olsa artar da 65 bin km de rektefiye ettimi insanda şüphe oluyor ya kötü kullanıldı yada km orijinal deil

    Alıntıları Göster
    araba aşırı hararet yapar 10000 km dede rektefiye isteye bilir
    karteri gider biyere vurursunuz karter delinir motor yağı boşalır yağsız çalışır rektefiye ister...
    kışın antifriz koymazsınız motor donar blok çatlatır komple motor ister.
    tdi araçlarda turbo arıza yapar fark etmezsiniz turboyu keser devirsiz kullanımda felanda olur yada çok aşırı gaz basıp hemen stop etmekten olur buda motoru yer ve rektefiye ister....
    kötü yakıt kullanırsınız buda yanma odasında ya çok aşırı patlama yapar su olursa yada aşırı yanıcı maddeler felan haliyle sekmanları eritir motor yer...
    enjektörler bozulur pistonun kafasına püskürtme yapacağına işeme yapar gene motoru yer haliyle rektefiye ister...
    bence rektefiye yapılan aracın değeri düşer....
    düşmesede satımı kolay olmaz....
    niye???? birincisi 65 bin kmde daha temiz el değmemiş çiçekgibi bir araba dururken motoru rektefiye edilmiş arabay ben almam....
    ikincisi arkadaş aracını satacaktın niye rektefe ettiriyorsun motor isteyen araba satılmaz diye...
    peki ozaman satılsın diye yapılan rektefiye sizce nasıl bir rektefiye olabilir aracı çalışır hale getir yeter der bırakırlar fazla masraf çıkartmasın zaten zarar etmiş adam bide 4 - 5 bin ytly motormu yaptıracak....
    şimdi sölediklerim allah tan korkup kul hakkı yemek istemeyenler için geçerli değil....
    ama çiğ süt emmişlerde hiç az değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    araba aşırı hararet yapar 10000 km dede rektefiye isteye bilir
    karteri gider biyere vurursunuz karter delinir motor yağı boşalır yağsız çalışır rektefiye ister...
    kışın antifriz koymazsınız motor donar blok çatlatır komple motor ister.
    tdi araçlarda turbo arıza yapar fark etmezsiniz turboyu keser devirsiz kullanımda felanda olur yada çok aşırı gaz basıp hemen stop etmekten olur buda motoru yer ve rektefiye ister....
    kötü yakıt kullanırsınız buda yanma odasında ya çok aşırı patlama yapar su olursa yada aşırı yanıcı maddeler felan haliyle sekmanları eritir motor yer...
    enjektörler bozulur pistonun kafasına püskürtme yapacağına işeme yapar gene motoru yer haliyle rektefiye ister...
    bence rektefiye yapılan aracın değeri düşer....
    düşmesede satımı kolay olmaz....
    niye???? birincisi 65 bin kmde daha temiz el değmemiş çiçekgibi bir araba dururken motoru rektefiye edilmiş arabay ben almam....
    ikincisi arkadaş aracını satacaktın niye rektefe ettiriyorsun motor isteyen araba satılmaz diye...
    peki ozaman satılsın diye yapılan rektefiye sizce nasıl bir rektefiye olabilir aracı çalışır hale getir yeter der bırakırlar fazla masraf çıkartmasın zaten zarar etmiş adam bide 4 - 5 bin ytly motormu yaptıracak....
    şimdi sölediklerim allah tan korkup kul hakkı yemek istemeyenler için geçerli değil....
    ama çiğ süt emmişlerde hiç az değil...

    Alıntıları Göster
    adaşım haklısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    adaşım haklısın.

    Alıntıları Göster
    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    adaşım haklısın.

    Alıntıları Göster
    denildiği gibi rektifiye yapılış şekli önemlidir ,

    maksat arabayı eski haline getirip adam etmekse zararlı bi olay değil, ancak tamirciye gidip : ben bu arabayı satıcam , idareten yap şunu , diyip sallama parçalar ve işçilik yapılırsa haram olsun o emeğe.

    şahsen iki araç gelse ve biri rektifiye edilmiş diğeri hiç dokunulmamış olsa arızası da yoksa onu alırım...ama kimse söylemiyor rektifiye edildi şu yapıldı bu yapıldı diye...

    insaf , vicdan ,dürüstlük burda önemli olan.

    eğer aracınıza binmeyi düşünüyorsanız yaptırın kullanın , sonuçta satsanız bile yerine alacağınız aracın ne durumda olacağını tam bilemezsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    araba aşırı hararet yapar 10000 km dede rektefiye isteye bilir
    karteri gider biyere vurursunuz karter delinir motor yağı boşalır yağsız çalışır rektefiye ister...
    kışın antifriz koymazsınız motor donar blok çatlatır komple motor ister.
    tdi araçlarda turbo arıza yapar fark etmezsiniz turboyu keser devirsiz kullanımda felanda olur yada çok aşırı gaz basıp hemen stop etmekten olur buda motoru yer ve rektefiye ister....
    kötü yakıt kullanırsınız buda yanma odasında ya çok aşırı patlama yapar su olursa yada aşırı yanıcı maddeler felan haliyle sekmanları eritir motor yer...
    enjektörler bozulur pistonun kafasına püskürtme yapacağına işeme yapar gene motoru yer haliyle rektefiye ister...
    bence rektefiye yapılan aracın değeri düşer....
    düşmesede satımı kolay olmaz....
    niye???? birincisi 65 bin kmde daha temiz el değmemiş çiçekgibi bir araba dururken motoru rektefiye edilmiş arabay ben almam....
    ikincisi arkadaş aracını satacaktın niye rektefe ettiriyorsun motor isteyen araba satılmaz diye...
    peki ozaman satılsın diye yapılan rektefiye sizce nasıl bir rektefiye olabilir aracı çalışır hale getir yeter der bırakırlar fazla masraf çıkartmasın zaten zarar etmiş adam bide 4 - 5 bin ytly motormu yaptıracak....
    şimdi sölediklerim allah tan korkup kul hakkı yemek istemeyenler için geçerli değil....
    ama çiğ süt emmişlerde hiç az değil...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067

    araba aşırı hararet yapar 10000 km dede rektefiye isteye bilir
    karteri gider biyere vurursunuz karter delinir motor yağı boşalır yağsız çalışır rektefiye ister...
    kışın antifriz koymazsınız motor donar blok çatlatır komple motor ister.
    tdi araçlarda turbo arıza yapar fark etmezsiniz turboyu keser devirsiz kullanımda felanda olur yada çok aşırı gaz basıp hemen stop etmekten olur buda motoru yer ve rektefiye ister....
    kötü yakıt kullanırsınız buda yanma odasında ya çok aşırı patlama yapar su olursa yada aşırı yanıcı maddeler felan haliyle sekmanları eritir motor yer...
    enjektörler bozulur pistonun kafasına püskürtme yapacağına işeme yapar gene motoru yer haliyle rektefiye ister...
    bence rektefiye yapılan aracın değeri düşer....
    düşmesede satımı kolay olmaz....
    niye???? birincisi 65 bin kmde daha temiz el değmemiş çiçekgibi bir araba dururken motoru rektefiye edilmiş arabay ben almam....
    ikincisi arkadaş aracını satacaktın niye rektefe ettiriyorsun motor isteyen araba satılmaz diye...
    peki ozaman satılsın diye yapılan rektefiye sizce nasıl bir rektefiye olabilir aracı çalışır hale getir yeter der bırakırlar fazla masraf çıkartmasın zaten zarar etmiş adam bide 4 - 5 bin ytly motormu yaptıracak....
    şimdi sölediklerim allah tan korkup kul hakkı yemek istemeyenler için geçerli değil....
    ama çiğ süt emmişlerde hiç az değil...


    adaş sana tamamen katılıyorum haklısın güzel izah etmişsin olayı +100




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakoreken

    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakoreken

    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış

    arkadaşım sen belki iyi niyetlisin fakat çiğ süt emmiş insan çok piyasada sizlere 1ay önce başımdan geçen olayı anlatayım kendim zonguldaklıyım iş için ayda 2/3 sefer ist giderim bir ay öncesi istanbul dönüşü hereke otaban çıkışı civarı kaza olmuş yol kapalı bekliyoruz orada kendinin galeride çalıştığını ve zonguldak a araba sattıklarını ve teslim etmeye gittiğini söyleyen bir arkadaşla tanıştım sattıkları araba 2005 model renault kango araca baktım şirket aracı ve 120000 km de neyse orada yol açıldı ve ayrıldık üçğün sonra o aracın bulundugu ilçeye gittim içş icabı aklıma geldi ve araca bakmak için galeriye gittim araç orada alıcı gibi inceledeim inanamadım araba 58200km olmuş gözlerime inanamadım ve şok oldum onun için artık insanlarda vicdan kalmamış onun için arabaalırken dikkatli olalım üçkuruş fazla verip bildik araba almaya gayret edelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hi-jackers

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.

    Alıntıları Göster
    bak kardeşim ben rektefiye eilmiş 2004 model bi aracı almam bilem ben bu kısma girmemin nedeni bugün altını hafifçe vurdum yağ lambası yanıyor devir 2,2 ye gelince kesiyo motordan kuşkulandım ya yatak sararsa diye eğerki birisi rektefiye etcem üstede 1000lira vercem hediye desin yine yaptırmam + o araçtan soğurum neden dersen her aracın motorunun bi rektefiye sınırı var be birini yemiş oluyorsunuz ve fabrika ayarlarında olmayıp kişisel ayarlar yapıldığı için bu oranların hesaplanıp yapılması lazım bence yakıtı artacaktır aracın sonuçta torna vs.. şeylere girip çapları büyütülecek 3mm malzeme 2 mm ye inecek dayanım vs.. şeyler gidebilir hassas olabilir araç sonuçta malzeme yorgunluğu diye bişi var bana biri deseki 2005 araç yeni rektefeden çıktı 5000 harcadım arkamı döner giderim isterse performanstan çıldırsın!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan_canli

    bak kardeşim ben rektefiye eilmiş 2004 model bi aracı almam bilem ben bu kısma girmemin nedeni bugün altını hafifçe vurdum yağ lambası yanıyor devir 2,2 ye gelince kesiyo motordan kuşkulandım ya yatak sararsa diye eğerki birisi rektefiye etcem üstede 1000lira vercem hediye desin yine yaptırmam + o araçtan soğurum neden dersen her aracın motorunun bi rektefiye sınırı var be birini yemiş oluyorsunuz ve fabrika ayarlarında olmayıp kişisel ayarlar yapıldığı için bu oranların hesaplanıp yapılması lazım bence yakıtı artacaktır aracın sonuçta torna vs.. şeylere girip çapları büyütülecek 3mm malzeme 2 mm ye inecek dayanım vs.. şeyler gidebilir hassas olabilir araç sonuçta malzeme yorgunluğu diye bişi var bana biri deseki 2005 araç yeni rektefeden çıktı 5000 harcadım arkamı döner giderim isterse performanstan çıldırsın!!!

    Alıntıları Göster
    BENİM KENDİ FİKRİM KİMSEYİ BAĞLAMAZ : BEN ALMAM , GİDER MOTORUNA EL DEĞMEMİŞ ARABA ALIRIM ,HAAA GÜCÜM YETERSE SIFIRINI ALIRIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakoreken

    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakoreken

    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış



    arkadasım eger rektefiye yaptırdıysan elinden hemen cıkar ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 42has42

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafakoreken

    araç şu an adanadaki kavi yetkili servisinde yapılıyor...bazı arkadaşlar satmaktan felan bahsetmiş...öyle bi niyetim yok zaten bineceğim ve binmek zorunda olduğum için ( kara geçmek için) 5-6 sene daha binerim...ne de olsa araba sıfır olacak ya ...offf offff
    ne dertli başım varmış



    arkadasım eger rektefiye yaptırdıysan elinden hemen cıkar ...

    Alıntıları Göster
    bendede 250 binde vectra var daha gidiyo sen niye motor yaptırdın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hi-jackers

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Rektefe oldu diye arabanın değerimi düşermiş. Aksine artar. Haliyle sadece motor değil bu esnada diğer kısımlardaki değişmesi gerekenlerde değişiyor.
    Vatandaşın aracı 10 lira ediyorsa rektefe yapıldı diye 8 liramı edecek. Birde üstüne duruma göre 3-5 bin lira harcandıktan sonra.


    Opel ve benzeri araçların motor maliyeti Orjinal parça kullanmak şartıyla 5000 lira civarı tutar. Buna komple motor parçasının yanısıra egzantrik, yağ pompası, devirdaim vs lerde dahil olmak şartıyla.



    kesinlikle.

    Rektifiye edilmiş aracın motoru sıfır motor gibidir.

    Bilmeyen için düşebilir.

    Kaportanın az dokunulmuşu makbuldur. Motorla karıştırmayın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.