Şimdi Ara

Renault Captur vs Toyota Auris

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar ;

    Öncellikle lütfen araçlar hakkında bilginiz olmadan sadece marka ile yorum yazmayınız.

    Gelelim şimdi sorularıma :

    Cumartesi günü Renault' a gidip Captur Outdoor Dizel Otomatik inceleme fırsatı buldum. Sadece Renault olması nedeniyle önyargılı oldugum aracı satış danışmanı arkadaşın zorlaması sebebiyle test sürüşündede bulundum. Açıkçası tipik sorunları gördüm bu test sürüşünde ; sert plastikten yapılma konsol, çukurlarda biraz fazla hoplatması vs vs. bunları tüm forumlarda okuyabilirsiniz. Artıları ise ;vites geçişleini hissettirmemesi , yüksek sürüş keyfi , renkli tasarımı. Araç ellerinde olsaydı o gün alıp çıkacaktık fakat ellerinde olmadığını en erken haziranda geleceğini söylediler. Çıktıktan sonra gün ve gün gene Renault ' a olan bakışım eski haline gelmeye başladı ve Toyotaya gidip Auris 1.4 Dizel Otomatik Premium aracını inceledim. Çok ince detaylarda birbirlerine karşı üstünlükleri olduğu noktalar var. Mesela ikiside full donanımlı araç dokunmatik ekran , geri görüş var fakat Capturda içinde navigasyon varken Aurisde bu opsiyonel olarak sunuluyor. Fakat Toyotanın genel olarak donanımı tartışmasız daha önde. Sonuç olarak kafayı yemek üzereyim. Sizin yorumlarınız nedir bu 2 araç hakkında ?

    Not : 0 araç almayı düşünüyorum . Dizel ve Otomatik vites olmazsa olmazı o yüzden lütfen farklı model ve markalara girmeyelim.







  • Piyasadaki en alınası dizel otomatiği arayıp bulmuşsun zaten hocam.

    Toyota kalitesi
    İkinci elinin kuvvetli olması
    Yaygın servis ağı
    Az yakması
    Sorunsuz otomatik şanzımanı
    Kulakçıklı F1 vitesi
    Çarpıcı dış tasarımı

    Aklıma gelen artıları bunlar.

    Görünürdeki eksileri ise
    Rakiplerine göre vasat performans (ki beni tatmin etmişti)
    Sarsıntılı vites değişimi (1. Vitesteki biraz fazla ama alışınca vites değişimi esnasında ayak gazdan çekilşrse yada kulakçıktan manuel değişirse alışılır)
    En mühimide makyajlı kasası duyuruldu 5-6 aya gelir memlekete.


    Ben olsam düşünmeden Auris alırdım bu iki araç arasından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Piyasadaki en alınası dizel otomatiği arayıp bulmuşsun zaten hocam.

    Toyota kalitesi
    İkinci elinin kuvvetli olması
    Yaygın servis ağı
    Az yakması
    Sorunsuz otomatik şanzımanı
    Kulakçıklı F1 vitesi
    Çarpıcı dış tasarımı

    Aklıma gelen artıları bunlar.

    Görünürdeki eksileri ise
    Rakiplerine göre vasat performans (ki beni tatmin etmişti)
    Sarsıntılı vites değişimi (1. Vitesteki biraz fazla ama alışınca vites değişimi esnasında ayak gazdan çekilşrse yada kulakçıktan manuel değişirse alışılır)
    En mühimide makyajlı kasası duyuruldu 5-6 aya gelir memlekete.


    Ben olsam düşünmeden Auris alırdım bu iki araç arasından
    Aslında Capturu denemeden önce bende düşünmeden alırdım Toyotayı ama kafamı karıştırdılar işte ,fiyatlarda yakın birbirlerine. 1. viteste sarsıntıyı ilk defa duydum başka bildiğiniz kronik problemleri varmı ?




  • Auris duz vizes olsa gideri var fakat dizel otomatik çok hantal, captur da bence çok çirkin ve kalitesiz araba, bence ikisini de almayın.:)
    Başka araba onermeyin dediğiniz için susuyorum fakat psa ve doğuş grubunun arabaları bu konuda daha iyi illa renaultt olsun diyorsanız da megane daha iyi bir araba.
  • ceykıb kullanıcısına yanıt
    Hocam yola 35000 e ikinci el dizel otomatik diye yola çıktım . Şu an 75.000 e Auris için nerdeyse el sıkışmak üzereyim . Bi çıta daha üste çıksam zaten düşünmeden Golf alırım ama artık yükseltmek istemiyorum. Yoksa tabiki başka marka söyleyebilirsin fakat dizel , otomatik olmalı ve ortalama bi donanıma sahip olmalı (park sensorleri vs malum eşim daha çok kullanacak) . 2. elden vazgeçme sebebim ise alınabilecek araba bulamamdan geliyor. Bu rakama aradığım özelliklerde başka marka bulamadıgım için 2 sini karşılaştırıyorum.
  • tespihh10 kullanıcısına yanıt
    Yeni Aurisi uzun bi sure kullanip abime satmis biri olarak. Otomatigine alistiktan sonra rahatsiz bir yani olmuyor.Sehir ici 5.2lt ile geziyordum. İstanbul icinde ve de kopru trafikleri dahil. Hatta suan da kis lastikleri ustunde ortalamasi 5.5. Ses sistemi sinifina gore guzel.

    Benim aractan tek sikayetim performansi oldu ciddi anlamda arac gitmiyordu. Uzun yollarda arac sollarken cok hesap yapiyorsun. Motor & sanziman ikilisi haric Capture dan cok daha iyi bir aractir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pxshadowz -- 17 Mart 2015; 1:36:51 >
  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Performans olarak capturun çokda farklı olacağını düşünmüyorum. 0-100 testinde daha iyi gözüküyor ama test sürüşünde araba hızlanmada biraz kasılıyor gibime geldi.
  • Otoparkın captur incelemesini izlemenizi tavsiye ederim fikir verebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIRPAN

    Otoparkın captur incelemesini izlemenizi tavsiye ederim fikir verebilir
    Aklınızı daha fazla karıştırmak gibi olmasın ama kia ceed ve mazda 3'de çok iyi bir seçenek olabilir sizin için
    ha 75 bine çıktıktan sonra hiç c sınıfına para vermem gider nissan qq alırım sorunsuz ikinci eli çok kuvvetli yakıt tüketimi c'den daha iyi ve güvenli bir araç ayrıca eşinizde kendisinden daha emin bir şekilde kullanacaktır aracı
  • Cok km yapmiyosan otomatik benzinli Qashqai al mudur. Ben cok memnunum
  • Yeni i30 1.6 crdi 136 beygir 300nm tork +dct çift kavrama dct şanzıman style+ design pack 72.950 mis gibi euro 6 motorlu i30 varken kim napsın toyotanın tarihi eser motorunu.
  • tespihh10 kullanıcısına yanıt
    Yıllardır Toyota markalı araçlar kullanan birisi olarak size kesinlikle dizel otomatik Toyota önermem. Manuel olsa biraz tölere edilir ama otm. vitesin geçişleri sarsıntılıdir ve hızlanmaları ilerde sizi kanser edebilir. Şu durumda Captur'da önermem. Çünkü 2.elde değer kaybı yaşatma ihtimali yüksek. Ne bileyim içime sinmedi o araba o paralara çıkıldığında. Benim tavsiyem dizel+edc megane ya da biraz bekleyip dct şanzımanlı i 30 olacak. Bir de Leon'a bakın derim.
  • TIRPAN kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, ilk boş vaktimde incelerim
  • mfatih1905 kullanıcısına yanıt
    QQ lar benimde çok hoşuma gidiyor ama sıfır baktığımda donanımlı Modeller 100 binin üzerin. Mazdaya hiç bakmadım.
  • Prestor kullanıcısına yanıt
    Günde ortalama 100 km, üstü olur altı olmaz
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum benimde kesinlikle o paraları Renaulta vermek içime sinmiyor ama o paralara o ayarda başka o tarz ve o donanımda araba bulamıyorum. Toyota en Son 2001 yılında corolla kullanmıştım. O dönemin arabası olarak toyota hep hafızlarımda iyi bir yer edinmiştir. Ayrıca bir çok kullanıcının en sorunsuz arabalar kategorisine sokmasıda bunu perçinledi diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tespihh10

    Günde ortalama 100 km, üstü olur altı olmaz
    İkisi yerine Mazda 3e bakın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tespihh10

    Günde ortalama 100 km, üstü olur altı olmaz

    Hocam o kadar parayı dediğiniz gibi renaulta bağlamayın. Çok kmde ypaıyosanız bence v40 dizel otomatik bakın.
  • Ben şirket aracı kullandığım için haftaiçi ağırlıklı olarak eşim kullanacak. Bu yüzden Avensis ve Manual şansını direk elemek durumundayım.daha çok şehir içi bi kullanım olacak. Açıkçası Son durum şu, eşim capturu çok beğendi (malum arabanın tüm tasarımı bayanların aklını çekmeye yönelik tasarlanmış) bende ona o paraya başka ve daha donanımlı arabalar olduğunu göstermeye çalışıyorum. Şu anda elimdeki en kuvvetli koz Auris. Tekrardan söyleyeyim dizel ve otomatik şanzıman olmama ihtimali yok, park sensörü geri görüş sonradan halledilebileceği için olmazsa olmaz değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    quote:

    Orijinalden alıntı: tespihh10

    Günde ortalama 100 km, üstü olur altı olmaz

    Hocam o kadar parayı dediğiniz gibi renaulta bağlamayın. Çok kmde ypaıyosanız bence v40 dizel otomatik bakın.

    Alıntıları Göster
    Hocamda bende Captur var; 1 yılı ve 20 bin km yi geçti. Açıkcası onu alırsan şunu duyacaksın bol bol "olum o paraya o araba alınır mı!" sonrada şunu duyacaksın "çok güzel lan araba kaça aldıydın sen bunu". Bir kere bu iki cümleye alışın. Ben aracımdan memnunum gaza basmaktan korkutmuyor, oraya buraya çıkmaktan çekinmiyorum. Dikkat çekmesini istiyorsan da çıkalı baya olmasına rağmen halen garip şekilde yolda dönüp bakanda var. Yerden yüksek yapısı yol tutuşundan korkutmasın zira amortisörlerini sertleştirerek bunun üstesinden gelmişler. Bu yüzden de araç sert ve hoplatıyor sizi. Malzeme kalitesinden birşey beklememek gerek. Koltukları garip şekilde özel bel desteği yok ama rahat hatta sormama rağmen bi kaç kişi kendisi demişti. Navigasyonundan son derece memnunum. Ayrıca konsoldaki o çorap çekmecesi benzeri torpidoda benim açımdan mükemmel çünkü geniş ve yoldayken birşey alması çok kolay. Esasında daha çok artı ve eksiler çıkabilir. Daha öncede yazmıştım fakat bulamadım şimdi o tam listeyi. Fakat bu arabayı alırsanız renault a olan önyargıya göğüs gerip, b crossover bir araba olduğunu bilerek çok beklentiye girmemeniz gerek.

    Bence Captur için;http://www.otopark.com/2015/02/18/sonic-renault-captur-1-5-dci-icon/

    Auris için de;http://www.otopark.com/2014/09/17/toyota-auris-1-4-d-4d-advance-testi-2013/

    Eğer ki izlemediyseniz testleri izleyebilirsiniz isterseniz.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.