Şimdi Ara

Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
14.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Clio'nun ülkemizde satılan en performanslı versiyonunu geçtiğimiz hafta boyunca blogumda yayınlamak üzere test ettim. Araç, Captur'da da kulllanılan 1.2 litre turbo benzinli 120 beygir güç ve 2000 d/dak'dan itibaren 190 Nm tork üreten motora sahip. Otomobil, bu motor ve 6 ileri çift kavramalı otomatik şanzımanla 0-100km/h hızlanmasını 9.4 saniyede tamamlıyor. Turbo motor düşük devirlerden itibaren yüksek tork sunabildiği için bu motorun faydası ilk kalkışlarda belli oluyor. Düşük hızlardaki sollamalarda da yine turbonun faydası görülüyor. Ortalama yakıt tüketimi ise, agresif kullanımda rahalıkla 9 litrenin üstüne çıkıyor. Yakıtı tüketimini düşürmek içinse ECO modu kullanılabiliyor. ECO modu aktifken gaz tepkileri siz gaza ne kadar basarsanız basın sınırlanıyor, otomatik şanzıman üst vitese daha kolay geçiyor vs. Bir de otomobilin dokunmatik multimedya ekranından daha düşük tüketim için direktifler görüntülüyorsunuz. Bu sayede tüketimi 8.1 litreye çekebildim. (İstanbul trafiğinde)

    Daha detaylı test yazısı ve fotoğraflar için buraya göz atabilirsiniz.
     Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi







  • güzel inceleme, emeğinize sağlık
  • Bu ne be 8 lt çok, ben İstanbul trafiğinde 3 lt yakıyorumcular gelir birazdan.

    0.9 tce satın almış ve 1 seneye yakın tecrübe etmiş biri olarak bu tüketime katılıyorum. Uzun yolda 4.3 lt' ye kadar çekebilmiştim.

    Test güzel, umarım blog sayfanıza yönlendirdiğiniz için geçen seferki gibi insanlardan tepki almazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airinterceptor

    güzel inceleme, emeğinize sağlık
    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airinterceptor

    güzel inceleme, emeğinize sağlık
    Güzel inceleme, güzel blog. Ayrıca Yeditepe de çok güzel bir manzara yaratmış fotoğraflara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec.dmn

    Güzel inceleme, güzel blog. Ayrıca Yeditepe de çok güzel bir manzara yaratmış fotoğraflara.

    Alıntıları Göster
    1.2 motordan 120 beygir güç,övmek gibi olmasın ama renault motor yapmasını biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    1.2 motordan 120 beygir güç,övmek gibi olmasın ama renault motor yapmasını biliyor.

    Ford 1.0 dan 125 bg guc üretiyor hocam. Yeni 308 1.2 130 bg versiyon var.
  • Düşük hacimli turbolu araçlar için o kadar,100 km de 3 lt yakar 4 lt yakar tarzindan reklamlara aldanmayip atmosferik motor aldığım güne şükür derim. Ben 8 lt lpg yakiyorum astra j ile
  • alpkocakm A kullanıcısına yanıt
    lpg uygulanabiliyormu bu motora?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hftblgc

    lpg uygulanabiliyormu bu motora?
    Güzel araç, güzel inceleme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault Sport

    Güzel araç, güzel inceleme.

    Alıntıları Göster
    inceleme güzel ama jantlar apaçi stlye olmuş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    inceleme güzel ama jantlar apaçi stlye olmuş...

    Alıntıları Göster
    Kasa kasa 8.1 yaktıracaksan hiç mantıklı değil araca göre yakıt fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    Kasa kasa 8.1 yaktıracaksan hiç mantıklı değil araca göre yakıt fazla.

    Alıntıları Göster
    yakınımda var ortalama 6.3 şehiriçi tuzla
  • hftblgc kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim kadarıyla VW grubunun 1.4 TSI turbo motorlarına lpg dönüşümü yapılabiliyor. O turbo motora lpg takılıyorsa mantıken buna da takılabilir diye düşünüyorum ama kesin bir bilgim yok açıkcası.
  • Megane 1,2 tce cikarmadilar nedense
  • Mazotşist kullanıcısına yanıt
    Jantlar Clio'ya farklı bir hava katmış, ben sevmiştim aslında :) Bir de bu motor yurtdışında standart Clio'lardan daha sportif bir görünüm sunan GT donanımıyla da alınabiliyor. Bu donanımda ön-arka tampon ve iç mekandaki ayrıntılar farklı. Direksiyon arkasında vites kulakçıkları var. GT donanımlı araçlar Bursa'da üretilmesine rağmen Türkiye'de satışa sunulmuyor.
     Renault Clio 1.2 TCe EDC Testi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    1.2 motordan 120 beygir güç,övmek gibi olmasın ama renault motor yapmasını biliyor.

    Ford 1.0 dan 125 bg guc üretiyor hocam. Yeni 308 1.2 130 bg versiyon var.

    Renault 1.6-760 beygir motoruda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 21 Nisan 2014; 20:57:58 >
  • mumenu kullanıcısına yanıt
    Aslında Megane'da da benzinli turbo motorlar var, ama Türkiye'ye getirilmiyor. Avrupa'da 1.2 TCe 115 ve 1.4 TCe 130 motorlu modelleri satışta.

    http://www.renault.co.uk/cars/model/megane/new-megane-hatch/prices/index.jsp?modelKey=M3B11&versions=VEC682_GRBR%2CVEC686_GRBR&userPriceType=&codes=&diff=false&show=1&toggles=0000000000000000&add=VEC678_GRBR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    1.2 motordan 120 beygir güç,övmek gibi olmasın ama renault motor yapmasını biliyor.

    Ford 1.0 dan 125 bg guc üretiyor hocam. Yeni 308 1.2 130 bg versiyon var.

    Renault 1.6-760 beygir motoruda var.

    F1 aracı hariç hangi günlük araçta var o motor ?
  • Kaptan bu motorun hata payını yıpranma payını ne kadar vermişlerdir acaba ?
    Ufacık motorlardan bu kadar güç çıkarken umarım ömürleri kisaltmaz ve renonun asıl olayı olan ne olursa olsun yolda bırakmaz gibi sözlerini unutturmazlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.