Şimdi Ara

Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
427
Cevap
1
Favori
47.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness


    quote:

    Orijinalden alıntı: izzetguntalaz

    Renault dizel işini çözdü.

    psa ve ford 1.6L 16v 109 hp 240nm
    TDI: 1.6L 16v 105 hp 250nm
    Hyundai 1.6L 16v 115 hp 260nm
    MULTIJET: 1.6L 16v 120 hp 300nm
    Renault 1.6L 16v 130 hp 320nm

    Yanlış, eksik varsa...

    yeni bir 1.6mjet projesi oldugunu sana bildirmek isterim


    kaç ps olacak bir bilginiz varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    100.000 i geçmiş dci ve multijet kullanıcılarını dinlemek lazım.
    Bu motorlar hakkında tecrübem yok ama genelde çok km yapan taksiceler,motordan dolayı renault araçlarının tutmadığını 100.000 km den sonra dci nin sorun çıkardığını multijetin daha sorunsuz olduğu için taksi camiasında multi nin tuttuğunu dci nin tutmadığını söylüyorlar.



    kişiye ve kullanıcıya göre motor ömrü çok degişkenlik gösterebiliyor dostum. Multijet elbette dayanıklı, uzun ömürlü ve kendini kanıtlamış bir motor ancak şirkette 2004 model 400 bini geçmiş 2 tane 1.5dci 65 bg kangoo aracımız var. Tüm şoförlerimize 90 km hızı geçmemeleri kati olarak belirtilir, 5,5/6 lt olan ortalama ş.dışı tüketimleri 6-7 litre civarlarına çıktı onun dısında araçlardan hala bir şikayetimiz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzetguntalaz

    Renault dizel işini çözdü.

    psa ve ford 1.6L 16v 109 hp 240nm
    TDI: 1.6L 16v 105 hp 250nm
    Hyundai 1.6L 16v 115 hp 260nm
    MULTIJET: 1.6L 16v 120 hp 300nm
    Renault 1.6L 16v 130 hp 320nm

    Yanlış, eksik varsa...

    ekleme yapalım aynı motor
    Peugeot modellerinde 112 hp 270(285) Nm
    Volvo modellerinde 115 hp 270 Nm olarak da kullanılmakta büyük olasılıkla Ford da 115 e geçiş yapar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: poison of darkness


    quote:

    Orijinalden alıntı: izzetguntalaz

    Renault dizel işini çözdü.

    psa ve ford 1.6L 16v 109 hp 240nm
    TDI: 1.6L 16v 105 hp 250nm
    Hyundai 1.6L 16v 115 hp 260nm
    MULTIJET: 1.6L 16v 120 hp 300nm
    Renault 1.6L 16v 130 hp 320nm

    Yanlış, eksik varsa...

    yeni bir 1.6mjet projesi oldugunu sana bildirmek isterim


    kaç ps olacak bir bilginiz varmı

    yine farklı üstünlüğünü koruyacak diye biliyorum




  • 1.5 dci'ın performansını çok beğeniyordum. 1.6 dci çok daha iyi olacak. umarım yakıttada aynı başarıyı gösterir.
    Şu opelde dizel motorlara bi el atsa iyi olacak. 1.3 90 hp yetmiyor arkadaş !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    1.5 dci'ın performansını çok beğeniyordum. 1.6 dci çok daha iyi olacak. umarım yakıttada aynı başarıyı gösterir.
    Şu opelde dizel motorlara bi el atsa iyi olacak. 1.3 90 hp yetmiyor arkadaş !!!



    merak ettim. nesi yetmiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    1.5 dci'ın performansını çok beğeniyordum. 1.6 dci çok daha iyi olacak. umarım yakıttada aynı başarıyı gösterir.
    Şu opelde dizel motorlara bi el atsa iyi olacak. 1.3 90 hp yetmiyor arkadaş !!!



    merak ettim. nesi yetmiyor?

    sanırım performansı yeterli bulunmuyor dostum. Dizel astra sakin kullanımda gayet güzel bir otomobil ancak sollamalarda özellikle'de örnek vermek gerekirse izmir'de bornova- buca çevreyolunda yukarı egimde önünüzdeki agır vasıtaları sollamak için sol şeride geçmeye çalıştıgınızda soldan akan hızlı trafigin içine ivmelenmesinden dolayı sogukkanlılıkla giremiyorsunuz.Yine de uzun ve düz yolda oldukça başarılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    100.000 i geçmiş dci ve multijet kullanıcılarını dinlemek lazım.
    Bu motorlar hakkında tecrübem yok ama genelde çok km yapan taksiceler,motordan dolayı renault araçlarının tutmadığını 100.000 km den sonra dci nin sorun çıkardığını multijetin daha sorunsuz olduğu için taksi camiasında multi nin tuttuğunu dci nin tutmadığını söylüyorlar.



    dci motorları Renault ağır vasıtalarında da kullanıyor. Bir tır veya kamyon yıllık yüzbinlerce km yapıyor. Bizde şu an 98bin km'de Trafic var, sorun yok... Bir ay sonra konuya tekrar yorum yaparım :)
  • 1.6 dci motoru bekleyen arkadaşlarım yeniliklere son derece açık olan mais! bu motoru kısa süre içinde Türkiye'ye getirmeyi planlamıyor bilesiniz
  • bence bir arabayı unuttunuz..

    Devir SUV crossover devri ..Rönonun arazi özellikleri çok başarılı ancak tipi çirkin bir koleosu var. Biraz dış mekyaj bu motorl şanzımanla gayet başarılı olur ..

    O zaman MAIS seve seve getirir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    1.6 dci motoru bekleyen arkadaşlarım yeniliklere son derece açık olan mais! bu motoru kısa süre içinde Türkiye'ye getirmeyi planlamıyor bilesiniz


    Getirmez değil bir sürü test yapması gerekiyor.yakıt -yol-iklim gibi.

    1.5 dci varken ne gerek var performansa
  • Sorun performans değil. EDC'yi laguna ve latitude'a 1.6 dizelde koymak güçlü motorla mümkün, bu ağır araçlarda 300 Nm minimum tork Şart edc için. Yoksa 110 beygirlik dizel ok zaten megane ve fluence için, ocakta edc fluence fiyatları açıklanacak.
  • 1.6 dizel motorda beklenen patlamayı renault yapacak herhalde...
  • Donanımlı, makul fiyatlı araçlarda sunulmadığı sürece faydalı olmaz tüketiciye.

    Performans değerlendirmesine gelince:

    Biz 120 hp göreli 2 yıl oldu zaten, 10 hp için 10,000 TL fark vermek olmaz derse haklıdır Fiatcılar.

    Bir de genel Reno-Fiat atışmaları perspektifi ile:

    Hangi grup daha iyi dizel motor yapabiliyor deniyorsa, common rail dizel otomobili dünyada ilk kez piyasaya süren (Alfa 156 Mjet) Fiat grubunun bir diğer markası olan Lancia Delta Bi-turbo 1.9 Mjet 190 hp'ye incelemelerini öneririm. Şu an bu makinadan daha iyi hacimsel verimliliği olan (%2) tek dizel makina BMW 123d 1998 cc 204 hp'dir.

    Zamanında Apple, Microsoft'a demişti ya:

    C:\gratulations!

    Rekabet her zaman iyidir. Bütün arabalar iyi ve aralarında çok az teknolojik fark var artık.
  • İzlediğim kadarıyla renault motor geliştirmelerinde biraz geriden geliyor ama yeni motor gelince piyasadakilerden üstün bir ürün ortaya çıkıyor.
    -2000 yılında 1.6 16v benzinli 110 beygir motor piyasaya sürdüğünde muadilleri genellikle 90 beygir civarındaydı.
    -Şu anda 1.6 benzinli motorlar 125 beygir civarında renault hala 110-115 beygirlerde. Benzinlilerde de arge sürüyor olmalı.
    -1.6 dizel 130 beygir 320 nm motor piyasaya çıktığında bazı dengeleri değiştirecek. D hatta E sınıfı araçlara bile bu motor takılabilir. SUV'ları çekebilir.
    -Bmw'nin 2 litre 184 beygir motoru ile orantı kurulursa 1.6 dizel motor 147 beygir olmalı. orantıyı tersten kuralım 1.6 130 beygir motor 2 litre olsaydı 162.5 beygir olurdu ki bmw'nin iki önceki 163 beygirlik 2 litre motoruna denk geliyor.
    -1.6 dizel motorların geliştirilmesi ve otomobil şirketleri arasındaki rekabet güzel bir şey. Yeni motorları sabırsızlıkla bekliyoruz.




  • Valla tüketim ve performans açısından 1.5 DCi 105 beygirlik araç da tatmin edici şahsen.
    5.2 tüketiyorum şehir içi daha ne olsun
  • Renault ile Nissanın ne gibi bir ortaklığı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Valla tüketim ve performans açısından 1.5 DCi 105 beygirlik araç da tatmin edici şahsen.
    5.2 tüketiyorum şehir içi daha ne olsun



    Hyundai 1.5 CRDİ 110ps araç da aynı tüketime sahip...benzer dizel motorlar sonuçta...
    önemli olan beygir/tork çıtasının yükselmesi ve tüketimin daha azaltılması...
    130ps /320nm tork...
  • kianin simdiden 128 beygir dizel motoru var ki. bakiniz venga.geriden takip ediyor reno



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kujo -- 15 Kasım 2010; 1:04:47 >
  • Bahsettiğiniz motor aynı şehir içi şartları kullanımında 6.5l yakıyor.
    Bizzat kendim denedim. Pilotaj farkı yok.

    quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Valla tüketim ve performans açısından 1.5 DCi 105 beygirlik araç da tatmin edici şahsen.
    5.2 tüketiyorum şehir içi daha ne olsun



    Hyundai 1.5 CRDİ 110ps araç da aynı tüketime sahip...benzer dizel motorlar sonuçta...
    önemli olan beygir/tork çıtasının yükselmesi ve tüketimin daha azaltılması...
    130ps /320nm tork...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.