Şimdi Ara

Retri Pala OP? Haha güldürmeyin adamı.... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
0
Favori
7.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TBC öncesi roguelar skinning knife ile duel yaptılar bir süre
    Shaman gören yolunu değiştiriyordu
    TBC de bi süre warlocklara raid yapıldı, tank healer 3 de dps ile
    Hatırladıklarım bunlar, bugün de retribution günüdür, ne kadar sürer bilinmez, bir de talentları çok oturtamadı insanlar henüz
  • Forumu sessiz izleyenlerden biriyim fakat bu başlık sabrımı taşırmaya başladı arkadaslar...

    Eger paladin oynamadıysanız , paladinleri sadece dışardan izleyenlerdenseniz lütfen gereksiz ve nERF NERFF NERF yorumları yazmayın.

    Öncelikle şunu bilin arkadaslar, oyunda paladinler TBC geldiinden beri inanılmaz nerf yedi ztn.insanlar artık ;pff o ne ya retri pala oynanırmı, hala retri misin, raide girmeyi aklından geçirme , lol senle duel bile yapmam ,tarzı düşünüyolar....dı

    Artık oyun özüne dönüyor , hikayede tamamlanması gereken parçalar yerine oturuyor ve paladinler bu dünyada gerçek şöhretlerine kavuşuyorlar...

    Kesinlikle nerf fln beklemeyin, blizzard yetkilileri bunu çok önceden planlıyorlardı.Yeni talentlere bakın , en az bir shadow priestin casterlara mana sagladıgı buff kadar , paladinler artık raidde yalnızca imba bir dps deil ,aynı zamanda mutlaka ve mutlaka her raide alınması gereken , dps yaparken aynı zamanda yanındakilere heal atan heal crit şansı weren mana regen saglayan bilimum harika skillere sahipler.Belki kimse farketmedi ama sheath of light talentini dikkatle okumanızı öneririm.

    İşin özü , paladinleri tbc den sora her class ezdi ,retri olarak dışlandılar , fakat o günler geçti.Artık palalar size ne yapsa eywallah abi demelisiniz ( sadece biraz empati yapn paladin oynayanlar için)




  • Yani tabiki nerfe gerek yok şu an azman gibi gözüken palalar , lvl 80 gelmesi Hp lerin artmas ile birlikte normal hallerine dönecekler unutmayınki ,talenten gelen talente kalır ! ve 51 talenti skillde herhangi bir rank alamıyacaına göre şu an 4k vuruyorsa milletin hp iki katı olunca gene 4k vuracaktır ve abar gözüken burs damage normal olacaktır.
  • 80de ne olur ne getirir bilmemde bugün oyuna giren herkes görmüştür bütün yastık altı paladinler gün ışığına çıkmış mübarek :D mevcut durumda hala yok paladin iyi l2p diosanız ne diyim size...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: experienced

    Yani tabiki nerfe gerek yok şu an azman gibi gözüken palalar , lvl 80 gelmesi Hp lerin artmas ile birlikte normal hallerine dönecekler unutmayınki ,talenten gelen talente kalır ! ve 51 talenti skillde herhangi bir rank alamıyacaına göre şu an 4k vuruyorsa milletin hp iki katı olunca gene 4k vuracaktır ve abar gözüken burs damage normal olacaktır.


    beta serverında paladinler lvl 80 de bu halinden bile iyi
  • yaklaşık 1 haftadır bu başlığı uzaktan takip ediyorum.

    bazı arkadaşlar forumdan beni bilirler uzun zamandır retri paladin oynuyorum.s3 zamanında 3v3 ve 5v5 te 1900 ratingleri görmüşlüğüm var.s 4 tede en fazla 1800leri görebildim.oyunu en az benim düzeyimde takip eden arkadaşlar akcope zalgradis daba mobywan scorpion arikah gibi retri paladinleri bilirler kendilerini tbc öncesi ve sonrasında takip etmiş ve bütün videolarını izlemişimdir
    bunları ne kadar çok ciddi derecede main retri paladin oynadığımı ifade edebilmek için anlatıyorum

    neyse konuya gelelim.dün akşam ilk oyunu açtım bikaç düzenleme filan yaptım.öylesine bi talentleri verdim.hiçbir skile bile basmadan direk skirmish arena yazdım.karşıma s3 shoulderli s4 resto shaman ve hunter çıktı 2v1 adamları aldım.hunter zaten kaçamadı shamanında manası kalmadı artık healleyecek.o duruma gelior yani:)

    sonra kapıya çıktım 2400 ratingli s4 bi resto shamanla 30sn duel attım adamda mana kalmadı öldü.duel bittiğinde benim mana ve hp fuldü:D ayrıca rogueyle duel atarken adamın uzaklaştığı sırada kendime 7.7k holy light çakınca gözlerime inanamadım

    şunu söyleyebilirimki paladinin eski haline seal of justice ile seal of crusader i aynı anda judgeleyebileceksin ve buda senin wotlk bufun olacak başkada bişey verilmeyecek deselerdi ben buna bile razı olurdum.ki daha neler var.

    yani diyeceğim şudur ki arkadaşlar paladinin şu haline overpower demeyen zihniyet retri paladini tbc boyunca main char olarak oynamamış yada oynayamamıştır diye düşünüyorum.

    ha şuda var paladinin şu halini ne kadar nerflerlerse nerflesinler.yani nerden ne kırparlarsa kırpsınlar wotlk in en iyi charı olacağını düşünüyorum.

    herkese iyi forumlar




  • Rockman isimli arkadaşa katılıyorum.

    Yanısıra spell ve melee critlerin tek bir sistem ile crit olarak toparlanması judgelarda ciddi bir dmg ve burst dmg'ına artışına sebep oldu. Bunu sebeplerinden diğeri ise AP'dan aldığımız yaklaşık 1/4 oranındaki Spellpower... Sistemi değiştirmedikleri sürece şahsi kanaatim paladinin pek nerflenemeyeceği.
  • retrinin nerf yemesi için komple sistemi yeniden değiştirmeleri lazım..çünkü ap nin %33 kadar spell up aldığı sürece 7.5 k heal ve burst damage koymaya devam edicek paladin..eğer derseniz o spell up kalksın die o zamanda paladinler blizard binasını basar çünkü vuruşların alayı gücünü spell den alıor..bi kalkarsa gene judgementlar 600 critler ve char eski rezilliğine geri döner..sistemin değişçeğine olanak vermiorum bence ucundan kenarın da bi kaç nerf gelicek o da pek koymaz...şu an bana healı op gibi geldi ..dps sine op derseniz o zaman arcane mage ede nerf şart..arenada 2 sn de full canı bitirdi adam...

    pve açısından düşünürsek retri pala raid lerin vazgeçilmez dps i olarak adını kafalara kazımadan nerf gelceğini sanmıorum..retri pala dps yapamaz tabusunun akıllardan silinmesi gerekli çünkü..
  • Valla herkes lvl 80 ne göre diyorda bazı şeyler gözardı ediliyor bunu derken.

    Paladinler lvl 80 de 20 snde bir 7 snye stuna sokucak hammer of justice (6 sn diyenler olacaktır bknz:glyph)
    şu anda DS + imp hoj alınamıyor.

    Hadi ben pvp serverinde değilimde pvp serverinde olanlar lvl kasarken paladinlerden çekmediği kalmayacak :) bunuda düşünen yok.
    Özellikle ek paketin geldiği ilk günler sağlam gearlı paladinler 1v2 demicek giricek valla millete (ki artık paladinler rahat rahat s4 silah omuzluk alır bu patchten sonra)

    Birde bazılarının aylarca almak için bitaraflarını yırttığı s4 soulder/silahı skilled olmayan bile paladinin kısa bir sürede alabilecek olması birçok insanın hoşuna gitmiyor tabi doğal olarak. Hadi bu güzelliği druidler için yaptın zamanında tekrar aynı şeyi yaparsan forumlarda paladin adı geçen heryerde nerf denmesi çok doğal bence.

    @asdass

    Arcane mage hakketen iyi dps yapıyorda dayanıklılık denen birşey yok özellikle meleelere karşı. Arena yapacak mage yine frost girecek. Arcane iş yapabileceği tek bracket 2v diye düşünüyorum ben.
    Hatta çok iyi hatırlıyorum TBC öncesi aynı bunun gibi talentler geldiğinde bütün magelere fire çok iyi gelmişti ama lvl 70 olunduğunda gördükki pvpye giden yol frosttan geçiyodu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 16 Ekim 2008; 15:04:21 >




  • $u an Pala'lar göze batıyor haliyle fakat DK gelince whine'lar komple DK'ya kayacak.Özellikle healerların DK kar$ısında nasıl aciz kaldığı görüldükçe pala'lar bi nevi geri plana atılcak.
    Bence siz birbirinden bağımsız çalı$an ve CD payla$mayan 2 silence skill'ine sahip olan(Blood-Elf 3 tane olcak),lifebloom tarzı hotları çatır çatır silebilen frost mage'den daha fazla dü$manı yava$latabilip hareketini kısıtlayabilen,plate giyip warriordan daha fazla hp'ye sahip olan,Magic ve Stun effectlere immune olabilen,canı sıkıldımı üzerinize ghoul ordusu salabilecek olan,bunun üstüne Arms Warrior'dan daha iyi burst damage çıkartabilen DK'lara kar$ı ne yapacaz diye dü$ünseniz iyi olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dragon_Rider



    $u an Pala'lar göze batıyor haliyle fakat DK gelince whine'lar komple DK'ya kayacak.Özellikle healerların DK kar$ısında nasıl aciz kaldığı görüldükçe pala'lar bi nevi geri plana atılcak.
    Bence siz birbirinden bağımsız çalı$an ve CD payla$mayan 2 silence skill'ine sahip olan(Blood-Elf 3 tane olcak),lifebloom tarzı hotları çatır çatır silebilen frost mage'den daha fazla dü$manı yava$latabilip hareketini kısıtlayabilen,plate giyip warriordan daha fazla hp'ye sahip olan,Magic ve Stun effectlere immune olabilen,canı sıkıldımı üzerinize ghoul ordusu salabilecek olan,bunun üstüne Arms Warrior'dan daha iyi burst damage çıkartabilen DK'lara kar$ı ne yapacaz diye dü$ünseniz iyi olur.


    Biri oyuna Hero class olarak eklendi diğeri oyun çıktığından beri olan bir class. Ayrıca şu durumda Paladinler Deathknightları harcar. Gerçekten çok öküzümsüler




  • bu akşam gelen nerfler ile zaten eskiye döndü sayılır retriler , divine storm artık holy değil fiziksel :/ repentance 6 sn ye düşürülmüş ve kullanımı eskisi gibi değil sanırım , daha bir cok nerf var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reverdy

    bu akşam gelen nerfler ile zaten eskiye döndü sayılır retriler , divine storm artık holy değil fiziksel :/ repentance 6 sn ye düşürülmüş ve kullanımı eskisi gibi değil sanırım , daha bir cok nerf var


    patch gelmeden nasıl nerf gelecek ?
  • Başlığa bak sonra gir bi BG ye bak ve ilk gördüğün palaya dal bakalım op mu değilmi anlarsın
  • spell ve melee crit merge leri aslinda en buyuk sorun su an ve gercekten op yapti paladin i.
    2.3 k mightkla birlikte olan ap ile 8k civari hl crit atiyor ve guzel ozelliklerden biri de ihtimal uzerinden instant fol atabiliyorsun ki bu da cok iyi 2k civari crit atiyor. buyuk ihtimal bunda biraz oynama yapacaklar onun haricinde diger ozellikleri degistireceklerini sanmiyorum.

    cok fazla deneme sansim olmadi ama yeni oyun stili ve skillerle birlikte retri paladin egelenceli ve guclu bir class oldu. en buyuk sorunu olan hizli oom olmasinin da bitmesiyle nonstop farm da yaparsin.
  • oyunda kime rastladiysam herkes hem fikir retri palalar op olmus gercekten palalarda bunun farkinda ama bence bazi taslarin yerine oturmasi biraz zaman alicak yeni paketi alalim ondan soraki cikicak 2. 3. patch te hersey duzelir son buff debuff rotuslari yapilir gibime geliyo..
  • Bence iyi oldu bu dönem palalar için adamlar yıllardır dps yüzü görmemişti ama bir gerçek varki bu clothlar üzerinde çok acı veren bi durum dün gözlerimle gördüm 500 resi sl-sl olan bir locku düelde stundan çıkarmadan 5 maçın 5 indede aldı arkadaş.
  • wallaha dün arathide ben de bunu deneme şansı buldum, gold mineın orda tek başına bi pala..dedim tmm direk dalıcan nedir n değildir...70 shadowum şöle özetleyim adamın canı çok azalmıştı ama balon bile açmadı...manası fulle yakındı...şaka mı dedi 2. defa saldırdım, bi değişiklik olmadı o kdr saçma ki warr kdr wuruyor bi de heal balon falan yapabilioyr oldum olası palaya kılım
  • Nerf çok hızlı geldi, biraz daha eğlenebilridi palacıklar yav
    Retribution Paladin Changes

    Quote from: Ghostcrawler (Source)As I stated yesterday, we are happy with Ret's PvE damage and sustatined damage in PvP, but were concerned that the burst damage in PvP could be too high. We discussed this for literally hours yesterday, which was certainly not the first time we have discussed the issue. Thus I hope these changes are not perceived as a knee-jerk reaction, but I am sure that will depend a great deal on which class you play.

    Divine Storm -- the damage was changed from Holy to Physical. As you know, Holy damage is almost never mitigated and this talent could pack a lot into a very short time. This is a nerf to the ability's damage. This change is now active on Live.

    Repentance -- this ability now lasts for only 6 seconds in PvP (down from 10). Obviously this is also a nerf. This change is also active on Live.

    Art of War -- now affects all damage done by Judgements, Crusader Strike and Divine Storm (instead of critical strike damage). Net dps should be about the same but less bursty. This change will be made before Nov 13.

    Righteous Vengeance -- now applies a dot affect similar to Deep Wounds (instead of critical strike damage). This ends up being a significant buff to the ability to make up for the damage lost to Divine Storm, but is also less bursty. This change will be made before Nov 13. EDIT: The dot will NOT break Repentance.

    Glyph of Crusader Strike -- now reduces mana cost (instead of increased damage on stunned targets.) We thought paladins could stack too much damage vs. stunned targets. This change will be made before Nov 13.

    We also fixed a bug with Seal and Judgement of Light that could sometimes result in too much healing.

    In our tests, Retribution dps remains the same over longer periods of time, but they can't do quite so much damage in the initial few seconds of a PvP encounter.

    I know Ret pallies feel a little picked on since we've made this mistake before of having them come out the gate too strong and then had to correct them. For that I do apologize. It's a difficult spec to balance since part of its design is to have large crits and stuns, which have obvious PvP implications. We are pretty confident this will not nerf pallies into the ground as I facetiously promised yesterday, but if we overdid it, we'll be happy to back off some of the changes.

    On the other hand, maybe we'll see fewer BGs with 20 paladins on the opposing side and can get some reasonable feedback on all the other classes in the game.

    EDIT: To clairfy the new dot will not break Repentance.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Swordspecftw

    Nerf çok hızlı geldi, biraz daha eğlenebilridi palacıklar yav
    Retribution Paladin Changes

    Quote from: Ghostcrawler (Source)As I stated yesterday, we are happy with Ret's PvE damage and sustatined damage in PvP, but were concerned that the burst damage in PvP could be too high. We discussed this for literally hours yesterday, which was certainly not the first time we have discussed the issue. Thus I hope these changes are not perceived as a knee-jerk reaction, but I am sure that will depend a great deal on which class you play.

    Divine Storm -- the damage was changed from Holy to Physical. As you know, Holy damage is almost never mitigated and this talent could pack a lot into a very short time. This is a nerf to the ability's damage. This change is now active on Live.

    Repentance -- this ability now lasts for only 6 seconds in PvP (down from 10). Obviously this is also a nerf. This change is also active on Live.

    Art of War -- now affects all damage done by Judgements, Crusader Strike and Divine Storm (instead of critical strike damage). Net dps should be about the same but less bursty. This change will be made before Nov 13.

    Righteous Vengeance -- now applies a dot affect similar to Deep Wounds (instead of critical strike damage). This ends up being a significant buff to the ability to make up for the damage lost to Divine Storm, but is also less bursty. This change will be made before Nov 13. EDIT: The dot will NOT break Repentance.

    Glyph of Crusader Strike -- now reduces mana cost (instead of increased damage on stunned targets.) We thought paladins could stack too much damage vs. stunned targets. This change will be made before Nov 13.

    We also fixed a bug with Seal and Judgement of Light that could sometimes result in too much healing.

    In our tests, Retribution dps remains the same over longer periods of time, but they can't do quite so much damage in the initial few seconds of a PvP encounter.

    I know Ret pallies feel a little picked on since we've made this mistake before of having them come out the gate too strong and then had to correct them. For that I do apologize. It's a difficult spec to balance since part of its design is to have large crits and stuns, which have obvious PvP implications. We are pretty confident this will not nerf pallies into the ground as I facetiously promised yesterday, but if we overdid it, we'll be happy to back off some of the changes.

    On the other hand, maybe we'll see fewer BGs with 20 paladins on the opposing side and can get some reasonable feedback on all the other classes in the game.

    EDIT: To clairfy the new dot will not break Repentance.



    gelen nerf böle olsun boşuna sevinmeyin bence eski pala görünümünden hala çok uzak çünkü..




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.