Şimdi Ara

Roketli Otomatik Şanzuman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
1.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.banaarababul.com/satilik-CHEVROLET-Impala-SS-Konya-1964-6000425.aspx

    Nette gezerken buna rastladım. Roketli otomatik şanzuman hakkında bilgisi olan var mı?



  • bildiğin kickdown yapabilen,klasik otomatik şanzıman.. yani gaza yüklenince duruma göre birkaç vites düşürüp hızlanması.. bu roket değişi "yer uçağı" tarzında bişey olmuş.. ya da atmosferik arabada"pedalın altında turbo tuşu var" gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    bildiğin kickdown yapabilen,klasik otomatik şanzıman.. yani gaza yüklenince duruma göre birkaç vites düşürüp hızlanması.. bu roket değişi "yer uçağı" tarzında bişey olmuş.. ya da atmosferik arabada"pedalın altında turbo tuşu var" gibi

    Çocukluğumda çok duyardım. 56 model chevy lerde de roket tuşu varmış. Aslında ona bakıyordum ama nereye baksam bu çıkıyordu karşıma. O efsaneler doğru muydu diye merak ettim.
  • Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 5 Ocak 2012; 21:27:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    Aynadan da sanzimana el sallar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yarı otomatik şanzıman
    4 ay önce açıldı
    Opel Otomatik şanzıman
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    temelin fıkrası aklıma geldi


    quote:

    Temel ve arkadaşı araç kiralama şirketine giderler, bir Mercedes kiralarlar ve yola koyulurlar giderken arabanın motoru patlar, bunun üzerine hemen Araba kiralama şirketine geri dönerler :



    -Ya böyle böyle, arabanın motoru iyi değilmiş, falan... filan...derler.

    Hemen yeni araba verirler ve gene aynisi olur, araba kiralama şirketinin sahibi şaşırmıştır ve der ki,



    -Yahu Temel sen bu arabayı nasıl kullanıyorsun da böyle oluyor

    Temel de cevap verir :



    -Arabaya biniyorum birinci, ikinci, ucuncu, dorduncu ve besinci vites derken hacen orda bir de Rvar rocketleyrum patlayi motor...




  • kick down (düğmeli olan her otomatikte yoktur)....
    pedalı sonuna kadar bastığınızda en son bir kademe daha gider yani bir düğmeye basmış olursunuz ... araba varını yoğunu ortaya koyar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya bi şey değil sadece gazı sona dayıyınca orada bir tuş var ona basarsan maksimum performansta vites değiştiriyo basmazssanda normal hızlanıyo yada bir vites düşürüyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    Acil bir durum olursa D(dur) başınıza gelenlerden birşey anlamadıysanız N(Ne oluyor lan burada) modunu kullanınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce


    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    Acil bir durum olursa D(dur) başınıza gelenlerden birşey anlamadıysanız N(Ne oluyor lan burada) modunu kullanınız

    S neydi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce


    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    Acil bir durum olursa D(dur) başınıza gelenlerden birşey anlamadıysanız N(Ne oluyor lan burada) modunu kullanınız





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce


    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    Acil bir durum olursa D(dur) başınıza gelenlerden birşey anlamadıysanız N(Ne oluyor lan burada) modunu kullanınız

    Benim arabada D (dur)'den sonra bir de 3-2-1 var, acaba bu da R (roket)' e takmadan önceki geri sayım olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbdanisman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce


    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Her otomatik sanzimanda roket modu vardir. 120 ile giderken gazi kokleyip R ye alirsiniz.

    bazılarında eğim kontrolü de vardır; yani rampaya tırmanmaya başlayınca,düzlüktekiyle aynı basılsa bile gaz pedalına ; şanzıman beyni(TCU) araya girip vites düşürüyor.. eski arabam civic vtec es'de vardı.. onun harici klasik otomatiklerin pek bir yeniliği yok; eski tas eski hamam
    edit: espiriyi yeni gördüm; ki honda yemiyordu bu hamleyi ; ta ki park vitesine alıncaya kadar

    Yanlisiniz var R roket P ise power modudur. Eger arac R ye aldiginizda sesli uyari verip roket moduna gecmediyse biraz daha hizlanip Power moduna almaniz gerekiyor ama bunu yapmak icin de en az 150 ile gitmeniz lazim. Ayrica trafige kapali alanlar disinda onerilmez lutfen baskalarinin hayatini riske atmayin.

    Acil bir durum olursa D(dur) başınıza gelenlerden birşey anlamadıysanız N(Ne oluyor lan burada) modunu kullanınız

    Benim arabada D (dur)'den sonra bir de 3-2-1 var, acaba bu da R (roket)' e takmadan önceki geri sayım olabilir mi?


    Hayır. 3-2-1 yeni yıl kutlamalarinda kullanılıyor. Geri sayım için. Araçlarda konuşma olmadığı için, siz ona manuel olarak saydırıyorsunuz. Düztronic viteslerde standart donanım.




  • Kia Ceed 4. viteste bunu yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Kia Ceed 4. viteste bunu yer.

    çaaat diye 4e atar her türlü yer sağdan uzar gider gizli beygir var çünkü ruhsatda da crdi 115hp+1 diye yazıyordur
  • Peki arkadaşlar, roketi, D yi, N yi hatta P yi de anladım da, benim araçta D nin yanında + ve - de var. Onlar ne? Roket doldurma mekanizması mı? Yarı otomatik mi benim şanzuman şimdi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.