Şimdi Ara

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) (147. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.139
Cevap
82
Favori
93.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir düşmanı vuruyorum, 5 metre ötedeki düşman hiçbir şey olmamış gibi arkası dönük takılıyor. ai'yi düzeltecek herhangi bir mod var mı tavsiye edebileceğiniz

  • ürüng ayıg toyon kullanıcısına yanıt

    Bir defa yaptıysanız ve üstüne oyuna ya da ekran kartına bir güncelleme gelmediyse hiçbir sorun olmadan kullanabilirsiniz. Güncelleme gelirse de oyunu bir defa açın shader opt. tamamlansın ve ana menüyü görünce oyunu kapatıp tekrar bu dosyayı mod klasörüne atıp kullanmaya devam edebilirsiniz. İyi eğlenceler :)

  • Anbilivıbıl kullanıcısına yanıt

    Arkalarda birşeyler yapmak gerekiyordu diye hatırlıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starborn

    Arkalarda birşeyler yapmak gerekiyordu diye hatırlıyorum.

    Mekana gittiğimde kapı açıktı ve tam yaklaştım , kapandı, sonra arka planda profesörle birinin konuşması geldi. Devamında düğme çalışmadı. Etrafa bakındım. Başka giriş aradım ama nafile. Sanırım bir şey gözden kaçtı ama ne ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LastStand L kullanıcısına yanıt

    565.90 olan mı 2 driver önce olan

  • Noctivagant kullanıcısına yanıt

    aynen o S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) versiyon numarasını unutmuştum yazamadım

  • Son yama nihayet beni de vurdu :) 110 FPS aldığım yerde 60-70 FPS almaya başladım. Genel bir hantallık da söz konusu. Öncesinde açtığım oyunların/programların/browser'ın etkisi diye bilgisayarı kapatıp açtım ve yalnızca oyunu açtım. Sonuç aynı. Modları kaldırdım, sonuç aynı. Ayarlarla biraz oynadım, sonuç değişmedi.

  • Noctivagant kullanıcısına yanıt

    Ön söz: Uzun oldu kusura bakmayın size değil de genelde yazmak istediğim bir şeydi sizin vesileyle yazmış bulundum. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) 


    Düz duvar, asfalt, metal gibi gibi modeller bitki örtüsü ve dış mekan çeşitliliğine göre çok daha az sayıda poligon ve animasyondan oluştuğu için interior tasarımı hem beceri hem de optimizasyon açısından daha kolay.

    Yani güzel görünen bir interior yapmak detaylı, hareketli, yüksek poligonlu, ışığın çok daha çeşitli ve detaylı olduğu ''manzara gibi otur seyret'' dediğimiz exterior yapmaktan çok daha kolay. Ki işin içinde ufuk ile gök yüzünün birleşmesi gibi entel dantel ince dokunuş isteyen bir sürü kompleks iş girer exterior/da. Mevsimler, hava durumu vs daha saymıyorum.

    Bu adamlar ilginç şekilde zor olan dış mekan, saç, tüy, kıl, insan modellerini güzel kurtarmışlar ama çok daha basit, özellikle indie zırvalarının daha iyi yapıp göz boyadıkları iç mekan tasarımlarından daha kötü bir iş çıkartmışlar iç mekanlarda. Bu arada karakter / insan modellemelerine güzel dedim ancak onlarında animasyonu odun olduğundan o taraf sönük kalıyor. Bu animasyon kütüklüğü Metro serisinde falanda vardır misal. Doğu Avrupa ülkelerinden çıkmış oyunlarda bir kütüklük bir ''Rus ruhsuzluğu'' var nedense S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) 


    Bende yazdığınızın tersine bitki örtüsü işin içine girince çok yapay ve berbat görünen bir sürü oyun biliyorum. Bütün AAA oyunları oynuyorum ancak Stalker 2 gibi iç mekanlarda çok kötü olan sadece Dying Light 2'yi gördüm. Dış mekanda da çok süper olmasa da iyi olan Dying Light 2 iç mekanlarda batırıyordu. Stalker 2 ile benzer şekilde onda da fenerlerde gölge yoktu misal, orada da feneri elimden geldiğince kapalı tutardım.

    Bence olayın büyük kısmı güzel yumuşak görünen bir fener ışığı ve gölgeler... İç mekan bu yüzden berbat görünüyor Stalker 2'de. Zira diğer arkadaşın dediği gibi kapalı alanlara dış ışıklandırma girince yine güzel görünüyor Stalker 2'de.




    Bahsettiğim güzel görünen kıl-tüy, insan tasarımları. İnsanlarda falan çok sayıda poligon var hiç kolaya kaçmamışlar. Bu da sistemlerin validesini ağlatıyor zaten.

    Evet oyunlarda kıl tüy gibi şeylere yakından bakıp inceleyecek kadar sakatım.


    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI)




  • Nicholai Hel kullanıcısına yanıt

    Bende de tuhaf tuhaf çökmeler olmaya başladı. Bu zamana kadar böyle sorunlar yaşamayanlardandım bende S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) 

  • Steam ise dosyaları doğrulayın derim sıfırdan indirdiğim oyunda 3 dosya bozuk çıkmıştı. Şuan derleme takılması dışında çökme sorunu olmadı derleme iptal eden modu yükledim bende ve hiçbir negatif yanı olmadı ona şaşırdım açıkcası çünkü o derlemede 16gb civarı dosya okuması yapıyordu oyun yapmasada sorun olmuyormuş demek belki yavaş ssd leri hesaba katarak koydular.

  • Starborn kullanıcısına yanıt

    Son büyük güncellemeden sonra oyun direkt açılışta çöküyordu, dosyaları doğruladım 16 dosya bulamadyıp yeniden indireceği mdiye oyunu yine baştan indirmişti :D Şimdi de o gölgelendirme yükleme aşamasında atıyor bazen. Belki 2-3 dosya yine eksiktir ancak doğrulamaya korkuyorum bu sefer S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) 

  • kocankoi kullanıcısına yanıt

    Çöküyorsa doğrulamak lazım bir yere kopyalayın silerse tekrar atarsınız.

  • Bataklık görevini 2 kez yaptım ikisindede sis ve karanlık havaydı bu sefer erken saatlere denk getirdim ama mekana gelince sis ve fırtına başladı ilk aleti kapattıktan sonra bölgeden çıktım açık havaya sonra geri döndüm hava açılmıştı. Bataklıkta sıkıntı çekenler vardı tekrar oynarsanız böyle oynayın.


    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI)
  • Starborn kullanıcısına yanıt

    Ben bu görevi dün akşam bitirdim. Belki 8-9 kez denedim sonunda oyun hiçbir zorluk çıkarmadan görevi tamamladım. Acaba art arda ölünce oyun zorluğu kolaylaştırıyor mu dedim bi ?

  • Starborn kullanıcısına yanıt
    bu görev yüzünden oyunu bitirdiğimde ikinci kez başlar mıyım diye tereddüt ediyorum 🙂 şu ana kadar en gerildiğim görev

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Starborn kullanıcısına yanıt

    Oyunda en nefret ettiğim yer burasıydı. Kabusum oldu bir daha adım atmam bu zone'a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI) 

  • Bataklık gerçekten yürümesi dert mal taşıması dert girmesi dert bir bölge. İşim bitince geri dönmedim daha.


    Pripyattayım son görevlere geldim, 80 saat sonunda ulaştım, yani oyunun planlama açısından o kadar eksikleri var ki biri de bu sen en güzel en sağlam atmosfere sahip bölgeyi niye son saatlerde açıyorsun. Oraya gelesiye kadar oyun bitiyor zaten.


    Birde ben son olarak tek gitmediğim bölge cooling towers kaldı oraya da dönesim yok artık.

  • scar (yara) ne garip bir hale sokmuşlar ya. yani evet clear sky da bu adam ciddi bir paralı asker rolünde falan filan oynadık. ama bu kadar kafası kırık olacağını bilsem clear sky da kafama sıkardım.. sdadas


    hikayeden ilerlerken bu adamı direk eledim yani. direk. adam bildiğin kafayı kırmış.

  • Liquid rock arayanlar vardı SIRCAA bu türkçede çastaktı heralde oradaki görevden sonra wild islanda dönüyoruz şu mağarada garanti var.


    S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl [ANA KONU] (ÇIKTI)
  • Fark eden var mı bilmiyorum. Daha önce Artifact aldığınız bölgeye bir süre sonra tekrar dönerseniz oyun tekrar tekrar Artifact veriyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 145146147148149
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.