toplamda 5 defa servise giren samsung s6 edge cihazım , ilk servis girişinde ön kamerası değiştirilerek, ikincisinde klavye lekesi oldugundan ekranı , arka kapağı, ön kamerası ve parmak izi okuyucusu değiştirildi.
herşey güzel vs. ancak cihazın ekranında dikey vaziyette inen iki adet koyuluk var , ve bu gece gündüz kullanımda farketmeksizin benim gözüme takılıyor ve rahatsız olmaktayım, bunun için ilk servise verdiğimde arıza görülmedi deyip, ikincisinde videoya alıp götürdüğümde kayıt açarız deyip samsunga göndericez vs. demelerine rağmen , servis bunun kullanıma engel olmadığını vs. şeylerin arkasına sığınıp tekrar iade etti, son olarak ise farklı bir servise götüreyim dedim , incirlideki servise bıraktım , ordaki teknisyen bozuntularıda aynını söyleyip kayıt açarız inceleriz ama bişey çıkmaz deyip tepemı attırdılar .. X
şöyleki ;
ekran ile ilgili herhangi bir müdehale görmeyen cihaz ile kendi cihazım kıyaslandıgında sağlam cihazda bu koyuluklar sağlamda yok ancak benim cihazda var, herifler yaptıkları ayıplı teknik servis hizmetini kabul etmiyorlar , fatura tutarı 3000 tl olduğu için ancak mahkemeye başvuru kalıyor ..
en son çare olarak mahkeme yolu gözükmekte şuan için ancak, bununla ilgili yapabileceğim farklı yöntem olabilir mi , forumdaki samsung kullanıcıları olarak , bilgi sahibi , teknik destek, elektrik elektronik bilgisine sahip arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var, samsung firmasından kesinlikle soğudum , kısaca bana yardımcı olun , pm lerinizi bekliyorum , saygılar, iyi forumlar..
Tüketici hakem heyeti
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme