|
Bildirim
|
Virajda premium ve guclu arabalarla yarisabilecek yine eski premiumlar olabilir millet araclarin yalitimi artinca oturus pozisyonu iyilesince sanki araclari daha iyiymis gibi bir izlenime kapiliyorlar ve bu ozguven kazalarida beraberinde getiriyor .
her aracla viraj kasilamz zaten muhim olan aracin limitlerden sonra neler yapabilecegi limitlerden sonra dengeli ve ongorulebilir davranan piyasada 5 -6 platform ya cikar ya cikmaz |
Kesinlikle zaten ustte yazilan b sinifi hothatch duz yolda guzel gercek saka makinalari 2.0 200hp ustu eski d sinifi araclarla olur viraj ve duz yol stabilitesi konusunda yanina yaklasamazlar hersey sert suspansiyon buyuk disklerle olmuyor
Eski bi s70 t5 yada 850 r in yanina kolay kolay yaklasabilecek bi arac yok ozellikle 100 km/h den sonra |
Focus 1 1.8 tdci diyorum connect motoru var üzerinde stock 110bg 250tork bi chip 140-150bg 300 tork verir. 1200 kg arabaya uçak etkisi yapar.
Dışarıdan 1.6 100bg 150 tork atmosferik görünümüde 150 bg 300 tork araba Bir diğeri 2.2 d cat verso buna binmekte nasip oldu, adamlar 3te patiye saran aile arabası yapmışlar |
2006-2008 Mitsubishi colt czt 150 hp,
2006-2008 Mitsubishi outlander 2.0 turbo 240 hp mi ne Ustelik outlanderdaki motor halis mulis evo 8 motoru. Temizini bul al sana en potansiyeli olan saka makinasi. Arabayida kimse tanimadigi icin d segment suvdan kimse evo 8 performansi beklemeyecektir. Surpriz puani 10 Hayirli gunler |
Bence en büyük şaka makinası 2.2 dizel auris dir
Kimsenin beklentisi olmaz |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZETEC SE -- 7 Ağustos 2018; 10:52:43 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|