< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Galaxy A52s 5G [ANA KONU] (11. sayfa)
-
-
Elimdeki dandik Asus telefonla şimdilik idare ediyorum.
Hepsi burada'da kampanya var.
Şimdi al Ocak da öde diye.
Oraya gelmesini bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
gelir inşallah. ben 1 haftadır telefonsuz olduğumdan dayanamadım artık.
-
Şu an için Samsung mağazalarında satışı yok, mağazaların bir kısmı bu modelden habersiz bir kısmı da ne zaman ellerine geleceğini bilmiyorlar.
Tamamen gittiğiniz Turkcell mağazasının kendi inisiyatifine kalmış bir durum, 4.999TL'ye veren de var 5.499TL'ye veren de. Şu an Turkcell Pasaj'dan Turkcell müşterisi olmasanız dahi 4.999TL'ye alabiliyorsunuz, bu rakam her gün her an değişiklik gösterebiliyor.
https://www.turkcell.com.tr/pasaj/cep-telefonu/android-telefonlar/samsung-galaxy-a52s
11.11 ve Black Friday'de kampanya anlamında her şey olabilir, bekleyip göreceğiz.
-
Bahsettiğiniz kampanyanın detaylarında "Sepette taksit uygulanamayan ürünlerden bir tanesi olması durumunda erteleme kampanyası aktif olmaz." şeklinde bir cümle var hocam. Başka bir telefonu satın alıyor gibi yapıp deneyin isterseniz ancak cep telefonu alımına erteleme yapmayacak gibi gözüküyor o cümleye göre.
-
4999 tl ye veren var mı bildiğiniz İstanbulda oraya gidelim :). Valla 5.5 ta olsa alacağım gibi duruyor p smart 2019 kullanıyorum yavaşlığı ve arka planda uygulamalrın otomatik kendisini yeniden başlatması dayanılmaz hal aldı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell Pasaj'daki satıcılarda bile fiyatlar sürekli değiştiği için Turkcell mağazalarında da durum aynı olabilir. İsterseniz çevrenizdeki büyük birkaç Turkcell mağazasını arayıp fiyat sorgulaması yapın, bakarsınız şansınıza yakınınızda 4.999TL'den veren bir mağaza çıkar.
https://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/iletisim/turkcell-iletisim-merkezleri
-
Black fridayi beklesem mi kararsız kaldım. Bu telefon yeni sonuçta indirim gelir mi ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternette 4.600 gibi alınabiliyordu 1-2 gün öncesi, bir önceki sayfada ekran görüntüleri var hatta. Neden internetten almak yerine 5,5 ödemeyi bile göze alıyorsunuz ?
-
Ben burada bir satış stratejisi uygulandığını düşünüyorum. Muhtemelen A52s'e olan talep M52'ye olan talepten daha fazla ve Samsung piyasaya M52'yi daha uygun fiyattan sunarak elindeki stokları bitirmeye çalışıyor. M52 modelini çoğu web sayfasında bulabilirken A52s modelini Trendyol ve Turkcell dışında başka yerlerde bulmakta zorlanıyorsunuz. Teknosa ve Mediamarkt gibi yerlere A52s'in gelmesiyle fiyatlar daha da netleşecektir diye düşünüyorum.
4800 - 5000 TL bandında alınabilecek bir telefon gibi duruyor ancak arka kapaktaki ve çerçevedeki esneme şikayetleri beni düşündüren unsurlar. Telefonu aldığımda böyle durumlarla karşılaşırsam teknik servisle falan uğraşmadan telefonu iade edebilmeliyim bu imkanı samsung kendi sitesinde sağlıyor diye biliyorum ancak Trendyol'daki bir satıcı kutu açıldıktan sonra iade kabul etmediklerini söyledi.
-
Kapak icin mutlaka inceleyin öyle karar verin derim. Keyfe keder birşey kimini sinir edebilir kılıfla kullanan biri için önemsiz olabilir. İade konusu Tüketici Kanununa göre yasal bir hak, firma kim olursa olun bu kanuna uymak zorunda. kutu elbette açılacak. Acılmadan tüketici nasıl karar versin. Burada önemli olan konu bir kararsızlığınız varsa 1) mutlaka kutuyu ve ambalajı zarar vermeden açın 2) kontrollerinizi hızlıca yapın 3) kafanıza yatmıyorsa düzgün bir şekilde kutusuna koyun ve 4) iade talebinizi "cayma hakkı kullanımı" olarak baskaca mazeret belirtmeden yapın 5)bekletmeden kargoya verin.
Firma buna ala itiraz edemez ederse TSHH hemen işi çözer merak etmeyin.
-
Söylediklerinize kalıtılıyorum bunun yanında malumunuz bazı satıcılar kendi kafalarına göre takılabiliyorlar. Sonuç itibarıyla konu THH'ye gidebiliyor lakin yeni almış olduğunuz bir telefon için bu tür bürokratik işlemler ile uğraşmak gerçekten sinir bozucu bir durum. O sebeple satış sonrasında oluşabilecek bu tip sorunlarla karşılaşıldığında müşteriyi mağdur etmeyecek satıcıyı bulmak gerçekten çok önemli.
-
Internetten güvenemiyorum açıkçası direk mağazadan görerek almak istiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet TSHH uzun bir süreç belki ama sonuçta hakkını alabiliyor insan. Ve bu hak sadece mesafeli satışlarda var. Mağazadan elden aldığınız bir ürünü beğenmedim deyip ertesi gün iade etme şansınız olmuyor. Elbette internetten alırken bilinen saticilari tercih etmek, ilandaki soru/cevap ve yorumları incelemek karar vermede yardımcı olacaktir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
14 günlük iade hakkı internetten satışlarda 7 günlük iade hakkı ise mağaza satışlarında diye biliyorum. Sonuç itibarıyla mağazadan alınan telefon da kapalı bir kutuda alınıyor. Yani mağazada kontrol edip alma gibi bir durum mümkün olmuyor. Önemli olan mağazanın iade prosedürlerinin nasıl işlediği, kimi mağaza teknik servise yönlendirmek bile isteyebiliyor kusurlu olup olmadığının teknik olarak raporlanması için.
-
Mazeretsiz cayma hakkı sadece mesafeli satışlarda var. Mağazada yok malesef. Çünkü görerek kontrol ederek alıyorsunuz. Hem teşhirde inveleyebilirsiniz hem de kutuyu açtırıp kontrol etme şansınız var. Mesela telefonu aldınız, cihaz kaba, ağır geldi veya kapağı içinize sinmedi ertesi gün geri götürdünüz, bunu mağaza geri almaz. Ancak teknik bir arıza var ise ki bu her türlü satışta geçerli, servis raporuyla sorunu çözme yoluna gidebilirsiniz.
-
Yani mağazalardan alınan ürünler mağazadan çıkmadan kontrol edilmeli yoksa cayma hakkı yok diyorsunuz. Cayma hakkı dışında şöyle bir durum da var: Şimdi bu dediğimiz sorunlar bir telefonda ayıp olduğunu gösteren durumlar, haliyle bu sorunlar "ayıplı mal sebebi" olarak nitelendirilemez mi, bu mazeret sunularak iade yapılamaz mı?
-
Muhabbetin üzerine Trendyol'daki bir satıcı iade hakkında bakın ne cevap vermiş:
"merhabalar maalesef ürünlerimiz de deneme süresi yoktur.kutu açılımı yapılan,kullanılan ürünlerin iadesi sadece rapor veya tutanak ile alınmaktadır.kullanılan kutu açılımı yapılan ürünler 2. el statüsüne girdiği için iade direkt olarak kabul edilememektedir. Online alışverişleriniz de ürünü daha önce incelemeniz veya özelliklerini bilmeniz gerekmektedir.teşekkürler.iyi alışverişler dileriz."
"Online alışverişleriniz de ürünü daha önce incelemeniz veya özelliklerini bilmeniz gerekmektedir" Online alışverişi nasıl inceleyebiliriz? Böyle bir cevap olabilir mi? Oluyor işte. :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raptap -- 8 Kasım 2021; 11:13:35 > -
Ayıplı olması ayrı bir durum. Mesafeli satışlardaki en önemli fark herhangi bir mazeret gösterme mecburiyetinin olmaması Madde 4:
Mesafeli sözleşmeler MADDE 48- (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir. (2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir. (3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.
(4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 11 Kasım 2021; 18:35:4 >
-
Mağazada teşhirde olmayan ürünü aldıysanız iade edersiniz.
Çünkü mağaza her üründen teşhire koymak zorunda.
Teknosa dahil bir çok firmadan aldığım ürünü bu gerekçe ile iade ettim.
Önce karşı çıktılar sonra kabul ettiler.
Eğer teşhirde var incelediniz aldınız yine mağazadan çıkmadan danışma bölümünde telefonu mağaza görevlisi önünde açın.
Sıfır üründe görünen sorunlar dahi çıkabiliyor.
Media mark dan cep telefonu aldık. Danışma kısmında çalışan önünde telefonu açtık, arka kapakta derin bir çizik anında değişim oldu.
Mağaza dışında kutuyu açmış olsaydık ayvayı yemiştik.
İnternet üzerinden ise ürüne zarar verilmedi ise iade edilir.
Kimi alıyor ürüne zarar veriyor tabii o geri alınmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X