Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (830. sayfa)

5 sn
16.643
Cevap
363
Favori
532.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
2. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 828829830831832
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • termomuk kullanıcısına yanıt
    Telefonda mesajları açıp sağ üstteki profil resmine tıklayın. Orda cihaz eşleştirme var. Oradan olması lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • riftwarrior R kullanıcısına yanıt
    Tamam ama lojistik derdi ayrı, fiyat politikası ayrı. Geçen yıl gibi olsa bende düşünmez alırdım. Artık mucize olur gecmem . S24ulta ile devam bu yil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erenysfl kullanıcısına yanıt

    dün iptal ettim, en son görüşmede kargoya verdik demişlerdi, mesaj gelecek vs. geçiştirdiler.. Şimdi onlar uğraşssın, telefon ihtiyacım olmasa, inat eder kendilerinin iptal etmesini beklerdim.


    Edit: Whatsapptan Müşteri temsilcisine bile bağlamıyorlar artık :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonthas -- 12 Şubat 2025; 10:53:48 >
  • Şimdi Whatsapp hattı şöyle yazdı: "Siparişte herhangi bir hareketlilik görünmemektedir. Yetkili birime kayıt oluşturacağım kontrol edilerek bilgi verilecektir."


    Halbuki dün müşteri temsilcisi 12 Şubat'ta kargoya verileceğini söylemişti.


    Küfretmemek elde değil...

  • saitates kullanıcısına yanıt

    Tabii, çok canlı çok parlak geldi gözüme... Hatta buraya da yazmıştım.

  • bende de hareket yok. ptesi öğlen arandım salı kargolancaktı. şimdi iptal etsem yeniden sipariş oluştursam kargoya çıkar. öyle bir saçma sistemleri var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kun_agüero_16 -- 12 Şubat 2025; 10:58:25 >
  • Sabaha saklamamak lazım bunları...

  • oRHaN_7 O kullanıcısına yanıt
    Hocam kurcaladım da bulamadım. Bu arada sadece mesajlar için değil whatsapptada aynı durum mevcut. S24 ultra kullanırken böyle bir durum yoktu. Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu iphone yedeği aktarırken notlarımı aktarıyordu pixel cihaza aktardığımda.

    Ama alfabetik sırayla geldi notlar ve içeriğinde saat tarih bilgisi yok olmadığı için tarihsel olarak listeleyemiyorum.

    Benim binlerce notum var ve en yeniler üstte olacak şekilde nasıl listelerim veya aktarırım böyle bişey başına gelen ya da önerisi olan var mı ?

    Sabah kargodan aldım cihazı açıyorum kutuyu :)

    Darısı bekleyen herkesin başına

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • termomuk kullanıcısına yanıt

    Burada izin verilmiş mi

    Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • visualize kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun Hocam. Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] 

  • Krakus K kullanıcısına yanıt
    Kılıfın siyahı bende var hocam. Oldukça memnunum. Beyazın fotosunu bekleriz. Hayırlı olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cihazı s24 ultra ile yan yana koyunca aynı ayarlarda s24 ultra ekranı daha canlı ,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • L_Lawliet kullanıcısına yanıt

    hocam bugün şu anda kargoya verilmiş olsa bile mesai sonuna doğru araca yüklenirken okutulan barkod esnasında sizin hareketiniz oluşacak. o zaman yola çıkmış denilebilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuya son mesajım olacak,


    2-3 dakikada halledilecek sorunu günlerdir ceremesini çekiyorum resmen.


    Her yeni müşteri hizmetleri temsilcisinin sanki hikâyeyi daha önce hiç duymamış gibi davranması. 15 dakika boyunca sizi sohbetle oyalayarak aynı şeyleri tekrar anlatmanızı istiyorlar, size sorununuzu çözecek kişi olduklarına dair sahte bir umut veriyorlar ama eninde sonunda, problemi gerçekten çözmek yerine sizi başka birine aktarmanın daha kolay olduğuna karar veriyorlar.


    En son iptal ettim, "AA siz iptal etmişssiniz" neyapabiliriz ki diyorlar.



    Her aradığımda etkileşimde bulunduğum insan zincirinde hiçbir hesap verebilirlik yok. Temsilcilerin isimlerini not alıp, çağrı sonunda bana değerlendirme bırakma seçeneği sunduklarında yorum yazmaya başladım. Ama çoğu zaman bunu bile yapamıyorum çünkü müşteri hizmetleri temsilcisi doğrudan telefonu yüzüme kapatıyor.





  • whatsapp müşteri hizmetleri çalışmıyor bağlamıyor şu an

  • inferior İ kullanıcısına yanıt

    Hocam bana daha DHL mesajı gelmedi ki.

  • ares46 kullanıcısına yanıt

    Şu Benks in anti reflective camı işe yarıyor mu? 1800-1900 tl fiyatlarında, kıyıp alacaktım ama emin olamadım. Blueo da satıyor ama onu kullanan görmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    bence 790 tl olan hd yeter

  • 27 ocak siparişim için cumartesi aramışlardı renk değişimi için kabul etmiştim uğraşmamak için. Bugün de kargo olmayınca lanet gelsin sizede telefonunuzada diye iptal ettim. Bunlar kadar lakayıt firma olmaz. Kartın ödemesi geldi yeter artık Müşteri memnuniyeti sıfır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 828829830831832
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.