Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (831. sayfa)

11 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 26 Misafir (2 Mobil) - 31 Masaüstü6 Mobil
5 sn
16.664
Cevap
363
Favori
532.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
2. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 829830831832833
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneryendi

    bence 790 tl olan hd yeter

    500 tl yede cam var, yetip yetmemesinden bahsetmiyorum, anti reflective özelliğini merak ediyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • termomuk kullanıcısına yanıt

    Bu sorunu ben de yaşıyorum. Oneplus 9 + huawei gt3 pro kombinasyonunda kilit ekranında bildirimler gizlensin şeklinde ayarlı iken saatten bildirim içeriğini sorunsuz görebiliyordum. Aynı saat ve s25 ultra kullanırken içerik gizlendi diye Gmail'de sorun yapıyor. Whatsapp'ta şu ana kadar çıkmadı sanırım yani tam hatırlamıyorum ama hepsinde olmasada birkaç uygulamada böyle bir sorun var bende de.

  • samsung ekran konusuna gelince fold 6 nın mükemmel ekranı var keşke s25u da böyle olsaydı

  • S24 Ultra'ya göre aynı ayarlarda ve ekran korumasız olarak hangi ekranın daha canlı ve parlak olduğu halen çelişkili anlaşıldığı kadarı ile..


    Kimileri S25 için daha canlı diyor - kimileri S24 için ?

  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Hocam, şu an Benks kullanıyorum. Cam hissiyatı çok güzel, dokunma hassasiyeti güzel, ekran açıkken renkler falan bayağı güzel gözüküyor. Parmak izim çok iyi çalışmıyor; bazen okumuyor, bazen çok iyi okuyor ama bu konuda başka alanlarda çok memnunlar, belki benden kaynaklıdır.

    Ekrandan hiç yemiyor kenarlar.

    Yansıma önleyici de bence Samsung'un kendi orijinal ekran koruyucusu kadar iyi değil; biraz bozuyor gibi geldi bana. Yani arkadan falan ışık vurduğunda bayağı cam gibi görüyorum bazen ama Samsung'un orijinal ekran koruyucusuyla karşılaştırıyorum, o bana daha iyi geliyordu. Ama tabi o jelatin, bu cam.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Leonthas kullanıcısına yanıt
    Müşteriyi nasıl çıldırtırız diye uğraşıyorlar resmen. İstediğim rengi zamanında göndermeyen sensin. Beni arayıp teklif sunan, 11inde kesin kargoda diyen sensin. Ben 12sinde nerde bu kargo diyince asabi müşteri oluyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar konuşarak yazma işareti olan mikrofon işareti klavyemden gitti nasıl geri getirebilirim bir türlü bulamadım yardımcı olabilir misiniz

  • serhatbursa S kullanıcısına yanıt
    Hangi renk ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • turkay23 kullanıcısına yanıt

    Keyboard input on navigation bar

    Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chelisky_ C kullanıcısına yanıt

    Gece siyahı idi. Aradılar tamam dedim normal siyahla değiştirdim. Ama kargo falan hak getire.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erenysfl kullanıcısına yanıt
    Ben artık salıverdim hocam. Renk değişikliği için bir defa aradılar onda da ben müsait olamadım konuşamadık. Ondan sonra da ne arayan var ne de soran. WhatsApp müşteri temsilcisi aynı, canlı destek aynı.Düşünün renk değişikliğini bile teklif etme zahmetinde bulunmuyorlar artık o kadar pişkinler. Dün güya jet black için kargolama günüydü. Yeminle hiç hevesim kalmadı. İptal de etmeyeceğim, ne zaman gelirse gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unifeb70 -- 12 Şubat 2025; 12:3:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • keyboard772 K kullanıcısına yanıt

    Hay Allah razı olsun nasıl kapanmış anlamadım teşekkürler

  • Artık müşteri hizmetlerine bile bağlanılmıyor. Nasıl rezalet bir yönetim süreci hepimiz görmüş olduk.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kun_agüero_16 kullanıcısına yanıt

    Keşke bağlanmasa daha iyi. Bağlanınca gerçek bir bilgi paylaşmıyorlar ki. "Talebinizi ilgili birime aktarıyorum" "Kargo bilgisi SMS ile iletilecektir" "sizlere verilen bilgi geçerlidir"...

    444 den arayınca ulaşan var mı?

    Samsung Türkiye'nin ofisi nerede ya da bu operasyonları nereden sürdürüyorlar gidip bakabilecek var mı.

  • tlserkan kullanıcısına yanıt

    10 dk sonra -Talebinizi ilgili birime aktarıyorum- şeklinde mesaj geldi o kadar. insanlar telefon eskitti biz daha kargo bekle. ptesi beni arayan mh kıza sordum elinizde kapalı kutu titanyum siyah var demi beklemeyelim tekrar dedim. var tabi yeni geldiler hatta dedi.

  • Cihaz geldi. iphonedan aktarım yapıyorum.


    Sadece notlarımı tarih sırasına göre nasıl aktarabilirim ?


    Pixel kullanırken alfabetik sıraya göre sıraladı o da benim işime hiç yaramadı. Ben hatırlatma gibi kullanıyorum yakın zamanda telefon önemli bişeyi hemen not alıyorum falan gibi o yüzden tarih sıralamasına göre yeniden eskiye sıralayacak şekilde nasıl aktarabilirim ?

  • Arkadaşlar kilit ekranında ki PİN i '' onaylamadan aç'' vardı. Bulamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • -KuTLuBeY- kullanıcısına yanıt
    6 haneli pin yapın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 haneli pin ok tuşuna basmadan ilerlemek için. 4 hane pin i girip sonuna 2 tane 0 ekliyorsun. ''Ok öğesine dokunmadan PIN' i doğrulayın'' seçili kalacak. Girdiğin pin' in üzerine basılı tutup hepsini maviye alıyorsun. Mavi boyamayı eklediğin 2 tane 0 üzerine getireceksin. 4 haneli pin' in seçili olmayacak. Eklediğin 2 tane 0 seçiliyken, silme ve devam tuşuna hızlı bir şekilde basman lazım. Tekrar pin isteyecek. 4 haneli pinini girdiğinde işlem tamamdır.


    @karizmas dün bu şekilde tarif etmişti...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tlserkan kullanıcısına yanıt

    ben konuştum, geçiştirme taktikleri herhangi bir şey yok.


    şikayetvar.com yazdım şikayetimi. Hiç uğraşmam böyle şeylerle ama kar tatili vs olunca tüm günümü buna ayırdım. Kepazelik resmen.

  • 
Sayfa: önceki 829830831832833
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.