Merhabalar Arkadaşlar. 05.12.2011 Tarihinde Samsung Un Hollandadaki Servisine Değişmesi için Gönderdiğim Harddiskden Hiçbi şekilde bilgi alamıyorum :S Samsungun sisstemi beni direk seagate in support sayfasına yönlendiriyor. Samsungun bana verdiği rma numarası ve şifresiylede orada herhangi bi işlem yapamıyorum.
Harddisk 14.12.2011 tarihinde Teslim Edilmiş Olarak Gözüküyor Fakat Aradan Geçen zamanda herhangi bir maille bildirim olmadı. bu konu hakkında mağdur olan veya bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
Samsung seagate tarafından satın alındığına göre başvuracağın firma segate olacak. Siteden herhangi bir kayıt sorgulayamıyorsan henüz gerekli aktarımlar tamamlanmamış demektir. Forumda buna bir çare bulabileceğini zannetmiyorum. Segate destek kısmından birileriyle konuşup sorularına cevap alabilirsin.