Şimdi Ara

[b]SAMSUNG panel PERT olmuştur görüşlerinizi bekliyorum!!! [/b]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar arkadaşlar hemen sorunumu aktarayım LE40A756 SAMSUNG LCD sahibiyim kenarındaki aşınmalar hariç temmuz ayının başına kadar sorunsuz olarak

    kullandığım bir üründü daha sonra tvnin ekranında çizgi şeklinde dikey yönde renk dağılmaları meydana geldi servis çağırdık tvyi götürdüler(teknik servis 3000lıra verdiğim tvmi

    benden aldıkları bir çarşafa sararak götürdüler koskoca samsung firması böyle çalışıyor demekki!!!) ürün 4 temmuzda evimden alındı ve 23 gün oldu bir haber yok yurtdışından panel

    geleceği söylenmişti sanırım tamir edilemeyecek..tamir süresi 30 günü açtığında firma yeni bir tv gönderme yükümlülüğü altına giriyor bildiğim kadarıyla benim ürünüm şu an üretimde

    değil bu durumda firma bana hangi model tv gönderecektir bunu merak ediyorum...İlginiz için şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr judge -- 27 Ağustos 2010; 2:42:49 >







  • Aynı modelden ellerinde varsa aynı model gönderirler, yoksa ellerinde bulunan eşdeğeri bir model gönderebilirler. (A756 serisinden düşük olmamak kaydıyla)
    Zaten lcd modül arızasında firmaların ilk başvuracağı yöntem tv'nin komple değişimidir.
  • Teşekkür ederim yanıtladığınız için peki olası bir ürün değişiminde(aynı tvnin ellerinde olmaması durumunda)bana hangi model gönderebilecekleri hakkında bir fikriniz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr judge

    Herkese merhabalar arkadaşlar hemen sorunumu aktarayım LE40A756 SAMSUNG LCD sahibiyim kenarındaki aşınmalar hariç temmuz ayının başına kadar sorunsuz olarak

    kullandığım bir üründü daha sonra tvnin ekranında çizgi şeklinde dikey yönde renk dağılmaları meydana geldi servis çağırdık tvyi götürdüler(teknik servis 3000lıra verdiğim tvmi

    benden aldıkları bir çarşafa sararak götürdüler koskoca samsung firması böyle çalışıyor demekki!!!) ürün 4 temmuzda evimden alındı ve 23 gün oldu bir haber yok yurtdışından panel

    geleceği söylenmişti sanırım tamir edilemeyecek..tamir süresi 30 günü açtığında firma yeni bir tv gönderme yükümlülüğü altına giriyor bildiğim kadarıyla benim ürünüm şu an üretimde

    değil bu durumda firma bana hangi model tv gönderecektir bunu merak ediyorum...İlginiz için şimdiden teşekkürler...


    Sn.Judge

    Yapmanız gereken,yasal baş vuru süreci olan 30 günü geçirmeden hemen firmaya ihtarname çekin,faxla yada postaneden ama sakın ihtarname gönderdiğinizi belgeleyen dekontu yada fişi kaybetmeyin !

    İhtarnamede en önemli nokta,sakın ama sakın atlamayın,Firmadan ne istediğinizi Talep kısmında belirtin,para iadesimi değişimmmi,artık ne istiyorsanız,net açıklayın !

    İhtanameye,aldığınız ürünün cinsi,alındığı tarih fatura nosu ve iletişim bilgilerinizi net ve kusursuz olarak yazın !

    Bunun sebebi,ilerde oluşabilecek sorunlarda,firma hakkında dava açmanız yasallaşır,sorunlu ürünlerde sakın unutmayın,ihtarname şarttır !

    Aksi takdirde,tüketici mahkemeleri yada kaymakamlıklarda şikayet yapsanız bile,sorunlara yol açabilir !

    En güzeli tüketici haklarınızı iyi bilin,siz işinizi yasal olarak ne gerekiyorsa yapın,gerisi firmaya kalmış,ama size dönecekleri kesindir !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 26 Ağustos 2010; 15:06:18 >




  • para iadesi talebinde bulunun. o paraya çok daha iyisini alabilirsiniz.
  • Sn. Andy,açıklamalarınız için teşekkürler...Ürün değişimi için firmaya ihtarname çekmem şartmıdır zaten yetkili servisiyle irtibat içindeyiz para iadesi gibi bir talep düşünmüyorum.30 gün sona erdiğinde yetkili servisin bize verdiği bilgiye göre doğrudan yeni bir ürün talep etme imkanımız olacak..Şu anki konumum nedeniyle yasal bir süreç başlatmayı düşünmüyorum..
  • Evet kesinlikle şarttır !

    İlerde size tamir olmuyor yada hata sizden kaynaklı v.s deme durumlarında,yasal olan 30 gün içinde ihtarname çekmesseniz,Tüketici mahkemelerine gitseniz dahi,işleme koymayabilirler !

    İhtarname çekmeniz durumunda ise yasal hakkınızı rahatlıkla ararsınız,dava açabilirsiniz !

    Yinede karar sizin elbetteki.

    Saygılar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.