Şimdi Ara

Samsung Türkiye'nin en vasat satış sonrası desteğine sahiptir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung'dan kesinlikle monitor almayın arkadaşlar. 24 nisanda vatan bilgisayardan almış olduğum Samsung LC24FG70FQMXUF model monitörde 3 adet ölü piksel ve 1 adet leke vardı monitoru aynı gün vatan bilgisayara geri götürmeme rağmen destek bilişim servise yollandı servis tam 1 ay monitoru bekletti ve müdehale edemeyeceğini yazarak hiçbir işlem yapmadan ve orjinal adaptörü olmadan geri yolladı bugün samsung yetkili servisi evime geldi ölü piksel olduğunu kabul etti ve panel değişimi yapacağını söyledi yeni panelin gelmesi 1 aydan fazla sürer dedi ben daha hiç kullanamadığım sıfır aldığım monitör toplama şahine döndü ve 2 ay kaybettim bu konuda ne yapabilirim arkadaşlar lütfen yardım edermisiniz.



  • Serviste 20 iş günü geçmiş sanırım. Bu durumda para iadesi veya değişim hakkınız bulunuyordu.

    Yalnız siz monitörü geri aldınız sanırım.

    Ayrıca teslim tutanağında eksiksiz teslim ettiyseniz size orijinal harici adaptör vermelerini nasıl kabul ettiniz ?
  • Prokizya kullanıcısına yanıt
    teslim tutanağını imzalamadan vatan bilgisayar gelen ürünü teslim etmiyor adaptör olayını çözdük zaten teşhir ürünü olan aynı model monitörün adaptörünü verdiler.
  • servis de bişey yapmadıysa en iyisi değiştirmek
  • geçmiş olsun normalde 20 iş günü içerisinde çözülemediyse para iadesi veya değişim olması gerekirdi. 20. iş günü sonrası bunu hatırlatsaydınız ve yine gelişme olmasaydı tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirdiniz biraz uzun sürerdi ama büyük ihtimalle de haklı çıkardınız.
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    THH ne başvuru yaptım zaten normal günle 28 günde ürün servisten hiçbir işlem yapılmadan geri geldi. Bugünde Samsung'dan yetkili servis geldi oda suçu bana atıyor neden sen ürünü aldığın yere veriyorsun destek bilişime yolluyorsun diye. Ölü piksel olduğunu kabul etti panel değişimi olacağını söyledi daha bir kere bile doğru düzgün açıp kullanamadığım ürüne. Üstelik türk bir teknisyen montaj konusunda fabrikası kadar iyi olabilecek mi yada gelen panelin monitörün kendi paneli kadar iyi olabilecek mi bunları nereden bileceğim.
  • Türkiye'de satış sonrası desteği iyi olan markaların sayısı bir elin parmağını geçmiyor zaten , şaşırmadım açıkcası. Geçmiş olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • black modern kullanıcısına yanıt
    valla dostum çok değişik durumlar yerinizde olsam aldığım gün vatan bilgisayarda monitörü açtırıp test yaptırırdım çünkü ben öyle yaptım vatan'dan asus monitör almıştım kasaya gidip ödemeyi yaptım ardından satış danışmanlarına açtırdım yanlarında durdum ölü piksel falan ne varsa test ettiler. sorun olmadığını görünce de kutuya koydurtup eve götürdüm. keşke bunu yaptırsaydınız neyse bir şekilde halledeceklerdir sonuçta garantili ürün olmadı değişim mutlak yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    valla dostum çok değişik durumlar yerinizde olsam aldığım gün vatan bilgisayarda monitörü açtırıp test yaptırırdım çünkü ben öyle yaptım vatan'dan asus monitör almıştım kasaya gidip ödemeyi yaptım ardından satış danışmanlarına açtırdım yanlarında durdum ölü piksel falan ne varsa test ettiler. sorun olmadığını görünce de kutuya koydurtup eve götürdüm. keşke bunu yaptırsaydınız neyse bir şekilde halledeceklerdir sonuçta garantili ürün olmadı değişim mutlak yaparlar.

    Aynı olayı benim de başıma geldi. Yalnız önce test edelim dedim kabul etmediler. Ödemeyi yaptım monitörü orada açtık ve sonuç ölü piksel çıktı. Geri iade ve değişim işlemlerinden sonra tekrar başka kutu açtık sağlam. Uğraşması cabası yani. ama sonuç garanti oldu.




  • Prokizya kullanıcısına yanıt
    aynen vatan'dan monitör alınacaksa bu şekilde yapılmalı en azından kutu içeriğinden arızalı ürün çıkma olasılığını yok etmiş olursunuz.
  • Vatandan hangi ürunu alacaksaniz alin açin test edin öle alın Vatanın bu kolaylığı güzel hernekadar forumdakiler vatanı beğenmesede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla bir ürün alındıkdan sonra 1 ay içinde tamir görürse iade edilebiliyor. THH ile tekrar görüşüp bunu sor. Vatanda 1 ay köşede yatmasından bahset. Aldıkdan sonra 1 ay içinde bozuk çıktı. Servise verdim. İşlem yapmayıp bekletti filan de. Mahkemeye gidersen kazanabilirsin ama uzun sürer. THH ile konuşup Samsung'a ısrar edersen değişim yada para iadesi alma şansın olabilir. Neyazıkki "Ağlamayan bebeğe mama(orjinal kelimeyi yazmadım) verilmez." sözünün günümüzde çok geçerli olduğunu hatırlatırım. Direk kabul etmezlerse üst makamlara veya Samsung'un kendisine biraz sert mesaj yazman gerekebilir. Bu şekilde çözebilirsen iyi olur. Kabul etmezlerse mahkemeye giderbilirsin. Oturduğun yere veya nüfusununu nerede olduğuna bağlı 6 aya akdar sürebiliyor. Uğraşmak istemezsen tamir ettirip kullanabilirsin.
  • Eshnud E kullanıcısına yanıt
    20 iş günü dolduğunda geri teslim alınmasaydı işi kolaydı. Gerçi eve gelen servis personeli kabul etmiş deniyor ama yinede mal bedelinin belirli bir kısmını geçen arızalarda değişim talebi olabilir mi araştırmak lazım.
  • @Prokizya daha önceden aoc den monitör almıştım hiç böyle saçma bir olay yaşamadığım için bilmiyorum keşke yine aoc alsaydım.

    @Eshnud ben istiyorum ki insan gibi herkes üstüne düşen görevi yapsa arızalı ürün normal bir şekilde değiştirilse ben para filanda istemiyorum para iadesi yapsalar almayacağım sadece ürünün sorunsuz yenisiyle değişimini istiyorum.

    @MogoLKhan
    @Aerosol 34 ürünü zaten ödemesini yaptıktan sonra mağazada açtık ancak sadece fişe baglayabildik sisteme bağlayıp detaylı bir renk testi yapamadık zaten magazada ki satan arkadaş ertesi gün götürdügümde bana çok yardım etmeye çalıştı yarım saat müdürüyle tartıştı ona ragmen degişim yapılmadı servise yönlendirildi.

    @Thilu saolun teşekkür ederim.
  • black modern kullanıcısına yanıt
    Olayınız biraz firmalarla, biraz kişilerle ve biraz sizinle alakalı.

    Firmalar: Kimi firmalar tip sorunlarda uğraşmak istemez servisi gösterirler.

    Kişiler: Servis ile sorun yaşayacağını düşündüğü için, servis ile muhatap olmadığı için sizi ortada bırakır.

    Sizinle olan kısmı ise onarım süresi geçen ürünü geri almış olmanız sıkıntılı olmuş. Vakti musait olan biri için THH en güzel yol. Bu saatten sonra yapabileceğiniz pek bir şey yok. Sadece yukarıda belirttim, eğer onarım bedeli malın bedelinin belli bir yüzdesini tutması sonucu değişim kararı aldırılabilir mi onu araştırmak lazım.


    En son hepsiburada dan ssd aldım senesi dolmadan arızalandı ve gönderdim. 20 iş günü geçti ne gelen var ne giden. Yazışmalar sorunlu vs. Sonra para iadesi geldi kurtuldum.

    Tek zararım dolar kururnun yükselip SSD fiyatlarının uçması oldu. 153 TL ye aldığım SSD bugün 250 TL civarı.

    Geçmişte ekran kartı anakart gibi ürünlerimin de parasını THH yolu ile almıştım.




  • @Prokizya Evet keşke değişim olmadığını öğrenip almadan THH'ne gidilseydi. Sorun çok hızlı çözülürdü.
    quote:

    mal bedelinin belirli bir kısmını geçen arızalarda değişim talebi olabilir mi araştırmak lazım.
    Bu konuda bilgi sahibi değilim. En iyi tavsiyeyi herhalde THH vercektir.
    Hepsiburada'nın değişim değil de direk para iadesi yapmasından ötürü ben de mağdur olmuştum. Daha önce kampanyadan ucuza aldığım ürün bozuk çıkınca mecbur iade edip yenisini daha pahalıya almıştım.

    @black modern Üründen yada markadan soğuduysan para iadesi alıp başka bir marka model alabilirsin diye para iadesi demiştim. Aynısını istiyorsan değişim de talep edebilirsin. Mahkeme yoluna gidersen bile değişim isteyebiliyor olman lazım. Ben de 6 aydır bir sorunla uğraşıyorum. Gördüğüm kadarıyla biraz yaygara çıkartmadan insanlar yapmaları gereken işi bile yapmıyorlar. İşi Samsungla hızlıca çözmek için biraz ısrarcı olup yaygara çıkartman gerekebilir.

    Şu linkleri de buldum
    http://www.hukuki.net/showthread.php?98947-Tuketicinin-urun-iade-ve-Degisim-Hakki 4/BMantıklı'nın yazdığı yorum
    http://www.tukcev.org.tr/images/uploads/tukcev_tuketici_haklari_rehberi_2016.pdf 7. sayfa(9/36)
    Sanırım ayıplı mal kategorisine giriyor. 6 ay içinde çıkan ayıplar teslim tarihinde var olduğu kabul edilir ve tamirat veya değişim talep etme hakkı var anlaşılan.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.