Şimdi Ara

SAMSUNG ve BURSA ABC Teknik Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Umarım konu doğru yerdedir. Konunun yasal süreç uzamadan çözülmesine yardımcı olmak(düşük ihtimal ama) içinhttps://eksisozluk.com/entry/61423036 başlığına bir el atabilriseniz çok memnun olurum arkadaşlar.

    kasım ayında aldığım s6 edge+ cihazım ve cihazı tercih etme sebebim olan kablosuz şarj cihazım ile ilgili aylardır yaşadığım ve bir türlü çözümlenemeyen rezalettir.

    14.11.2015 – cihaz kablosuz şarj cihazı hediye kampanyası sebebiyle tercih edilerek istanbul metrocity bimeks’ten alındı. samsung “hızlı” şarj cihazı veya muadili bir ürün hediye edileceği söylendi. ( s6 edge +)
    19.12.2015 – kablosuz şarj cihazı “anymode” marka olarak gönderildi. samsung marka değil ve hızlı şarj özelliği yok.
    ocak 2016 – kablosuz şarj cihazı geldiği günden beri düzgün çalışmaması sebebiyle kullanılamadı. müşteri hizmetleriyle iletişime geçildi. birkaç defa farklı servislere yönlendirildik ancak ürün anymode marka olduğu için hiçbir servis kabul etmedi, 29.06.2016 tarihi itibariyle onlarca arama ve yazışmaya rağmen herhangi bir çözüm üretilmedi. cihaz hala kullanılamıyor.

    15.06.2016 – telefon usb arızası, kamerada odaklama arızası ve home tuşundaki problem nedeniyle garanti kapsamında bursa abc teknik servise verildi. ertesi gün sadece usb kablosu değiştirilip, diğer arızalar giderilmeden teslim edilmek istendi. cihaz teslim alınmadan ikinci kez servise bırakıldı.

    17.06.2016 – cihazının kamera değişimi yapılıp, arka kapağı düzgün oturtulmamış, yapışkanları görünür bir şekilde, kasada açıklıklar mevcut halde teslim edilmek istendi. silin geçer, bunda birşey yok, tamire gelmiş zaten eskisi gibi olmaz zaten gibi laflar edilerek teslim edilmeye zorlandı. sonra servis sahibinin kredi kartı teklifine varan çeşitli terbiyesizlik ve ahlaksızlıkları sonucunda telefon orada bırakılıp müşteri hizmetleri ile irtibata geçildi.
    18.06.2016 – tekrar bizim müşteri hizmetlerini gün içerisinde aramaya devam etmemiz sonucunda, servisle irtibata geçilip sorunun giderip ürünün kargolanacağı söylendi.
    20.06.2016 – kargo ile ürün ulaştı. kontrol edildiğinde, arka çerçevede çizik ve vuruklar, kamera lensinde toz parçaları vardı. power tuşu da düzgün çalışmıyordu. tekrar müşteri hizmetleri aranıp ürünün görselleri kendilerine iletildi. ilgili kişilerle irtibata geçilip dönüş yapılacağı söylendi.
    28.06.2016 – müşteri hizmetlerini tekrar arayıp kendilerinin bizi başka bir servise yönlendirmesi doğrultusunda, ürünün 3 gün serviste kalıp tamir edilmesi teklif edildi. teknik bir elemanın telefonun durumunu belgelemesini istememize rağmen telefonun serviste kalması koşuluyla belgenin verilebileceğini söylediler. cihaz servise bırakılmadı. müşteri ilişkileri ile yapılan görüşmede, servisten kaynaklanan sorunun bize yüklenilmek istenilmesi ve problemin çözülemiyor olması dolasıyla yasal sürecin sonuçlanmasını bekleyin dendi. (lense ben tozu nasıl doldurmuş olabilirim acaba?)

    7 aydır çözülümeyen, “muadil” olmayan şarj cihazım ve tertemiz servise bırakıp; kasası çizik ve vuruk, bir tuşu düzgün basmayan ve lensinde toz ile teslim edilen cihazımla ilgili hala en ufak bir adım atılmamıştır. (cihaz bu halde teslim alındıktan 1.5 hafta sonra ikinci servis adresini verilmesini saymazsak)
    il ticaret müdürlüğü ve hakem heyetiyle görüşülüp cihazlar ve servis hakkında her türlü başvuru yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wade96 -- 28 Haziran 2016; 19:15:34 >







  • Geçmiş olsun hocam. Cihazı servise vermeden önce ve verdikten sonra bi başlık altında konuşmuştuk hatırlarsanız. Gereken bütün destek benden size helali hoş olsun ekşi sözlük başlığına da el atacağım. İnşallah süreç umduğunuz gibi olur.

    Edit: Başlığa ne yazalım hocam ? Ekşi sözlük üyeliğim yok ama alacam şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirhanardgn -- 28 Haziran 2016; 19:49:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanardgn

    Geçmiş olsun hocam. Cihazı servise vermeden önce ve verdikten sonra bi başlık altında konuşmuştuk hatırlarsanız. Gereken bütün destek benden size helali hoş olsun ekşi sözlük başlığına da el atacağım. İnşallah süreç umduğunuz gibi olur.

    Edit: Başlığa ne yazalım hocam ? Ekşi sözlük üyeliğim yok ama alacam şimdi.

    Hocam çok teşekkür ederim iyi niyet ve yaklaşımınız için. İnşallah hayırlısıyla çözülür diyecek başka bir şey yok. Sözlük hesabınız yoksa kısa vadede oradan yardımcı olmanız mümkün olmayacak sanıyorum belli bir süre kimseye gözükmüyor mesajlarınız onay alana kadar. Tanıdığınız eş dost hesabı olan varsa onlar birkaç kelime birşeyler yazabilirlerse faydası olabilir belki. Hoş gündemde çıksa bile bir şey yapacaklarını sanmıyorum ama bari insanlar bilsin nelerle karşılaşacaklarını. Onun dışında ben de daha ne yapabilirim bilmiyorum yasal yolların sonuçlanmasını bekleyeceğiz birkaç ay. Tekrar çok teşekkür ederim, allah düşürmesin sizi de bunların eline :\




  • Amin hocam sağolun.

    Kusura bakmayın yardımcı olmak isterdim ancak dediğiniz gibiyse mümkün gözükmüyor.

    Bu arada kuzenim Kayseri de oturuyor hocam orada s3 cihazını garantiyr vermiş kamerada toz vs varmış 2 gün sonra geri vermişler ve çok memnun kalmış aklınızda bulunsun Kayseriye yolunuz düşerse :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.