Şimdi Ara

SANSUNG TEKNİKERİ YARDIMINIZA HAZIR ÖR: EXPRESSCACHE VEYA NP700G7C SERİSİ GİBİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
1
Favori
10.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozkan38

    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri

    bu konu hakkında sizin cihazınızın aynısı geldiğinde gereken denemeleri yapacağım. çözüm bulamaz isem.gerekli yerlere yazınızı kopyalayıp desteğini isteyeceğim

    yanlız benim kanımca windows 8 ile ilgili çok fazla sorun yaşanıyor. win8 den dolayı oluşan sorunlar için pek aceleci davranmamak gerekir diye düşünüyorum tam yerli yerine yerleşmemiş bir işletim sistemi.
    size bazı win8 sorunlar için tavsiye olarak;

    her makinede sorun olmayabilir ama sık miktarda win 8 yüzünden sorun yaşayan müşterilerimize yaptığımız işlemler sırasıyla
    denemenizde fayda bulacaktır.

    --- klavye kısayolları ile ilgili çalışmama durumunda setting programını (win8 ler için) kaldırıp yeniden kurun çalışır hale gelir.
    --- açışta windows görüntülenememe soruniçin windows kötü yazılım temizleme aracını kaldırın
    --- anormal çalışma hissettiğinizde ise nortonu kaldırın ve 2.windows güncellemesini kesinlikle yapmayın diyebilirim.

    mesajlarınızı cevap yazdığınız kişinin mesajını alıntılayarak yaparsanız foruma girdiğinde cevapladığınıza dair uyarı verecektir ve karışıklık olmayacaktır

    bu alıntı yapma olayı iyi oldu :D pek forumlarla ilgim olmadığı için yabancıyım biraz. kusurabakmayın .




  •  SANSUNG TEKNİKERİ YARDIMINIZA HAZIR ÖR: EXPRESSCACHE VEYA NP700G7C SERİSİ GİBİ

    resimde gösterdiğim tuş bazen çalışıyor çoğu zaman basmıyor
    garantisi bitmiş r522 için bu arızayı kaç liraya giderirsiniz
    tuşun değişmesi gereklidir diye düşünüyorum tahminimce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    merhaba kardeşim

    öncelikle balıkesirdeki servis merkezinin samsung genel merkeze bağlı olup tamamen samsung adına tamirler yaptığımızı bildirmek isterim. bilmeyen diğer arkadaslarada bilgi olsun türkiyenin heryerindeki servis kişilere aittir fakat tamamen samsung merkeze bağlı olup nefes bile alışımızdan haberdar aynı zamanda kontrolleri altında olduğumuzu biliniz.
    sorunuza gelince samsung ürünlerinden her ne olursa olsun yetkisiz müdehale garanti kapsamı dışına çıkaracaktır.fakat bu şekilde hdd değişimi yukseltme veya parça ekleme işlemlerinde servise yaptırabilirsiniz(uyumlu parçalar olmak koşuluyla). gspn isimli network ağımızda yapılan işlem tüm dünyadaki servis merkezlerinde görülmektedir. samsung laptoplarda arızalı parça örneğin 500gb bir hdd olduğunu varsayıyorum. depomdan 500gb lik herhangi bir hdd (rmp aynı olsa bile) alıp takmak diye bir sey söz konusu olamaz. sistem kapanışında uygunsuz parça takıldığına dair hata verecektir.bu sebepten dolayı yönergede hangi model takılması gerekiyorsa o model takılmalı o model yok ise cihazı tamamen bire bir veya üst modeliyle değişim işlemine sokulması gerekir.

    ....

    umarım cevap tatmin edici olmuştur

    Cevabınız için teşekkürler.

    Tabi siz burada iyi niyetli bilgi veriyorsunuz, ikili konuşmaya girmek çok doğru olmaz.

    Ancak bu söylediğiniz tam olarak benim şikayetçi olduğum yaklaşım zaten. Yukarıdaki verdiğim HP örneğinde, bir firma sıvı teması görmesine rağmen onunla ilgili olmayan arızayı ücretsiz gideriyor; onunla ilgili olan kısımda seçenek sunuyor. Diğer bir firma (bu durumda Samsung oluyor), altı üstü bir RAM ve HDD değişimi için cihazın anakartına vs. müdahale edilmeden sadece birkaç vida sökülerek kapak açılınca tüm cihaz garanti dışı diyor. Tıpkı Genpa gibi firmaların cep telefonunda en ufak çizik görünce cihazı garanti dışına çıkarmaya çalışması gibi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    şimdi size bir soru sizin sonradan taktığınız bir parça kısa devre yapıp diğer parcalara zarar verse samsungun bu işlemi onaylamasını beklermisiniz. hdd kısa devremi yapar veya diğer parçayı arızalandırırmı diye bir garantiyi kimse veremez.

    Bugüne kadar sayısız dizüstü bilgisayarda sayısız kere ram, hdd değişimi yaptım ve hiç birinde en ufak sorun olmadı. Uyum sorunu olduğunda bile ya cihaz çalışmadı ya performans sorunu oldu. Bu gibi işlemler çoğu zaman kullanıcı kılavuzunda bile açıklanır. Belki sizin dediğiniz durum çok istisnai durumlarda olabilir ama, hem servis herhalde kısa devre olduğunu anlar hem de bunun olma ihtimali çok çok çok düşüktür. Sırf o küçük olasılık için insanların elini kolunu bağlamak bence doğru değil.

    Neyse, ne benim beklentim Samsung'un (ve distribütör üzerinden hizmet veren diğer firmaların) hizmet anlayışı ile uyuşuyor ne de Samsung ben dedim diye bu anlayışı değiştirir. Bu kararların firma stratejisi olarak üst yönetim tarafından alınması gerekir zaten.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 26 Ocak 2013; 11:15:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milk&sugar

    quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    Ölü piksel durumunda servıse gıden laptop ne şartlarda değişim alıyor ?
    Merbaha yan yana en az 3 farklı bölgelerde en az 5 ölü piksel bulunması durumda degişim olur.

    merhaba garantisi devam ediyorsa adresimi vereyim aras kargo şubesine gidin ve 1114607521439 numarasını verip kargoyu ödeyerek gönderiniz ve serdar beyin dikkatine yazısını ekleyiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    merhaba kardeşim

    öncelikle balıkesirdeki servis merkezinin samsung genel merkeze bağlı olup tamamen samsung adına tamirler yaptığımızı bildirmek isterim. bilmeyen diğer arkadaslarada bilgi olsun türkiyenin heryerindeki servis kişilere aittir fakat tamamen samsung merkeze bağlı olup nefes bile alışımızdan haberdar aynı zamanda kontrolleri altında olduğumuzu biliniz.
    sorunuza gelince samsung ürünlerinden her ne olursa olsun yetkisiz müdehale garanti kapsamı dışına çıkaracaktır.fakat bu şekilde hdd değişimi yukseltme veya parça ekleme işlemlerinde servise yaptırabilirsiniz(uyumlu parçalar olmak koşuluyla). gspn isimli network ağımızda yapılan işlem tüm dünyadaki servis merkezlerinde görülmektedir. samsung laptoplarda arızalı parça örneğin 500gb bir hdd olduğunu varsayıyorum. depomdan 500gb lik herhangi bir hdd (rmp aynı olsa bile) alıp takmak diye bir sey söz konusu olamaz. sistem kapanışında uygunsuz parça takıldığına dair hata verecektir.bu sebepten dolayı yönergede hangi model takılması gerekiyorsa o model takılmalı o model yok ise cihazı tamamen bire bir veya üst modeliyle değişim işlemine sokulması gerekir.

    ....

    umarım cevap tatmin edici olmuştur

    Cevabınız için teşekkürler.

    Tabi siz burada iyi niyetli bilgi veriyorsunuz, ikili konuşmaya girmek çok doğru olmaz.

    Ancak bu söylediğiniz tam olarak benim şikayetçi olduğum yaklaşım zaten. Yukarıdaki verdiğim HP örneğinde, bir firma sıvı teması görmesine rağmen onunla ilgili olmayan arızayı ücretsiz gideriyor; onunla ilgili olan kısımda seçenek sunuyor. Diğer bir firma (bu durumda Samsung oluyor), altı üstü bir RAM ve HDD değişimi için cihazın anakartına vs. müdahale edilmeden sadece birkaç vida sökülerek kapak açılınca tüm cihaz garanti dışı diyor. Tıpkı Genpa gibi firmaların cep telefonunda en ufak çizik görünce cihazı garanti dışına çıkarmaya çalışması gibi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    şimdi size bir soru sizin sonradan taktığınız bir parça kısa devre yapıp diğer parcalara zarar verse samsungun bu işlemi onaylamasını beklermisiniz. hdd kısa devremi yapar veya diğer parçayı arızalandırırmı diye bir garantiyi kimse veremez.

    Bugüne kadar sayısız dizüstü bilgisayarda sayısız kere ram, hdd değişimi yaptım ve hiç birinde en ufak sorun olmadı. Uyum sorunu olduğunda bile ya cihaz çalışması ya performans sorunu oldu. Bu gibi işlemler çoğu zaman kullanıcı kılavuzunda bile açıklanır. Belki sizin dediğiniz durum çok istisnai durumlarda olabilir ama, hem servis herhalde kısa devre olduğunu anlar hem de bunun olma ihtimali çok çok çok düşüktür. Sırf o küçük olasılık için insanların elini kolunu bağlamak bence doğru değil.

    Neyse, ne benim beklentim Samsung'un (ve distribütör üzerinden hizmet veren diğer firmaların) hizmet anlayışı ile uyuşuyor ne de Samsung ben dedim diye bu anlayışı değiştirir. Bu kararların firma stratejisi olarak üst yönetim tarafından alınması gerekir zaten.

    Kolay gelsin.



    merhaba

    sıvılı cihazlarda düşündüğünüz gibi bahane şahsım adına aramadığımı söyleyebilirim. açık konuşamam fakat mümkün olduğu kadar müşteriden yana tamirat yaptığımızı söyleyebilirim. samsung firmasının da kesinlikle bahane bulup garanti hariç durum değerlendirmesi gibi durum söz konusuda değil işin içinde ve aynı zamanda bir tüketici olarak cevap veriyorum lütfen bu yargıyı kafanızından silin. çok basit bir örnek vereyim ispat isteyen arkadaslarada ispatını yapabilirim dün itibariyle bu ayın 30 unda garantisi dolan bir cihazın işlemcisi 1-1 modeli stoklarımda bulunmadığı için yeni bir modelle değişimini yapmamın onayını veren samsung genel merkezdir.hakkını yememenizi rica ederim. bazı müşterilerimiz var cihazını bir yakını veya kendinden habersiz tamir ettirilmiş yada g.hariç duruma maruz bırakacak bir olaylar başına gelmiş servisimize geliyor anakarttan chip sökülmüş takılmış, youğun sıvı teması olmuş veya düşürülmüş darbe yemiş g.hariç işlem yapıyoruz adam arayıp küfür ediyor söylesiniz böylesiniz diyor bunlar çok doğru seyler değil.firmamızı müşterinin kendi hatasından kaynaklanan durum yüzünden suçlamak douğrumu.

    geçenlerde sıvı temaslı bir yazıcı geldi.büyük ihtimal üstüne ayran dökülmüş. fakat önemli noktalarda küçük önemsiz temaslar vardı. garanti dahilinden onarım yaptım.6 ay sonra ise oksitlenmeler parça üzerinde belirmiş ve kontroldede farkedilmiş. 180 tl benim maaşımdan kesildi. size sorayım o ayranı benmi döktüm?




  • merhaba kargo bedeli sizden 30 tl onarım bedelivar
  • ayda 200 e yalın laptop 150 civarı yazıcı yazın 200den fazla fotograf makinesi kısın 50 ve 50 civarı monitörün tamirine bakıyorum emin olun bende ilginç ram ve hdd kaynaklı arızalar görüyorum
  • Merhaba

    Benim bir sorum var SSD taktırmak için Antalya Servisine götürdüğümde biz takamayız dediler. Özel Servise götürdüm taktılar garanti dışı mı kaldı acaba ?
    Daha önce Antalya samsung servisine şikayete bulunduğum için hala ilgilenmiyor sanki bana kusmuş gibiler bu şekilde yapmaya devam ederse ne yapmam gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    merhaba

    sıvılı cihazlarda düşündüğünüz gibi bahane şahsım adına aramadığımı söyleyebilirim. açık konuşamam fakat mümkün olduğu kadar müşteriden yana tamirat yaptığımızı söyleyebilirim. samsung firmasının da kesinlikle bahane bulup garanti hariç durum değerlendirmesi gibi durum söz konusuda değil işin içinde ve aynı zamanda bir tüketici olarak cevap veriyorum lütfen bu yargıyı kafanızından silin. çok basit bir örnek vereyim ispat isteyen arkadaslarada ispatını yapabilirim dün itibariyle bu ayın 30 unda garantisi dolan bir cihazın işlemcisi 1-1 modeli stoklarımda bulunmadığı için yeni bir modelle değişimini yapmamın onayını veren samsung genel merkezdir.hakkını yememenizi rica ederim. bazı müşterilerimiz var cihazını bir yakını veya kendinden habersiz tamir ettirilmiş yada g.hariç duruma maruz bırakacak bir olaylar başına gelmiş servisimize geliyor anakarttan chip sökülmüş takılmış, youğun sıvı teması olmuş veya düşürülmüş darbe yemiş g.hariç işlem yapıyoruz adam arayıp küfür ediyor söylesiniz böylesiniz diyor bunlar çok doğru seyler değil.firmamızı müşterinin kendi hatasından kaynaklanan durum yüzünden suçlamak douğrumu.

    geçenlerde sıvı temaslı bir yazıcı geldi.büyük ihtimal üstüne ayran dökülmüş. fakat önemli noktalarda küçük önemsiz temaslar vardı. garanti dahilinden onarım yaptım.6 ay sonra ise oksitlenmeler parça üzerinde belirmiş ve kontroldede farkedilmiş. 180 tl benim maaşımdan kesildi. size sorayım o ayranı benmi döktüm?

    Tekrar merhaba,

    Ben sıvı temasını aslında uç bir örnek olarak verdim. Yoksa sıvı teması gibi bariz kullanıcı hatası olan durumların garanti harici olması gayet doğal. Ve Türkiye'de malesef bunu istismar eden çok kullanıcı vardır.

    Benim üzerinde durduğum asıl konular; ram ve hdd değişimi gibi sıradan işlemleri kullanıcının yapmasına izin verilmemesi; sadece adaptör arızası olduğunda bile cihazı komple serviste 1-2 hafta yatırmak gibi durumlar. Eskiden olsa uğraşır istediğimi elde ederim ama yaş ilerledikçe insan daha az baş ağrısı ve tartışma istiyor. Aslında benim bu kadar konuşmak yerine gidip HP Ticari seri alıp kullanmam gerekiyor ama, onların da üst serileri 3,5 - 4 bin TL oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri

    merhaba kardeşim ölü piksel için şarta ihtiyacın yok garanti belgesi (kaşeli onaylı) ve faturasıyla birlikte servisimize yönlendirebilirsin.

    Ekran degişimi icin mi diyorsunuz yoksa ürünün sıfırı ile degişimi icinmi 3 ay önce basımıza geldi birebir degişim istedik bir ölü pixel icin degişim yapılmaz denildi bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethisagol

    Merhaba

    Benim bir sorum var SSD taktırmak için Antalya Servisine götürdüğümde biz takamayız dediler. Özel Servise götürdüm taktılar garanti dışı mı kaldı acaba ?
    Daha önce Antalya samsung servisine şikayete bulunduğum için hala ilgilenmiyor sanki bana kusmuş gibiler bu şekilde yapmaya devam ederse ne yapmam gerekiyor.

    merhaba taktırdığınız parçadan kaynaklanmadığı sürece sorun olmayacağını düşünüyorum.bir sorun yaşıyor iseniz cihazınızla ve darbe - sıvı veya elektronik parçalara müdehale yapılmadığından emin iseniz aras kargoya gidin ve 1114607621439 adresine yollayın. serdar beyin dikkatine yazın yeterli olacaktır.

    servisler müşteri beni şikayet etti diye müşteriye kesinlikle taraflı davranmamalıdır. bu çok ayıp bizde hergün şikayetler yiyoruz siz edin ki şikayetleri biz eksiklerimizi tamamlayalım. şikayetiniz için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XYAĞMUR

    samsung_teknikeri ,
    Benim cihaz için (modeli imzamda var) başka forumda bir kaç kez yazdım ama net bir cevap alamadım.Samsung destek hattı da çözemedi.Sonuç olarak servise yönlendirdi.
    Sorunum ise, cihazda kurulu win7 üzerine w8 yükseltmesi yaptım.Kullanmaya başladıktan sonra 8gb lık ssd nin ikiye bölündüğünü gördüm.(1.46 gb ve 6 gb) Expresscache'de çalışırken 1.46 gb lık bölümü kulanıyor.Önceden 7.46 gb olarak kullanıyordu.Win7 ye tekar döndüm ama sonuç yine aynı.Üstelik disk biçimlendirme felan da yapmadım.

     SANSUNG TEKNİKERİ YARDIMINIZA HAZIR ÖR: EXPRESSCACHE VEYA NP700G7C SERİSİ GİBİ


    sorunu çözdünüzmü acaba size uzaktan bağlantı ilede yardımcı olabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    merhaba

    sıvılı cihazlarda düşündüğünüz gibi bahane şahsım adına aramadığımı söyleyebilirim. açık konuşamam fakat mümkün olduğu kadar müşteriden yana tamirat yaptığımızı söyleyebilirim. samsung firmasının da kesinlikle bahane bulup garanti hariç durum değerlendirmesi gibi durum söz konusuda değil işin içinde ve aynı zamanda bir tüketici olarak cevap veriyorum lütfen bu yargıyı kafanızından silin. çok basit bir örnek vereyim ispat isteyen arkadaslarada ispatını yapabilirim dün itibariyle bu ayın 30 unda garantisi dolan bir cihazın işlemcisi 1-1 modeli stoklarımda bulunmadığı için yeni bir modelle değişimini yapmamın onayını veren samsung genel merkezdir.hakkını yememenizi rica ederim. bazı müşterilerimiz var cihazını bir yakını veya kendinden habersiz tamir ettirilmiş yada g.hariç duruma maruz bırakacak bir olaylar başına gelmiş servisimize geliyor anakarttan chip sökülmüş takılmış, youğun sıvı teması olmuş veya düşürülmüş darbe yemiş g.hariç işlem yapıyoruz adam arayıp küfür ediyor söylesiniz böylesiniz diyor bunlar çok doğru seyler değil.firmamızı müşterinin kendi hatasından kaynaklanan durum yüzünden suçlamak douğrumu.

    geçenlerde sıvı temaslı bir yazıcı geldi.büyük ihtimal üstüne ayran dökülmüş. fakat önemli noktalarda küçük önemsiz temaslar vardı. garanti dahilinden onarım yaptım.6 ay sonra ise oksitlenmeler parça üzerinde belirmiş ve kontroldede farkedilmiş. 180 tl benim maaşımdan kesildi. size sorayım o ayranı benmi döktüm?

    Tekrar merhaba,

    Ben sıvı temasını aslında uç bir örnek olarak verdim. Yoksa sıvı teması gibi bariz kullanıcı hatası olan durumların garanti harici olması gayet doğal. Ve Türkiye'de malesef bunu istismar eden çok kullanıcı vardır.

    Benim üzerinde durduğum asıl konular; ram ve hdd değişimi gibi sıradan işlemleri kullanıcının yapmasına izin verilmemesi; sadece adaptör arızası olduğunda bile cihazı komple serviste 1-2 hafta yatırmak gibi durumlar. Eskiden olsa uğraşır istediğimi elde ederim ama yaş ilerledikçe insan daha az baş ağrısı ve tartışma istiyor. Aslında benim bu kadar konuşmak yerine gidip HP Ticari seri alıp kullanmam gerekiyor ama, onların da üst serileri 3,5 - 4 bin TL oluyor.

    bu konu hakkında şöyle açıklama yapayım anlam vereceksiniz eminim

    şimdi servislerin bir çoğu şahışlara ait. hem fikir olalım. ister samsung ister diğer markalar farketmiyor. tamir eden şube merkeze bağlı olduğu için merkezden tamir ettiği ürünler için hak ediş onarım ücreti alır. bu ücreti hak etmesi içinde tamir edilen cihazın seri nosu değişen parçanın alınan parçanın seri noları sisteme kayıt yapılır. bunu mecburi tutuyor yurt dışından gelen bir talimattır. hak verirsiniz ki yurt dışı merkezli firmalar bizim zihniyetimizden farklı bir zihniyette yaklaşımları var. ne bizim düşüncelerimiz onlara mantıklı geliyor ne onlarınki bize. bütün sorun buradan kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri
    merhaba

    sıvılı cihazlarda düşündüğünüz gibi bahane şahsım adına aramadığımı söyleyebilirim. açık konuşamam fakat mümkün olduğu kadar müşteriden yana tamirat yaptığımızı söyleyebilirim. samsung firmasının da kesinlikle bahane bulup garanti hariç durum değerlendirmesi gibi durum söz konusuda değil işin içinde ve aynı zamanda bir tüketici olarak cevap veriyorum lütfen bu yargıyı kafanızından silin. çok basit bir örnek vereyim ispat isteyen arkadaslarada ispatını yapabilirim dün itibariyle bu ayın 30 unda garantisi dolan bir cihazın işlemcisi 1-1 modeli stoklarımda bulunmadığı için yeni bir modelle değişimini yapmamın onayını veren samsung genel merkezdir.hakkını yememenizi rica ederim. bazı müşterilerimiz var cihazını bir yakını veya kendinden habersiz tamir ettirilmiş yada g.hariç duruma maruz bırakacak bir olaylar başına gelmiş servisimize geliyor anakarttan chip sökülmüş takılmış, youğun sıvı teması olmuş veya düşürülmüş darbe yemiş g.hariç işlem yapıyoruz adam arayıp küfür ediyor söylesiniz böylesiniz diyor bunlar çok doğru seyler değil.firmamızı müşterinin kendi hatasından kaynaklanan durum yüzünden suçlamak douğrumu.

    geçenlerde sıvı temaslı bir yazıcı geldi.büyük ihtimal üstüne ayran dökülmüş. fakat önemli noktalarda küçük önemsiz temaslar vardı. garanti dahilinden onarım yaptım.6 ay sonra ise oksitlenmeler parça üzerinde belirmiş ve kontroldede farkedilmiş. 180 tl benim maaşımdan kesildi. size sorayım o ayranı benmi döktüm?

    Tekrar merhaba,

    Ben sıvı temasını aslında uç bir örnek olarak verdim. Yoksa sıvı teması gibi bariz kullanıcı hatası olan durumların garanti harici olması gayet doğal. Ve Türkiye'de malesef bunu istismar eden çok kullanıcı vardır.

    Benim üzerinde durduğum asıl konular; ram ve hdd değişimi gibi sıradan işlemleri kullanıcının yapmasına izin verilmemesi; sadece adaptör arızası olduğunda bile cihazı komple serviste 1-2 hafta yatırmak gibi durumlar. Eskiden olsa uğraşır istediğimi elde ederim ama yaş ilerledikçe insan daha az baş ağrısı ve tartışma istiyor. Aslında benim bu kadar konuşmak yerine gidip HP Ticari seri alıp kullanmam gerekiyor ama, onların da üst serileri 3,5 - 4 bin TL oluyor.

    bu konu hakkında şöyle açıklama yapayım anlam vereceksiniz eminim

    şimdi servislerin bir çoğu şahışlara ait. hem fikir olalım. ister samsung ister diğer markalar farketmiyor. tamir eden şube merkeze bağlı olduğu için merkezden tamir ettiği ürünler için hak ediş onarım ücreti alır. bu ücreti hak etmesi içinde tamir edilen cihazın seri nosu değişen parçanın alınan parçanın seri noları sisteme kayıt yapılır. bunu mecburi tutuyor yurt dışından gelen bir talimattır. hak verirsiniz ki yurt dışı merkezli firmalar bizim zihniyetimizden farklı bir zihniyette yaklaşımları var. ne bizim düşüncelerimiz onlara mantıklı geliyor ne onlarınki bize. bütün sorun buradan kaynaklanıyor.

    eklemeyi unuttum parça teminin yurtdışı olmayan cihazlarımızın ve değişim için bekleyen cihazlarımızın harici merkezin bize belirlediği süre kargo vakitleri haric SAMSUNGDA TAMİR SÜRESİ 7 GÜN dür. 20 iş gününde parçası temin edilemeyen cihazlarda değişim hakkı kazanır




  • C:\Users\Pc>eccmd.exe -info
    ExpressCache Command Version 1.0.94.0
    Copyright® 2010-2012 Condusiv Technologies.
    Date Time: 1/27/2013 12:55:17:763 (Pc #22)

    Failed to retrieve product license information.

    tam olarak ne demek oluyor ExpressCache çalışıyor mu çalışmıyor mu ?
  • öncelikle böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim sizde bilirsiniz ki lap top alan bir kişinin ilk aklına gelen ssd taktırma konusu oluyor şimdi bende laptobumu alalı 2 ay oldu şimdi soruma gelirsek
    1-ssd taktırmak için garanti bozulmasın diye uyumlu parça olması gerektiğini söylemişsiniz örnek verebilirmisiniz ana kartla uyumlu bir ssd olması yetmez mi ?
    2-ssd yi nereye takacaksınız hdd yi söküp eski yerinemi yoksa dvd rw yerine isteğe göre takabiliyormusunuz
    3-böyle bir isteğimiz olsa kargo ücreti ni bizmi ödüyoruz
    Aklıma gelen sorular bunlar teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri

    sevgili arkadaslarım samsung ürünleri ile ilgili garanti durumları çok geniş yelpazeye sahiptir ve kullanıcı açısından oldukça avantajlı durumları vardır. tabi son 2 aydır yeni bir uygulama geldi ürünlerin değişimi gerekir ise garanti harici durumlar için bile dahil garanti belgesinin kaşeli imzalı ve faturasının ibrazı istenmektedir.

    ör: 4 sene önce almış olduğunuz bir fotograf makinesinin lcd paneli kırıldı.servisimize yolladınız. biz sizi arayıp ücretin 30 tl olduğunu fiyatının onayını istediğimizi söyledik.sizde kabul ettiniz. ben parçayı temin edemedim Koreden dahil parçanın temin edilemediğinin mailini aldığım an sizin için çok avantajlı bir duruma dönüşüyor. nedir bu avantaj..

    panel temin edilemiyor eski cihazınız bizde kalıyor ve size parça fiyatını ödemenizi yani o parça 30 tl demiştik 30 tl ödemenizi istiyorum ve yerine size sıfır yeni model bir cihaz veriyorum. yeni uygulamaya göre de sizden faturasını ve garanti belgesini istiyorum. biraz gereksiz gibi görünüyor ama uygulama şartı budur. bu yüzden cihazlarınızın mutlak belgelerini saklayınız,


    diğer konular için;

    piksel adeti sayısı garantiler için önemli değildir. 1 tane olsun yeter.
    garantiniz son gününe kadar geçerlidir. çoklu parça değişimlerinde belki problem olabilir oda batarya ve adaptör için yani aksesuarlar
    sıvılı- darbeli ve yetkisiz mudehale kesinlikle kabul edilemez



    Bu durum çok iyiymiş. Öğrendiğim çok iyi oldu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsung_teknikeri

    MERHABALAR

    BEN SAMSUNG BALIKESİR SERVİS MERKEZİNDE ÇALIŞIYORUM.

    SORUN YAŞADIĞINIZ VEYA CEVAP BULAMADIĞINIZ SAMSUNG LAPTOPLAR İÇİN YAZINIZ......




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 12 Şubat 2013; 21:22:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratcan1981

    öncelikle böyle bir hizmet verdiğiniz için teşekkür ederim sizde bilirsiniz ki lap top alan bir kişinin ilk aklına gelen ssd taktırma konusu oluyor şimdi bende laptobumu alalı 2 ay oldu şimdi soruma gelirsek
    1-ssd taktırmak için garanti bozulmasın diye uyumlu parça olması gerektiğini söylemişsiniz örnek verebilirmisiniz ana kartla uyumlu bir ssd olması yetmez mi ?
    2-ssd yi nereye takacaksınız hdd yi söküp eski yerinemi yoksa dvd rw yerine isteğe göre takabiliyormusunuz
    3-böyle bir isteğimiz olsa kargo ücreti ni bizmi ödüyoruz
    Aklıma gelen sorular bunlar teşekkür ederim.

    1- SSD alacağınızı Sata 3 uyumlu olmasına dikkat etmen gerekiyor.
    2- Sddyi kasa arkasındaki bölmeyi HDD yi söküp yerine takılıyor.
    benim bildiklerim bunlar yardımcı olduysam mutlu olurum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethisagol
    1- SSD alacağınızı Sata 3 uyumlu olmasına dikkat etmen gerekiyor.
    2- Sddyi kasa arkasındaki bölmeyi HDD yi söküp yerine takılıyor.
    benim bildiklerim bunlar yardımcı olduysam mutlu olurum :)

    Nasıl yapılır kısmı kolay. Bir tane 9.5 mm'lik dvdrom yerine takılmak üzere 2.hdd yuvası alınacak. Takma sökme işlemleri için Youtube'da videolar var. Önemli olan, cihazı garanti dışı bırakmadan bu işlemin nasıl yapılacağı.

    Ben Samsung'un orijinal bir 2.hdd yuvası olduğunu sanmıyorum. Bu durumda Samsung servisinin tek yapabileceği, hdd yerine ssd takmak olur. Onu yapacak olduktan sonra, gider doğrudan ssd'li cihaz alırım zaten.

    Bu durumda ssd+hdd kullanmanın tek yolu, cihazın açıldığı belli olmayacak şekilde cihazın içini açıp parçaları değiştirmek ve bir gün cihazın servise gitmesi gerekirse, orijinal parçalarını takarak servis göndermek.

    Ben yeni NP700Z5C-S01TR aldım, kaliteli ve sessiz cihaz. Ancak kesinlikle ssd istiyor. Şimdilik 5400 rpm hdd ile idare edeceğim ama, cihaza ısınır ve uzun vadeli kullanmaya karar verirsem bir şekilde ssd+hdd monte edebilmeliyim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.