Şimdi Ara

Şarj cihazı/USB bağlantı noktanızın nemli olduğu algılandı. NOLUR BI YARDIMCI OLUN ACIL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
14.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sanırım dün sabahtı uyandığımda telefonda nem algılandı diye bu hatayı gördüm dikkatli dikkatli baktım ettim ama bir şey yoktu sonuçta suyada sokmadım. gece telefonla uyumuşum yatayımdaydı sabahta uyanio yastığımın kenarına koydum tekrar uyandığımda böyle oldu. Şarjla baya idare ettim bildirimi bi kaç kez attım düzeldi sandım bi kere sarj etti sonra etmedi. sonra bir daha etti ama hızlı sarj açık olmasina ragmen hizli sarj vs ibaresi gözükmüyor. daha alalı 1 hafta olmuştur bana saçma geliyor. açtım kapattım düzelmedi. ayarlardan 3 nokta usb setting yaptim yine olmadı. sizce daha ne yapayım fabrika ayarları vs mi uygulayayim. bi akıl verin
    bu arada telefonum C7 PRO Şarj cihazı/USB bağlantı noktanızın nemli olduğu algılandı. NOLUR BI YARDIMCI OLUN ACIL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazykartal -- 21 Nisan 2018; 0:8:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Şarj Cihazı/USB Bağlantı Noktanızın Nemli Olduğu Algılandı

    Şarj cihazı/USB bağlantı noktanızın nemli olduğu algılanması durumunda aşağıdaki adımları izleyerek sorunu gidermeye çalışabilirsiniz:

    • Şarj cihazı USB bağlantı noktanızı kontrol edin: Cihazınızın şarj cihazı USB bağlantı noktasında nem olup olmadığını kontrol edin. Nem algılandı uyarısı, bağlantı noktasına sıvı girmiş olabileceğini gösterir.
    • USB bağlantı noktasındaki nemi giderin: Nemli bir bez veya pamuklu çubuk kullanarak USB bağlantı noktasındaki nemi nazikçe kurulayın.
    • Cihazınızı kuru bir yere yerleştirin: Cihazınızı kuru ve iyi havalandırılan bir yere yerleştirin. Nemli ortamlar, cihazınıza zarar verebilir.
    • Birkaç saat bekleyin: Cihazınızı, bağlantı noktasının tamamen kuruması için birkaç saat kuru bir yerde bırakın.
    • Yeniden bağlanmayı deneyin: Birkaç saat bekledikten sonra cihazınızı şarj cihazına veya USB kablosuna yeniden bağlamayı deneyin.

    Sorun devam ederse veya bağlantı noktasında hasar varsa cihazınızı yetkili bir servis merkezine götürmeniz önerilir.

    Nem Algılandı Uyarısını Kapatma:

    Bazı cihazlarda, nem algılandı uyarısını kapatma seçeneği olabilir. Ancak, bu seçeneği yalnızca bağlantı noktasının tamamen kuru olduğundan emin olduktan sonra kullanmanızı öneririz. Nemli bir bağlantı noktasıyla cihazınızı kullanmak, daha fazla hasara neden olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yok mu yardım edecek kimse

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Note 8 cihazım benim de bire bir aynı sorun ile karşı karşıya.Kablosuz şarj ile sarj oluyor bir dene ben çözüm arıyorum bulursam sana da yazarım sende bulursan sende yaz 1e1 aynı şey çünkü.
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Note8 s8 de yine normal durum yani suya karşı dayanıklı sokmuş olabilirsiniz. Bu arada çözümü yok sanırım servise verdim bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crazykartal C kullanıcısına yanıt
    Servis süreci nasıl işledi sizde yedek telefon veriyorlar mi mesela ? Birde anakart değişiyor tarzı yazılar var yabancı forumlarda ben bu değişimi kabul etmem 1 e1 değişim yada para iadesi talep ederim bunu da kabul etmezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmiyorum verdim bekliyorum, anakart değişmez daha benjm ki 13 günlük ve de garantisi samsung değil paralel ithalat. 1e1 degisim ve iade düşünüyorsanız bu imkansız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crazykartal C kullanıcısına yanıt
    Yazılımı 0 layıp tekrar taktım şuan hızlı şarj aktif olarak doldu.Sanırım düzeldi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Yazilimi sifirlamak derken odin vs mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crazykartal C kullanıcısına yanıt
    Samsung'un yayınladığı kendi sürümünü yükledim internette mevcut hatta ilk sıkıntı çıktı 2. seferde oldu.Şuan bir sorun yok cihaz şarj oluyor hatta yaptığımdan beri %1 şarjı gitmiş
  • Nerde yayinladi ki her model icin gecerli midir link atar misin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sonuç ne oldu ? aynı sorunu yaşıyorum.
  • arkadaşlar merhaba,

    aynı sorun kullandığım cihaz c9 pro dada var. bu cihazda nem sensörü yok diye biliyorum. nem sensörü olmayan telefonda nem sensörü hatası veriyor olması sinirimi bozuyor.



    çözüm olarak, şarja takıp yeniden başlatıyorum, şarj oluyor.



    tam olarak nasıl çözücem bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c9 pro ile aynı sorun bende de var , çözüm bulan yardımcı olursa sevinirim. sistemsel bir hata diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C9pro aynı sorun , suyla felan hiç alakalı bir durum olmadı , birden uyarı çıktı gitmiyor . Son android güncellemesiyle alakalıdır diye düşünüyorum bende, çözüm bulan olursa alıntılasın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun vardı Oreo guncellemesinden sonra USB hızlı şarj calismadi bilgisayarla bağlantı kuramadım sarj olmuyordu kapalıyken şarja taktigim zaman açtığımda şarj oluyordu İstanbul bilisimden almıştım servise götürdüm şarj yerinin olduğu yerde kısa devre olmuş şarj yerini deistiricez dediler servise bırakmak zorunda kaldım halledilmesi gereken bir sorun yazılımla cozulecek iş değil servislik olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.