Şimdi Ara

Seagate'den Müthiş Müşteri Memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar

    Bir Süre Önce Seagate HDD power girişini kırdığımdan bahsetmiştim

    İlgili Link :http://resim.donanimhaber.com/m_27497373/mpage_1/key_//tm.htm

    Seagate Sitesinden Teknik Servise ve Garanti Durumlarına Ulaştıktan Sonra 5 kasımda bir form doldurdum ve 6 kasımda formda belirtilen adrese götürdüm HDDyi. Sefaköyde Tır Garajında Fritz international Diye Bir Transport Firması. burada HDDyi ve elimdeki RMA formunu aldılar. tamamdır dediler ve ben geri döndüm. 1 gün içerisinde Seagate'den bir mail geldi ve harddiskiniz elimize ulaştı şuan işlem yapılıyor denildi. ve bu mailden 2 gün sonrada yeni harddiskiniz gönderilmiştir diye bir mail aldım. beklemeye koyuldum.

    11 kasımda DHL firmasından bir görevli gelip kocaman bir kutu verdi içini açtığımda yepyeni harddiskim elimdeydi . bu durumdan sonra gerçekten seagate için müşteri memnuniyetinin ön planda oldugunu anladım. sonuçta harddiskin power girişinin kırılması %100 benim hatamdı ve yetkililer buna ragmen elimdeki harddiski alıp yenisini yolladılar. hiçbir soruya bile maruz kalmadım. nasıl kırıldı gibi. işte müşteri memnuniyeti budur. sonucta müşteriyi eli kolu bağlı bırakmadılar. yapabilecekleri maksimum yardımı yapıp beni memnun ettiler.

    artık xxx firmasının harddiskleri muhteşemmiş deseler bile ben seagate'den vazgeçmem.

    not : ne gönderim için nede geri gönderim için hiçbir kargo ücreti ödemedim. buda ayrı bir olay tabiki :) ve toplam HDD geri geliş süreci 5 gün sürdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeGeND_LeGeNDaRy -- 19 Kasım 2008; 17:33:35 >







  • Benimde 15 gün kadar önce 1 terabyte maxtoru bilgisayar görmedi.
    Distribütör Arenaya bu cuma (14/11) günü verdim bugün (19/11 çarşamba) yenisi geldi şu an makinede takılı.
    Arena bana nereden aldın, faturası garanti kağıdı nerede falan diye hiç sormadı.
    Kayıtlarından serinoya baktılar ürünü aldılar bu sabah telefonla arayıp gelin alın ürününüz hazır dediler.
    açılmamış hdd yi gidip aldım.

    Yalnız film diskimdi bilgilerim(filimlerim) gitti.
  • Seagate bende tebrik ediyorum..
    2 adet hdd daha sıfır halde iken elimde kaldı :) ve hiç bir koşul,soru sorulmadan geri alındı ve kısa sürede sıfır kutulu halde verildi..(İlk hdd takar takmaz yandı psu biraz adi idi belkide ondan bi terslik oldu,2.hdd de 1 hafta olmadan badsectör doldu nası oldu hala ben bile anlamadım ama kişisel hatalarda olabilir bunlara karşın hayır alamayız demediler)
    >Genelde şirketlerin garanti olarak kullanıcı hatası deyip yollamayı farz etmişlerdir ama Seagate bu konuda farkını konuşturuyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seopast -- 19 Kasım 2008; 18:32:33 >
  • harbiden insan böyle firmaların oldugunuda görünce bizleri düşünen birileride var diye düşünüyor.

    mesela gigabyte firmasının distribütörü olan Kont bilgisayarda da anakartım var 1 aydır cevap yok. arıyorum sadece işlem sürüyor diyorlar. yahu arkadasım onu bende internetten görüyorum zaten daha cok bilgi almak icin sizi arıyorum diyorum. "verebileceğimiz bilgi bu kadar" diyor. sağol diyip kapatıyorum. ne diyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeGeND_LeGeNDaRy -- 19 Kasım 2008; 19:36:12 >
  • Bende aldığım Segate HDD yi bad sectorlü oluşu nedeniyle garantiye vermiştim bu yaz.HDD elime 30 iş günü kuralının 29. gününde ulaştı yani 37 gün falan geçti aradan halbuki yapılacak hiçbirşey yoktu HDD alınacak ve hemen yenisi verilecekti ama nedense 29. iş gününde yensini alabildim...

    Sen iyi yönde bir topik açmışsın ama kusura bakma bende HDD min elime ulaşmadığı her geçen gün sinir buhranlarındaydım , bir yazayım dedim


    Düzeltme , tabii orada 'hemen' kullanımı biraz abartı olmuş , hemen değilde hadi 10 gün olsun :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Habana -- 19 Kasım 2008; 20:43:45 >
  • ben samsung kullanıyorum güvendiğim bir marka hiçbir sorun yaşamadım
    önemli olan sorun yaşayıp iyi bir hizmet görmek değil, önemli olan ürünün arızalanmaması
  • quote:

    Orjinalden alıntı: StummScream

    ben samsung kullanıyorum güvendiğim bir marka hiçbir sorun yaşamadım
    önemli olan sorun yaşayıp iyi bir hizmet görmek değil, önemli olan ürünün arızalanmaması


    Bu düşüncede doğru sayılabilir lakin diyelim ürün bozuldu değiştirilmesi gereken bir durumda var ortada ama aylarca beklemek insanın sinirini bozuyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Alıcağın ürünü seçerken servis ağı ürünün kendinden bile önemlidir kimi zaman
    edit:
    misal bazı ev gereçleri bir elektrik süpürgesi alırsanız orjinal torbası için size yakın servis'i olan bir firma daha memnun edicektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StummScream -- 19 Kasım 2008; 21:10:07 >
  • evet haklısınız arızalanmaması da önemli ama bazen bizden, bazen de bizim bilgimiz haricinde birçok sorun cıkıyor kasada. sonucda elektronik alet bunlar. mesela olurya voltaj düşüklüğünden HDD yansa, ben zannetmiyorum samsung yada WD aleti alıp yenisiyle değiştirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.