Şimdi Ara

SEAT TOLEDO // FİAT EGEA // SKODA RAPİD (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
1
Favori
5.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nakit sıkıntınız yoksa sıfır ayarında 2017 model 5 bin km yi geçmemiş Egea urbanı 70 bin altına alabilirsiniz.
  • 1.2/1.0 tsi motorlar 1.6 dizeller seviyesinde performans veriyor. Yakıt olarak da kullanıma bağlı olmakla birlikte 30km ortalama hızla şehir içi 6.5 lt yakıyorum 1.2 tsi ile.
    2. olarak 1.2 tsi mtv avantajı var.

    Yıllık kaç km yapacaksınız? 20bin km'ye kadar tsi almak daha mantıklıdır her zaman.

    Egea alacaksanız bence 1.6 mjet yerine 1.3 düşünün. MTV avantajı ve yakıt açısından doğru olur. Performansı da yeterlidir, 1.6 alıp 2 kat mtv ödemek akıllıca gelmiyor bana.

    Egea'nın konfor ve iç hacim açısında çok övüldüğünü duyuyorum.
  • Kasa farkıyla rapid derim ben.
  • Behnanbalaban kullanıcısına yanıt
    yıllık 20-25 bin km
  • Forum Fiat düşmanı kaynıyor. Adam hepsi kampana demiş . Bu üç model arasında en mantıklı seçim Egea tabii ki. Test sürüşüne çıkarsanız anlarsınız zaten. Burada insanların marka kötülemelerine bakarsanız araç alamazsınız. Her markanın bir haterı bulunur. Özellikle Fiat ve VW grubuna karşı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    1,6 motor değil 1,3 için geçerli dimi?
  • urene kullanıcısına yanıt
    seat'ın fiyatlarına baktım, 1.2 tsi olsaydı mantıklı olurdu ama 1.4 tsi var ve yakıt olarak avantajı yok 1.4 tsi.

    MTV olarak da üst bantta. Skoda'da ise boş paketler dediğiniz fiyatlarda. Ancak 1.4 tsi toledo dsg

    Egea mantıklı görünüyor bu sıralamada
  • urene kullanıcısına yanıt
    evet 1,3 mjet 95 bg
  • Ikinci el dert degilse rapid alinir. Egea denen hurdaya tamah etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urene kullanıcısına yanıt
    Tavsiye edebileceğim bir kanal var. Mutlaka birşeyleri işinize yarar.

    https://youtu.be/V5l5xDc4Tn0

    https://youtu.be/EyKRr8HaPDg

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lansker kullanıcısına yanıt
    eskiden izlerdimbu kanalı çok marka reklamı yapmaya başlayınca bıraktım.
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Ncap mekanizmasını bilmeden sallamışsınız. Ncap standart donanım yani en düşük paketli arabayı sokar Ncap e. Octavianın en yüksek paketinde otomasyon sistemler de vardır belki, kendiliğinden fren filan ama bu standart donanımda değilse ncap tan puan alamaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lansker

    Ncap mekanizmasını bilmeden sallamışsınız. Ncap standart donanım yani en düşük paketli arabayı sokar Ncap e. Octavianın en yüksek paketinde otomasyon sistemler de vardır belki, kendiliğinden fren filan ama bu standart donanımda değilse ncap tan puan alamaz.

    Hep aynı mevzu egea savunanların tek cümlesi var

    Yeni ncap kuralları çok sıkı çoğu araba 5 yıldız alamaz diyorlar peki


    POLO b sınıfı bir araç egea dan sonra teste girdi full donanımı ile 5 yıldızı aldı değil mi ?

    EGEA c sınıfı bir araç polodan sonra teste girdi buna rağmen 4 yıldızı zor aldı.

    Sonuç olarak c sınıfı diye satılan kendi altındaki araçtan daha kötü puan alıyorsa egea uçan tenekedir.
  • Yakında beygir gücü MTV zammı gelmesi bekleniyor o yüzden 1.3 Mjet 95 beygir candır
  • urene kullanıcısına yanıt
    Verdiği bilgiler tarafsız geldi bana. Marka reklamı veriyor ama o markayı al demiyor. Bu kadar bilgiyi toplamak için para lazım, uğraş lazım. Ben beğeniyorum. Tekrar bakmanızda fayda var. Yararlanın geçin. Takılmayın reklama.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Yazım ve mantık yanlışlarınız var yorumunuzda. Tekrar okuyarak düzeltin.


    B c d s olması önemli değil. Sağlamlık büyük araçta da küçük araçta da olur. Çürüklükte aynı şekilde. Şöyle düşünün b c d e olması sağlamlık veya güvenlikte daha iyi olması anlamına gelmiyor. Segment büyüdükçe göreceli olarak donanım ve araç büyüklüğü artar. Ancak küçük araca da aynı donanımı koyabilirler, ama fiyatından dolayı küçük aracı satması zor olur. BMW a1 mi daha çok satıyor yoksa i20 mi sorusunun cevabı dediklerime örnektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd


    quote:

    Orijinalden alıntı: lansker

    Ncap mekanizmasını bilmeden sallamışsınız. Ncap standart donanım yani en düşük paketli arabayı sokar Ncap e. Octavianın en yüksek paketinde otomasyon sistemler de vardır belki, kendiliğinden fren filan ama bu standart donanımda değilse ncap tan puan alamaz.

    Hep aynı mevzu egea savunanların tek cümlesi var

    Yeni ncap kuralları çok sıkı çoğu araba 5 yıldız alamaz diyorlar peki


    POLO b sınıfı bir araç egea dan sonra teste girdi full donanımı ile 5 yıldızı aldı değil mi ?

    EGEA c sınıfı bir araç polodan sonra teste girdi buna rağmen 4 yıldızı zor aldı.

    Sonuç olarak c sınıfı diye satılan kendi altındaki araçtan daha kötü puan alıyorsa egea uçan tenekedir.


    O zaman honda civic polo dan daha kötü bir araç, egea ayarında yani. Bildiğim kadarı ile civic te 4 yıldız aldı.
    Hatta baktım milletin güvenli aile arabası diye aldığı ford cmax ile grand cmax 3 yıldız almış onlar da egea dan kötü o zaman. Hem 2 katı fiyatına daha az güvenlik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adam_ıssız -- 25 Şubat 2018; 14:2:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim tercihim egea olmaz asla ama seçenekler bunlarsa %100 egea. Toledonun da rapidin de 2. Eli çok zayıf. Neden octavia değil de rapid?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd


    quote:

    Orijinalden alıntı: lansker

    Ncap mekanizmasını bilmeden sallamışsınız. Ncap standart donanım yani en düşük paketli arabayı sokar Ncap e. Octavianın en yüksek paketinde otomasyon sistemler de vardır belki, kendiliğinden fren filan ama bu standart donanımda değilse ncap tan puan alamaz.

    Hep aynı mevzu egea savunanların tek cümlesi var

    Yeni ncap kuralları çok sıkı çoğu araba 5 yıldız alamaz diyorlar peki


    POLO b sınıfı bir araç egea dan sonra teste girdi full donanımı ile 5 yıldızı aldı değil mi ?

    EGEA c sınıfı bir araç polodan sonra teste girdi buna rağmen 4 yıldızı zor aldı.

    Sonuç olarak c sınıfı diye satılan kendi altındaki araçtan daha kötü puan alıyorsa egea uçan tenekedir.


    Yeni ncap kurallarından dolayı çoğu araç tekrar beş yıldız alamaz sözü bir dh masalı. Golf 7 2012 den beri her sene tekrar değerlendirmeye giriyor ve beş yıldız alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buyur, sıcak sıcak disk



    SEAT TOLEDO // FİAT EGEA // SKODA RAPİD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.