Şimdi Ara

Sekiro: Shadows Die Twice [Ana Konu] [Türkçe Rehber] [GOTY 2019] (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
2.499
Cevap
60
Favori
175.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunun tüm sürümlerinde Japonca seslendirme seçeneği bulunacak denmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sine-FİL

    Hocam sen bu stüdyonun dandik bir iş yaptığını gördün mü hiç ? :) Serinin en kötü oyunu olan Ds 2 bile muazzam bir oyundu. Gerçi kimilerine göre 3 daha kötü ama neyse. Uzun lafın kısası ön sipariş geçmemek için hiçbir neden yok.
    Ninja Blade

    Vaktinde PS3'e özel olarak Demon's Souls, X360'a özel olarak da Ninja Blade yaptılar ama Ninja Blade çok büyük patladı. Kendi tarzlarının çok dışında bir oyundu ve Sekiro'da maalesef NB ile benzer mekaniklere sahip, üstelik bu oyun aynı zamanda çok kırma bir yapıda, NB'deki gibi uçup kaçan bir karakter, Tenchu'nun gizlilik ögeleri, Nioh'ın dövüş mekanikleri; oynamadan net bir şey söylemek bence çok zor.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Belki de uzun zamandır beklediğimiz için kötü olmamasını umuyoruz. :) Ninja Blade de öyle aşırı kötü bir oyun değildi. Boss dövüşleri ve dizaynları yapım yılı düşünülürse eğlenceliydi. Ortalama bir yapım diyelim. Sekiro'nun yumuşak karnını bence Stamina konusu oluşturuyor. Oyunu çok mu kolaylaştıran bir özellik olacak çok merak ediyorum. Yoksa Boss dövüşleri yine aşırı zor olacaktır onda hepimiz hem fikiriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jedi_masterr

    Konsol boyutunun 12.5 GB olduğu belli oldu.
    bu biraz garipmiş. belki çok iyi sıkıştırdılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kollaps

    bu biraz garipmiş. belki çok iyi sıkıştırdılar.

    Alıntıları Göster
    From software oyunlarının boyutları aşağı yukarı böyle oluyor hocam. Hem sıkıştırmadan hem de cutscene lerin az olmasından dolayıdır. En fazla olan bloodborne du 25 gb civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.
  • Oyunun fuarlarda aldığı ödüller orada oynayan insanların yorumları ve son olarak basında yapılan ön incelemeler ortada ortalaması 85 altı kalırsa şaşırırım.
    Bu arada Bloodborne çok sevip Souls serisine ısınamayan arkadaşlarım var aynı şekilde Souls serisini sevip Bloodborne sevmeyende illa firmanın her oyununu beğeneceğiz diye bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun boyutu bi garip yanlız. Dark Souls 3 22 GB, Bloodborne 36-37 GB. Oyunun boyutunun küçük olması kısa olması demektir genelde.
  • Oyun hakkında tek bir endişem var, oda kısa sürme ihtimali.
  • Alakası bile yok. Surge adlı oyun 5 6 Gb ama toplamda 25 30 saatlik bir oynanış sunuyordu. Ara sahneleri video yapmazlarsa 12 GB bu tür oyunlar için normal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cümlenin sonunda " genelde" diye belirttim farkındaysanız, yani kesin kısa bu oyun diye bi cümle kullanmadım.. çıktığında bakıp göreceğiz. Ayrıca FS oyunları speedrun yapmaya en müsait oyunlar. Kimi oyuncu 2 saatte bitirir kimiside 30 saatte, buda var tabi. Ama biz ilk oynanış normal bi oyuncu için kaç saat sürer ona bakıcaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esoterickk -- 13 Mart 2019; 18:8:24 >
  • Speedrun denilen olayın oyunun kaç saat sürdüğüyle bir ilgisi yok. Genelde oyunların açıklarını kullanan yetenekli oyuncular kısa sürede bitirmek için veya rekor kırmak için bunu yapıyorlar. Prey mesela oyunun açığı kullanılarak 7 dk da bitebiliyor. Veya yeni çıkan Dmc 10 dk altında bitebiliyor. Oyunun kaç saatte bittiğiyle ilgili ortalamalar genelde Howtolongbeat adlı sitede gözükür.

    Günümüzde sıkıştırma teknolojisi çok gelişti oyunun boyutu dert etmemiz gereken son şey olmalı. :) Koskoca firma 12 Gb yapıyorsa bir bildiği vardır. En nihayetinde dünyadaki oyuncuların büyük bir kısmının bu oyunu beklediklerini biliyorlardır. Ayrıca Ng+ şart bu tür oyunlarda asıl keyfi orda çıkıyor o yüzden süreyi falan hiç takmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sine-FİL -- 13 Mart 2019; 18:24:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 de xbox 360 da skyrim 4gb dı Oyun boyutu ile süresinin hiçbir bağlantısı yoktur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her gelen yeni bilgi oyun patlıcak gibi hissettiriyor ve her yeni ozellık eklemeler ve çıkarmalar hoşuma gitmiyor. Ama genede alıcam oynuyucam, Şartlamışım kendimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSon -- 13 Mart 2019; 23:24:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kupaları incelediyseniz çok uzun bir oyun olacak gibi durmuyor zaten. Artık oyuncular oyunları çok hızlı tüketmeye başladı. Sekiro' da iyi bir oyun olacaktır ama ilk çeyrekte güzel bir oyun bolluğu yaşandı. Saatlerce de sürmesine gerek yok. Bitirir, Days Gone ve MK 11 beklemeye başlarız. Bende aylar önceden on sipariş geçmiştim. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evo_4 E kullanıcısına yanıt
    O zaman bol dlc gelecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun kutulu versiyonu yok piyasada.Activision oyunlarını aral getiyor, normalde aylar öncesindne ön sipariş açardı 1 hafta var oyunun çıkmasına ses yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu adamların demons souls , dark souls serisi , ve bloodborne oyunu dışında başka oyunlarını oynamadım . Favorim Dark Souls 1 ve Bloodborne oyunları . Dark Souls ları çok zor oldukları için seviyorum , oyun hata kabul etmiyor . Öyle ki Dark Souls da NG+7 ye kadar oynamışlığım var . Çoğu insan bir kere oynayıp bırakıyor . Bloodborne da ise oyun kolaylaşmıştı ancak karakterimiz çok seri olduğu için yine bir şekilde bağlanıyordunuz , savaşmak yine zevkliydi çünkü yeni bir mekanik vardı kaybettiğiniz canınızı hemen saldırı yaparak doldurabiliyordunuz , buda oyunda savaş sırasında kesintisiz bir şekilde savaşmanıza olanak tanıyordu .

    DS oyunlarının ve BB nin atmosferi ve arkadaki hikayesi çok güzel ve merak uyandırıcıydı . Bende oyun bittikten sonra wiki sayfaları ve çeşitli kanallardan izleyerek öğrendim . Ancak burada Sekiro ile değişiyor bütün bunlar . Oyunda stamina yok fakat yeni mekanikler gelmiş , hikaye arkadan sessiz sessiz değil direk anlatım üzerinden gidecekmiş gibi görüyorum . Eskisi gibi buradan düşersem ne olur olayı kalkmış , örümcek adam gibi oradan oraya uçuyoruz vs derken ben biraz soğumuştum . Sonra bir kaç gameplay videosu izledim ve oyunun soulsborne tarzında olmadığına karar verdim . Adamlar yeni bir şey deniyorlardı , benim hep istediğim şey buydu çok yetenekli insanlar neden hep aynı tarz oyunlar diyordum . Şuan gördüğüm güzel mekanikleri olan ve tutmuş oyunların iyi yanlarından hafif hafif alınmış yeni bir fikri mülkiyet var karşımda .

    Bu adamlara saygım sonsuz bizler oyuncular olarak ; Yenilik bekleriz , yenilik geldiği zamanda bu oyun şöyle şöyle olmamış deriz . Ben demedim de genel olarak bazı insanlar (God of War ) için söylemişti bunu . Açıkçası ben yeni bir şeyler görüyor olmaktan mutluyum sadece oyununa alışmam gerekecek . İlk başta biraz sancılı geçebilir fakat alıştığımız zaman oyunun gayet iyi olduğunu rahatça söyleyeceğiz gibi hissediyorum . Yaklaşık 8 gün sonra hep birlikte öğreneceğiz umarım beklentileri karşılayan , kaliteli bir oyun olur .




  • Hocam ya ben anlatamıyorum ya da siz anlamak istemiyosunuz, herneyse uğraşamıycam.
  • Bu oyun için GOTY olacak demiştin yorumun hala geçerli mi? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun normal süresiyle Speedrun'ı karşılaştırmak çok mantıklı. Sonra kalkıp beni anlamıyorsun. Çok mu karışık yazdıkların hocam neyi anlamıycam. Her neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sine-FİL -- 14 Mart 2019; 13:15:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.